Şimdi Ara

2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
451
Cevap
5
Favori
80.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet yeni ford ranger mart ayi veya daha sonrasinda gelecekmis bayi söledi yeni ranger üst düzey güvenlik sistemlerine sahip olmakla birlikte voice kontrol dsc hilldescent controll sistemlerine sahip olan ranger curise control(yokus inislerde bos vitesde iken direksiyondan kumanda ile aracin hizini dügme sistemi ile hizini artirabilir ve yavaslatabilirsiniz) yeni curise control cok islevli yagmur sensörü far sensörü elektirikli hafizali koltuklar iç kararan dikiz aynasi otomatik kilima kilimayi sesle kontrol laptop baglantisi telefon jarj cihazi yeri gibi üstdüzey sistemlere sahip yeni ford ranger yakin rakibi olan ww amoraka büyük fark atarak aramiza geliyor su an itibariyle pick-up sektöründe lider konuma oturan yeni ranger özelikleriyle bizi çok şasirtacak yokus inis kalkis sistemi park kontrol araba mesafe control sistemi gibi üstdüzey american donanimina sahip araç herkesi etkiliyecektir saygilarimla ...
    http://www.ford.com.au/servlet/Satellite?c=DFYPage&cid=1248885252235&pagename=wrapper&site=FOA BURDAN RANGERİN broşürünü buradan indirebilirsiniz australlia sitesidir temsilli site

     2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ


     2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ


     2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ


     2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ


     2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ


     2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dedekorkutt -- 22 Ocak 2012; 20:10:26 >







  •  2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ

     2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ

     2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selamcom -- 23 Ocak 2012; 20:01:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamcom

     2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ

     2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ

     2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ
    Muhteşem duruyor...

    Sanırım fiyatı da görünümü kadar muhteşem olur ve hep uzaktan bakarız...

    Ancak İstanbul'da yaşayan biri olarak; bu aracın trafik keşmekeşi ve delik deşik yollara bire bir geleceğini düşünüyorum...

    Eğer 4x4 çift kabin 2.2 dizel otomatik olanı şu anki gibi 67-68 bin TL seviyelerinde olursa hiç düşünmem hemen 1 tane alırım...

    Yok öyle 75 - 80 - 90 bin TL gibi absürd rakamlar olursa bakmaya devam ederim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dammak -- 17 Şubat 2012; 12:13:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Muhteşem duruyor...

    Sanırım fiyatı da görünümü kadar muhteşem olur ve hep uzaktan bakarız...

    Ancak İstanbul'da yaşayan biri olarak; bu aracın trafik keşmekeşi ve delik deşik yollara bire bir geleceğini düşünüyorum...

    Eğer 4x4 çift kabin 2.2 dizel otomatik olanı şu anki gibi 67-68 bin TL seviyelerinde olursa hiç düşünmem hemen 1 tane alırım...

    Yok öyle 75 - 80 - 90 bin TL gibi absürd rakamlar olursa bakmaya devam ederim...

    Alıntıları Göster
    Hafta sonu 2011 model Ranger Çift Kabin 4x4 Wildtrak A/T için bir araştırma yaptım... Bulsaydım alacaktım...

    Fakat Ford bayilerinde bu araçtan kalmamış... Yeni Ranger bekleniyormuş... Tabii fiyatı belli değil...

    Söylediklerine göre bu tip araçların en üst donanımlı versiyonları zaten hazır bulunamıyor ve ancak sipariş üzerine getiriliyormuş...

    Aynı şeyi HILUX için baktığım Toyota bayisi de doğruladı... Şimdi sipariş verirsem 2,5 - 3 ay sonra teslim edebileceklerini söylediler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Hafta sonu 2011 model Ranger Çift Kabin 4x4 Wildtrak A/T için bir araştırma yaptım... Bulsaydım alacaktım...

    Fakat Ford bayilerinde bu araçtan kalmamış... Yeni Ranger bekleniyormuş... Tabii fiyatı belli değil...

    Söylediklerine göre bu tip araçların en üst donanımlı versiyonları zaten hazır bulunamıyor ve ancak sipariş üzerine getiriliyormuş...

    Aynı şeyi HILUX için baktığım Toyota bayisi de doğruladı... Şimdi sipariş verirsem 2,5 - 3 ay sonra teslim edebileceklerini söylediler...

    Alıntıları Göster
    Ford Türkiye web sayfasını yenilemiş ve Yeni Ranger'ı eklemiş...

    Yeni Ranger: Euro NCAP Değerlendirmelerinde 5-Yıldız Alan İlk Pickup

    Yeni Ranger'da bulunan sınıfının lideri güvenlik paketi, standart sürücü ve yolcu hava yastıkları, yan ve perde hava yastıkları ve sürücü diz hava yastığı ve de gelişmiş Elektronik Denge Programı (ESP) özelliğine kadar birçok elektronik sistem içeriyor. Yeni Ranger bu özelliğiyle, Euro NCAP değerlendirmelerinde 5 yıldızı alan ilk pickup olmuştur.

    Yeni Ranger'da 3 farklı versiyon var...

    1. Ranger XL

    Kabin Tipleri ve Çekiş Seçenekleri:

    Çift Kabin: 4x2 manuel şanzıman
    Çift Kabin: 4x4 manuel şanzıman


    Başlıca Özellikler:

    *6 İleri Manuel Şanzıman
    *ABS + EBD
    *Manuel Klima
    *Sürücü ve yolcu hava yastıkları
    *Yol bilgisayarı
    *Elektrikli ön ve arka camlar
    *6 hızlı manuel şanzıman
    *16" çelik jantlar
    *Yüksekliği ve derinliği ayarlanabilir direksiyon
    *Siyah renkli tamponlar
    *Siyah renkli kapı kolları
    *Siyah renkli elektrikli, ısıtmalı yan aynalar
    *Siyah renkli arka bar tampon


    2. Ranger XLT

    Kabin Tipleri ve Çekiş Seçenekleri:

    Çift Kabin: 4x2 manuel şanzıman
    Çift Kabin: 4x2 otomatik şanzıman


    XL modeline ek başlıca özellikler

    *Cruise control
    *16" alaşım jantlar
    *Deri direksiyon simidi
    *Krom ön ızgara
    *Krom kapıve bagaj açma kolları
    *Krom yan aynalar
    *Sports bar
    *Karartılmış camlar
    *Ön sis farları
    *Gövde rengi tamponlar
    *Yük alanında 12Vgüç çıkışı
    *Baş üst konsolu
    *Sürücü ve yolcu emniyet kemeri uyarısı
    *Dış sıcaklık göstergesi


    3. Ranger Wildtrak

    Kabin Tipleri ve Çekiş Seçenekleri:

    Çift Kabin: 4x4 manuel şanzıman
    Çift Kabin: 4x4 otomatik şanzıman


    XLT modeline ek başlıca özellikler

    *ESP
    *18" alaşım jantlar
    *Deri koltuklar
    *Isıtmalı sürücü ve ön yolcu koltuğu
    *8 yönlü elektrik ayarlı, bel destekli sürücü koltuğu
    *Çift bölgeli dijital klima (EATC)
    *Yan hava yastıkları
    *Perde hava yastıkları
    *Sürücü diz hava yastığı
    *Isıtmalı ön cam
    *Otomatik yanan ön farlar
    *Yağmur sensörü
    *Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    *Arka park sensörü
    *Sürgülü ve kilitli bagaj kapağı
    *Piano black ön ızgara
    *Piano black kapı kolları ve yan aynalar
    *Elektrikli katlanır, sinyal entegre edilmiş yan aynalar
    *Tavan rayları
    *6 hoparlör
    *Bluetooth ve Türkçe Sesli Kontrol Sistemi
    *USB bağlantısı



    Daha güçlü, daha ekonomik dizel motorlar

    Yeni Ranger araçlarda, daha fazla güç ve tork gücünü olağanüstü düzeyde yakıt verimliliğiyle birleştiren Duratorq dizel motor serisi sunulmaktadır.
    Örneğin, 200PS 3.2 litre TDCi (dizel) 470Nm düzeyine kadar tork gücünü sağlarken, 150PS 2.2 litre 4 silindirli motor, 375 Nm tork gücü ve 100 kilometrede 8.3 litrelik yakıt tüketimi değeri sağlar (4x2 manuel vitesli modellerde).

    Yüksek güce sahip olan motorlar, üretilen güç ve tork denetimi sağlayan Değişken Geometrili Turboşarj (VGT) teknolojisini kullanıyor. Marş sistemini geliştiriyor ve düşük hızlarda, gaz pedalına basılmasına gerek bile kalmadan ilerlemenizi sağlıyor. Sınıfının en iyi tork verileri ile düşük yakıt tüketi ve emisyon seviyesi sunuyor.

    Yeni 6 İleri Vitesli Şanzıman Seçenekleri

    Akıcı performansa sahip yeni 6 ileri vitesli manuel şanzıman, yeni dizel motor serisini tamamlayacak biçimde geliştirilmiştir. Daha düşük emisyon seviyesi ve düşük yakıt tüketimi elde edilmesine sağlayan bu şanzımanlar, daha rahat bir sürüş deneyimi de sağlamaktadır. Buna ek olarak, yeni geliştirilmiş olan 6 ileri vitesli otomatik şanzıman, akıcı ve seri vitesi geçişleri ile daha fazla yakıt tasarrufu sağlamak üzere tasarlanmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Ford Türkiye web sayfasını yenilemiş ve Yeni Ranger'ı eklemiş...

    Yeni Ranger: Euro NCAP Değerlendirmelerinde 5-Yıldız Alan İlk Pickup

    Yeni Ranger'da bulunan sınıfının lideri güvenlik paketi, standart sürücü ve yolcu hava yastıkları, yan ve perde hava yastıkları ve sürücü diz hava yastığı ve de gelişmiş Elektronik Denge Programı (ESP) özelliğine kadar birçok elektronik sistem içeriyor. Yeni Ranger bu özelliğiyle, Euro NCAP değerlendirmelerinde 5 yıldızı alan ilk pickup olmuştur.

    Yeni Ranger'da 3 farklı versiyon var...

    1. Ranger XL

    Kabin Tipleri ve Çekiş Seçenekleri:

    Çift Kabin: 4x2 manuel şanzıman
    Çift Kabin: 4x4 manuel şanzıman


    Başlıca Özellikler:

    *6 İleri Manuel Şanzıman
    *ABS + EBD
    *Manuel Klima
    *Sürücü ve yolcu hava yastıkları
    *Yol bilgisayarı
    *Elektrikli ön ve arka camlar
    *6 hızlı manuel şanzıman
    *16" çelik jantlar
    *Yüksekliği ve derinliği ayarlanabilir direksiyon
    *Siyah renkli tamponlar
    *Siyah renkli kapı kolları
    *Siyah renkli elektrikli, ısıtmalı yan aynalar
    *Siyah renkli arka bar tampon


    2. Ranger XLT

    Kabin Tipleri ve Çekiş Seçenekleri:

    Çift Kabin: 4x2 manuel şanzıman
    Çift Kabin: 4x2 otomatik şanzıman


    XL modeline ek başlıca özellikler

    *Cruise control
    *16" alaşım jantlar
    *Deri direksiyon simidi
    *Krom ön ızgara
    *Krom kapıve bagaj açma kolları
    *Krom yan aynalar
    *Sports bar
    *Karartılmış camlar
    *Ön sis farları
    *Gövde rengi tamponlar
    *Yük alanında 12Vgüç çıkışı
    *Baş üst konsolu
    *Sürücü ve yolcu emniyet kemeri uyarısı
    *Dış sıcaklık göstergesi


    3. Ranger Wildtrak

    Kabin Tipleri ve Çekiş Seçenekleri:

    Çift Kabin: 4x4 manuel şanzıman
    Çift Kabin: 4x4 otomatik şanzıman


    XLT modeline ek başlıca özellikler

    *ESP
    *18" alaşım jantlar
    *Deri koltuklar
    *Isıtmalı sürücü ve ön yolcu koltuğu
    *8 yönlü elektrik ayarlı, bel destekli sürücü koltuğu
    *Çift bölgeli dijital klima (EATC)
    *Yan hava yastıkları
    *Perde hava yastıkları
    *Sürücü diz hava yastığı
    *Isıtmalı ön cam
    *Otomatik yanan ön farlar
    *Yağmur sensörü
    *Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    *Arka park sensörü
    *Sürgülü ve kilitli bagaj kapağı
    *Piano black ön ızgara
    *Piano black kapı kolları ve yan aynalar
    *Elektrikli katlanır, sinyal entegre edilmiş yan aynalar
    *Tavan rayları
    *6 hoparlör
    *Bluetooth ve Türkçe Sesli Kontrol Sistemi
    *USB bağlantısı



    Daha güçlü, daha ekonomik dizel motorlar

    Yeni Ranger araçlarda, daha fazla güç ve tork gücünü olağanüstü düzeyde yakıt verimliliğiyle birleştiren Duratorq dizel motor serisi sunulmaktadır.
    Örneğin, 200PS 3.2 litre TDCi (dizel) 470Nm düzeyine kadar tork gücünü sağlarken, 150PS 2.2 litre 4 silindirli motor, 375 Nm tork gücü ve 100 kilometrede 8.3 litrelik yakıt tüketimi değeri sağlar (4x2 manuel vitesli modellerde).

    Yüksek güce sahip olan motorlar, üretilen güç ve tork denetimi sağlayan Değişken Geometrili Turboşarj (VGT) teknolojisini kullanıyor. Marş sistemini geliştiriyor ve düşük hızlarda, gaz pedalına basılmasına gerek bile kalmadan ilerlemenizi sağlıyor. Sınıfının en iyi tork verileri ile düşük yakıt tüketi ve emisyon seviyesi sunuyor.

    Yeni 6 İleri Vitesli Şanzıman Seçenekleri

    Akıcı performansa sahip yeni 6 ileri vitesli manuel şanzıman, yeni dizel motor serisini tamamlayacak biçimde geliştirilmiştir. Daha düşük emisyon seviyesi ve düşük yakıt tüketimi elde edilmesine sağlayan bu şanzımanlar, daha rahat bir sürüş deneyimi de sağlamaktadır. Buna ek olarak, yeni geliştirilmiş olan 6 ileri vitesli otomatik şanzıman, akıcı ve seri vitesi geçişleri ile daha fazla yakıt tasarrufu sağlamak üzere tasarlanmıştır.

    Alıntıları Göster
    Yeni Ford Ranger Araç Güvenliği

    Yeni Ranger, tüm dünyada en caydırıcı koşullarında tekrar tekrar test edildi. Çamur, su, kar ve kum gibi zeminlerde test edilen ve bu testleri kolaylıkla geçen Yeni Ranger, her türlü zorlu koşulda size güven ve kontrol sağlayacaktır.

    Her Koşul Altında Üstün Yol Tutuş
    Aşağıda, Elektronik Denge Programı'nın (ESP) bir parçası olan başlıca ileri sürüş teknolojilerinin yararlarını keşfedeceksiniz:

    Eğim İniş Kontrolü (HDC)
    Eğim İniş Kontrolü, yolda ya da arazide dik eğimli yokuşlardan iniş sırasında daha fazla kontrol sağlar.

    Yokuş Kalkış Desteği (HSA)
    Yokuş Kalkış Desteği, yokuşta kalkış sırasında ayağınızı fren pedalından çektiğinizde, tekerleklere fren uygular ve aracın geriye kaymasını önler.

    Römork Savrulma Önleme Sistemi (TSM)
    Römork Savrulma Önleme Sistemi, 'gezinme' ya da römork salınımını algılar ve sorun geçinceye kadar Ranger'ın hızını düşürür; bu sayede aracınıza römork takılıyken daha kontrollü ve güvenli bir seyir sağlar. Sistem, aracın hızını düşürürken, motor torkunu yavaşlatır, aynı zamanda tüm tekerleklere de kademeli olarak fren uygular.

    Acil Durum Fren Desteği (EBA)
    Acil Durum Fren Desteği, acil fren yapılmasını gerektiren durumlarda duruş mesafesini kısaltmak için daha fazla fren gücü uygular.

    Devrilme Kontrol Sistemi (ROM)
    Devrilme Kontrol Sistemi, aracı izler ve devrilmeye yol açabilecek tehlikeli seyir koşullarını saptar. Sistem gerekli durumlarda müdahale edip, hızı kontrol altına almak ve dengeyi sağlamak için Elektronik Denge Programını devreye sokar.

    Çekiş Kontrol Sistemi (TCS)
    Çekiş Kontrol Sistemi, motor torkunun tekerleklere dağılımını hassas bir şekilde denetleyen Çekiş Kontrol Sistemi, gevşek ve kaygan zemin koşullarında daha iyi çekiş gücü, daha iyi hızlanma ve denge sağlar.Ayrıca Çekiç Kontrol Sistemi, tekerleklerin boşa dönmesini de engeller.

    Adaptif Yük Kontrol Sistemi (LAC)
    Adaptif Yük Kontrol Sistemi; Sistem, Yeni Ranger'da yük olup olmadığını kontrol eder ve direksiyon simidinden gelen yönlendirmelere, aracın yük durumuna göre, Elektronik Denge Programı’nın da desteği ile farklı tepkiler verir. Bu özellik sayesinde her tipte yükü taşırken kontrol ve denge sağlanır.

    Maksimum koruma için daha sert gövde
    Ranger'ın üstün özelliklere sahip gövde yapısı, bir çarpışma durumunda koruyucu kalkan görevi görerek çarpışmanın gücünü yolculardan uzak tutar. Yeni geliştirilen yüksek bel şeridi ve yan darbe barları, yandan gelen darbelere karşı daha da fazla koruma sağlar.

    4 Tekerlekte Anti Blokaj Fren Sistemi (4W-ABS)
    ABS ile Elektronik Fren Gücü Dağıtımı (EBD) özelliklerinin birleşimi olan bu gelişmiş sistem, viraj dönülürken zorunlu olarak fren yapıldığında, güvenli ve etkili bir fren ve direksiyon tepkisi sağlar. Ayrıca, her koşul altında durma mesafesinin kısaltılmasını da sağlar.

    Hava Yastıkları
    Yeni Ranger'da sürücü ve yolcu hava yastıkları standart olarak sunulmaktadır. Ayrıca, Wildtrak modelinde yan ve perde hava yastığı ile sürücü diz hava yastığı bulunur. Yan perde hava yastıkları, yolcuların başlarını yandan gelebilecek darbelere karşı korur.

    Üç Noktalı Emniyet Kemeri
    Ön koltuklarda ve arka sıradaki üç koltukta emniyet kemeri bulunur. Sürücü ve ön yolcu koltuğundaki emniyet kemerlerinde, yük sınırlandırma ve aktif gergi özelliği bulunmaktadır. Bu sistem, gerekli koşullarda hava yastıklarının etkisinin artırılması ve küçük çarpışmalarda bile devreye girmesinin sağlanması amacıyla geliştirilmiştir.

    Yolcu Hava Yastıklarının Devre Dışı Bırakılması Özelliği
    Bu özellik, zararlı sonuçlara yol açabileceği düşünülen anlarda; örneğin, ön yolcu koltuğuna çocuk koltuğunun bağlandığı durumlarda, yolcu hava yastıklarının devre dışı bırakılmasını sağlar (Sadece Wildtrak modelinde).

    Daha Fazla Güvenlik için Emniyet Kemeri Uyarı Sistemi
    Araç seyir halindeyken, sürücü ya da yolculardan birinin emniyet kemeri takılı değilse sistem bunu algılayarak ışıklı ve sesli uyarı verir (Sadece XLT ve Wildtrak modellerinde).

    Küçük Yolcular için Daha Güvenli Koltuklar
    Çocuklarınızın güvenliği, rahatlığı ve korunması son derece önemlidir. ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı sistemi Wildtrak modelinde bulunmaktadır. Sistemde bulunan üst bağlantı kemerleri, bir çarpışma durumunda baş bölgesine gelebilecek zararları büyük ölçüde azaltmaktadır.

    Kaza Anında Katlanabilen Direksiyon Kolonu
    Direksiyon kolonu gösterge tablosunun içine katlanır ve bir çarpışma anında potansiyel yaralanmalar en aza indirgenir.

    Otomatik Yanan Ön Farlar
    Çevredeki aydınlığın azalmasıyla birlikte (gece ya da gündüz) kısa farlar otomatik olarak yanar. Farlar, tünelden çıkarken veya motorun kapatılması durumunda, ortam ışığındaki artışla birlikte söner. (Sadece Wildtrak modelinde)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Yeni Ford Ranger Araç Güvenliği

    Yeni Ranger, tüm dünyada en caydırıcı koşullarında tekrar tekrar test edildi. Çamur, su, kar ve kum gibi zeminlerde test edilen ve bu testleri kolaylıkla geçen Yeni Ranger, her türlü zorlu koşulda size güven ve kontrol sağlayacaktır.

    Her Koşul Altında Üstün Yol Tutuş
    Aşağıda, Elektronik Denge Programı'nın (ESP) bir parçası olan başlıca ileri sürüş teknolojilerinin yararlarını keşfedeceksiniz:

    Eğim İniş Kontrolü (HDC)
    Eğim İniş Kontrolü, yolda ya da arazide dik eğimli yokuşlardan iniş sırasında daha fazla kontrol sağlar.

    Yokuş Kalkış Desteği (HSA)
    Yokuş Kalkış Desteği, yokuşta kalkış sırasında ayağınızı fren pedalından çektiğinizde, tekerleklere fren uygular ve aracın geriye kaymasını önler.

    Römork Savrulma Önleme Sistemi (TSM)
    Römork Savrulma Önleme Sistemi, 'gezinme' ya da römork salınımını algılar ve sorun geçinceye kadar Ranger'ın hızını düşürür; bu sayede aracınıza römork takılıyken daha kontrollü ve güvenli bir seyir sağlar. Sistem, aracın hızını düşürürken, motor torkunu yavaşlatır, aynı zamanda tüm tekerleklere de kademeli olarak fren uygular.

    Acil Durum Fren Desteği (EBA)
    Acil Durum Fren Desteği, acil fren yapılmasını gerektiren durumlarda duruş mesafesini kısaltmak için daha fazla fren gücü uygular.

    Devrilme Kontrol Sistemi (ROM)
    Devrilme Kontrol Sistemi, aracı izler ve devrilmeye yol açabilecek tehlikeli seyir koşullarını saptar. Sistem gerekli durumlarda müdahale edip, hızı kontrol altına almak ve dengeyi sağlamak için Elektronik Denge Programını devreye sokar.

    Çekiş Kontrol Sistemi (TCS)
    Çekiş Kontrol Sistemi, motor torkunun tekerleklere dağılımını hassas bir şekilde denetleyen Çekiş Kontrol Sistemi, gevşek ve kaygan zemin koşullarında daha iyi çekiş gücü, daha iyi hızlanma ve denge sağlar.Ayrıca Çekiç Kontrol Sistemi, tekerleklerin boşa dönmesini de engeller.

    Adaptif Yük Kontrol Sistemi (LAC)
    Adaptif Yük Kontrol Sistemi; Sistem, Yeni Ranger'da yük olup olmadığını kontrol eder ve direksiyon simidinden gelen yönlendirmelere, aracın yük durumuna göre, Elektronik Denge Programı’nın da desteği ile farklı tepkiler verir. Bu özellik sayesinde her tipte yükü taşırken kontrol ve denge sağlanır.

    Maksimum koruma için daha sert gövde
    Ranger'ın üstün özelliklere sahip gövde yapısı, bir çarpışma durumunda koruyucu kalkan görevi görerek çarpışmanın gücünü yolculardan uzak tutar. Yeni geliştirilen yüksek bel şeridi ve yan darbe barları, yandan gelen darbelere karşı daha da fazla koruma sağlar.

    4 Tekerlekte Anti Blokaj Fren Sistemi (4W-ABS)
    ABS ile Elektronik Fren Gücü Dağıtımı (EBD) özelliklerinin birleşimi olan bu gelişmiş sistem, viraj dönülürken zorunlu olarak fren yapıldığında, güvenli ve etkili bir fren ve direksiyon tepkisi sağlar. Ayrıca, her koşul altında durma mesafesinin kısaltılmasını da sağlar.

    Hava Yastıkları
    Yeni Ranger'da sürücü ve yolcu hava yastıkları standart olarak sunulmaktadır. Ayrıca, Wildtrak modelinde yan ve perde hava yastığı ile sürücü diz hava yastığı bulunur. Yan perde hava yastıkları, yolcuların başlarını yandan gelebilecek darbelere karşı korur.

    Üç Noktalı Emniyet Kemeri
    Ön koltuklarda ve arka sıradaki üç koltukta emniyet kemeri bulunur. Sürücü ve ön yolcu koltuğundaki emniyet kemerlerinde, yük sınırlandırma ve aktif gergi özelliği bulunmaktadır. Bu sistem, gerekli koşullarda hava yastıklarının etkisinin artırılması ve küçük çarpışmalarda bile devreye girmesinin sağlanması amacıyla geliştirilmiştir.

    Yolcu Hava Yastıklarının Devre Dışı Bırakılması Özelliği
    Bu özellik, zararlı sonuçlara yol açabileceği düşünülen anlarda; örneğin, ön yolcu koltuğuna çocuk koltuğunun bağlandığı durumlarda, yolcu hava yastıklarının devre dışı bırakılmasını sağlar (Sadece Wildtrak modelinde).

    Daha Fazla Güvenlik için Emniyet Kemeri Uyarı Sistemi
    Araç seyir halindeyken, sürücü ya da yolculardan birinin emniyet kemeri takılı değilse sistem bunu algılayarak ışıklı ve sesli uyarı verir (Sadece XLT ve Wildtrak modellerinde).

    Küçük Yolcular için Daha Güvenli Koltuklar
    Çocuklarınızın güvenliği, rahatlığı ve korunması son derece önemlidir. ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı sistemi Wildtrak modelinde bulunmaktadır. Sistemde bulunan üst bağlantı kemerleri, bir çarpışma durumunda baş bölgesine gelebilecek zararları büyük ölçüde azaltmaktadır.

    Kaza Anında Katlanabilen Direksiyon Kolonu
    Direksiyon kolonu gösterge tablosunun içine katlanır ve bir çarpışma anında potansiyel yaralanmalar en aza indirgenir.

    Otomatik Yanan Ön Farlar
    Çevredeki aydınlığın azalmasıyla birlikte (gece ya da gündüz) kısa farlar otomatik olarak yanar. Farlar, tünelden çıkarken veya motorun kapatılması durumunda, ortam ışığındaki artışla birlikte söner. (Sadece Wildtrak modelinde)

    Alıntıları Göster
    Aracın İngiltere fiyatları var...

    Bu Türkiye içinde fikir verebilir...

    XL 2.2TDCi 150PS 6 İleri Manuel £ 22,300

    XLT 2.2TDCi 150PS 6 İleri Manuel £ 24,100

    Wildtrak 3.2TDCi 200PS 6 İleri Manuel £ 28,800

    Wildtrak 3.2TDCi 200PS Automatic £ 30,000




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Aracın İngiltere fiyatları var...

    Bu Türkiye içinde fikir verebilir...

    XL 2.2TDCi 150PS 6 İleri Manuel £ 22,300

    XLT 2.2TDCi 150PS 6 İleri Manuel £ 24,100

    Wildtrak 3.2TDCi 200PS 6 İleri Manuel £ 28,800

    Wildtrak 3.2TDCi 200PS Automatic £ 30,000


    Sanıyorum bu fiyatlarla bize daha araç gelmeden Ranger'a veda busesi göndermek düşer...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Aracın İngiltere fiyatları var...

    Bu Türkiye içinde fikir verebilir...

    XL 2.2TDCi 150PS 6 İleri Manuel £ 22,300

    XLT 2.2TDCi 150PS 6 İleri Manuel £ 24,100

    Wildtrak 3.2TDCi 200PS 6 İleri Manuel £ 28,800

    Wildtrak 3.2TDCi 200PS Automatic £ 30,000


    Sanıyorum bu fiyatlarla bize daha araç gelmeden Ranger'a veda busesi göndermek düşer...

    Alıntıları Göster
    arkadaslar malesef size üzücü haberlerim var ford ranger ülkemizde xlt modeli olarak sadece 4x2 modeli mevcut ve bu modelde resmen araç özeliklerinden soyulmuş vaziyette otomatik kilima bile yok hic bisey yok aracta güzelim rangeri ne hale getirmisler bir görmeniz lazım bütün özelikleri wildtrack modeline vermisler sizi illa wildtrack almaya zorluyorlar 70 80 milyar para bayilip o araci alabilecek varsa simdiden hayirli olsun sadece tek lafim var devlete bi rant düzeni diye araci bu özeliklerle ülkemize getirtmeye zorliyan bi devlet bu daha baska bisey demiyorum savas yakindir bu ülke bir kurtulus savasi daha verecek bu pislikler hepsi haketikleri cevabi alacaklar simdiden tskler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    arkadaslar malesef size üzücü haberlerim var ford ranger ülkemizde xlt modeli olarak sadece 4x2 modeli mevcut ve bu modelde resmen araç özeliklerinden soyulmuş vaziyette otomatik kilima bile yok hic bisey yok aracta güzelim rangeri ne hale getirmisler bir görmeniz lazım bütün özelikleri wildtrack modeline vermisler sizi illa wildtrack almaya zorluyorlar 70 80 milyar para bayilip o araci alabilecek varsa simdiden hayirli olsun sadece tek lafim var devlete bi rant düzeni diye araci bu özeliklerle ülkemize getirtmeye zorliyan bi devlet bu daha baska bisey demiyorum savas yakindir bu ülke bir kurtulus savasi daha verecek bu pislikler hepsi haketikleri cevabi alacaklar simdiden tskler.

    ben hiç birşey anlamadım.

    1- araç geldimi? benim bildiğim temuuzda gelicek.

    2-sen nerden öğrendin donanım ve fiyatını?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze


    ben hiç birşey anlamadım.

    1- araç geldimi? benim bildiğim temuuzda gelicek.

    2-sen nerden öğrendin donanım ve fiyatını?




    Evet bende araç Temmuz ayında gelecek diye biliyorum...

    Daha önce twitter üzerinden duyurulan bu bilgi daha sonra Ford'un resmi sitesinde de açıklanmış durumda...

    Fiyat konusunda henüz hiç bir açıklama yok...

    Ancak bende özellikle de 4X4 Wildtrack modelinin 70-80 bin TL bandında satılacağını düşünüyorum...

    Bir önceki Ranger gibi 60-65 bin TL bandında satılacağını bilsem hemen bugün kapora verip araç için sıraya girerim...

    Fakat çok zor...

    Yinede bekleyip görmek lazım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze


    ben hiç birşey anlamadım.

    1- araç geldimi? benim bildiğim temuuzda gelicek.

    2-sen nerden öğrendin donanım ve fiyatını?




    Evet bende araç Temmuz ayında gelecek diye biliyorum...

    Daha önce twitter üzerinden duyurulan bu bilgi daha sonra Ford'un resmi sitesinde de açıklanmış durumda...

    Fiyat konusunda henüz hiç bir açıklama yok...

    Ancak bende özellikle de 4X4 Wildtrack modelinin 70-80 bin TL bandında satılacağını düşünüyorum...

    Bir önceki Ranger gibi 60-65 bin TL bandında satılacağını bilsem hemen bugün kapora verip araç için sıraya girerim...

    Fakat çok zor...

    Yinede bekleyip görmek lazım...




    çok merak ediyorum forda mesaj attım geri aradılar dokunmatik telefona alışamadım kulağa dayayınca kapanıyor :) tekrar ararlar umarım. adam yüzümüze kapattı diye düşünmüştür

    sitedeki videolarda muhteşem araç umarım fiyatta muhteşem olur :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 17 Mayıs 2012; 1:46:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze


    çok merak ediyorum forda mesaj attım geri aradılar dokunmatik telefona alışamadım kulağa dayayınca kapanıyor :) tekrar ararlar umarım. adam yüzümüze kapattı diye düşünmüştür

    sitedeki videolarda muhteşem araç umarım fiyatta muhteşem olur :)



    Yeni Ranger gerçekten harika olmuş...

    Umarım fiyatı da ulaşılacak seviyede harika olur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    arkadaslar malesef size üzücü haberlerim var ford ranger ülkemizde xlt modeli olarak sadece 4x2 modeli mevcut ve bu modelde resmen araç özeliklerinden soyulmuş vaziyette otomatik kilima bile yok hic bisey yok aracta güzelim rangeri ne hale getirmisler bir görmeniz lazım bütün özelikleri wildtrack modeline vermisler sizi illa wildtrack almaya zorluyorlar 70 80 milyar para bayilip o araci alabilecek varsa simdiden hayirli olsun sadece tek lafim var devlete bi rant düzeni diye araci bu özeliklerle ülkemize getirtmeye zorliyan bi devlet bu daha baska bisey demiyorum savas yakindir bu ülke bir kurtulus savasi daha verecek bu pislikler hepsi haketikleri cevabi alacaklar simdiden tskler.

    ben hiç birşey anlamadım.

    1- araç geldimi? benim bildiğim temuuzda gelicek.

    2-sen nerden öğrendin donanım ve fiyatını?




    temmuzda gelicek ama haziranda ön sipariş alinicak su anda araclar geldi otoparklarda gizleniyor.4x2 otomatik 52 bin tl fiyati düz vites 50 bin tl wildtrack 78 bin tl düz vites otomatik 80.460 tl ye satişa sunulacak ford la görüstüm genel müdürlükten aradim 4x2 ford rangerda konusma paketi yok baska otomatik kilima yok.geri hersey var far sensörüde yok yagmur sensörü var tahminimce yokus yukari kalkis destegi var inis destegi var park sensörü yok :D hill descnt control sistemi var yol bilgisayari var ama ana ekran orta konsol yani yok :D. navaranin 4x2 sini alsan full verirler bizim 4x2 soymuslar resmen saka gibi :D devlet devlet deilki vadide kuzu otlatan ilken beyin varligina sahip para icin ........ veren bir ... neyse :D:D sinir lendim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    arkadaslar malesef size üzücü haberlerim var ford ranger ülkemizde xlt modeli olarak sadece 4x2 modeli mevcut ve bu modelde resmen araç özeliklerinden soyulmuş vaziyette otomatik kilima bile yok hic bisey yok aracta güzelim rangeri ne hale getirmisler bir görmeniz lazım bütün özelikleri wildtrack modeline vermisler sizi illa wildtrack almaya zorluyorlar 70 80 milyar para bayilip o araci alabilecek varsa simdiden hayirli olsun sadece tek lafim var devlete bi rant düzeni diye araci bu özeliklerle ülkemize getirtmeye zorliyan bi devlet bu daha baska bisey demiyorum savas yakindir bu ülke bir kurtulus savasi daha verecek bu pislikler hepsi haketikleri cevabi alacaklar simdiden tskler.

    ben hiç birşey anlamadım.

    1- araç geldimi? benim bildiğim temuuzda gelicek.

    2-sen nerden öğrendin donanım ve fiyatını?




    temmuzda gelicek ama haziranda ön sipariş alinicak su anda araclar geldi otoparklarda gizleniyor.4x2 otomatik 52 bin tl fiyati düz vites 50 bin tl wildtrack 78 bin tl düz vites otomatik 80.460 tl ye satişa sunulacak ford la görüstüm genel müdürlükten aradim 4x2 ford rangerda konusma paketi yok baska otomatik kilima yok.geri hersey var far sensörüde yok yagmur sensörü var tahminimce yokus yukari kalkis destegi var inis destegi var park sensörü yok :D hill descnt control sistemi var yol bilgisayari var ama ana ekran orta konsol yani yok :D. navaranin 4x2 sini alsan full verirler bizim 4x2 soymuslar resmen saka gibi :D devlet devlet deilki vadide kuzu otlatan ilken beyin varligina sahip para icin ........ veren bir ... neyse :D:D sinir lendim

    Alıntıları Göster
    Yılın ilk dört ayında binek otomobil pazarı geçen yıla göre yüzde 19 daralırken, hafif ticari araçlardaki gerileme yüzde 33 seviyesinde oldu. Otomotiv Sanayi Derneği (OSD) hükümetin bu durumu yeniden gözden geçirmesini isteyerek, geçen yıl üretimdeki payı yüzde 42 ile 502 bin adet, ihracattaki payı ise yüzde 43 ile 340 bin adet olan bu araçların iç pazardaki rekabet gücünü yitirmesinin, dış pazarları da olumsuz etkileyeceğini söyledi. OSD Başkanı Kudret Önen’in bu uyarısına karşın, aynı derneğin üyesi Hyundai Assan Yönetim Kurulu Başkanı Ali Kibar ise hafif ticari araçların geçen yılın ekim ayında yüzde 10′dan 15′e çıkarılan ÖTV’ye rağmen haksız rekabet yarattığını ve bu duruma son verilmesi gerektiğini savunuyor. Babacan geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada “Hafif ticari olarak alınan bazı araçlar zaten binek otomobil olarak kullanılıyordu. Ama buna izin vermeyeceğiz. Eğer binek otomobil isteniyorsa, binek otomobil alacaklar. Vergiler konusunda sektörün tümüne bakıp, gelişmeleri izleyeceğiz. İleride kuşkusuz adımlar atılabilir ancak henüz verilmiş bir kararımız yok” demişti.

    ‘SRC Belgesi Amaç Dışı Kullanılamaz’
    OSD Başkanı Kudret Önen bu araçların küçük esnaf ve KOBİ’lerin yük taşıma ihtiyacı için kullandığını, en önemli özelliklerinin ise yerli olarak tasarlanarak üretilmeleri olduğunu üstelik Karayolu Taşımacılığı Mevzuatına göre “K2 Belgesi” alımı ve sürücülerinin de yük taşımacılığı ile ilgili “SRC Belgesi”ne sahip olmaları gerektiğinden amaç dışında kullanılmalarının mümkün olmadığını ifade etti.

    ‘ÖTV Artışı Yüzde 70′i İthal Bineğe Yaradı’
    Otomotiv Sanayi Derneği Başkanı Kudret Önen, hafif ticari araçlarda yüzde 10’dan 15’e çıkarılan ÖTV’nin vergi gelirini artırmadığı gibi yüzde 70’i ithal olan binek otomobil pazarına yaradığını ifade etti.

    Otomotiv Sanayi Derneği Başkanı Kudret Önen 2012’de daralma beklendiğini, bu yüzden bir panik olmadığını ancak hafif ticarideki yüzde 33′lük gerilemenin ciddi kaygılandırdığını dile getirdi. Önen “Hafif ticari gerilerken, otomobil satışlarında aynı oranda azalma yok. Bu vergi artışıyla yüzde 70′i yerli olan bir segmentten siz satışları yüzde 70′i ithal olan bir segmente veriyorsunuz. Neticede de ithalatınız artıyor. Matematiksel olarak böyle bir netice çıkıyor. Bizim isteğimiz bunun incelenmesi, hakikaten böyleyse ülke strateji olarak bu durumun yeniden gözden geçirilmesi. Geçen sene 165 bin civarında olan ticari araç satışlarının bu sene 120-125 bin adetlere inmesi bekleniyor. Bu çok ciddi bir azalma” dedi.

    ‘Hafif Ticarinin Kaybettiği Pazarı Binek Otomobil Aldı’
    Otomotiv Sanayi Derneği Başkanı Kudret Önen, hafif ticari araçların toplam pazardaki payının 2011’de yüzde 18.6 iken 2012 yılının ilk dört ayında yüzde 14.7’ye düştüğü belirtti. Önen, “2011 yılında yüzde 65.5 pazar payına sahip otomobilin, 2012 yılının ilk dört ayında yüzde 68.7 pazar payı ile hafif ticari araçların daralan pazarından pay aldığı görülmektedir. Ayrıca Özel Tüketim Vergisi’nin yüzde 10’dan yüzde 15’e artırılması ile vergi gelirlerinde bir artış öngörülmektedir” dedi.

    ‘Ticari Diye Alıp Binek Yapıyorlar’
    Hafif ticari araçların düşük vergilerinden ötürü binek araçlara tercih edildiğini ve bunun ciddi bir haksız rekabet yarattığını her fırsatta dile getiren Hyundai Assan Yönetim Kurulu Başkanı Ali Kibar “Hafif ticari araç ÖTV’si yüzde 15′tir ve hafif ticari araçların önemli bir bölümü binek araç olarak kullanılmaktadır. Bizler, halkın ulaşabileceği en ekonomik binek araçlarımızı bile satarken, tüketiciye yüzde 37′lik bir ÖTV yükünü yansıtmak zorundayız. Üstelik binekle hafif ticari arasındaki 22 puanlık fark KDV dahil edildiğinde yüzde 26 seviyesine ulaşmaktadır. Biz bu noktadan hareketle, vergi mevzuatının daha homojen ve haksız rekabetin giderildiği bir ortama getirilmesini beklemekteyiz” diye konuştu.

    Kaynak: Habertürk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    temmuzda gelicek ama haziranda ön sipariş alinicak su anda araclar geldi otoparklarda gizleniyor.4x2 otomatik 52 bin tl fiyati düz vites 50 bin tl wildtrack 78 bin tl düz vites otomatik 80.460 tl ye satişa sunulacak ford la görüstüm genel müdürlükten aradim 4x2 ford rangerda konusma paketi yok baska otomatik kilima yok.geri hersey var far sensörüde yok yagmur sensörü var tahminimce yokus yukari kalkis destegi var inis destegi var park sensörü yok :D hill descnt control sistemi var yol bilgisayari var ama ana ekran orta konsol yani yok :D. navaranin 4x2 sini alsan full verirler bizim 4x2 soymuslar resmen saka gibi :D devlet devlet deilki vadide kuzu otlatan ilken beyin varligina sahip para icin ........ veren bir ... neyse :D:D sinir lendim

    Fiyat bilgilerini nasıl aldınız bilemiyorum...

    Bu bilgilerin doğru olduğunu var sayarsak; öyle aman aman herhangi bir donanımı olmayan ister düz isterse otomatik şanzımanlı ticari bir kamyonet (hangi marka olursa olsun 4X2 pick-up'lar benim için o bir ticari kamyonettir. Hobi amaçlı olarak alıp kullanılamazlar.) için 50-52 bin TL son derece yüksek bir rakam... Böyle bir araca bu kadar para verilmez...

    Diğer yandan manuel şanzımanlı Wildtrack'ı geçiyorum (artık manuel şanzıman mı kaldı be kardeşim)... 4X4 A/T Wildtrack için istenen 80 bin TL'de uçuk sayılır... Zaten bu aracın yıllık MTV'de 6-7 bin TL'den az olmayacaktır... Resmen alanın elini yakar... Bence zor satarlar...

    Aslında ara model olan 2.2 LT 4X4 A/T Limited Edition var... Ancak her nedense bu aracı Türkiye'ye getirmiyorlar... Halbuki daha küçük motor hacmi ve donanımı nedeniyle daha uygun fiyatlara satılacak olan bu aracın pazar şansı daha fazla olurdu diye düşünüyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    temmuzda gelicek ama haziranda ön sipariş alinicak su anda araclar geldi otoparklarda gizleniyor.4x2 otomatik 52 bin tl fiyati düz vites 50 bin tl wildtrack 78 bin tl düz vites otomatik 80.460 tl ye satişa sunulacak ford la görüstüm genel müdürlükten aradim 4x2 ford rangerda konusma paketi yok baska otomatik kilima yok.geri hersey var far sensörüde yok yagmur sensörü var tahminimce yokus yukari kalkis destegi var inis destegi var park sensörü yok :D hill descnt control sistemi var yol bilgisayari var ama ana ekran orta konsol yani yok :D. navaranin 4x2 sini alsan full verirler bizim 4x2 soymuslar resmen saka gibi :D devlet devlet deilki vadide kuzu otlatan ilken beyin varligina sahip para icin ........ veren bir ... neyse :D:D sinir lendim

    Fiyat bilgilerini nasıl aldınız bilemiyorum...

    Bu bilgilerin doğru olduğunu var sayarsak; öyle aman aman herhangi bir donanımı olmayan ister düz isterse otomatik şanzımanlı ticari bir kamyonet (hangi marka olursa olsun 4X2 pick-up'lar benim için o bir ticari kamyonettir. Hobi amaçlı olarak alıp kullanılamazlar.) için 50-52 bin TL son derece yüksek bir rakam... Böyle bir araca bu kadar para verilmez...

    Diğer yandan manuel şanzımanlı Wildtrack'ı geçiyorum (artık manuel şanzıman mı kaldı be kardeşim)... 4X4 A/T Wildtrack için istenen 80 bin TL'de uçuk sayılır... Zaten bu aracın yıllık MTV'de 6-7 bin TL'den az olmayacaktır... Resmen alanın elini yakar... Bence zor satarlar...

    Aslında ara model olan 2.2 LT 4X4 A/T Limited Edition var... Ancak her nedense bu aracı Türkiye'ye getirmiyorlar... Halbuki daha küçük motor hacmi ve donanımı nedeniyle daha uygun fiyatlara satılacak olan bu aracın pazar şansı daha fazla olurdu diye düşünüyorum...

    naptınız hic yıllık 6 milyar mtv zami olurmu o jeepler icin gecerli bunlar ticari sinifa giriyor vergisi 1000 tl yıllık.dier modele gelince evet o modeller getirilmemis cünkü devlet engellemis ranti bozuyor diye :D bu ülkede yasanmaz ben terketmeye calisiyorum bir an önce bitmis burasi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    temmuzda gelicek ama haziranda ön sipariş alinicak su anda araclar geldi otoparklarda gizleniyor.4x2 otomatik 52 bin tl fiyati düz vites 50 bin tl wildtrack 78 bin tl düz vites otomatik 80.460 tl ye satişa sunulacak ford la görüstüm genel müdürlükten aradim 4x2 ford rangerda konusma paketi yok baska otomatik kilima yok.geri hersey var far sensörüde yok yagmur sensörü var tahminimce yokus yukari kalkis destegi var inis destegi var park sensörü yok :D hill descnt control sistemi var yol bilgisayari var ama ana ekran orta konsol yani yok :D. navaranin 4x2 sini alsan full verirler bizim 4x2 soymuslar resmen saka gibi :D devlet devlet deilki vadide kuzu otlatan ilken beyin varligina sahip para icin ........ veren bir ... neyse :D:D sinir lendim

    Fiyat bilgilerini nasıl aldınız bilemiyorum...

    Bu bilgilerin doğru olduğunu var sayarsak; öyle aman aman herhangi bir donanımı olmayan ister düz isterse otomatik şanzımanlı ticari bir kamyonet (hangi marka olursa olsun 4X2 pick-up'lar benim için o bir ticari kamyonettir. Hobi amaçlı olarak alıp kullanılamazlar.) için 50-52 bin TL son derece yüksek bir rakam... Böyle bir araca bu kadar para verilmez...

    Diğer yandan manuel şanzımanlı Wildtrack'ı geçiyorum (artık manuel şanzıman mı kaldı be kardeşim)... 4X4 A/T Wildtrack için istenen 80 bin TL'de uçuk sayılır... Zaten bu aracın yıllık MTV'de 6-7 bin TL'den az olmayacaktır... Resmen alanın elini yakar... Bence zor satarlar...

    Aslında ara model olan 2.2 LT 4X4 A/T Limited Edition var... Ancak her nedense bu aracı Türkiye'ye getirmiyorlar... Halbuki daha küçük motor hacmi ve donanımı nedeniyle daha uygun fiyatlara satılacak olan bu aracın pazar şansı daha fazla olurdu diye düşünüyorum...

    naptınız hic yıllık 6 milyar mtv zami olurmu o jeepler icin gecerli bunlar ticari sinifa giriyor vergisi 1000 tl yıllık.dier modele gelince evet o modeller getirilmemis cünkü devlet engellemis ranti bozuyor diye :D bu ülkede yasanmaz ben terketmeye calisiyorum bir an önce bitmis burasi :)

    Maalesef 3.2 LT 4X4 Wildtrack'ın yıllık MTV'si tamı tamına 6.780 TL

    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp?page=IVD_HSP_MTV




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    temmuzda gelicek ama haziranda ön sipariş alinicak su anda araclar geldi otoparklarda gizleniyor.4x2 otomatik 52 bin tl fiyati düz vites 50 bin tl wildtrack 78 bin tl düz vites otomatik 80.460 tl ye satişa sunulacak ford la görüstüm genel müdürlükten aradim 4x2 ford rangerda konusma paketi yok baska otomatik kilima yok.geri hersey var far sensörüde yok yagmur sensörü var tahminimce yokus yukari kalkis destegi var inis destegi var park sensörü yok :D hill descnt control sistemi var yol bilgisayari var ama ana ekran orta konsol yani yok :D. navaranin 4x2 sini alsan full verirler bizim 4x2 soymuslar resmen saka gibi :D devlet devlet deilki vadide kuzu otlatan ilken beyin varligina sahip para icin ........ veren bir ... neyse :D:D sinir lendim

    Fiyat bilgilerini nasıl aldınız bilemiyorum...

    Bu bilgilerin doğru olduğunu var sayarsak; öyle aman aman herhangi bir donanımı olmayan ister düz isterse otomatik şanzımanlı ticari bir kamyonet (hangi marka olursa olsun 4X2 pick-up'lar benim için o bir ticari kamyonettir. Hobi amaçlı olarak alıp kullanılamazlar.) için 50-52 bin TL son derece yüksek bir rakam... Böyle bir araca bu kadar para verilmez...

    Diğer yandan manuel şanzımanlı Wildtrack'ı geçiyorum (artık manuel şanzıman mı kaldı be kardeşim)... 4X4 A/T Wildtrack için istenen 80 bin TL'de uçuk sayılır... Zaten bu aracın yıllık MTV'de 6-7 bin TL'den az olmayacaktır... Resmen alanın elini yakar... Bence zor satarlar...

    Aslında ara model olan 2.2 LT 4X4 A/T Limited Edition var... Ancak her nedense bu aracı Türkiye'ye getirmiyorlar... Halbuki daha küçük motor hacmi ve donanımı nedeniyle daha uygun fiyatlara satılacak olan bu aracın pazar şansı daha fazla olurdu diye düşünüyorum...

    naptınız hic yıllık 6 milyar mtv zami olurmu o jeepler icin gecerli bunlar ticari sinifa giriyor vergisi 1000 tl yıllık.dier modele gelince evet o modeller getirilmemis cünkü devlet engellemis ranti bozuyor diye :D bu ülkede yasanmaz ben terketmeye calisiyorum bir an önce bitmis burasi :)

    Maalesef 3.2 LT 4X4 Wildtrack'ın yıllık MTV'si tamı tamına 6.780 TL

    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp?page=IVD_HSP_MTV

    1.565 tl bi yanlışlık var hesaplamanızda kamyonet sınıfına giriyor pickuplar :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: memo84

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    temmuzda gelicek ama haziranda ön sipariş alinicak su anda araclar geldi otoparklarda gizleniyor.4x2 otomatik 52 bin tl fiyati düz vites 50 bin tl wildtrack 78 bin tl düz vites otomatik 80.460 tl ye satişa sunulacak ford la görüstüm genel müdürlükten aradim 4x2 ford rangerda konusma paketi yok baska otomatik kilima yok.geri hersey var far sensörüde yok yagmur sensörü var tahminimce yokus yukari kalkis destegi var inis destegi var park sensörü yok :D hill descnt control sistemi var yol bilgisayari var ama ana ekran orta konsol yani yok :D. navaranin 4x2 sini alsan full verirler bizim 4x2 soymuslar resmen saka gibi :D devlet devlet deilki vadide kuzu otlatan ilken beyin varligina sahip para icin ........ veren bir ... neyse :D:D sinir lendim

    Fiyat bilgilerini nasıl aldınız bilemiyorum...

    Bu bilgilerin doğru olduğunu var sayarsak; öyle aman aman herhangi bir donanımı olmayan ister düz isterse otomatik şanzımanlı ticari bir kamyonet (hangi marka olursa olsun 4X2 pick-up'lar benim için o bir ticari kamyonettir. Hobi amaçlı olarak alıp kullanılamazlar.) için 50-52 bin TL son derece yüksek bir rakam... Böyle bir araca bu kadar para verilmez...

    Diğer yandan manuel şanzımanlı Wildtrack'ı geçiyorum (artık manuel şanzıman mı kaldı be kardeşim)... 4X4 A/T Wildtrack için istenen 80 bin TL'de uçuk sayılır... Zaten bu aracın yıllık MTV'de 6-7 bin TL'den az olmayacaktır... Resmen alanın elini yakar... Bence zor satarlar...

    Aslında ara model olan 2.2 LT 4X4 A/T Limited Edition var... Ancak her nedense bu aracı Türkiye'ye getirmiyorlar... Halbuki daha küçük motor hacmi ve donanımı nedeniyle daha uygun fiyatlara satılacak olan bu aracın pazar şansı daha fazla olurdu diye düşünüyorum...

    naptınız hic yıllık 6 milyar mtv zami olurmu o jeepler icin gecerli bunlar ticari sinifa giriyor vergisi 1000 tl yıllık.dier modele gelince evet o modeller getirilmemis cünkü devlet engellemis ranti bozuyor diye :D bu ülkede yasanmaz ben terketmeye calisiyorum bir an önce bitmis burasi :)

    Maalesef 3.2 LT 4X4 Wildtrack'ın yıllık MTV'si tamı tamına 6.780 TL

    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp?page=IVD_HSP_MTV

    1.565 tl bi yanlışlık var hesaplamanızda kamyonet sınıfına giriyor pickuplar :))

    Alıntıları Göster
    Benimde aklıma takılan bi soru ranger ın fiyatı ne olacak çünkü vw amarok ilk tercihimdi fakat sonradan yeni rangerı gördüm ,görünüşü hoşuma gitti fakat amarok kadar gösterişli değil ,fakat şunuda biliyorumki fordun yıllardır süre gelen bi pickup tecrübesi var ,insanlar bu yüzden forda yönelebilir tabiki fiyatlar elverdiği ölçüde.Çünkü vw amarok ile piyasaya çok iyi girdi highline paketedinde o kadar çok özellik varki ve insanları cezbediyor,kaslı yapısı,zengin donanım,sağlamlık(vw kalitesinden ötürü bunu diyorum),yakıt tasarrufu gibi özellikler amarog tarafını bence güçlendiriyor.Ford tarafına baktığımızda ilk sayılan donanımsal özellikler arabada yoksa ,resimlerde görünenlerden farklı rangerlar gelecekse ,bunlara ek olarak birde fiyatı vw civarı yada üstüne çıkarsa tercih etmem baya güç olacak.Sanırım bir çok insanda benim düşündüğümü düşünüyordur.Bu aracı kullanma amacım şehir içi olacak ,yük taşıma yapmayacağım,sadece hafta sonları offroad amaçlı kullanılacak.Beklentiler bunlar bakalım hangi firma bizi cezbedebilecek :)




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.