Şimdi Ara

2012 Toyota Hilux & 2012 Ford Ranger (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
14.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Honda'nın pikabini beğenmedim. Getirmese de olur yani:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkrcp


    quote:

    Orijinalden alıntı: msasker

    Hangisini tercih ederseniz 4x4 olanını almanızı öneririm aksi takdirde yol tutuşunda baya sıkıntı çekersiniz.

    Yeni kasa 4x2 Hiluxlarda bu sorunu aşmışlar bence. Aracın yol tutuşu stabilitesi bence harika olmuş. Özellikle arka koltukta oturanlar çok sallanmaktan şikayet ederlerdi. Gecen hafta arka koltukta dag bayır demeden gezdik araçta tık yok:) Gercekten taksi konforunu aratmıyor ve bir o kadar da sessiz. Fakat kullandığımız model 4x2 adventure modeliydi. Onunda biraz etkisi olabilir.

    Hangi yol tutuşundan bahsediyoruz..?



    Konfor ve sallanmak ise ayrı bir konu..




  • 2005 ford ranger xlt gp pikabimiz var.sorunsuz bir arac.dag bayir hic sikinti etmiyor.

    yaygin servis agi da buyuk avantaj.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota sağlamlık olarak öndedir.Fakat kullanım alanınıza bağlı.Toyota ve ford servis olarak türkiyenin bir çok yerinde var fakat toyotanın servisleri daha iyi deniyor hep.Ve hılux yeni kasa değiştirdi gayette şık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Honda bu tür araçları Türkiye'ye getirmiyor. Hem prestijinin düşeceğine inanıyor (ki doğru da inanıyor.) hemde Türkiye'de ki yakıt kalitesizliğini bildiği için dizel araç sektörünü Türkiye'ye vermiyor. Araç herhangi bir sorun çıkarırsa bu Honda prestijini zedeleyecektir.

    Nerede yazıyor bu açıklama? Aradım, bulamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    pick-up konusu görünce yine aklıma geldi.ülkemizde pick-up pazarı böylesine genişken Honda neden Ridgeline'a 2.2 i-dtec motor koyup da Türkiye pazarına sürmez ki.hobi kullanımı için pick-up alanların gözdesi olabilir,çok yakışıklı bi araç bence;

    Honda bu tür araçları Türkiye'ye getirmiyor. Hem prestijinin düşeceğine inanıyor (ki doğru da inanıyor.) hemde Türkiye'de ki yakıt kalitesizliğini bildiği için dizel araç sektörünü Türkiye'ye vermiyor. Araç herhangi bir sorun çıkarırsa bu Honda prestijini zedeleyecektir.

    Ülkemizde BMW ve Mercedes'in dizelleri cirit atarken Honda'nın böyle bir strateji izlemesi pek mantıklı gelmedi açıkçası.




  • Motor özellikleri
    3.0D-4D 5 İleri Otomatik Vites 4X4-----------2.5D-4D Düz Vites 4X2------------2.5D-4D Düz Vites 4X4 ----Yakıt Tüketimi

    Yakıt türü --Dize------------------------------------l Dizel------------------------------- Dizel
    Birleşik 8,6 lt/100km ----------------------------7,3 lt/100km ------------------------7,3 lt/100km
    Şehir dışı 7,3 lt/100km --------------------------6,6 lt/100km -------------------------6,6 lt/100km
    Şehir içi 10,9 lt/100km --------------------------8,6 lt/100km ---------------------------8,6 lt/100km

    Motor
    Silindir adedi
    4 silindir sıralı ---------------------------------------4 silindir sıralı -----------------------4 silindir sıralı
    Yakıt Sistemi -Direkt enjeksiyon ---------------Direkt enjeksiyon ------------------Direkt enjeksiyon
    Supap mekanizması Üstten çift eksantrik (DOHC) ---Üstten çift eksantrik (DOHC) ---Üstten çift eksantrik (DOHC)
    Motor hacmi 2982 cc ------------------------------2494 cc --------------------------------2494 cc
    Maksimum güç 171/ 3600 PS/dd ------------------144/ 3400 PS/dd --------------------144/ 3400 PS/dd
    Maksimum tork 360 / 1400-3200 Nm/dd -----------343 / 1600-2800 Nm/dd -----------343 / 1600-2800 Nm/dd
    Euro sınıfı------ Euro 5 ---------------------------Euro 5 -----------------------------------Euro 5

    Karın açısı 25 ° -----------------------------------25 ° ------------------------------25 °
    Uzaklaşma açısı 22 ° --------------------------22 ° ------------------------------22 °
    Yaklaşma açısı 30 ° ---------------------------30 ° ----------------------------30 °
    Yanal eğim açısı 48 ° ---------------------------48 ° ---------------------------48 °
    Yerden yükseklik 227 mm ----------------------212 mm --------------------212 mm

    BUNLAR HİLUX idi

    Motor tipi
    2,2L Duratorq TDCi -------------------------------------3,2L Duratorq TDCi
    Motor hacmi (cc) 2198---------------------------------------------- 3198
    Silindir adedi 4 ---------------------------------------------------------5
    Motor gücü (PS/dd) ---150 / 3700 200 / 3000
    Maksimum tork (NM/dd) 375 / 1500-2500------------------- 470 / 1500-2750
    Vites kutusu 6 hızlı manuel ----------------------------6 hızlı manuel/ 6 hızlı manuel/

    Teknik Özellikler
    Uzunluk ---------------------------------------5359
    Genişlik -------------------------------------1850
    Yükseklik(yüksüz) --------------------------1815
    Aks mesafesi --------------------------------3220
    Sudan geçme yüksekliği (mm) ----------800 mm
    Yerden yükseklik (mm) -------------------232 mm
    Uzaklaşma açısı (derece) ------------------25,9
    Yaklaşma açısı (derece) -------------------27,7
    Rampa açısı (derece) 24,4


    BUNLARDA RANGER



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a3l4i -- 8 Haziran 2012; 20:36:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    pick-up konusu görünce yine aklıma geldi.ülkemizde pick-up pazarı böylesine genişken Honda neden Ridgeline'a 2.2 i-dtec motor koyup da Türkiye pazarına sürmez ki.hobi kullanımı için pick-up alanların gözdesi olabilir,çok yakışıklı bi araç bence;

    Honda bu tür araçları Türkiye'ye getirmiyor. Hem prestijinin düşeceğine inanıyor (ki doğru da inanıyor.) hemde Türkiye'de ki yakıt kalitesizliğini bildiği için dizel araç sektörünü Türkiye'ye vermiyor. Araç herhangi bir sorun çıkarırsa bu Honda prestijini zedeleyecektir.

    Ülkemizde BMW ve Mercedes'in dizelleri cirit atarken Honda'nın böyle bir strateji izlemesi pek mantıklı gelmedi açıkçası.

    Samsun atakum honda plaza'da Mehmet abimiz vardır. Baba evlat gibiyizdir kendisiyle. Bizzat o demişti bana. Dizel araç neden çıkartmıyor Honda diye sorduğum zaman. BMW'nin dizel getirmesi sebebi de en ucuz arabasının 120 bin lira olmasından kaynaklanıyor. İstese de prestij düşemez zaten fakat bu Honda'da söz konusu değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IslakFasulye -- 8 Haziran 2012; 20:53:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    pick-up konusu görünce yine aklıma geldi.ülkemizde pick-up pazarı böylesine genişken Honda neden Ridgeline'a 2.2 i-dtec motor koyup da Türkiye pazarına sürmez ki.hobi kullanımı için pick-up alanların gözdesi olabilir,çok yakışıklı bi araç bence;

    Honda bu tür araçları Türkiye'ye getirmiyor. Hem prestijinin düşeceğine inanıyor (ki doğru da inanıyor.) hemde Türkiye'de ki yakıt kalitesizliğini bildiği için dizel araç sektörünü Türkiye'ye vermiyor. Araç herhangi bir sorun çıkarırsa bu Honda prestijini zedeleyecektir.

    Ülkemizde BMW ve Mercedes'in dizelleri cirit atarken Honda'nın böyle bir strateji izlemesi pek mantıklı gelmedi açıkçası.

    Samsun atakum honda plaza'da Mehmet abimiz vardır. Baba evlat gibiyizdir kendisiyle. Bizzat o demişti bana. Dizel araç neden çıkartmıyor Honda diye sorduğum zaman. BMW'nin dizel getirmesi sebebi de en ucuz arabasının 120 bin lira olmasından kaynaklanıyor. İstese de prestij düşemez zaten fakat bu Honda'da söz konusu değil.

    hiç olmazsa motorları lpg ile uyumlu.hala garip geliyor yalnız hocam Türkiye'de dizel motor satmayan marka yok desek yeridir neredeyse ona rağmen yakıttan kaynaklanan motor sıkıntısına denk gelmedim ben henüz.Honda'nın bu şekilde yapması ilginç.dizel motorları yakıta çok mu duyarlı acaba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    pick-up konusu görünce yine aklıma geldi.ülkemizde pick-up pazarı böylesine genişken Honda neden Ridgeline'a 2.2 i-dtec motor koyup da Türkiye pazarına sürmez ki.hobi kullanımı için pick-up alanların gözdesi olabilir,çok yakışıklı bi araç bence;

    Honda bu tür araçları Türkiye'ye getirmiyor. Hem prestijinin düşeceğine inanıyor (ki doğru da inanıyor.) hemde Türkiye'de ki yakıt kalitesizliğini bildiği için dizel araç sektörünü Türkiye'ye vermiyor. Araç herhangi bir sorun çıkarırsa bu Honda prestijini zedeleyecektir.

    Ülkemizde BMW ve Mercedes'in dizelleri cirit atarken Honda'nın böyle bir strateji izlemesi pek mantıklı gelmedi açıkçası.

    Samsun atakum honda plaza'da Mehmet abimiz vardır. Baba evlat gibiyizdir kendisiyle. Bizzat o demişti bana. Dizel araç neden çıkartmıyor Honda diye sorduğum zaman. BMW'nin dizel getirmesi sebebi de en ucuz arabasının 120 bin lira olmasından kaynaklanıyor. İstese de prestij düşemez zaten fakat bu Honda'da söz konusu değil.

    hiç olmazsa motorları lpg ile uyumlu.hala garip geliyor yalnız hocam Türkiye'de dizel motor satmayan marka yok desek yeridir neredeyse ona rağmen yakıttan kaynaklanan motor sıkıntısına denk gelmedim ben henüz.Honda'nın bu şekilde yapması ilginç.dizel motorları yakıta çok mu duyarlı acaba.

    Büyük ihtimal hassas motorlardır hocam. Eklemeyi unuttum, motor sessizliği kavramını da bozmak istemiyor diye de söylemişti. Belki gereksiz bir titizlik ama japonlar hep böyle hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkrcp


    quote:

    Orijinalden alıntı: msasker

    Hangisini tercih ederseniz 4x4 olanını almanızı öneririm aksi takdirde yol tutuşunda baya sıkıntı çekersiniz.

    Yeni kasa 4x2 Hiluxlarda bu sorunu aşmışlar bence. Aracın yol tutuşu stabilitesi bence harika olmuş. Özellikle arka koltukta oturanlar çok sallanmaktan şikayet ederlerdi. Gecen hafta arka koltukta dag bayır demeden gezdik araçta tık yok:) Gercekten taksi konforunu aratmıyor ve bir o kadar da sessiz. Fakat kullandığımız model 4x2 adventure modeliydi. Onunda biraz etkisi olabilir.

    Hangi yol tutuşundan bahsediyoruz..?



    Konfor ve sallanmak ise ayrı bir konu..

    Bu paylaştığın eski kasa dostum:) ayrıca bu videoda yalanın tillahi var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • toyota ve ford mükemmelller, kıyasıya rekabet :)
    avensis ve mondeo sınıfının tartışılmaz en iyi araçları
    ranger ve hilux ta öyle olucak gibi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    pick-up konusu görünce yine aklıma geldi.ülkemizde pick-up pazarı böylesine genişken Honda neden Ridgeline'a 2.2 i-dtec motor koyup da Türkiye pazarına sürmez ki.hobi kullanımı için pick-up alanların gözdesi olabilir,çok yakışıklı bi araç bence;

    Honda bu tür araçları Türkiye'ye getirmiyor. Hem prestijinin düşeceğine inanıyor (ki doğru da inanıyor.) hemde Türkiye'de ki yakıt kalitesizliğini bildiği için dizel araç sektörünü Türkiye'ye vermiyor. Araç herhangi bir sorun çıkarırsa bu Honda prestijini zedeleyecektir.

    Ülkemizde BMW ve Mercedes'in dizelleri cirit atarken Honda'nın böyle bir strateji izlemesi pek mantıklı gelmedi açıkçası.

    Samsun atakum honda plaza'da Mehmet abimiz vardır. Baba evlat gibiyizdir kendisiyle. Bizzat o demişti bana. Dizel araç neden çıkartmıyor Honda diye sorduğum zaman. BMW'nin dizel getirmesi sebebi de en ucuz arabasının 120 bin lira olmasından kaynaklanıyor. İstese de prestij düşemez zaten fakat bu Honda'da söz konusu değil.

    hiç olmazsa motorları lpg ile uyumlu.hala garip geliyor yalnız hocam Türkiye'de dizel motor satmayan marka yok desek yeridir neredeyse ona rağmen yakıttan kaynaklanan motor sıkıntısına denk gelmedim ben henüz.Honda'nın bu şekilde yapması ilginç.dizel motorları yakıta çok mu duyarlı acaba.

    Büyük ihtimal hassas motorlardır hocam. Eklemeyi unuttum, motor sessizliği kavramını da bozmak istemiyor diye de söylemişti. Belki gereksiz bir titizlik ama japonlar hep böyle hocam.

    Arkadasa katılıyorum. Bende honda'nın prestij sebebiyle dizel motorlu araçlarını getirmiyor diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    pick-up konusu görünce yine aklıma geldi.ülkemizde pick-up pazarı böylesine genişken Honda neden Ridgeline'a 2.2 i-dtec motor koyup da Türkiye pazarına sürmez ki.hobi kullanımı için pick-up alanların gözdesi olabilir,çok yakışıklı bi araç bence;

     2012 Toyota Hilux & 2012 Ford Ranger


    tasarımdan nasibini alamamış :S
    piyasaya girse, hem sınıfında sonuncu olur her ay hem de civic,jazz ve accord'un satışlarını baltalar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    toyota ve ford mükemmelller, kıyasıya rekabet :)
    avensis ve mondeo sınıfının tartışılmaz en iyi araçları
    ranger ve hilux ta öyle olucak gibi :)

    Gercekten ikisi de birbirinden iyi. İnsanı kararsız bırakıyorlar. Ama benim gözümde her zaman Toyota bes adım ondedir arazi aracı konusunda:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    pick-up konusu görünce yine aklıma geldi.ülkemizde pick-up pazarı böylesine genişken Honda neden Ridgeline'a 2.2 i-dtec motor koyup da Türkiye pazarına sürmez ki.hobi kullanımı için pick-up alanların gözdesi olabilir,çok yakışıklı bi araç bence;

    Honda bu tür araçları Türkiye'ye getirmiyor. Hem prestijinin düşeceğine inanıyor (ki doğru da inanıyor.) hemde Türkiye'de ki yakıt kalitesizliğini bildiği için dizel araç sektörünü Türkiye'ye vermiyor. Araç herhangi bir sorun çıkarırsa bu Honda prestijini zedeleyecektir.

    Ülkemizde BMW ve Mercedes'in dizelleri cirit atarken Honda'nın böyle bir strateji izlemesi pek mantıklı gelmedi açıkçası.

    Samsun atakum honda plaza'da Mehmet abimiz vardır. Baba evlat gibiyizdir kendisiyle. Bizzat o demişti bana. Dizel araç neden çıkartmıyor Honda diye sorduğum zaman. BMW'nin dizel getirmesi sebebi de en ucuz arabasının 120 bin lira olmasından kaynaklanıyor. İstese de prestij düşemez zaten fakat bu Honda'da söz konusu değil.

    hiç olmazsa motorları lpg ile uyumlu.hala garip geliyor yalnız hocam Türkiye'de dizel motor satmayan marka yok desek yeridir neredeyse ona rağmen yakıttan kaynaklanan motor sıkıntısına denk gelmedim ben henüz.Honda'nın bu şekilde yapması ilginç.dizel motorları yakıta çok mu duyarlı acaba.

    Büyük ihtimal hassas motorlardır hocam. Eklemeyi unuttum, motor sessizliği kavramını da bozmak istemiyor diye de söylemişti. Belki gereksiz bir titizlik ama japonlar hep böyle hocam.

    bilgiler için teşekkür ediyorum hocam şu ridgeline çok hoşuma gidiyor,yanlış bilmiyorsam 3.5 litre vtec motor var,keyfini tahmin etmek zor değil,dizel olsa bi şekilde alınır da işte benzinde sapıtır o araç Türkiye'de :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0
    ...
    tasarımdan nasibini alamamış :S
    piyasaya girse, hem sınıfında sonuncu olur her ay hem de civic,jazz ve accord'un satışlarını baltalar.

    her ay sınıfında sonuncu olacaksa civic,jazz ve accord'un satışlarını nasıl baltalayacak kaldı ki araç otomobil sınıfında bile değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    pick-up konusu görünce yine aklıma geldi.ülkemizde pick-up pazarı böylesine genişken Honda neden Ridgeline'a 2.2 i-dtec motor koyup da Türkiye pazarına sürmez ki.hobi kullanımı için pick-up alanların gözdesi olabilir,çok yakışıklı bi araç bence;

    Honda bu tür araçları Türkiye'ye getirmiyor. Hem prestijinin düşeceğine inanıyor (ki doğru da inanıyor.) hemde Türkiye'de ki yakıt kalitesizliğini bildiği için dizel araç sektörünü Türkiye'ye vermiyor. Araç herhangi bir sorun çıkarırsa bu Honda prestijini zedeleyecektir.

    Ülkemizde BMW ve Mercedes'in dizelleri cirit atarken Honda'nın böyle bir strateji izlemesi pek mantıklı gelmedi açıkçası.

    Samsun atakum honda plaza'da Mehmet abimiz vardır. Baba evlat gibiyizdir kendisiyle. Bizzat o demişti bana. Dizel araç neden çıkartmıyor Honda diye sorduğum zaman. BMW'nin dizel getirmesi sebebi de en ucuz arabasının 120 bin lira olmasından kaynaklanıyor. İstese de prestij düşemez zaten fakat bu Honda'da söz konusu değil.

    hiç olmazsa motorları lpg ile uyumlu.hala garip geliyor yalnız hocam Türkiye'de dizel motor satmayan marka yok desek yeridir neredeyse ona rağmen yakıttan kaynaklanan motor sıkıntısına denk gelmedim ben henüz.Honda'nın bu şekilde yapması ilginç.dizel motorları yakıta çok mu duyarlı acaba.

    Büyük ihtimal hassas motorlardır hocam. Eklemeyi unuttum, motor sessizliği kavramını da bozmak istemiyor diye de söylemişti. Belki gereksiz bir titizlik ama japonlar hep böyle hocam.

    bilgiler için teşekkür ediyorum hocam şu ridgeline çok hoşuma gidiyor,yanlış bilmiyorsam 3.5 litre vtec motor var,keyfini tahmin etmek zor değil,dizel olsa bi şekilde alınır da işte benzinde sapıtır o araç Türkiye'de :))

    Rica ederim hocam. Honda Türkiye pazarında daha çok binek araçlara önem veriyor. Sanırım uzun yıllar bu prensibini değiştirmeyecektir.




  • Fakat bugün aklıma geldi Crv'nin ve Accord'un dizeli bulunuyor Türkiye'de :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkrcp

    Fakat bugün aklıma geldi Crv'nin ve Accord'un dizeli bulunuyor Türkiye'de :)

    demek ki getirince geliyormuş
    bana mantıklı gelen tek seçenek 2.2 litre hacimle vergi mağduru olmasından dolayı gelmemesi.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.