Şimdi Ara

2013 Mercedes E180 CGI FL ELITE 156hp (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.313
Cevap
26
Favori
198.268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    150-160bin TL odenip donanimli bir E180 alinir galiba. Cok daha ucuza makyajsiz kasayi tercih ederdim acikcasi.

    150 bine orta üstü bir donanımlı makyajlı kasa sıfır km yepyeni bir aracınız olur !

    Makyajsız kasada ise alacağınız araç 2013 seri en güncel (2012 eylül sonrası çıkışlı) E 250 7g baz(?) donanımlılar ise 145'lerden başlamakta.

    Yoksa alacağınız araç model olarak daha eski olacaktır. (110 bin.) (5 ileri vites, eski tip gösterge, ...)

    Bana sorarsanız 2013 1.8 E250 7g (dolu 160 bin) veya makyajlı 2013 2.0 E 250 7g (tam dolu 220 bin) arasında tercih yapamazdım !
    Senede 30 binden fazla yapanlar dizel baksınlar !
  • Bugün gidip sorduk, sanırım temmuzda gelecekmiş. Önden satış yapıyorlarmış. 17 adet sattık dediler. Test aracı olmayacakmış. c 180 bile aman aman gitmiyor buda çok atak olmaz dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Bugün gidip sorduk, sanırım temmuzda gelecekmiş. Önden satış yapıyorlarmış. 17 adet sattık dediler. Test aracı olmayacakmış. c 180 bile aman aman gitmiyor buda çok atak olmaz dediler.

    Bir bayi henüz gelmemiş otomobilden 17 tane sattıysa Mercedes gerçekten iyi yapmış 1.6 CGI motoru E Serisi'ne koymakla.

    Aracın atak olması beklenmez zaten, ezilmesin yeter.Merak ediyorum bu aracın teknik verilerini.
  • distribütörün göz göre göre 5.000 EURO ötelemesine rağmen ve bunu bilinmesine rağmen param ve araç ihtiyacım olsa bir dakika durmam 18. kişi olarak yazılırıdmo bayinin listesine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Bugün gidip sorduk, sanırım temmuzda gelecekmiş. Önden satış yapıyorlarmış. 17 adet sattık dediler. Test aracı olmayacakmış. c 180 bile aman aman gitmiyor buda çok atak olmaz dediler.

    Bir bayi henüz gelmemiş otomobilden 17 tane sattıysa Mercedes gerçekten iyi yapmış 1.6 CGI motoru E Serisi'ne koymakla.

    Aracın atak olması beklenmez zaten, ezilmesin yeter.Merak ediyorum bu aracın teknik verilerini.

    sanırım orta karar gider. Elbet insan 211 bg lik 2.0 turbosunu ister ama 30.000 tl lik fark düşünmeye sebep olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycgurdal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    150-160bin TL odenip donanimli bir E180 alinir galiba. Cok daha ucuza makyajsiz kasayi tercih ederdim acikcasi.

    150 bine orta üstü bir donanımlı makyajlı kasa sıfır km yepyeni bir aracınız olur !

    Makyajsız kasada ise alacağınız araç 2013 seri en güncel (2012 eylül sonrası çıkışlı) E 250 7g baz(?) donanımlılar ise 145'lerden başlamakta.

    Yoksa alacağınız araç model olarak daha eski olacaktır. (110 bin.) (5 ileri vites, eski tip gösterge, ...)

    Bana sorarsanız 2013 1.8 E250 7g (dolu 160 bin) veya makyajlı 2013 2.0 E 250 7g (tam dolu 220 bin) arasında tercih yapamazdım !
    Senede 30 binden fazla yapanlar dizel baksınlar !

    benim 15-20bin arasi senelik km. Bu arada 2012 ellerinde kalan araclardan bahsediyorum. Onlari baya uygun fiyata aliriz daha onceki araclarda mercedes oldugu icin.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2012-model-mersedes-e-250-cgi-amg-bayii-cikisli-127757049/detay

    bunun gibi mesala.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sheldon-Cooper -- 14 Haziran 2013; 17:28:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: ycgurdal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    150-160bin TL odenip donanimli bir E180 alinir galiba. Cok daha ucuza makyajsiz kasayi tercih ederdim acikcasi.

    150 bine orta üstü bir donanımlı makyajlı kasa sıfır km yepyeni bir aracınız olur !

    Makyajsız kasada ise alacağınız araç 2013 seri en güncel (2012 eylül sonrası çıkışlı) E 250 7g baz(?) donanımlılar ise 145'lerden başlamakta.

    Yoksa alacağınız araç model olarak daha eski olacaktır. (110 bin.) (5 ileri vites, eski tip gösterge, ...)

    Bana sorarsanız 2013 1.8 E250 7g (dolu 160 bin) veya makyajlı 2013 2.0 E 250 7g (tam dolu 220 bin) arasında tercih yapamazdım !
    Senede 30 binden fazla yapanlar dizel baksınlar !

    benim 15-20bin arasi senelik km. Bu arada 2012 ellerinde kalan araclardan bahsediyorum. Onlari baya uygun fiyata aliriz daha onceki araclarda mercedes oldugu icin.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2012-model-mersedes-e-250-cgi-amg-bayii-cikisli-127757049/detay

    bunun gibi mesala.

    Bunlar güzel gidiyor. 204 lük motor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: ycgurdal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    150-160bin TL odenip donanimli bir E180 alinir galiba. Cok daha ucuza makyajsiz kasayi tercih ederdim acikcasi.

    150 bine orta üstü bir donanımlı makyajlı kasa sıfır km yepyeni bir aracınız olur !

    Makyajsız kasada ise alacağınız araç 2013 seri en güncel (2012 eylül sonrası çıkışlı) E 250 7g baz(?) donanımlılar ise 145'lerden başlamakta.

    Yoksa alacağınız araç model olarak daha eski olacaktır. (110 bin.) (5 ileri vites, eski tip gösterge, ...)

    Bana sorarsanız 2013 1.8 E250 7g (dolu 160 bin) veya makyajlı 2013 2.0 E 250 7g (tam dolu 220 bin) arasında tercih yapamazdım !
    Senede 30 binden fazla yapanlar dizel baksınlar !

    benim 15-20bin arasi senelik km. Bu arada 2012 ellerinde kalan araclardan bahsediyorum. Onlari baya uygun fiyata aliriz daha onceki araclarda mercedes oldugu icin.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2012-model-mersedes-e-250-cgi-amg-bayii-cikisli-127757049/detay

    bunun gibi mesala.

    Bunlar güzel gidiyor. 204 lük motor.

    184`luk e200 komp.den iyi gidip az yakacagini dusunuyorum tabi kullananlar daha iyi bilir. Bunlardan alip birde power box yapilsa iyi olmaz mi :)




  • Mercedes artık S Class'dan başlar.
  • Benim de bahsettiğim seri bunlar.

    Önceliğiniz sıfır araç ise, E180 veya E250 arasında gider gelirdim. (senelik 15-20k için)

    Ama önceliğiniz param cebimde kalsın ama aracım beni üzmesin diyorsanız; hem 1.8 motor MTV avantajı, hem de 204 beygir !

    Dediğiniz gibi, E 200 lerden daha iyi gidip daha az yakar.
    Aracın kullanımına göre tüketim olacaktır.
    7g şanzıman prensip olarak aracı düşük devirde tutacaktır.


    Chip konusuna gelirsek.
    Bence bu motora yapılacak en azami müdahele "sprintbooster" taktırmak olabilir.
    Ek beygire ihtiyaç pek yok. Sadece tepkime bazılarına iyi gelmeyebilir !

    @Sheldon-Cooper

    Edit: Devri yanlış yazmışım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3ngerek -- 14 Haziran 2013; 21:58:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycgurdal

    Benim de bahsettiğim seri bunlar.

    Önceliğiniz sıfır araç ise, E180 veya E250 arasında gider gelirdim. (senelik 15-20k için)

    Ama önceliğiniz param cebimde kalsın ama aracım beni üzmesin diyorsanız; hem 1.8 motor MTV avantajı, hem de 204 beygir !

    Dediğiniz gibi, E 200 lerden daha iyi gidip daha az yakar.
    Aracın kullanımına göre tüketim olacaktır.
    7g şanzıman prensip olarak 2000 - 2500 devir arasında tutacaktır.

    Chip konusuna gelirsek.
    Bence bu motora yapılacak en azami müdahele "sprintbooster" taktırmak olabilir.
    Ek beygire ihtiyaç pek yok. Sadece tepkime bazılarına iyi gelmeyebilir !

    @Sheldon-Cooper

    2000-2500 devir 100km hizdan sonra olur galiba. 5ileri E200 komp 90km hizda 2000 devirde.

    ek beygir araci daha rahat kaldirmaz mi?




  • grey market daha bu motordan haberdar olmamış anladığım kadarıyla. Çok sayıda maktajlı kasa 1.800 motorlu e serisi getirmişler ama hiç 1.600 motor yok piyasada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    2000-2500 devir 100km hizdan sonra olur galiba. 5ileri E200 komp 90km hizda 2000 devirde.

    ek beygir araci daha rahat kaldirmaz mi?

    Doğru devri yanlış yazmışım.
    Araç maksimium torku 2000 devirden itibaren hesabı ile karıştırdım.
    Geçen arkadaş aracıyla ilgili konuşurken 90 km sabit hızla 1300 - 1400 devirde gidiyor demişti.

    Aracı rahat kaldırmak için ek beygir değilde tork olduğunu düşünüyorum.
    Bunun için de sprintbooster dedim. (kendim denemiş değilim.)
    (Eğer bir şey olmaz da alırsam önce normal kullanır sonra duruma göre önce sprintbooster kullanırdım.)
    Carlsson ve Brabus gibi ürünler şanzımana ve motora da müdahele ettiği için aracın ömrüne olumsuz etki ettiğini duydum ! buun için arcını satan biri vardı.
    Ama power box mu ne onu bilmem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycgurdal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    2000-2500 devir 100km hizdan sonra olur galiba. 5ileri E200 komp 90km hizda 2000 devirde.

    ek beygir araci daha rahat kaldirmaz mi?

    Doğru devri yanlış yazmışım.
    Araç maksimium torku 2000 devirden itibaren hesabı ile karıştırdım.
    Geçen arkadaş aracıyla ilgili konuşurken 90 km sabit hızla 1300 - 1400 devirde gidiyor demişti.

    Aracı rahat kaldırmak için ek beygir değilde tork olduğunu düşünüyorum.
    Bunun için de sprintbooster dedim. (kendim denemiş değilim.)
    (Eğer bir şey olmaz da alırsam önce normal kullanır sonra duruma göre önce sprintbooster kullanırdım.)
    Carlsson ve Brabus gibi ürünler şanzımana ve motora da müdahele ettiği için aracın ömrüne olumsuz etki ettiğini duydum ! buun için arcını satan biri vardı.
    Ama power box mu ne onu bilmem.

    bahsettigim urun:http://www.racechip.com/chiptuning/mercedes/e-class/w212/250-cgi-blueefficiency-150kw/index.php

    Ne kadar dogru degerler ve araca ne gibi bir zarari var bilmiyorum.




  • BEYLER EN COK MERAK EDILEN KONULARDAN BIRIDE YAKIT KONUSU BU DAHA ONCEDEN DE TARTISILDI AMA ORTALAMA 100 KM YAKIT TAHMINLERINI ALSAK SIZCE NE KADAR OLUR BENCE SEHIR ICI 8.7
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    bahsettigim urun:http://www.racechip.com/chiptuning/mercedes/e-class/w212/250-cgi-blueefficiency-150kw/index.php

    Ne kadar dogru degerler ve araca ne gibi bir zarari var bilmiyorum.

    Ben böyle ürünlere pek heves etmiyorum.
    Ama kulak dolgunluğu olması açısından takip ettiğim bazı yerlerden örnek göstermek olursa;

    Buradan
    Ve
    Buradan

    Yani; beğenen de var beğenmeyen de, tavsiye eden de var kullanmak istemeyen de !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3ngerek -- 16 Haziran 2013; 22:45:30 >




  • 1.8 motor 156 hp 7g tronic c180 sahibiyim. Sehir ici 10 lt altini hic gormedim. ama mercedes ile 12 lt.gordugum yolda 1.4 aveo otm ile 14 lt, ayni yolda ise git gel jetta 1.2 manuel ile 16 lt goruyorum. Gittigim guzergah yokus oldugundan herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes in E serisine 1600 cc motor koymasına en çok sevinenlerden biri benim. Çünkü bu araç sayesinde Borusan milleti 3 ve 5 serilerinde eskisi kadar söğüşleyemeyecek.

    C serisinin ve A4 ün kasasının yaşlanması sayesinde f30 3 serisi Premium sınıfta rakipsiz kalmıştı, borusanda fiyatlara bindirdikçe bindiriyordu ve mercedese göre bomboş araçlar getirerek kar marjını iyice qartırıyordu. Aynı şekilde mercedesin 2000 cc dizeli olmaması sayesinde E250 CDI ötv kurbanı oluyordu ve borusanda 5 serisini akılalmaz fiyatlara satıyordu. Audi A6 da 4 çeker seçeneğinin olmaması ve sadece önden çeker olması A6 ya kan kaybettiriyordu.

    Şimdi E180 ile bu hesaplar biraz değişecektir. Çünkü birazcık dolu bir 320d almak isteyenlerden BMW ye verecekleri para ile bir üst sınıf araca binmek isteyecekler olacaktır. Yada biraz dolu bir 5 serisi alacağına 40.000 tl civarı az vererek aynı sınıf araca( E 180 )binecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycgurdal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    bahsettigim urun:http://www.racechip.com/chiptuning/mercedes/e-class/w212/250-cgi-blueefficiency-150kw/index.php

    Ne kadar dogru degerler ve araca ne gibi bir zarari var bilmiyorum.

    Ben böyle ürünlere pek heves etmiyorum.
    Ama kulak dolgunluğu olması açısından takip ettiğim bazı yerlerden örnek göstermek olursa;

    Buradan
    Ve
    Buradan

    Yani; beğenen de var beğenmeyen de, tavsiye eden de var kullanmak istemeyen de !

    Dun okudum bunlari. 1`den 8`e kadar seviyeler varmis anlamadim. Araci alir almaz butur uygulamalar yapmak zararli midir? Biraz Km yaptiktan sonra mi daha mantikli?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Dun okudum bunlari. 1`den 8`e kadar seviyeler varmis anlamadim. Araci alir almaz butur uygulamalar yapmak zararli midir? Biraz Km yaptiktan sonra mi daha mantikli?

    "Aracı alır almaz yaptırmayın" söyleminde ki maksat;
    Öncelikle aracınızı tanıyın demektir.
    Aracınızın çekişi, sürüşü, tüketimi gibi koşulları bilin.
    Eğer beğenmezseniz veya daha farklısını isterseniz yaptırın demektir.

    Bir de sıfır araç alırsanız; aracın motorunun açılması veya rodaj süresince modifiyesiz kullanmanız, aracınızın fabrikasyon bir hatası olup olmadığı konusunda size bilgi ve tecrübe verecektir.

    1den 8e kadar seviyelerin bulunması bunun için olmalı.
    Eğer aracınızı 1de kullandınız, motor arıza ışığı vermedi, şanzıman ve tüketimde bir gariplik yoksa ve sizde daha fazlasını istiyorsanız seviye artırın demektir.

    "Çocuklara veya ilk defa ilaç alacak insanlara, baş ağrısı için önce bebe aspiri verilmesi. Eğer etkili olmazsa ilerleyen dönemlerde doz artırımı yapmak gibi bir şey"




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.