Şimdi Ara

2012 Scirocco

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
21.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir kaç sorum olacaktır ;

    2012 model 160 ps manuel bir scirocco almayı planlamaktayım haftasonu sipariş vereceğim sormak istediğim ve merak ettim , Dokunmatik Teyp (RCD 510) standart olarak aracın üzerinde mi gelmektedir yoksa oda mı opsiyonel ? Ve birde hız sabitliyici de opsiyonel mi yoksa standart olarak gelmekte midir ?



  • RCCD 510 standart
    hız sabitleyici opsiyonel

    bende almayı planlıyorum ama araç hakkında bazı olumsuz yorumlar okudum ve şüpheye düştüm. püfff
  • Mutlaka test aracı ile yol testi edin ve ertesi güne kadar düşünün kararınızı ona göre verin

    iç mekan ve yol görüşünüzüde göz önünde bulundurun
  • Böyle bir aracı düz vites alırsanız 2. elde problem yaşarsınız. O teypten daha önemlisi bence DSG vites olmasıdır. Nasıl düz vites mercedes 2. elde sorun yaşatırsa bu araç da öyle olur. Çünkü sirocco almak isteyen her 100 kişiden 95 i otomatik tercih edecektir.
  • ben alacak olsan o %5lik kısımda olurdum heralde
  • bana kalırsa scirocco, A-B sınıfı mini motor, otomatik vites ( genelde bayan arabaları) ile aynı klasmanda değil, ister otomatik ister manuel şanzıman tercih edilsin kesinlikle 2.elin de de bir alıcısı olacak, peynir ekmek gibi gidiyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murattyilmaz

    RCCD 510 standart
    hız sabitleyici opsiyonel

    bende almayı planlıyorum ama araç hakkında bazı olumsuz yorumlar okudum ve şüpheye düştüm. püfff

    Ne gibi ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2015 Ford MONDEO (YENİ)
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PesimistChe

    quote:

    Orijinalden alıntı: murattyilmaz

    RCCD 510 standart
    hız sabitleyici opsiyonel

    bende almayı planlıyorum ama araç hakkında bazı olumsuz yorumlar okudum ve şüpheye düştüm. püfff

    Ne gibi ?

    2012 model olarak 1,6 dızel scıroccoların gelecegını duydum ne derece dogru bılemıyorum..ama gelırse ılk musterılerden olabılırım :)
    fakat kafama takılan bır kac nokta var..aracın ıcı gercekten cok fazla yolsesı alıyor soyle dıyeyım uzerınde sıfır potenza lastık olan 09 scırocco 08 eskı kasa kango ıle aynı oranda ses alıyor ıcıne..bende yol sesı alan araclardan nefret eden bırıyım:) artık bakalım nasıl olacak..
    dıger yonlerden kesınlıkle scırocco rakıbı olmayan bır arac arka koltukları felan cok genıs sıkısmadan yolculuk yapılıyor ve tabıkı revo chıplı bır 160lık scırocco anlatılmaz yasanır dıyorum :9:)
    dsg sanzıman ıse kuru tıp kavramalı ve sorunlu ses yapıyor mekatronıgı bozuluyor bunun yanında torka dayanmadıgından da chıp ıslemı yapılamıyor :(:(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat:_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: PesimistChe

    quote:

    Orijinalden alıntı: murattyilmaz

    RCCD 510 standart
    hız sabitleyici opsiyonel

    bende almayı planlıyorum ama araç hakkında bazı olumsuz yorumlar okudum ve şüpheye düştüm. püfff

    Ne gibi ?

    2012 model olarak 1,6 dızel scıroccoların gelecegını duydum ne derece dogru bılemıyorum..ama gelırse ılk musterılerden olabılırım :)
    fakat kafama takılan bır kac nokta var..aracın ıcı gercekten cok fazla yolsesı alıyor soyle dıyeyım uzerınde sıfır potenza lastık olan 09 scırocco 08 eskı kasa kango ıle aynı oranda ses alıyor ıcıne..bende yol sesı alan araclardan nefret eden bırıyım:) artık bakalım nasıl olacak..
    dıger yonlerden kesınlıkle scırocco rakıbı olmayan bır arac arka koltukları felan cok genıs sıkısmadan yolculuk yapılıyor ve tabıkı revo chıplı bır 160lık scırocco anlatılmaz yasanır dıyorum :9:)
    dsg sanzıman ıse kuru tıp kavramalı ve sorunlu ses yapıyor mekatronıgı bozuluyor bunun yanında torka dayanmadıgından da chıp ıslemı yapılamıyor :(:(

    Merhaba ,

    Ben almanyada ögrenciydim yaklaşık 3 ay oluyor Türkiye'ye geleli 1.6 dizel sciroccoların türkiye gelmesi gibi bir durum bu 2012 yılı itibariyle gözükmüyor orada volkswagende çalışan bir arkadaşıma sormuştum.Almanyada dizelleri mevcut.
    Ayrıca ses alma konusuna gelince 2009 hiç kullanmadım onun hakkında yorum yapamam fakat 2010 model scirocco kullandım senin bahsettiğin şekilde bir içeri ses alma durumu gözlemleyemedim.Arka koltukları ise dediğin gibi bir çok tek kapı araca ragmen baya bir geniş ve konforlu.
    DSG sanzıman evet kuru tip 2009 modellerde bir kaç kişi sorunla karşılaşmış fakat 2010 modellerin çoğunda bu sorunlar giderildi 2011 modellerde ise yok denilebilecek durumda onun haricinde dsg sanzımanlı aracların çogunda chip uygulamasında da sıkıntı oluştuğunu duymuştum sahsi görüşüm teknolojiyi seviyorum fakat şuana kadar ne cihple işim oldu ne de otomatik bir aracım oldu otomatik bir arac geçmek içinde geçerli bir sebebim yok hem otomatiği de daha pahalı.Bu arada aldım aracı cuma günü para transferi yapılcak sanırım haftaya teslim edilir.




  • aracın hayırlı olsun gule gule kazasız belasızz kullanman dıleklerımle..dedıgım gıbı ben 09 model ıcın yorum yaptım ve gercekten cok sasırmıstım bunun gıbı bır araca kesınlıkle o kadar gurultu yakısmıyor..10model scıroccolarda arac ıcı hafıf makyajlı ve daha guzel belkı dedıgınız gıbı yalıtımıda arttırmıs olabılırler..arac ıcın aslında acelem yok suan kullandıgım bır aracım var sadece kafamda canlandırıyorum fakat dızel olması sart degıl yakıt cok sorun degıl..belkı vw eos da dusunebılırım :):)
  • Scirocco aracı sevmemin nedeni > Yol sesini aşırı şekilde içeri alıp amortisörlerin ve yürüyen düzenin spor otomobillerde olduğu gibi aşırı sert olmasından dolayı tangur tungur ülkemin yollarında bana illlallah ettirmesidir

    Arka camın sıfır görüş sağlamasıda ayrı bir etken tabi
  • vw iyi bir tercih fakat asla dsg alma sıkıntılı arac.cok titreme yapıyor servis motor güncelleyip gönderiyor yine aynı titreme yine aynı ses okadar para veriyorsun ama firma ardında durmuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cello_74

    Scirocco aracı sevmemin nedeni > Yol sesini aşırı şekilde içeri alıp amortisörlerin ve yürüyen düzenin spor otomobillerde olduğu gibi aşırı sert olmasından dolayı tangur tungur ülkemin yollarında bana illlallah ettirmesidir

    Arka camın sıfır görüş sağlamasıda ayrı bir etken tabi

    Tasarımdan kaynaklanan arka camın normal bir araca göre küçük olma durumu evet var fakat direksiyonun basına geçip o koltuğa oturmak cok başka bir duygu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drerolozdemir

    vw iyi bir tercih fakat asla dsg alma sıkıntılı arac.cok titreme yapıyor servis motor güncelleyip gönderiyor yine aynı titreme yine aynı ses okadar para veriyorsun ama firma ardında durmuyor

    garantısı bıtmıs bı aracta dsg problem cıkarırsa sonuclarını dusunemıyorum..
  • 2011 model scırocco yu siparişle 4 ay bekleyerek aldım
    10 numara araç
    1,4 160 hp abt yazılım ile 210 hp yaptık.
    beyaz araca 18 cilalanmış interlagos +bixenon+ cam tavan olmassa olmaz
    alacaksanız bunları kesın alın ,digerlerini bir şekilde çözüyorsunuz

    dsg nın tadı bambaşka
    kesinlikle dsg alın
    diesel 2.0 ı var yurtdışında ,türkiyeyede gelmeyecek.

    minimum 5 ay beklersiniz ,kurdan dolayı fiyatlarda arttı.
    temiz 2. el dolu bir araç bakın derim.
  • 2011 düz vites aracım vardı 7-8 ay bindim o araçtan sonra ne aldıysam bana zevk vermedi

    rokko çok zevkli bi araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurerturk

    2011 model scırocco yu siparişle 4 ay bekleyerek aldım
    10 numara araç
    1,4 160 hp abt yazılım ile 210 hp yaptık.
    beyaz araca 18 cilalanmış interlagos +bixenon+ cam tavan olmassa olmaz
    alacaksanız bunları kesın alın ,digerlerini bir şekilde çözüyorsunuz

    dsg nın tadı bambaşka
    kesinlikle dsg alın
    diesel 2.0 ı var yurtdışında ,türkiyeyede gelmeyecek.

    minimum 5 ay beklersiniz ,kurdan dolayı fiyatlarda arttı.
    temiz 2. el dolu bir araç bakın derim.



    Önerin için teşekkürler fakat bütçem dahilinde sıfır bir araca binmek istedim oda Scirocco Beyaz 160 manuel oldu ve aldım haftaya teslim alacağım zamanla bi-xenon lagos takmaya çalışırım :)
  • ikinci elde hem fiyat hem tercih bakımından dsg 1 adım öndedir.. ayrıca dsg nin çok seri vites değişim keyfini manuelde bulamazsınızbaşka bir avantajı manuel 6 ileri.. dsg de 7 ileri..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagatayaslan

    ikinci elde hem fiyat hem tercih bakımından dsg 1 adım öndedir.. ayrıca dsg nin çok seri vites değişim keyfini manuelde bulamazsınızbaşka bir avantajı manuel 6 ileri.. dsg de 7 ileri..

    Yapacak birşey yok bütçe bu kadar :) arabanın hitap ettiği kitlede belli olduğu için 2.ele yanaşmakta istemiyorum biraz zorlayıp sıfır manuel aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PesimistChe

    quote:

    Orijinalden alıntı: cagatayaslan

    ikinci elde hem fiyat hem tercih bakımından dsg 1 adım öndedir.. ayrıca dsg nin çok seri vites değişim keyfini manuelde bulamazsınızbaşka bir avantajı manuel 6 ileri.. dsg de 7 ileri..

    Yapacak birşey yok bütçe bu kadar :) arabanın hitap ettiği kitlede belli olduğu için 2.ele yanaşmakta istemiyorum biraz zorlayıp sıfır manuel aldım.

    güle güle kullan.. kazasız belasız inşallah..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.