Şimdi Ara

2013 Mercedes E180 CGI FL ELITE 156hp (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.312
Cevap
26
Favori
198.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daniel Craig

    koskoca Mercedes fırması 1.6 motor koyarken çekip çekmeyeceğini hesap etmemişmidir yanı hala çekermı bu motor diyenler var almanlar gerizekalı biz türkler akıllıyız zaten canları sıkılmış hadi 1.6 motor takalım satalım demişler

    katılıyorum ustam
  • Kar marjı az daha düşük olaydı iyiydi.
  • Aralikta bayilerin elinde kalan araclar uzerinden iyi bir pazarlik yapilip alinabilir diye dusunuyorum. Ben on siparis vermem hic indirim yapmiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Aralikta bayilerin elinde kalan araclar uzerinden iyi bir pazarlik yapilip alinabilir diye dusunuyorum. Ben on siparis vermem hic indirim yapmiyorlar

    Hocam on siparis her zaman kazigin atildigi yerdir.Dediginiz gibi aralikta 2013 modelleri baya indirime sokarlar su anki fiyatina 3-5 sey ekletilip alinabilir gibime geliyor yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Aralikta bayilerin elinde kalan araclar uzerinden iyi bir pazarlik yapilip alinabilir diye dusunuyorum. Ben on siparis vermem hic indirim yapmiyorlar

    EURO OLMUŞ 2.5 BENCE NORMAL
  • E250 sanki 2.5 motor oda altı üstü 1.8 motor.Arada 0.2 cc var.1.6 motoru Mercedes 180hp civarına çekti mi artık kimse başka motor almaz.

    Sonuç olarak alınır paşa paşa bilinir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dgnakgnl

    E250 sanki 2.5 motor oda altı üstü 1.8 motor.Arada 0.2 cc var.1.6 motoru Mercedes 180hp civarına çekti mi artık kimse başka motor almaz.

    Sonuç olarak alınır paşa paşa bilinir

    Makyajdan önceki E250 CGI 1.8 idi, makyajlı E250 CGI ise 2.0




  • bildigim kadariyla araca farkli bir hava kazandirmak ama cope deki far tasarimi daha dinamik duruyor mercedes e coupe de sonucata 40 yas ustu kisilerin tercih edecegi bir arac olmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheSawo

    merak ettimde bu 1.6 lık motoru küçümseyen arkadaşlar hangi araçlara biniyor?

    V6'dan asagisi kurtarmiyor.

    O bile zar zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dgnakgnl

    E250 sanki 2.5 motor oda altı üstü 1.8 motor.Arada 0.2 cc var.1.6 motoru Mercedes 180hp civarına çekti mi artık kimse başka motor almaz.

    Sonuç olarak alınır paşa paşa bilinir

    Ben de öyle düşünüyorum 1.6 litre 180hp ideal bu araç için.Motor zaten 156hp, Mercedes serviste garantili çip tuning işlemi yapılıyor sanırsam Brabus'un.

    Motor garantisi devre dışı kalmadan.O yazılımla da 190hp civarı bir güç alınıyordu yanılmıyorsam.








  • Genelde E180'nin Alman MB sitesinde , ve Alman piyasasında olmaması örnek gösterilmiş . Hiç bir alman vatandaşı , hız sınırsız otobanlarında E sınıfı bir araçla maximum 230 km hızlarla gitmez istemezdi bence
  • 1.8 204 hp ile 1.6 156 bir tutmayın arada 50 hp fark var ki 1.8 184 lük motorun gidişinden pek memnun değil arkadaşım.Gerçi o performansa önem veren biri.

    Valla bizde 184 sportage var gayet hayvani gidiyor.1.6 156 da gider bence.
  • VW passat 1.4 lt TSİ 122 beygir Variant kasa, 5 kişi + dolu bagaj hatta +port bagaj ile çekiyor da 1.6 lt 156 beygir E segment de olsa sedan aracı mı çekmeyecek?
  • İlginç bir detay,

    Alman sitesinde,

    c200 cgi 184 hp 1,8 litre 0-100 7,8 son hız 235 Brüt ağırlık 2020
    e200 cgi 184 hp 2,0 litre 0-100 7,9 son hız 233 Brüt ağırlık 2210 kg

    Gerçi bir motor 1,8 diğeri 2,0 litre , her ne kadar aynı hp de olsa dahi hızlanmasına veya son hızına etkisi var mı bilemiyoruz.

    Bu bağlamda c180 8,5 hızlanma verirken e180 8,7 veya 9 saniye altında çıkarsa çok şaşırırım.
  • 211 BG 1991 silindir hacimli benzinli motoru olan E250 FL Elite modeli ile test sürüşüne çıktım. Turbo devreye girene kadar aracın gösterdiği performansı yetersiz geldi. Dikkatimi çeken hızlanmak uğruna gaz pedalını sonuna kadar basmak zorunda kalmam. Gaza bastığınızda araba önce yığılıyor sonra hızlanmaya başlıyor. 14 litrelik bir tüketin ortalaması test sürüşü boyunca gördüm. 156 BG olan model için beklentileri daha da düşürmek gerek...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    bu aracin en yuksek donanimli olani hangisi peki? Avant premium dynamic. Dunya secenek var.

    Sedan için söylemek gerekirse;

    3 çeşit donanım var.
    Klasik : Baz donanım. (TR'de yok.)
    Elegance : Konforlu klasik tarz isteyenler için orta donanım. (klasik ızgara, 4 kollu direksiyon, ahşap kaplamalar, konforlu süspansiyon)
    Avantgarde : Spor görünüm isteyenler için orta donanım. (yıldızlı ızgara, 3 kollu spor direksiyon, metal/ahşap kaplamalar, orta-sert süspansiyon, arkada 2 adet köşeli krom egzoz )

    Bunlardan hariç hepsi opsiyon paketidir.
    Amg görünüm paketi : Amg tampon, difüzör, 3 kollu metal kaplama direksiyon, sert süspansiyon, manuel kullanım imkanı
    Premium paket : Hafıza paketi, keyless-go paketi, güneş koruma paketi, artico deri ön konsol ve pervazlar, ..
    Medya paketi : Command 4.5 6dvd ve çevre görüş kameralı park paketi,
    Spor paket : 18" jant, alçaltımış spor süspansiyon, kromaj ...

    Elit paket ise; Türkiye donanım paketi diye geçmektedir. Bayiden alacağınız en boş(?) pakettir. (ILS Bi-xenon ful-led farlar,led stoplar, cam tavan {e180'de sunrof} 7g-tronic vites, 17" alaşım jant, çarpışma uyarı sistemi, yarı deri veya artico deri koltuklar, elektrikli aynalar, ön koltuk ısıtma, elekrokrom iç ve dış aynalar, park asistanı ....)
    ___

    Coupe ve Cabrio'da ise ;

    Dynamic : Avantgarde + spor paket
    Amg : Avantgarde + Amg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycgurdal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    bu aracin en yuksek donanimli olani hangisi peki? Avant premium dynamic. Dunya secenek var.

    Sedan için söylemek gerekirse;

    3 çeşit donanım var.
    Klasik : Baz donanım. (TR'de yok.)
    Elegance : Konforlu klasik tarz isteyenler için orta donanım. (klasik ızgara, 4 kollu direksiyon, ahşap kaplamalar, konforlu süspansiyon)
    Avantgarde : Spor görünüm isteyenler için orta donanım. (yıldızlı ızgara, 3 kollu spor direksiyon, metal/ahşap kaplamalar, orta-sert süspansiyon, arkada 2 adet köşeli krom egzoz )

    Bunlardan hariç hepsi opsiyon paketidir.
    Amg görünüm paketi : Amg tampon, difüzör, 3 kollu metal kaplama direksiyon, sert süspansiyon, manuel kullanım imkanı
    Premium paket : Hafıza paketi, keyless-go paketi, güneş koruma paketi, artico deri ön konsol ve pervazlar, ..
    Medya paketi : Command 4.5 6dvd ve çevre görüş kameralı park paketi,
    Spor paket : 18" jant, alçaltımış spor süspansiyon, kromaj ...

    Elit paket ise; Türkiye donanım paketi diye geçmektedir. Bayiden alacağınız en boş(?) pakettir. (ILS Bi-xenon ful-led farlar,led stoplar, cam tavan {e180'de sunrof} 7g-tronic vites, 17" alaşım jant, çarpışma uyarı sistemi, yarı deri veya artico deri koltuklar, elektrikli aynalar, ön koltuk ısıtma, elekrokrom iç ve dış aynalar, park asistanı ....)
    ___

    Coupe ve Cabrio'da ise ;

    Dynamic : Avantgarde + spor paket
    Amg : Avantgarde + Amg

    150-160bin TL odenip donanimli bir E180 alinir galiba. Cok daha ucuza makyajsiz kasayi tercih ederdim acikcasi.




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.