Şimdi Ara

2013-2016 Honda Civic HB Ana Konu (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.347
Cevap
35
Favori
248.543
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu

    quote:

    Orijinalden alıntı: totembe

    Aracı sinir kupu ile aynı gün aldık ve bankada tanıştık :).

    Ooo aga sen miydin yav. en azından sen okusaydın bari inceleme yazısını :D

    aracı bugün inceledim.yalıtım konusunda yol gürültüsünü sanki azaltmışlar gibi ancak motor gürültüsünden ben rahatsız oldum açıkcası.. bi de kendi aracımda arka süspansiyonlar çift salıncak ve yol tutuşa katkısı oluyor ancak bunda sanki arkadan bırakma sezdim.. ama onun dışında araç başarılı.. motor turbo devreye girdikten sonra etkileyici turbo devreye girmeden standart ancak benim anlamadığım turbo 2000 civarı giriyor ve araç yürümeye başlıyor ancak sürekli bu şekilde gidilirse ekonomik kullanma hedefinden sapılmazmı ? sanki bana dizel için biraz devire gerek var gibi geldi kendi aracımdan sonra. lakin güzel araç hayırlı olsun kazasız belasız.

    benim de getirdiğim eleştirilerden birisi çift salıncak ya da çok noktadan bağlantılı sistem kullanmamış olmaları zaten. ama hb araçlarda çoğu firma bu tip kullanmaya başladı. belki mazda, mitsubishi ford ve volvo kaldı sadece. audi dahil (a3) vw grubu burulma kirişli sisteme döndü. yeni kasa octavia bile bu şekilde geldi ki sedan olmasına rağmen. diğer taraftan bu sisteme sahip renault araç (tabi ki spor modeli) nurnberg pistinde önden çekişli araç tur rekoru kırdı. ki geçtiği araçlar içinde 2 çeker audi r8 bile var. fransızlarla beraber toyota auris vs zaten bu sistemdeydi. bence gelişme değil. ama eski kasa civic hb'de de bu tip süspansiyon vardı. yol testleriyle bir iyileştirme yapılmış diye iddia ediyorlar.

    maksimum torka gelince yorumumun arkasındayım. 2000 devirme maksimum verse bile 1500 devirde bile çekiş yeterli. yani sanırım 200 Nm üzeri değer veriyordur. tabi bir ayak oyunu da var burada. torku ne kadar yukarda alırsan beygir gücün de o kadar fazla çıkar. o sebeple benzinli araçların neredeyse yarısı kadar sahip çekişleriyle dizeller kadar beygir güçleri oluyor. ama tabi bu tork devirlerinin sürüş devirlerinde olması daha makul olurdu.

    bence 6. vites bu sebeple biraz gereksiz gibi olmuş. 2000 devirde 6. viteste 110 km yapıyor. bu da istanbulda gündelik kullanımda pratik bir tarafı olmuyor.




  • İlave etmek istediğim küçük bir ayrıntı: Arabamı yıkarken keşfettim, çamurluk içindeki davlumbazlarda plastik malzeme yerine daha dayanıklı ve ses emici özellikli yumuşak bir malzeme kullanılmış. Tekerlek sesinin kabine daha az girmesi amaçlanmış...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi escaper123 -- 14 Mayıs 2013; 23:17:00 >
  • Evet o ayrıntıyı ben de fark ettim. Ses yalıtımına katkısı olacağı muhakkak.
    Bir de vites topuzu arkasında küçük bir eşya gözü fena olmazdı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu

    Arkadaşlar. Ben de aracı ilk alanlardanım. blog sayfamda da bir inceleme yazdım. o kadar emek verdik biraz da sayfamız hit alsın diye şimdilik buraya koymuyorum yazıyı. ilgilenenler aşağıdaki linkten yazıma ulaşabilirler.

    http://sinirkupu.blogspot.com/2013/05/yeni-honda-civic-dizel-inceleme.html

    sorularınız olursa pm'den ya da forum üzerinden sorabilirsiniz.

    iyi forumlar.


    Çok güzel bir inceleme yazısı olmuş. Elinize sağlık...




  • Eski kasa manuel 1.8 HB lerden bulamadığımdan ve yeni dizelle ilgili yorumların renginin yerine gelmesinden mütevellit yeni dizel HB yi yine yeniden düşünmeye başladım eski kasayı seviyorum fakat düzgün bişi bulamıyorum yenisi biraz fazla maliyetli ne yapacam bilmiyorum kararsızlık çok fenaa..

    Alıp kullananlara kazasız belasız sürüşler dilerim... hayırlı uğurlu olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siezma

    Eski kasa manuel 1.8 HB lerden bulamadığımdan ve yeni dizelle ilgili yorumların renginin yerine gelmesinden mütevellit yeni dizel HB yi yine yeniden düşünmeye başladım eski kasayı seviyorum fakat düzgün bişi bulamıyorum yenisi biraz fazla maliyetli ne yapacam bilmiyorum kararsızlık çok fenaa..

    Alıp kullananlara kazasız belasız sürüşler dilerim... hayırlı uğurlu olsun...

    Kararsızsan bence bekle. Alma.

    Ben de uzun süredir araba araştırıyordum hep kararsızdım.

    Honda Civic HB'yi lansmanda gördüm. Hiç araştırmamıştım. Arabayı hemen beğendim ve bir kararsızlığım olmadan aldım ve mutluyum. Bundan önceki aracım olan Renault Clio HB için de aynı şey geçerli ve dört sene gerçekten severek kullandım. Ayrılmak zor oldu.

    Genelde kararsızken alırsan pek mutlu olmazsın. (İstisnalar kaideyi bozmaz tabi)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siezma

    Eski kasa manuel 1.8 HB lerden bulamadığımdan ve yeni dizelle ilgili yorumların renginin yerine gelmesinden mütevellit yeni dizel HB yi yine yeniden düşünmeye başladım eski kasayı seviyorum fakat düzgün bişi bulamıyorum yenisi biraz fazla maliyetli ne yapacam bilmiyorum kararsızlık çok fenaa..

    Alıp kullananlara kazasız belasız sürüşler dilerim... hayırlı uğurlu olsun...

    Bence de kararsızsanız almayın. Aracı neden alacağınıza iyi karar verin. 1.8 manuel'ine bakarken bir anda dizele karar kılmak başka bir şey olur. Ben ekonomisi, donanımı ve japon arabası (bir yerde sorunsuz demek) olduğu için aldım öncelikle. dizayn işi sonraki konu. 3 tane 4 çeker araç kullandıktan sonra performans bekleyen birisinin 2 çeker almaması gerektiğini düşünüyorum. tamam hızını aldıktan sonra 2 çeker de iyi ama kalkışta olsun yüksek devirli makaslarda olsun hele ki virajlarda 4 çeker bambaşka. 1.8 civic yerine tipe takıntınız yoksa ve bagajla da idare ederim derseniz 2.0 motor atmosferik imprezaları tavsiye ederim. ilk Subaru aracımdı ve de 8 saniyede 100'ü görüyordu. motor sesi zaten malum. tüketimi de 9 litre civarıydı ki 1.8 civic ondan da fazla yakar bence. boxer motorun torku biraz daha alt devirde geldiği için güç için çok devir çevirmeye gerek kalmıyordu. ki ciciili biçili donanımları olmasa da 6'lı cd changer, anahtarsız giriş çalıştırma (komple anahtar cebinizde) yokuş kalkış desteği yıkamalı otomatik yükseklik ayarlı xenon ön farlar. led arka farlar. bir de manuel olanlarda hi-low kolu vardı aracın son dişli oranını değiştiriyordu. low'dayken 4 tekerden patinaj çektirebiliyordun o kadarını söyleyeyim.




  • Çook haklısınız..

    karasızlık kötü ve doğru karar vermeyi engelleyici bir duruma yola açar buda mutsuzluk getirebilir...

    önceliğim tabikide honda başka bir araç hiç düşünmüyorum Sinir Kupu nun dediği gibi donanım ve sorunsuzluk ... bir aya kadar eski bir hondacı olmanın etkisi büyük bu ısrarımda..

    1.8 güzel araba çok seviyorum keratayı ama dizel de aklımı çeliyor işte bu sebeple deneyimlerinizi takip ediyorum eğer yakın zamanda 1,8 bulamazzsam haziran sonunda kesin kararımı vereceğim lütfen daha çok bilgi paylaşın sürün şu makineyi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siezma

    Çook haklısınız..

    karasızlık kötü ve doğru karar vermeyi engelleyici bir duruma yola açar buda mutsuzluk getirebilir...

    önceliğim tabikide honda başka bir araç hiç düşünmüyorum Sinir Kupu nun dediği gibi donanım ve sorunsuzluk ... bir aya kadar eski bir hondacı olmanın etkisi büyük bu ısrarımda..

    1.8 güzel araba çok seviyorum keratayı ama dizel de aklımı çeliyor işte bu sebeple deneyimlerinizi takip ediyorum eğer yakın zamanda 1,8 bulamazzsam haziran sonunda kesin kararımı vereceğim lütfen daha çok bilgi paylaşın sürün şu makineyi :)

    marka konusunda da çok tutucu olmayın. belki benim gibi japon olsun diye bir önceliğiniz olabilir ama ben 6 tane mitsubishi araca sahip oldum. 4 bine yakın üyesi olan bir mitsuishi forumunun da moderatörüyüm kuruluşundan beri. ama illa mitsubishi olacak demedim. hoş hepsini de sürdüm bir yerde . subaru sayesinde 4 çekerle boxer motorla ve bunların hissettirdikleri ile tanıştım mesela. piyasada o kadar araba var. hepsi iyi değil ama hepsi kötü de değil. bir çoğunun güçlü tarafları da mevcut. dediğim gibi önceliklerinizi beklentilerinizi iyi belirlemenizi tavsiye ederim. honda olsun demek biraz tutuculuk oluyor. tabi güvendiğin bildiğin markadan şamamak bir yerde güvenlikçi bir tutum izlemek de anlaşılabilir. gelişen teknolojiyi vs hesaba katmanızda yarar var. bu gün samsung kullanıyorum mesela telefonda ama androidi iyi uyguladığı için. yarın başka bir işletim sistemine geçse samsungdan vazgeçebilirim. önce incelerim tabi ama benim için samsungdan önce android gelir. onu anlatmaya çalışıyorum. siz de önceliklerinizi belirleyin. sonra en büyük önceliği belirleyin. kısa süreli de olsa mali kısıtlara rağmen wrx gibi bir araba kullanmış birisi olarak hiç pişman değilim. eğer istediklerine sahip bir araç bulursanız ve alacak durumdaysanız biraz da hareket alanınız varsa hayallerinizi gerçekleştirin derim ben. gözünüz açık gitmezsiniz böylece. ben arabaya bir yerden bir yere giden 4 tekerlekli ulaşım aracı olarak bakmıyoruyorum. başka anlamları da var benim için. ve hayata bir defa geliyoruz. avcılarda kendi evim olacağına imkanım olsa boğazda kirada oturmayı yeğlerim ben. yapılandan çok yapılmayan şeylere pişmanlık duyar insan. iyi hissetmek önemli bu hayatta. ben wrx aracımla virajlara girerken eşim "yüzünde çok değişik bir gülümseme oluyor" diyordu bana. bunu yaşatacak imkanımın el verdiği aracı kullanırım. ha şimdi yolum uzun. araba gereklilik. bagaj lazım. ekonomi de lazım. mevcut durumun gerektirdiği gibi davrandım. hayata tamam bir kere geliyoruz ama sorumluluklarımız da var. miras yedi değiliz sonuçta. ayrıca insanın beklentileri dönem dönem değişebiliyor. modanın değişmesi gibi. benimki sadece başkalarına bağlı değil.
    civic yüzümü güldürüyor mu? wrx kadar değil. ama astra kadar da aman yaaaa demiyorum aracı sürerken. neyse çok uzun oldu. böyle düşünüyorum ben.




  • Muhteşem yazmışssınız su gibi akıyor kelimeler bir kaç defa okudum bu konuda düşünmeye ve bazı şeyleri netleştirmeye başladım bile...
    Yol gösteren güzel açıklamalarınız için teşekkür ederim böyle akla yatkın düşüncelerin herzaman peşindeyim :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu

    Arkadaşlar. Ben de aracı ilk alanlardanım. blog sayfamda da bir inceleme yazdım. o kadar emek verdik biraz da sayfamız hit alsın diye şimdilik buraya koymuyorum yazıyı. ilgilenenler aşağıdaki linkten yazıma ulaşabilirler.

    http://sinirkupu.blogspot.com/2013/05/yeni-honda-civic-dizel-inceleme.html

    sorularınız olursa pm'den ya da forum üzerinden sorabilirsiniz.

    iyi forumlar.

    yazınızı büyük zevkle okudum. emeğinize sağlık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siezma

    Muhteşem yazmışssınız su gibi akıyor kelimeler bir kaç defa okudum bu konuda düşünmeye ve bazı şeyleri netleştirmeye başladım bile...
    Yol gösteren güzel açıklamalarınız için teşekkür ederim böyle akla yatkın düşüncelerin herzaman peşindeyim :))

    siz yine ölçün biçin. iyi ifade edilen ya da hedefini bulan sözlerle mantıksızı mantıklı görebiliyor insan. hele ki içinizden bir şeylere inanma isteği de varsa ilk pozitif görüşü benimseyebilirsiniz. ben ne şekilde düşündüğümü belirttim sadece yol göstermek haddime düşmez. belki de yanlış düşünüyorum ve kendimi nasıl kandırdığımı yazdım buraya ama tabi ben de farkında değilim bunun. kendimin de inandığım yalanlar söylüyor olabilirim.

    @aknasmub
    beğenmenize sevindim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinir kupu -- 16 Mayıs 2013; 23:20:55 >




  • Bende etkilendim walla; honda satılınca mercedes alacam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    Bende etkilendim walla; honda satılınca mercedes alacam

    hisli insanın hali başka
  • Ben de hayat konusunda sinir kupu gibi dusunuyorum. imkanınız elveriyorsa el verdigi imkanda istediklerinizi gerceklestirin. hayatta kendim için aldigim kararlar konusunda hic bir zaman baskalarinin goruslerine gore sekillendirmedim kararlarimi. Onlarin dusuncelerini dinledim. Bazi fikirleri ozumsedim bazi fikirleri kabul etmedim. Ve sonucta ben kendi istedigimi yaptim.

    Mesela ornek verecek olursak;

    Etrafta ikinci el araba almak mantikli diyen insanlar dolu. Evet dogrudur. Ikinci el'de maliyet sifir oluyor. Hakli olduklari noktalar var. Ama ben sifir araba kullanmak istedigim icin ekstra yuku kabullenip hep sifir araba aldim. Bazisi da ikinci el araba alip onunla ugrasmayi seviyor. Ben buna da saygi duyarim. Bu yaklasimi genellestirirseniz, baskasinin dediklerine fazla takilmaz kafaniz da karismaz. Karariniz kendi karariniz olacagi icin daha mutlu olursunuz. Bu sadece araba icin degil, is hayati, sosyal hayat ve digerleri icin de gecerli bir durum. Benim dusuncem bu.

    Mesela arkadas mercedes almak istiyor. Imkani varsa, ve yapabiliyorsa yapsin gitsin alsin.




  • Satılık Honda mı varmış? 5 N, 1 K.
  • Arkadaşlar daha önceki testimde aracın frenlemesinde bir tedirginlik hissetmiştim. Bugün Ataşehir Damla Honda da tekrar test ettim. Teste başlamadan özellikle bunu test etmek istediğimi refakatçi olarak gelen honda yetkilisine söyledim. Teste başladık aracı üçüncü test edişim olduğundan kendime güvenim daha fazlaydı ve gaza daha kuvvetli basabiliyordum. Araç 2.3 viteslerde bile gaza yüklendiğinizde hemen torku gösteriyor. Motor konusunda hondanın hakkını teslim etmemiz lazım. Hemen patinaj. Motor dehşet. 3 defa 80-90-100 lü hızlarda acil fren yaptım ben üçünde de aracın dengesinin bozulduğunu hissettim yanımdaki refakatçi ilk ikisi için bişey yok dedi 5 derece aşağı eğimli olan yolda aracın izinden ayrıldığını o da teyyit etti. Daha önce 2000 model hondayı 8 sene kadar kullandım. şimdiki aracım Renault Megane 3 dizel 105 hp. Şimdiye kadar frenleyince dengesi bozulan bir araç kullanmadım. Acaba bende bir sorun mu var yoksa araç mı dengesiz. Lütfen şu anda araca sahip olanlar ve test etmeye gidecek olanlar aracın frenlemedeki dengesini test edebilirler mi? Bende mi bir sorun var honda hb de mi?




  • Valla ben bir şey hissetmedim. Sadece dozlaması az garip. O da bence alışkanlık meselesi. Siz başka bir bayide bir test yapın isterseniz. Lastik havası vs bir durum da olabilir.
    Ama sizin için özellikle ilk fırsatta panik fren deneyeceğim.
    Artık ne 4 çekermiş abi diyeceksiniz ama belki 4 çekerden sonra çok sorun etmedim. gerçi bu seferki övgü değil. Subaruların frenlemesi daha garipti. Neden? hep 4 çekerden işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siezma

    Satılık Honda mı varmış? 5 N, 1 K.

    Var hemde cillop gibi
  • nemiş o yakından bakalım mı?
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.