Şimdi Ara

2014ten sonra DSG arızası bitti hikayesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
90
Cevap
1
Favori
5.875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu palavraya lütfen inanmayın yılların vw kullanıcısı olarak söylüyorum bu muhabbeti yapanların elinde ne vw AG nede yetkili bayi kaynaklı tek satır resmi yazı yok, süzme,5 kuruş etmez bir palavra bu.

    Son günlerde Çokça karşıma çıkıyor hem reel hayatta hem forumda

    2 tip DSG var

    Yağlı tip ve kuru tip

    Yağlı kavrama olanlar daha dayanıklıdır,

    Kuru kavrama olanlar daha naziktir fakat eninde sonunda ikisi de mekatronik arızası verecektir.

    DSG yi diğer şanzımanlardan ayıran şey çok satıldığı için tamirinin her yerde nispeten uygun rakamlara yapılıyor oluşu,

    ve yetkili servislerin de eğer bakımları orada yaptırıyorsaniz iyi niyet adı altında uygun fiyata değişim yapma olayıdır

    Lütfen size 2014ten sonra sorun yok 2018den sonra vurdum kırbacı tık demedi diyenlere itimat etmeyiniz

    Bunlar;

    1 dolandırıcıdır

    2 arabasının piyasası düşmesin diye yırtılan ayaklı galerici tayfasıdır

    3 otomotiv cahilidir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 2016 model Jetta 1.4 tsi BMT dsg aracım var. Şu anda 77 bin km'de. 15bin km önce tedbir olması için basınç tüpünü, mekatronik yagını ve şanzıman yağını değiştirdim.
    2 hafta sonra totalde 3000km lik yurt dışı uzun yol yapacağım.
    Acaba yolda kalır mıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg sorunlu değildir. Sadece belli dönemde bakımlarını yaptırmak gerekiyor. Piyasa da en çok bulunan sanziman olduğu için haliyle bakım yaptıran sayısı çok fazla

    Diğer markalar 2021 den sonra otomatiğe geçtiği için sorun çıkarmıyor sanılıyor. O araçlarda 3 4 yıla km yaptıktan sonra onlarda patlamaya başlayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam volkswagen neden çin rusya amerikada dsgye 10 yıl garanti verirken bizde 2 yıl vermiş? doğuş yüzünden mi

  • aracı p konumunda terk edin uyarısını 10 yıldır alıyordum. En sonunda yazılım atıldı :)

  • Bellup B kullanıcısına yanıt

    Adamların müşteri kitlesi

    olmayan şanzıman modeli

    olmayan güncelleme uyduruyor

    sen olsan verir misin?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 22 Temmuz 2024; 17:35:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kötü kullanılan dsg kucağa gelir...

    masraf açar...

    dsg kullanmak incelik ister canım hoyrat olmaz...


    hoyratlığı yapan 80-100binlik olur...

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Polo-Ibiza türevi araçlarda 2017 sonrası 1 tane bile DSG arızası yok beyler.


    C ve D segmentlerde yine oluyor çünkü kasa ağır, manuel şanzıman bile olsa o kadar vites değiştirmeye dayanamaz.


    e-TSi motorlarda Shift-By-Wire var ama onlarda da kontrol kumandası bozuluyor, maliyeti garantili 20 garantisiz 70 bin civarı.


    DSG yine aşırı maliyetli, otomatiklerde de sorunsuz yok şu an otomatik araç alacak olsam BlueHDi+EAT8 C4X vs . alırdım hem kasa hafif hem motor az yakıyor hem şanzıman sorunsuz.


    VAG grup alacaksam da Polo alır geçerim.

  • https://www.sikayetvar.com/volkswagen/volkswagen-dsg-sanzimani-arizasi

    O kadar emin olmasak mı?

    Bir de neden 2013 veya 18 değil de 2017

    Vw dsg leri ganj nehrinde mi yıkamış 2017de?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha öncede forumda söylemiştim dsg şanzıman 2.0 motorlarda güzel ve sorunsuz.

    Eski aracım 2016 model 2.0 tdi 240ps passatı gaddar kullanmama rağmen hiçbir sorun yaşamadım.

    Şu anki aracım 2019 2.0 tdi 102ps caddy'de şanzımanla ilgili ne mekatronik nede başka hiçbir arıza yaşamadım.

    2.0 altı motorlara konulan dsg'lerin hepsi saatli bomba.

    Şanslıysanız sorun yaşamazsınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Linke baktım hocam bir arıza göremedim.


    Dediğim gibi 2017 sonrası sorunsuz.



    Polo'larda 250 bine dayanmış tonla DSG var, 120 ve 240 binde kavrama değişimi hariç sorun yazan bir ilan bile yok. Hafif araba ve 1600 devirde 175 N/m tork verince Polo'da tık demeden 250-300 bin gidiyor.


    Zaten manuel olsa da 100-120 binde baskı balata değişecek. Neredeyse manuel sorunsuzluğunda.


    2014ten sonra DSG arızası bitti hikayesi
  • sssemih24 kullanıcısına yanıt

    DSG sert kullanınca değil şehir içi dur-kalk trafikte dağılıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EC8695C07

    Linke baktım hocam bir arıza göremedim.


    Dediğim gibi 2017 sonrası sorunsuz.



    Polo'larda 250 bine dayanmış tonla DSG var, 120 ve 240 binde kavrama değişimi hariç sorun yazan bir ilan bile yok. Hafif araba ve 1600 devirde 175 N/m tork verince Polo'da tık demeden 250-300 bin gidiyor.


    Zaten manuel olsa da 100-120 binde baskı balata değişecek. Neredeyse manuel sorunsuzluğunda.


    2014ten sonra DSG arızası bitti hikayesi

    Adamın 9 bindeki arabasında vites tıkırtısi olmuş,sorun masrafı değil zaten şanzımanın sorunlu olması

    2013ten sonra da 2029dan sonra da bu tasarım sorunlu

    Ya kafaya takılır mı,bu kadar yapan yer varken takılmaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben istanbulda oturuyorum günde en az 2 saat dur kalk trafikteyim birşey olduğu yok.

    Dediğim gibi 2.0 motordaki dsg'leri daha sağlam yapıyorlar.

    Ama 1.0 1.2 1.4 1.5 1.6 dsg'lerin alayı sıkıntılı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sssemih24 kullanıcısına yanıt

    Dsg’nin sağlam olmasından ziyade motorun gücü daha kuvvetli 1.8 yada 2.0’ların. Sürücünün yapacağı hatayı doğal olarak baskılıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 60 bin km kullandım. DSG şalteri harici ( garantiden değişim oldu ) Vites ile ilgili en ufak bir sorun yoktu. Çok keyifli ve her zaman tercih edeceğim bir şanzıman

  • SHIHAD kullanıcısına yanıt
    2023 Mart çıkışlı seat tarraco dq 381 kodlu islak sanzimanli aracımın garantiden komple şanzıman değişti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu araçların en büyük fanatiği bile eli titreye titreye biniyor, kuru çift kavrama olanlar c4’tür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • makelonur kullanıcısına yanıt

    Hocam o şalter arızası. Hatırladığım kadarıyla servisler garantiden değiştiriyorlardı. (daha doğrusu bir aparat takıyorlardı)

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.