Şimdi Ara

2012-2013 Opel Corsa 1.3 cdti nasıl bir tercih? (araç alındı) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56
Cevap
0
Favori
9.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dizel.

    Dediğim gibi Corsa ile platform ortağı olduğundan birçok parçası aynı. İç plastik kalitesi de benzer.
  • Merhaba, ilaç firmasında çalışan biri olarak size önerim kesinlikle almamanızdır.Şirket aracı,olarak daha önceden Citroen C elysse atraction tekno paketli donanımını kullanan biri olarak araçtan çok memnundum.2014 yılı itibariyle,Opel corsa essantia modeline geçtik ve ben aracın şuan satış fiyatına göre bu parayı bu arabaya özel olarak verecek olsam kesinlikle vermedim.1.3 motor 75 bg, gerçekten alt devirleri çok cansız ayrıca Citroenle aynı miktarlarda yakıt almama rağmen,motor farkıyla Citroen ortalama 950-1000 km menzile sahipken Corsa 700-800 km civarında menzil vermektedir.Citroende Esp,Asr olması ayrı bir durumken Corsa da sadece Abs mevcut.Motorun bagaj yüklü ve iki kişi olarak, rampa tırmanışları zorluyor, hacimden dolayı 110 km lerden sonra zorlanma gösterdiği için aşırı yol ve motor sesi almakta.110 km üzeri yan rüzgarlardan, yağışlı havalarda veya hafif virajlı yollarda stabil durmada sorun yaşıyorsunuz.İç kısım sadece iki yetişkin ve çocuk üzerine göre boyutlandırılmış.Bagaj deseniz yine aynı şekilde yetersiz maalesef ama eğer ki şehiriçi kullanımını sık olarak kullanan biriyseniz alın park sorunu yaşamazsınız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: powermoon

    Dizel.

    Dediğim gibi Corsa ile platform ortağı olduğundan birçok parçası aynı. İç plastik kalitesi de benzer.

    Tamamdır inceleyeyim teşekkürler.

    @arsenelupin

    Bu sınıfta hb olarak öneriniz var mıdır?
  • tok bir tasarıma sahip bazı eksiklleri var arka cam manuel kampana arka vs gibi onun dışında sürüşü keyiflidir

    bulabilirseniz ecoflex 95 lik olanini bulun derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Müdürspor

    2012 model start-stoplu 95hp'lik EcoFlex sahibiyim. Aracımdan çok memnunum, kendi segmentine göre hem daha performanslı hem de daha az yakıyor. Donanım olarak b segmentinde fiesta harici zaten çok bir şey bulunamıyor, o yüzden alırken de donanımı çok önemsemedim. Bu modeller için fiyatlar çok yükselmiş durumda 39-40'a varıyor. 75liklerin fiyatları da sizin aradığınız ölçülerde bulunabilir diye düşünüyorum. Spesifik olarak sorunuz olursa memnuniyetle cevaplarım.

    alıntı ile cevaplamak istedim. ben 3.5 sene 2011 inin kullandım.

    alacağınız araç 75 lik mi 95 l,ik mi? bu çok önemli.

    eğer 111. özel seri 95 lik ise hiç düşünmeyin. yukarıdaki arkadaşın aracı çok iyi.

    ancaaak; araç sık sık DPF yakar. perforanslı kullanırsan yakmaz. ekonomi de olmaz.

    araçta ESP yok. bu da yol tutuşunu zayıflatıyor.
    araçta usb girişi yok. bi mp3 çalarla auxu kullanmalısınız.

    2012 yi bilmem de 10 ve 11 de daha donanımlı B segment bulmak zor.

    en önemli 2 tanesi; hız sabitleme ve sttart- stop.

    son olarak o fiyata temiz bulmak imkansız. ben geçen sene 2011 ini 34 e sattım.

    saygılar...




  • 2013 corsa 1.3 cdti 1 hafta kullandım
    yakıt tüketimi harika
    50 liralık mazotla istanbul şehiriçi 250 km gitti
    vites geçişleri rahat

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fa229

    quote:

    Orijinalden alıntı: akıllıdeli06

    şuan 200000 km de 2006 punto kullanıyorum, aracı hasar için servise bıraktığımda 2013 model 40000 km deki cdi corsa yı bir hafta kullanmak zorunda kaldım... ve kıyas için şöyle söyleyim son gün artık lanet ettiğim corsayı servise bırakıp kaçtım,,

    benim gözlemim aklıma gelenler puntoya göre corsanın artıları,
    kapılar daha tok kapanıyor(fitillerin yeni olmasından olabilir), cam açma motorları daha kaliteli gibi, lastik sesi yol gürültüsü daha az, yol üzerinde süspansiyon daha iyi geldi

    eksi yönleri, iç aksam plastik kalitesi kötü, trim sesleri var, sürüş keyfi yok, ses sistemi ve kullanımı kötü, debriyaj kavraması (kendi arabama yeniden geçtiğinde pedal yok sandım :), vites geçişleri (ara hızlanmalarda vites küçültürken takılmaları),direksiyon hissizliği, motor sesi fazla geliyor, rüzgar sesi aynı

    açıkcası ben sevemedim,

    diesel manuel olarak kia rio düşünülebilir, illa corsa diyorsanız punto alın derim şase motor aynı zaten

    Corsa düşünmemizin sebebi 17 senedir sıfır aldığımız corsa aracımızın hiç problem çıkarmaması aslında. İnanır mısınız 17 senelik her yeri taş gibi plastik aracımızda tek bir trim sesi bile yok. Bu tip sorunları ilk defa sizden duyuyorum belki servis aracı olmasındandır onlar çok hor kullanılıyor.

    Ben burada yıllardır otomobil bakıyorum az çok bilgim de var. Aracı kendime alacak olsam punto tercih edebilirim ama bizimkiler corsa diyorlar polo diyorlar başka da bir şey demiyorlar Punto dedim fiat istemiyoruz dediler bir şey diyemedim açıkçası. Sonuçta onlar kullanacaklar. Öneriniz için teşekkürler bakalım bu fiyata temiz corsa ya da polo bulamazsak belki başka araçlara yöneliriz.

    benim aldığım 2011 model araç biraz sıkıntılı. Euro 4 motor olduğu için intercooler borularında yağ terlemeleri akıntıları var. Euro 5 te oraları düzenlemişler. Kasislerde bozuk yollarda arkadan tık diye bir ses geliyor. Servis sadece kapı yağlayıp geçiyor çözüm değil.

    Garantiden amortisörlerim değişti. Arka tarafta 3 kişi otursun yada 2 kişi , kasislerden geçerken gırç gırç ses geliyor halen. Yalıtımı zayıf -20 derece de mazotum dondu. Aracı çalıştıramadık. Servisi ve Yedek parçaları gereksiz pahalı ve dayanıksız. Vites geçişleri o kadar iyi değil ve sert kemikli olduğu için. 100-120 de gerçekten çok rüzgar sesi alıyor. 2 gündür de elfrenim takılı kalıyor yağmurlardan dolayı. Bir indiriyorum elfrenini yokuş aşağı inerken tak tuk sesler geliyor arka tarafın kampana olması hoş değil. Frene de etkisi var bunun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fa229

    quote:

    Orijinalden alıntı: powermoon

    Dizel.

    Dediğim gibi Corsa ile platform ortağı olduğundan birçok parçası aynı. İç plastik kalitesi de benzer.

    Tamamdır inceleyeyim teşekkürler.

    @arsenelupin

    Bu sınıfta hb olarak öneriniz var mıdır?

    Eğer b sınıfı bir araç almakta iseniz ilk önce bagaj hacmi ,malzeme kalitesi, yakıt tüketimi ve donanım özellikleri ile iç maken genişliği bakımından Skoda Fabia,Hyundai İ20,Peugeot 208,Seat İbiza ve Citroen C3 bakabilirsiniz. Ford Fiesta, gerçekten çok güzel ve hem de malzeme kalitesi yeterli düzeyde olsa da maalesef,arka kısım dar aynı şekilde WV Polo için de geçerli o donanıma maalesef bu para verilmez.Renault Clio 4 ,güzel fakat el frenin o kısmı nedir ya dümdüz tahta gibi, iki göz ve düz bir alan bayileri gezin hangisi aklınıza yatıyorsa ALIN.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cevap veren herkese teşekkürler.


    @BatuKır @mob411

    Aklınızdaysa aracın 5.vites 3 bin devirdeki yaptığı hız nedir?

    @arsenelupin

    Fiesta ve clioyu arkası dar olduğu için eledik. 4 kişilik bir aileyiz.

    Bir yakınımızın peugeot 307 den yaşadığı sorunlardan ötürü peugeot ve citroen araç düşünmüyor babam.

    Hyundai i20 nin yenisinin test sürüşüne çıktım. Araç kötü olmamakla birlikte çok etkilemedi beni. (kullandığım 1.2 atmosferikti belki ondandır) Yeniymiş hissi vermedi. Paramız eskisine yetiyor. Yenisi böyleyse eskisi direk elendi.

    Skodayı annem istemiyor. Malum marka imajı...

    Seat ibizayı daha önce hiç düşünmemiştim. Sahibindende 2011-2013 dizel hb ibiza aradım istanbulda 6 sonuç çıktı sadece. Pek tutulmuyor herhalde. Denk gelirse neden olmasın ama biraz zor gibi. Ayrıca iç tasarımı rakiplerine göre kötü.

    Geriye sadece corsa ve polo kalıyor. Corsa biraz daha ucuz ve 4 silindirli. Polonun ise marka imajı daha iyi ve 2010da çıktı kasası (corsa 2007) Artık hangisi denk gelirse bakalım.
    Ayrıca ikisinin de rakiplerine göre en büyük avantajı yıllık 300 tl civarında vergi avantajı var. Çok ciddi bir rakam bizce.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi white without pressure -- 15 Haziran 2015; 23:29:44 >




  • 3 bin devir 5. viteste yanlış hatırlamıyorsam 110-120 gibi birşeye geliyordu. Hatta 120 ye geliyordu sanrım aklımda o şekilde kalmış yarın bakar editlerim yeniden

    ayrıca hocam fiestayı clioyu eledik diosunuz ama corsa da okadar büyük değil gene diğerlerine göre daha geniş ama

    skoda da olabilir 93 favoritim bizi 15-16 sene taşıdı. Gerçi corsa da 17 sene geçirmişsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mob411

    3 bin devir 5. viteste yanlış hatırlamıyorsam 110-120 gibi birşeye geliyordu. Hatta 120 ye geliyordu sanrım aklımda o şekilde kalmış yarın bakar editlerim yeniden

    ayrıca hocam fiestayı clioyu eledik diosunuz ama corsa da okadar büyük değil gene diğerlerine göre daha geniş ama

    skoda da olabilir 93 favoritim bizi 15-16 sene taşıdı. Gerçi corsa da 17 sene geçirmişsiniz

    120 çok düşük bir dizel araç için :( Poloda bu değer 160.

    Evet fiesta ve clio çok büyük değil neticede hepsi b sınıfı araç ancak bu ikisinde arkaya doğru yükselen cam çizgisi aracı çok kasvetli yapıyor corsaya göre. 7 yaşında kardeşim var ve araba tutmasından oldukça şikayetçiyiz. Bu araçlarla rahat edebileceğimizi düşünmüyorum.




  • 10yıl son kasa vectra 1.6 200.000 km kullandık memnunduk
    yerine passat geldi bunu onun kadar sevmedim onda tık ses yoktu.
    passatta var.

    cdti sesi hoş ama çevremde iki kişi hiç rahat görmedi 100.000 den sonra
    dikiş tutmadılar bi daha. combo motora kendi bedeli kadar masraf ettirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fa229

    quote:

    Orijinalden alıntı: mob411

    3 bin devir 5. viteste yanlış hatırlamıyorsam 110-120 gibi birşeye geliyordu. Hatta 120 ye geliyordu sanrım aklımda o şekilde kalmış yarın bakar editlerim yeniden

    ayrıca hocam fiestayı clioyu eledik diosunuz ama corsa da okadar büyük değil gene diğerlerine göre daha geniş ama

    skoda da olabilir 93 favoritim bizi 15-16 sene taşıdı. Gerçi corsa da 17 sene geçirmişsiniz

    120 çok düşük bir dizel araç için :( Poloda bu değer 160.

    Evet fiesta ve clio çok büyük değil neticede hepsi b sınıfı araç ancak bu ikisinde arkaya doğru yükselen cam çizgisi aracı çok kasvetli yapıyor corsaya göre. 7 yaşında kardeşim var ve araba tutmasından oldukça şikayetçiyiz. Bu araçlarla rahat edebileceğimizi düşünmüyorum.

    Hocam bendeki 95lik 2bin devirde tam 100km yapıyor, 3bin deviri hiç hatırlamıyorum ama 120'den kesinlikle ve kesinlikle fazla yapıyordur, tahminim en az 140km

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Müdürspor


    quote:

    Orijinalden alıntı: fa229

    quote:

    Orijinalden alıntı: mob411

    3 bin devir 5. viteste yanlış hatırlamıyorsam 110-120 gibi birşeye geliyordu. Hatta 120 ye geliyordu sanrım aklımda o şekilde kalmış yarın bakar editlerim yeniden

    ayrıca hocam fiestayı clioyu eledik diosunuz ama corsa da okadar büyük değil gene diğerlerine göre daha geniş ama

    skoda da olabilir 93 favoritim bizi 15-16 sene taşıdı. Gerçi corsa da 17 sene geçirmişsiniz

    120 çok düşük bir dizel araç için :( Poloda bu değer 160.

    Evet fiesta ve clio çok büyük değil neticede hepsi b sınıfı araç ancak bu ikisinde arkaya doğru yükselen cam çizgisi aracı çok kasvetli yapıyor corsaya göre. 7 yaşında kardeşim var ve araba tutmasından oldukça şikayetçiyiz. Bu araçlarla rahat edebileceğimizi düşünmüyorum.

    Hocam bendeki 95lik 2bin devirde tam 100km yapıyor, 3bin deviri hiç hatırlamıyorum ama 120'den kesinlikle ve kesinlikle fazla yapıyordur, tahminim en az 140km


    95 likler ecoflex olduğundan vites oranları uzun hocam. Keşke paramız yetse onlara :) 75 likler 120 dedi bir arkadaş ancak euro 4 ile euro 5 motorda şanzıman farkı varmış galiba. Euro 5 sahibi biri yazabilirse çok memnun olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fa229

    quote:

    Orijinalden alıntı: Müdürspor


    quote:

    Orijinalden alıntı: fa229

    quote:

    Orijinalden alıntı: mob411

    3 bin devir 5. viteste yanlış hatırlamıyorsam 110-120 gibi birşeye geliyordu. Hatta 120 ye geliyordu sanrım aklımda o şekilde kalmış yarın bakar editlerim yeniden

    ayrıca hocam fiestayı clioyu eledik diosunuz ama corsa da okadar büyük değil gene diğerlerine göre daha geniş ama

    skoda da olabilir 93 favoritim bizi 15-16 sene taşıdı. Gerçi corsa da 17 sene geçirmişsiniz

    120 çok düşük bir dizel araç için :( Poloda bu değer 160.

    Evet fiesta ve clio çok büyük değil neticede hepsi b sınıfı araç ancak bu ikisinde arkaya doğru yükselen cam çizgisi aracı çok kasvetli yapıyor corsaya göre. 7 yaşında kardeşim var ve araba tutmasından oldukça şikayetçiyiz. Bu araçlarla rahat edebileceğimizi düşünmüyorum.

    Hocam bendeki 95lik 2bin devirde tam 100km yapıyor, 3bin deviri hiç hatırlamıyorum ama 120'den kesinlikle ve kesinlikle fazla yapıyordur, tahminim en az 140km


    95 likler ecoflex olduğundan vites oranları uzun hocam. Keşke paramız yetse onlara :) 75 likler 120 dedi bir arkadaş ancak euro 4 ile euro 5 motorda şanzıman farkı varmış galiba. Euro 5 sahibi biri yazabilirse çok memnun olurum.

    Hocam az önce merak edip tekrar denedim, 3bin devirde tam 150km yapıyor, o zaman 75liklerde herhalde 120-130 arası yapıyordur.
    2012 model 75liklerde euro5'dir diye tahmin ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Müdürspor


    quote:

    Orijinalden alıntı: fa229

    quote:

    Orijinalden alıntı: Müdürspor


    quote:

    Orijinalden alıntı: fa229

    quote:

    Orijinalden alıntı: mob411

    3 bin devir 5. viteste yanlış hatırlamıyorsam 110-120 gibi birşeye geliyordu. Hatta 120 ye geliyordu sanrım aklımda o şekilde kalmış yarın bakar editlerim yeniden

    ayrıca hocam fiestayı clioyu eledik diosunuz ama corsa da okadar büyük değil gene diğerlerine göre daha geniş ama

    skoda da olabilir 93 favoritim bizi 15-16 sene taşıdı. Gerçi corsa da 17 sene geçirmişsiniz

    120 çok düşük bir dizel araç için :( Poloda bu değer 160.

    Evet fiesta ve clio çok büyük değil neticede hepsi b sınıfı araç ancak bu ikisinde arkaya doğru yükselen cam çizgisi aracı çok kasvetli yapıyor corsaya göre. 7 yaşında kardeşim var ve araba tutmasından oldukça şikayetçiyiz. Bu araçlarla rahat edebileceğimizi düşünmüyorum.

    Hocam bendeki 95lik 2bin devirde tam 100km yapıyor, 3bin deviri hiç hatırlamıyorum ama 120'den kesinlikle ve kesinlikle fazla yapıyordur, tahminim en az 140km


    95 likler ecoflex olduğundan vites oranları uzun hocam. Keşke paramız yetse onlara :) 75 likler 120 dedi bir arkadaş ancak euro 4 ile euro 5 motorda şanzıman farkı varmış galiba. Euro 5 sahibi biri yazabilirse çok memnun olurum.

    Hocam az önce merak edip tekrar denedim, 3bin devirde tam 150km yapıyor, o zaman 75liklerde herhalde 120-130 arası yapıyordur.
    2012 model 75liklerde euro5'dir diye tahmin ediyorum.

    Tamamdır hocam çok sağolun. Bir tane 2013 bulduk 75lik yarın araca bakmaya gideceğiz. Bu araçlarda özel olarak dikkat etmemiz gereken bir şey var mı?




  • hocam daima e-5 in dur-kalk trafiğinde kullandığım için 4. vitese bile nadiren çıktım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fa229

    quote:

    Orijinalden alıntı: Müdürspor


    quote:

    Orijinalden alıntı: fa229

    quote:

    Orijinalden alıntı: Müdürspor


    quote:

    Orijinalden alıntı: fa229

    quote:

    Orijinalden alıntı: mob411

    3 bin devir 5. viteste yanlış hatırlamıyorsam 110-120 gibi birşeye geliyordu. Hatta 120 ye geliyordu sanrım aklımda o şekilde kalmış yarın bakar editlerim yeniden

    ayrıca hocam fiestayı clioyu eledik diosunuz ama corsa da okadar büyük değil gene diğerlerine göre daha geniş ama

    skoda da olabilir 93 favoritim bizi 15-16 sene taşıdı. Gerçi corsa da 17 sene geçirmişsiniz

    120 çok düşük bir dizel araç için :( Poloda bu değer 160.

    Evet fiesta ve clio çok büyük değil neticede hepsi b sınıfı araç ancak bu ikisinde arkaya doğru yükselen cam çizgisi aracı çok kasvetli yapıyor corsaya göre. 7 yaşında kardeşim var ve araba tutmasından oldukça şikayetçiyiz. Bu araçlarla rahat edebileceğimizi düşünmüyorum.

    Hocam bendeki 95lik 2bin devirde tam 100km yapıyor, 3bin deviri hiç hatırlamıyorum ama 120'den kesinlikle ve kesinlikle fazla yapıyordur, tahminim en az 140km


    95 likler ecoflex olduğundan vites oranları uzun hocam. Keşke paramız yetse onlara :) 75 likler 120 dedi bir arkadaş ancak euro 4 ile euro 5 motorda şanzıman farkı varmış galiba. Euro 5 sahibi biri yazabilirse çok memnun olurum.

    Hocam az önce merak edip tekrar denedim, 3bin devirde tam 150km yapıyor, o zaman 75liklerde herhalde 120-130 arası yapıyordur.
    2012 model 75liklerde euro5'dir diye tahmin ediyorum.

    Tamamdır hocam çok sağolun. Bir tane 2013 bulduk 75lik yarın araca bakmaya gideceğiz. Bu araçlarda özel olarak dikkat etmemiz gereken bir şey var mı?

    Bence yok hocam, ama tabiki bir ustaya veya computest merkezine götürün aracı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Müdürspor

    2012 model start-stoplu 95hp'lik EcoFlex sahibiyim. Aracımdan çok memnunum, kendi segmentine göre hem daha performanslı hem de daha az yakıyor. Donanım olarak b segmentinde fiesta harici zaten çok bir şey bulunamıyor, o yüzden alırken de donanımı çok önemsemedim. Bu modeller için fiyatlar çok yükselmiş durumda 39-40'a varıyor. 75liklerin fiyatları da sizin aradığınız ölçülerde bulunabilir diye düşünüyorum. Spesifik olarak sorunuz olursa memnuniyetle cevaplarım.

    Kendi aracım diye demiyorum ama fiesta harici donanım bulunmuyor lafına katılmıyorum.
    Forumda ne zaman B sınıfı araç tercihi olsa punto koyulmuyor bile sırf ismi fiat diye ve linea'nın devamı zannediliyor.
    Punto o seçeneklerde digerlerine göre çok daha doludur, ve opel corsa'nın üzerindeki motor zaten multijet fiat'ın kendi motoru.
    + Olarak tasarım görecelidir ama bende konu başlıgındaki arkadaş gibi aralarında kalmıştım corsa'yı direk eledim tasarımı hiç hoş degildi.




  • bugun eskişehir yolunda denedim vites 5 te 3 bin devirde 120 yi geçiyor. Yani ibre o sırada 120 ile 130 arasında 125 gibi bir hıza geliyor
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.