Şimdi Ara

2011 Mazda 6 Sport alındı (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
320
Cevap
2
Favori
31.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Şöyle bişey alsan 20 milyara yakın para cebinde kalırdı.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-mazda-6-sahibinden-2010-mazda-6-exclusive-36115721/detay

    +1...
    ancak sıfır aracın tadı başka oluyor...imkan varsa neden alınmasın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOKBAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: speed need


    quote:

    Orijinalden alıntı: GOKBAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Müteferric

    Evet tahmin edebiliyorum,hele gece sürüşlerinde eşlik eden o harika kadran aydınlatmaları...İnsanların bu hangi model acaba diye düşünmeleri...Bunların hepsi aylık 100 liraya kiraladığın ''hayran kitlesinin'' sana bir yıldızmışsın gibi davranması gibi birşey..(bi ara böyl şirketler vardı,parayı basıyordun,kiraladığın süre kadar sana dünyaca ünlü bir yıldızmışsın gibi davranıyorlardı)
    Neyse kısacası aracın harika,kimselere aldırmayıp o aracı alman da daha harika..Allah kaza bela vermesin.Güle güle kullan
    Not:Aracını,aracının yanında tip olarak hiçbir şansı olmayan D sınıfı araçların yanına parketme,eğer öyle yaparsan da kapının boydan boya çizildiğini gördüğünde şaşırma



     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı


    Mazdanın en çirkin resmiyle insignianın en güzel resmini yan yana getir yaşasın opelAmerikan pazarına bile girememiş opelden bahsediyoruz gelmiş mazda ile kıyaslıyorsun



    Dostum daha nasıl resmini bulcaktım acaba netcarshow u açtım ikisininde arkadan yandna gözüken fotoğraflarını attım zorla güzellik olmaz;) kendini kandırma nerde amerikan pazarına girememiş satış stratejisi gereği farklı isimde satılıyor bu seni geriyorsa bilmiyorum girmese bile çok umrumda yani bak bakıp brazilya vs. ülkelerde mazdanın m sini biliyorlarmı..



    quote:

    Orijinalden alıntı: éLégancé
    ben o mesajı insanları yanlış bilgilendirmeme adına editledim ... senin gibi araca binmeden yorum yapmıyorum... insignia kullanmadığınıda iddia ediyorum.



    Saf mısın nesin arkadaşım o zaman bilmediğin seyleri emin olmadan böyle yerlere yazma.Saf mıısn sen nerden bunu çıkarabiliyorsun salak mısın gerçekten o zaman bende senin mazda 6 sı olmayan bir deli olduğunu söylüyorum 6ya sahip olduğunu




    Ssenin gibi kafada sorun olanlar yüzünden arkadaşın konusunuda kirletiyorum boştan yere.


     2011 Mazda 6 Sport alındı



     2011 Mazda 6 Sport alındı


    Son fotoğraf taraflı fotoğraf eklediğimi söyleyen arkadaş için resimdeki 6 da türkiyedeki 6 dan ekstra özeliklerde var göz dolsun maksat herkes 6yı beğensin:)

    Yok yok baya emek sarfetmişsin o fotoğrafı bulmak için ben bile zor buldum koyduğun fotoğrafı 6. mı 7. mi sayfadaydı...



     2011 Mazda 6 Sport alındı






    Birde böyle bak olaya....

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı


    insignianın öblek bakışlarından iyidir değil mi?

    Demek ki zorla güzellik değilde zorla çirkinlik olabiliyormuş....

    Tabi başka isimlerde girecek ancak buick vs gibi markalar altında girebilir opel desen abd de kimse ne dediğini anlamaz çünkü...satış stratejisi dediğin satamamak olmasın?Dandik markalar amerikada satmaz çünkü dostum.Pejo,reno,opel,fiat vs bunlar abd pazarına girmeyi çok denediler hepsi arkalarına bakarak geri döndü.Çünkü dünya alem biliyor bunların kaltesizliğini.Opel desen almanyanın tofaşı zaten bunu kabul etmeyecek bi şey yok..ha insignia güzel bir model motoruyla işçiliği ile vs ama onunda mazda 6 karşısında şansı yok....ha nerde şansı var ancak türkiye gibi araç seçmeyi bilmeyen ve vergi problemi olan ülkelerde şansı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eski Günler -- 10 Aralık 2010; 17:49:01 >




  • Olay nedir anlamadım ? Kimisi Opel beğenir, kimisi Mazda .Kimisi param var pahalı araç bakayım masrafını düşünmeyim der., Kimisi ucuz araç olsun masrafı ucuz olsun der. Benim altımdaki Opel'in periyodik bakım masrafı Mazda 6'dan pahalı, Aynası Mazda 6'dan pahalı hatta ayna kapağı bile pahalı. Halen burda vergisi osu busu diye tartışılıyor.

    Kardeş iyi yapmışın tekrardan Sorunsuz taş gibi bir araba almışın.




    quote:

    Orijinalden alıntı: GOKBAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: speed need


    quote:

    Orijinalden alıntı: GOKBAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Müteferric

    Evet tahmin edebiliyorum,hele gece sürüşlerinde eşlik eden o harika kadran aydınlatmaları...İnsanların bu hangi model acaba diye düşünmeleri...Bunların hepsi aylık 100 liraya kiraladığın ''hayran kitlesinin'' sana bir yıldızmışsın gibi davranması gibi birşey..(bi ara böyl şirketler vardı,parayı basıyordun,kiraladığın süre kadar sana dünyaca ünlü bir yıldızmışsın gibi davranıyorlardı)
    Neyse kısacası aracın harika,kimselere aldırmayıp o aracı alman da daha harika..Allah kaza bela vermesin.Güle güle kullan
    Not:Aracını,aracının yanında tip olarak hiçbir şansı olmayan D sınıfı araçların yanına parketme,eğer öyle yaparsan da kapının boydan boya çizildiğini gördüğünde şaşırma



     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı

     2011 Mazda 6 Sport alındı


    Mazdanın en çirkin resmiyle insignianın en güzel resmini yan yana getir yaşasın opelAmerikan pazarına bile girememiş opelden bahsediyoruz gelmiş mazda ile kıyaslıyorsun



    Dostum daha nasıl resmini bulcaktım acaba netcarshow u açtım ikisininde arkadan yandna gözüken fotoğraflarını attım zorla güzellik olmaz;) kendini kandırma nerde amerikan pazarına girememiş satış stratejisi gereği farklı isimde satılıyor bu seni geriyorsa bilmiyorum girmese bile çok umrumda yani bak bakıp brazilya vs. ülkelerde mazdanın m sini biliyorlarmı..



    quote:

    Orijinalden alıntı: éLégancé
    ben o mesajı insanları yanlış bilgilendirmeme adına editledim ... senin gibi araca binmeden yorum yapmıyorum... insignia kullanmadığınıda iddia ediyorum.



    Saf mısın nesin arkadaşım o zaman bilmediğin seyleri emin olmadan böyle yerlere yazma.Saf mıısn sen nerden bunu çıkarabiliyorsun salak mısın gerçekten o zaman bende senin mazda 6 sı olmayan bir deli olduğunu söylüyorum 6ya sahip olduğunu




    Ssenin gibi kafada sorun olanlar yüzünden arkadaşın konusunuda kirletiyorum boştan yere.


     2011 Mazda 6 Sport alındı



     2011 Mazda 6 Sport alındı


    Son fotoğraf taraflı fotoğraf eklediğimi söyleyen arkadaş için resimdeki 6 da türkiyedeki 6 dan ekstra özeliklerde var göz dolsun maksat herkes 6yı beğensin:)




  • Hayırlı olsun hocam güle güle kullanın, bende dün Mazda 3 aldım, önceki arabamda astraydı önümüzdeki günlerde göreceğiz bakalım aradaki farkı
  • istediğin ne varsa sorabilirsin...hatta arabamın resimlerini bile gösterebilirim.arabayı kullansaydın turbonun atmosfer kadar zevk vermediğini bilirsin.anca 'saf gerizekalı' şeklinde konuşuyorsun sen arabalardan anlasaydın d sınıfının birincisi olarak insigniayı göstermezsin.seviyeyi düşürüp konuşacaksan burası sana göre değil.anca hakaret biliyorsun.neyse arkadaşın konusunu saçma sapan insignia resimleriyle doldurmanın hiçbir anlamı yok.ulaşamadığın ciğere mundar deme istersen.çok beğeniyorsan git opel bölümüne insignia resimleri diye konu aç.amacın provokatörlük ilk mesajından bu yana bu durum belli.

    +senin amacın mazdayı kötülemek.mazdanın satış politikası da brezilyaya girmemek? ona rağmen çoğu nasıl oluyorda opeli geçebiliyor? bunu bir açıklarmısın.daha geçen fabrikasını kapatan bir firmayı mı mazdayla bir tutuyorsunuz.gm gibi büyük birşirketle bile batmanın kıyısından dönen ve tek başına direnen krizden zerre etkilenmeyen mazda mı daha yüce opelmi sizce ? ..http://tr.euronews.net/2010/01/26/opel-fabrika-kapatiyor-isciler-direniste/ bu haber ilginc değilmi?
    http://tr.euronews.net/2010/01/26/gm-opel-fabrikalarini-kapatiyor/
    http://tr.euronews.net/2010/10/04/opel-in-anvers-fabrikasi-kapatiliyor/

    Mazdanın çekildiği bir ülke gösterin.hatta o kadar kendine güveniyorki kendi satış yapıyor distrübütörlük vermiyor.o kadar yani düşünün.

    +brezilyada mazdanın m si yok sözüyle kim saf sorusunun cevabını kendi ağzınla kabullendin.opelde bangladeşte yok oha nasıl yok olm :B

    görüntüye göre araba alan klişe Türk insanlarındansınız.öyle yüzlerce mağdur şuanda yok fiyatına satıyorlar.Aracı en az 5-6 ay kullansanız diyeceğim dinlemeye değer.ama koymuşunuz resimler bu daha güzel diyorsunuz.Allah aşkına güzellik göreceledir.hadi varmısın dikiz aynalarını karşılaştıralım demediğiniz kalmış.kaldıki insignia her ne kadar 180 hp olsada oto vites, ve turbodan dolayı mazdanın çeyreği kadar zevk vermez.Eğer verseydi bu fiyata bu motor hacmiyle Accordlar,Mazda 6lar satılmazdı ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StopDream -- 10 Aralık 2010; 19:07:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: speed need




     2011 Mazda 6 Sport alındı



     2011 Mazda 6 Sport alındı


    Son fotoğraf taraflı fotoğraf eklediğimi söyleyen arkadaş için resimdeki 6 da türkiyedeki 6 dan ekstra özeliklerde var göz dolsun maksat herkes 6yı beğensin:)

    Yok yok baya emek sarfetmişsin o fotoğrafı bulmak için ben bile zor buldum koyduğun fotoğrafı 6. mı 7. mi sayfadaydı...


    Birde böyle bak olaya....

    insignianın öblek bakışlarından iyidir değil mi?

    Demek ki zorla güzellik değilde zorla çirkinlik olabiliyormuş....

    Tabi başka isimlerde girecek ancak buick vs gibi markalar altında girebilir opel desen abd de kimse ne dediğini anlamaz çünkü...satış stratejisi dediğin satamamak olmasın?Dandik markalar amerikada satmaz çünkü dostum.Pejo,reno,opel,fiat vs bunlar abd pazarına girmeyi çok denediler hepsi arkalarına bakarak geri döndü.Çünkü dünya alem biliyor bunların kaltesizliğini.Opel desen almanyanın tofaşı zaten bunu kabul etmeyecek bi şey yok..ha insignia güzel bir model motoruyla işçiliği ile vs ama onunda mazda 6 karşısında şansı yok....ha nerde şansı var ancak türkiye gibi araç seçmeyi bilmeyen ve vergi problemi olan ülkelerde şansı var.



    Arka tarafını o açıdan gösteren bir fotoğraf aradım başka bulduysan koy sizin için mazda6nın güzel fotoğrafını bulmaya çalışamam zorla güzellik olmuyor tekara diyorum..Evet opel desen kimse anlamaz çünkü opel diye satılmıyor sende yazmışssın satış politikası bu konudan anlamıyorsan bilemiyeceğim.

    (General Motors (GM) uygulamaya hazırlanıyor. Opel’in uzun yıllar süren geliştirme süreci sonrasında satışa sunduğu Insignia, GM’in Amerika ve Çin’deki kozu olmaya hazırlanıyor. Amerika ve Çin’de, Cadillac ve Buick markaları altında satılacak olan Insignia, GM’i kurtarıcısı olacak. Daha önce Saturn markası altında yine Opel modellerini Amerika’da pazarlayan GM, artık bu görevi Cadillac ve Buick’e devrediyor. Buick’de Regal’in yerini alması planlanan Insignia, bu sayede Buick markasına da yeni bir hareket kazandıracak. Cadillac çatısı altında da satılması muhtemel olan aracın Amerikalı’ların Avrupalı otomobillere duydukları ilgi düşünüldüğünde hedeflenen başarının yakalanması zor görünmüyor. )
    Almanyanın tofaşı derken benzetmede şu alman arabalarının arasından audi mercedes bmw porsche vw bunların arasından en kötüsü opel olabilir buda tofaşa benzetilmiş türkiyenin en kötü arabası diye saçma bir benzetme almanyada sadece alman markalarımı var mazda tofaş orda;)Ki tofaş diyelim alman kalitesini gösterir buda Alman tofaşı japon mercedesiyle oynuyor naber sen uyu..Bir de öblek ne kuş türü mü?:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: éLégancé

    istediğin ne varsa sorabilirsin...hatta arabamın resimlerini bile gösterebilirim.arabayı kullansaydın turbonun atmosfer kadar zevk vermediğini bilirsin.anca 'saf gerizekalı' şeklinde konuşuyorsun sen arabalardan anlasaydın d sınıfının birincisi olarak insigniayı göstermezsin.seviyeyi düşürüp konuşacaksan burası sana göre değil.anca hakaret biliyorsun.neyse arkadaşın konusunu saçma sapan insignia resimleriyle doldurmanın hiçbir anlamı yok.ulaşamadığın ciğere mundar deme istersen.çok beğeniyorsan git opel bölümüne insignia resimleri diye konu aç.amacın provokatörlük ilk mesajından bu yana bu durum belli.

    +senin amacın mazdayı kötülemek.mazdanın satış politikası da brezilyaya girmemek? ona rağmen çoğu nasıl oluyorda opeli geçebiliyor? bunu bir açıklarmısın.daha geçen fabrikasını kapatan bir firmayı mı mazdayla bir tutuyorsunuz.gm gibi büyük birşirketle bile batmanın kıyısından dönen ve tek başına direnen krizden zerre etkilenmeyen mazda mı daha yüce opelmi sizce ? ..http://tr.euronews.net/2010/01/26/opel-fabrika-kapatiyor-isciler-direniste/ bu haber ilginc değilmi?
    http://tr.euronews.net/2010/01/26/gm-opel-fabrikalarini-kapatiyor/
    http://tr.euronews.net/2010/10/04/opel-in-anvers-fabrikasi-kapatiliyor/

    Mazdanın çekildiği bir ülke gösterin.hatta o kadar kendine güveniyorki kendi satış yapıyor distrübütörlük vermiyor.o kadar yani düşünün.

    +brezilyada mazdanın m si yok sözüyle kim saf sorusunun cevabını kendi ağzınla kabullendin.opelde bangladeşte yok oha nasıl yok olm :B

    görüntüye göre araba alan klişe Türk insanlarındansınız.öyle yüzlerce mağdur şuanda yok fiyatına satıyorlar.Aracı en az 5-6 ay kullansanız diyeceğim dinlemeye değer.ama koymuşunuz resimler bu daha güzel diyorsunuz.Allah aşkına güzellik göreceledir.hadi varmısın dikiz aynalarını karşılaştıralım demediğiniz kalmış.kaldıki insignia her ne kadar 180 hp olsada oto vites, ve turbodan dolayı mazdanın çeyreği kadar zevk vermez.Eğer verseydi bu fiyata bu motor hacmiyle Accordlar,Mazda 6lar satılmazdı ;)




    Atmosferik turbodan daha fazla mı zevk veriyormuş bu kişiden kişiye değişir ikisinin verdiği zevk ayrı ama tabi otobanda gerçerken 1.6 turboya geçilmenin hisside ayrı olur..D sınıfının hangi konuda altı hiç kimse birşey gösteremiyor..Anca ön farlarına laf atabildiler.Oda çoğundan güzel.Adamına göre muhamele diyelim sinir bozucu saçma seyler yazarsan.Cevabını isteyene attık sorun mu?Neyine ulaşamıyormuşum talep beklenti meselesi bu ben vermişken 5-10 daha koyup alırım bu arabaları ama boşuna kasmaya ne gerek var benim beklentim az yakacak araba dizellerde pahalı d sınıfında bundan pompacılarla kardeste olmak istemiyorum seçenek bu yönde oldu yoksa avensis 1.6 kapıdaydı.Aynı seylerı sunuyor mu astram sunuyor bir performansta - geliyor.d-c muhabbetıne baslamayalım.İlk mesajımda ne olmuş adam gibi tavsiye atmışım.Mazdayı yemişim.Sevindin mi bir bu yönden mi üstünlük bulabildin.Adı üstünde kriz normal birşey her markanın yükselişi çıkışı oluyor o krizden ne markalar etkilendi biliyormusun saçma birşey çok saçma konuşuyorsun fabrikasını kapatan firmayla mazdayı bir mi tutuyorusn bu ne demek ya.Gm nin çatısında olmaklada alakası yok bunun.Senin için aramakla uğraşamayacım hiç bir ülkeden çekilmedi opel sadece fabrika kapattı mazdanın kapatcak fabrikası mı var:DVar var bir daha bak.




  • atmosferiğin verdiği zevk yerin dibine batsın. Rampaya gelirsin 6 ile girer 3 le çıkarsın. Sola geçersin geçene kadar altına s...sın. Pompaya gider arkana bakarak çıkarsın. Bunun neresi zevk kardeşim? 3.0 motorun yada küçük kasa 2.0 ların dışında bi halta yaramaz atmosferik yarasa idi bütün otomobil firmaları küçük motor büyük güç olayına gitmezdi. Ben yakın zamanda turbo benzinli motor araç satıp atmosferik benzinli motor araç almış sonra 3 hafta zor dayanıp tekrar turbo dizel araç almış bir kişi olarak burada yemin ediyorum bir daha kapımın önüne turbosuz araba asla koymayacağım (pilli , sulu arabalar hariç) . Gelecek 20 yılda yeni teknolojiler çıkmaz ben de ölmez isem bütün arabalarım öncelikle turbo dizel olacak benzin ucuzlarsa turbo benzinli de olabilir ama hayatta atmosferik motor almam. ama alana saygı duyarım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOKBAR



    quote:

    Orijinalden alıntı: speed need




     2011 Mazda 6 Sport alındı



     2011 Mazda 6 Sport alındı


    Son fotoğraf taraflı fotoğraf eklediğimi söyleyen arkadaş için resimdeki 6 da türkiyedeki 6 dan ekstra özeliklerde var göz dolsun maksat herkes 6yı beğensin:)

    Yok yok baya emek sarfetmişsin o fotoğrafı bulmak için ben bile zor buldum koyduğun fotoğrafı 6. mı 7. mi sayfadaydı...


    Birde böyle bak olaya....

    insignianın öblek bakışlarından iyidir değil mi?

    Demek ki zorla güzellik değilde zorla çirkinlik olabiliyormuş....

    Tabi başka isimlerde girecek ancak buick vs gibi markalar altında girebilir opel desen abd de kimse ne dediğini anlamaz çünkü...satış stratejisi dediğin satamamak olmasın?Dandik markalar amerikada satmaz çünkü dostum.Pejo,reno,opel,fiat vs bunlar abd pazarına girmeyi çok denediler hepsi arkalarına bakarak geri döndü.Çünkü dünya alem biliyor bunların kaltesizliğini.Opel desen almanyanın tofaşı zaten bunu kabul etmeyecek bi şey yok..ha insignia güzel bir model motoruyla işçiliği ile vs ama onunda mazda 6 karşısında şansı yok....ha nerde şansı var ancak türkiye gibi araç seçmeyi bilmeyen ve vergi problemi olan ülkelerde şansı var.



    Arka tarafını o açıdan gösteren bir fotoğraf aradım başka bulduysan koy sizin için mazda6nın güzel fotoğrafını bulmaya çalışamam zorla güzellik olmuyor tekara diyorum..Evet opel desen kimse anlamaz çünkü opel diye satılmıyor sende yazmışssın satış politikası bu konudan anlamıyorsan bilemiyeceğim.

    (General Motors (GM) uygulamaya hazırlanıyor. Opel’in uzun yıllar süren geliştirme süreci sonrasında satışa sunduğu Insignia, GM’in Amerika ve Çin’deki kozu olmaya hazırlanıyor. Amerika ve Çin’de, Cadillac ve Buick markaları altında satılacak olan Insignia, GM’i kurtarıcısı olacak. Daha önce Saturn markası altında yine Opel modellerini Amerika’da pazarlayan GM, artık bu görevi Cadillac ve Buick’e devrediyor. Buick’de Regal’in yerini alması planlanan Insignia, bu sayede Buick markasına da yeni bir hareket kazandıracak. Cadillac çatısı altında da satılması muhtemel olan aracın Amerikalı’ların Avrupalı otomobillere duydukları ilgi düşünüldüğünde hedeflenen başarının yakalanması zor görünmüyor. )
    Almanyanın tofaşı derken benzetmede şu alman arabalarının arasından audi mercedes bmw porsche vw bunların arasından en kötüsü opel olabilir buda tofaşa benzetilmiş türkiyenin en kötü arabası diye saçma bir benzetme almanyada sadece alman markalarımı var mazda tofaş orda;)Ki tofaş diyelim alman kalitesini gösterir buda Alman tofaşı japon mercedesiyle oynuyor naber sen uyu..Bir de öblek ne kuş türü mü?:)





    Sanırsın Mazda 6 yı kimse arkadan çekmemiş de fotoğraf yok piyasada...neyse öyle kabul edelim.Satış politikası dediğin nedir sana anlatayım..mesela,Lacetti markası Türkiye'de neden Chevrolet markası altında satılıyor biliyormusun?Çünkü o arabalara Lacetti dersen kimse almazda ondan,Chevrolet diye yediriyorlar bizim millete.Bizim millette zannediyor ki bu dandik kore arabalarının atası İmpala..Opel abd de neden buick diye satılıyor çünkü opel dersen tr de lacetti demekle aynı anlama geleceği için..ingilterede niye vauxhal diye satılıyor,sebep aynı çünkü opel dersen kimse almayacağı için.

    Opel krizde batmaktan son anda kurtulmuş bir marka.Hatta Almanlar şu zavallıya devlet desteği çıkalım moduna girmişlerdi.Gm ipini çekecekti opelin...

    Mazda ne yaptı krizde Forddan hisselerini geri aldı bağımsızlığa kavuştu..güçlenerek çıktı.
    Her neyse bu kriz olayları başka muhabbet.

    Evet almanların tofaşıdır opel...avrupanın yağışlı ikliminde en çok paslanan araçları üretmiştir.Orada yaşayanlara sor bilirler...Almanlar için mazda da ithal araçtır tofaş değildir yani.

    Öblek bir dinazor türüdür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    atmosferiğin verdiği zevk yerin dibine batsın. Rampaya gelirsin 6 ile girer 3 le çıkarsın. Sola geçersin geçene kadar altına s...sın. Pompaya gider arkana bakarak çıkarsın. Bunun neresi zevk kardeşim? 3.0 motorun yada küçük kasa 2.0 ların dışında bi halta yaramaz atmosferik yarasa idi bütün otomobil firmaları küçük motor büyük güç olayına gitmezdi. Ben yakın zamanda turbo benzinli motor araç satıp atmosferik benzinli motor araç almış sonra 3 hafta zor dayanıp tekrar turbo dizel araç almış bir kişi olarak burada yemin ediyorum bir daha kapımın önüne turbosuz araba asla koymayacağım (pilli , sulu arabalar hariç) . Gelecek 20 yılda yeni teknolojiler çıkmaz ben de ölmez isem bütün arabalarım öncelikle turbo dizel olacak benzin ucuzlarsa turbo benzinli de olabilir ama hayatta atmosferik motor almam. ama alana saygı duyarım..


    Yani durum böyle.Turbo bence önde bu konuda.Bu arada Hondada atmosferikten vazmı geçiyor bilmiyorum ama 1.6 turbo hazırlığına girmiş sonunda kafaları aldı..





  • Gm nin çatısında olmaklada alakası yok bunun.Senin için aramakla uğraşamayacım hiç bir ülkeden çekilmedi opel sadece fabrika kapattı mazdanın kapatcak fabrikası mı var:DVar var bir daha bak.


    uğraşma fabrika falan kapatmadı.aynı zamanda dünyanın en çok seri üretimini yapan fabrikalardan biri mazdadadır.hiroşima fabrikası.yıllık 400 bin araç üretir.18 adet fabrikası var.opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok.Yaz GM 50 Milyar dolar diye anlarsın ;) ... Nasıl GM çatısı olmakla alakası yok ? kafan mı güzel.o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevreolet ...Nese Opel klasik Alman otorisiyle alakasız bir otomobildir.Sırf patent alman diye kalite demek mantıksızlığın daniskasıdır.
    Turbo bir çeşit hiledir bana göre.Atmosfer motorlara küçük silindir hacmiyle ulaşılmaya çalışılsada bu konuda başarılı olduğunu düşünmüyorum.Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans.atmosferle turboyu tartışmak mantıksızdır.vergiden yırtmak azcıkta olsun zevk almak istiyorsan turbo.yok ben harbi sportif araba istiyorum diyorsan şüphesiz atmosfer diyorum.

    +Fabrika yok diyorsun 1milyon üstü satış rakamlarını sen mi üretiyorsun.görende satış rakamlarının %60ını opel yapıyor sanacak.GMnin bütün markalarıyla satış rakamları Toyotanın hala çok gerisinde.Mazdaysa en fazla satış yapan 7. firmadır ;) bilmiyorsun saçma sapan konuşma bari.Mazdanın fabrikası azmış.Görende 1 milyon fabrikası var zannedecek opelin.

    +Mazda 6'yı satıyorum üstüne ev varmı insigniasını verecek olan aşık oldum galiba!


    Yanlış görmediysem opelin 16 fabrikası var.2 tanesi kapatılmış sonradan açmadılarsa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StopDream -- 10 Aralık 2010; 21:24:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: éLégancé

    uğraşma fabrika falan kapatmadı.aynı zamanda dünyanın en çok seri üretimini yapan fabrikalardan biri mazdadadır.hiroşima fabrikası.yıllık 400 bin araç üretir.18 adet fabrikası var.opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok.Yaz GM 50 Milyar dolar diye anlarsın ;) ... Nasıl GM çatısı olmakla alakası yok ? kafan mı güzel.o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevreolet ...Nese Opel klasik Alman otorisiyle alakasız bir otomobildir.Sırf patent alman diye kalite demek mantıksızlığın daniskasıdır.
    Turbo bir çeşit hiledir bana göre.Atmosfer motorlara küçük silindir hacmiyle ulaşılmaya çalışılsada bu konuda başarılı olduğunu düşünmüyorum.Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans.atmosferle turboyu tartışmak mantıksızdır.vergiden yırtmak azcıkta olsun zevk almak istiyorsan turbo.yok ben harbi sportif araba istiyorum diyorsan şüphesiz atmosfer diyorum.

    +Fabrika yok diyorsun 1milyon üstü satış rakamlarını sen mi üretiyorsun.görende satış rakamlarının %60ını opel yapıyor sanacak.GMnin bütün markalarıyla satış rakamları Toyotanın hala çok gerisinde.Mazdaysa en fazla satış yapan 7. firmadır ;) bilmiyorsun saçma sapan konuşma bari.Mazdanın fabrikası azmış.Görende 1 milyon fabrikası var zannedecek opelin.

    +Mazda 6'yı satıyorum üstüne ev varmı insigniasını verecek olan aşık oldum galiba!





    Zaten uğraşamam diye yazdım önceki mesajımda..Mazdanında geçmişinde kapnmalar oldu belki bilmessin yaşın yetmez o zamanlara..opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok diyorusn üstteki mesjalarda yazdım sonra saf diyince niye saf diyorsun falan oluyor.Biz opel krizden etkilenmedi diye bir şeymi dedik ne markalar iflas eşiğine geldi.Napayım kaç fabrikası olduğunu türkiyede kapatılacak bir fabrikası bile yoktu.
    Türkcendende birsey anlayamıyorum o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevrolet ne demek saab nası opeli kurtarsın zaten kendisi batıyordu.
    Saf Alman malıdır en hasıdır 1899 yılında kurulmuştur.Kalitedede kendini kanıtlamıştır.Turbo bir çeşit hiledir hahahha.(Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans )yazmışsın tamam iyi güzel motorda şehir efsanesi mi bu.Her yerde tartışılır tartışılmaz diye birşey yok.Hhahha vergiden yırtmak azıcıkta zevk almak he mantığa bak turbolar sanki 1.6larda var tek boş konuşmalar bunlara gerek yok.Spportiflikle ne laka kurdun bilemedim Ayrıca yukardaki atmosfer-turbo geçişi yazısını okudun mu yoksa görmezden mi geliyorsun işte kullanıcı yorumu budur.Bu arada hondada turbo motoru üzerinde çalışmalara başladı kafa bastı yani.Ne kadar ürettiği ben bilemem kapatılcak fabrikası mı var kaç fabrikası olduğunuda bilmiyorum..Toyota nerden çıktı şimdi illa bk atcanızya yok ya saçma konuşma az.

    Dönem Opel’in dönemi


    Yeni Opel modelleri ve ön modelleri son 12 ayda toplam 40 uluslararası ödül alarak ödül toplamayı artık bir alışkanlık haline getirmiş bulunuyor

    En son ödül alan model ise Opel Ampera. 2011 yılı sonunda piyasaya sürülecek olan uzun menzilli elektrikli araç Ampera, Fransızların ünlü otomobil dergisi L’Automobile’in emisyonsuz araçların yenilikçi ve çevre dostu tahrik mekanizması konsepti noktasında yaptığı değerlendirmeler sonucunda “Yenilikçi Araç Ödülü” ile onurlandırılmış bulunuyor. Günlük kullanım için son derece uygun olan Ampera, lityum-iyon aküsü ile elektrik gücü kullanarak 60 km’ye kadar mesafe kat edebiliyor. Daha uzun mesafeli seyahatlerde küçük bir yanmalı motor tarafından elektrikle beslenen elektrik motoru sayesinde Ampera’nın menzili 500 kilometreye kadar çıkarılabiliyor.

    Opel Genel Müdürü Özcan Keklik bu ödül hakkındaki düşünceleri: “Ampera’nın almış olduğu bu ödül, Opel markasının sahip olduğu ve yönlendirdiği yenilikçi gücün ne kadar büyük olduğunu gösteren en son örnektir. Böylece, elektrikli aracımız Ampera da ödül kazanan araçlarımız olan Astra ve Insignia arasına katılmış bulunmaktadır. Bu üç model, en yeni teknolojilerin geniş ölçeklerle ve makul fiyatlarla müşterilerin beğenisine sunulduğu yeni Opel dönemine geçişimizi somutlaştırmaktadır”

    Insignia ile başlayan ve Astra ile devam eden Opel’in yeni tasarım yaklaşımı, almış olduğu ödüllere neredeyse her geçen gün bir yenisini daha eklemektedir: Insignia, DESIGNBEST 2009, kırmızı noktalı tasarım ödülü ve Auto Bild Tasarım Ödülü’ne layık görülmüştür. Bu başarı araç satışlarına da yansımış ve Insignia şu ana kadar elde ettiği 166,000’in üzerinde satış rakamı ile beklentilerin çok daha ötesine geçmiştir. Ayrıca Almanya’da piyasaya sürülmesinden kısa bir sure sonra, Astra siparişleri 50,000 rakamını bulmuştur.

    Astra segmentinde satışa 1yada 2.sırada Almanyada..


    Almanya Opel kullanıyor


    Almanya Opel kullanıyor: Mayıs ayı otomobil satışında opel ikinci sırada .Mayıs 2009’da 39.256 araç kaydıyla (Mayıs 2008’de 24,987 ile karşılaştırıldığında) Opel, Alman Hükümeti tarafından yayınlanan istatistikî kayıtlara göre son dört aylık sıralamada, Almanya’da en çok satın alınan ikinci marka konumundadır.

    Ocak ayından Mayıs 2009’a kadar trafiğe yeni kaydedilen Opel araçlarının sayısı 149,805’e yükseldi. Geçen yıl aynı dönemde bu rakam 123,023 dü, diğer bir deyişle bu yaklaşık %21’lik bir büyüme ve , 25,782 adet’lik bir artış demektir.

    Bu istatistiklerle, Opel bir kez daha Alman pazarındaki lider rolünü pekiştimiş oldu. Bu yıl, 189,425 adet satış sözleşmesi imzalandı. Bu geçen yıl aynı dönemde imzalanan 131,849 adet’lik satış sözleşmesi ile karşılaştırıldığında %43,7’lik bir artış demektir.

    Carl-Peter Forster, GM Başkanı: “Bu anlamlı rakamlar, güvenin açık bir sinyali ve müşterilerin Opel için artan güçlü tercihini gösteren bir göstergedir. Bunun için, teşekkürlerimizi belirtmek isteriz. Ekonomik yönden gerilimli olan bu günlerde dahi geleneksel olarak paranın karşılığını veren Opel modeli araçlarını satın alanlar için güçlü bir argümandır.”

    Durdurulamayan bu güçlü talep, Opel’in yeni en önemli modeli Insignia için devam etmektedir. 2009 yılında Avrupa’daki en iyi araç için 120,000’den fazla sipariş alındı. Mayıs’ta Insignia, Avrupa’da en fazla satın alınan orta ölçekteki Sedan olarak kalmaktadır.


    Marka - Model bazında Avrupa 'da Otomobil Satış Rakamları (Ocak-Ağustos 2010)

    MARKA:
    1-VolKSWAGEN____1,044,677______-3.9%
    2-renault_________ 778,880_____+15.7%
    3-ford____________ 772,681_____-8.7%
    4-PEUGEOT_________ 688,352_____+5.7%
    5-OPEL/VAUXHalL___ 657,304_____-7.8%
    6-FIAT_____________ 587,723_____-14.2%
    7-CITROEN_________ 577,909_____+1.6%
    8-AUDI____________ 418,800 ______-0.4%
    9-TOYOTA__________ 400,204 _____-14.4%
    10-BMW____________ 393,360______+5.8%


    MOdeL:
    1-VOLKSWAGEN GOLF_______ 338,155_____ -10.0%
    2-FORD FIESTA_____________ 284,351_____ -7.0%
    3-VOLKSWAGEN POLO_______ 242,185_____ +31.3%
    4-RENAULT CLIO____________ 233,125_____ +24.2%
    5-OPEL CORSA_____________ 214,383_____ -7.5%
    6-PEUGEOT 207_____________ 211,757_____ -13.8%
    7-OPEL ASTRA______________ 199,665_____ +11.9%
    8-FIAT PUNTO_______________182,450_____ -16.9%
    9-FORD FOCUS______________ 179,866_____ -13.2%
    10-RENAULT MEGANE_________ 179,780_____ +27.1%


    http://forum.donanimhaber.com/m_44226835/tm.htm Daha birşeye gerke var mı mazda nerde sen hangi rakamdan bahsediyorsun,?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmavisin -- 10 Aralık 2010; 23:16:38 >




  • Şu yukarıdaki listeye bakınca aklıma bir atasözü geldi " En Çok Sinek B..ka Konarmış"

    Ben Opel sahibi olupta beddua eden, küfür eden çok gördüm ama Mazda sahibi olupta küfür eden okadar değildir sanırım.


    Neyse Opel harika, opel süper, yürrrüüü Opel diyelim konu kapansın.,


    Bu arada muzdarip Opelcilerdenim arabamı kavonoza koyup otoparkta turşu kurdum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOKBAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: éLégancé

    uğraşma fabrika falan kapatmadı.aynı zamanda dünyanın en çok seri üretimini yapan fabrikalardan biri mazdadadır.hiroşima fabrikası.yıllık 400 bin araç üretir.18 adet fabrikası var.opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok.Yaz GM 50 Milyar dolar diye anlarsın ;) ... Nasıl GM çatısı olmakla alakası yok ? kafan mı güzel.o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevreolet ...Nese Opel klasik Alman otorisiyle alakasız bir otomobildir.Sırf patent alman diye kalite demek mantıksızlığın daniskasıdır.
    Turbo bir çeşit hiledir bana göre.Atmosfer motorlara küçük silindir hacmiyle ulaşılmaya çalışılsada bu konuda başarılı olduğunu düşünmüyorum.Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans.atmosferle turboyu tartışmak mantıksızdır.vergiden yırtmak azcıkta olsun zevk almak istiyorsan turbo.yok ben harbi sportif araba istiyorum diyorsan şüphesiz atmosfer diyorum.

    +Fabrika yok diyorsun 1milyon üstü satış rakamlarını sen mi üretiyorsun.görende satış rakamlarının %60ını opel yapıyor sanacak.GMnin bütün markalarıyla satış rakamları Toyotanın hala çok gerisinde.Mazdaysa en fazla satış yapan 7. firmadır ;) bilmiyorsun saçma sapan konuşma bari.Mazdanın fabrikası azmış.Görende 1 milyon fabrikası var zannedecek opelin.

    +Mazda 6'yı satıyorum üstüne ev varmı insigniasını verecek olan aşık oldum galiba!





    Zaten uğraşamam diye yazdım önceki mesajımda..Mazdanında geçmişinde kapnmalar oldu belki bilmessin yaşın yetmez o zamanlara..opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok diyorusn üstteki mesjalarda yazdım sonra saf diyince niye saf diyorsun falan oluyor.Biz opel krizden etkilenmedi diye bir şeymi dedik ne markalar iflas eşiğine geldi.Napayım kaç fabrikası olduğunu türkiyede kapatılacak bir fabrikası bile yoktu.
    Türkcendende birsey anlayamıyorum o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevrolet ne demek saab nası opeli kurtarsın zaten kendisi batıyordu.
    Saf Alman malıdır en hasıdır 1899 yılında kurulmuştur.Kalitedede kendini kanıtlamıştır.Turbo bir çeşit hiledir hahahha.(Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans )yazmışsın tamam iyi güzel motorda şehir efsanesi mi bu.Her yerde tartışılır tartışılmaz diye birşey yok.Hhahha vergiden yırtmak azıcıkta zevk almak he mantığa bak turbolar sanki 1.6larda var tek boş konuşmalar bunlara gerek yok.Spportiflikle ne laka kurdun bilemedim Ayrıca yukardaki atmosfer-turbo geçişi yazısını okudun mu yoksa görmezden mi geliyorsun işte kullanıcı yorumu budur.Bu arada hondada turbo motoru üzerinde çalışmalara başladı kafa bastı yani.Ne kadar ürettiği ben bilemem kapatılcak fabrikası mı var kaç fabrikası olduğunuda bilmiyorum..Toyota nerden çıktı şimdi illa bk atcanızya yok ya saçma konuşma az.

    Dönem Opel’in dönemi


    Yeni Opel modelleri ve ön modelleri son 12 ayda toplam 40 uluslararası ödül alarak ödül toplamayı artık bir alışkanlık haline getirmiş bulunuyor

    En son ödül alan model ise Opel Ampera. 2011 yılı sonunda piyasaya sürülecek olan uzun menzilli elektrikli araç Ampera, Fransızların ünlü otomobil dergisi L’Automobile’in emisyonsuz araçların yenilikçi ve çevre dostu tahrik mekanizması konsepti noktasında yaptığı değerlendirmeler sonucunda “Yenilikçi Araç Ödülü” ile onurlandırılmış bulunuyor. Günlük kullanım için son derece uygun olan Ampera, lityum-iyon aküsü ile elektrik gücü kullanarak 60 km’ye kadar mesafe kat edebiliyor. Daha uzun mesafeli seyahatlerde küçük bir yanmalı motor tarafından elektrikle beslenen elektrik motoru sayesinde Ampera’nın menzili 500 kilometreye kadar çıkarılabiliyor.

    Opel Genel Müdürü Özcan Keklik bu ödül hakkındaki düşünceleri: “Ampera’nın almış olduğu bu ödül, Opel markasının sahip olduğu ve yönlendirdiği yenilikçi gücün ne kadar büyük olduğunu gösteren en son örnektir. Böylece, elektrikli aracımız Ampera da ödül kazanan araçlarımız olan Astra ve Insignia arasına katılmış bulunmaktadır. Bu üç model, en yeni teknolojilerin geniş ölçeklerle ve makul fiyatlarla müşterilerin beğenisine sunulduğu yeni Opel dönemine geçişimizi somutlaştırmaktadır”

    Insignia ile başlayan ve Astra ile devam eden Opel’in yeni tasarım yaklaşımı, almış olduğu ödüllere neredeyse her geçen gün bir yenisini daha eklemektedir: Insignia, DESIGNBEST 2009, kırmızı noktalı tasarım ödülü ve Auto Bild Tasarım Ödülü’ne layık görülmüştür. Bu başarı araç satışlarına da yansımış ve Insignia şu ana kadar elde ettiği 166,000’in üzerinde satış rakamı ile beklentilerin çok daha ötesine geçmiştir. Ayrıca Almanya’da piyasaya sürülmesinden kısa bir sure sonra, Astra siparişleri 50,000 rakamını bulmuştur.

    Astra segmentinde satışa 1yada 2.sırada Almanyada..


    Almanya Opel kullanıyor


    Almanya Opel kullanıyor: Mayıs ayı otomobil satışında opel ikinci sırada .Mayıs 2009’da 39.256 araç kaydıyla (Mayıs 2008’de 24,987 ile karşılaştırıldığında) Opel, Alman Hükümeti tarafından yayınlanan istatistikî kayıtlara göre son dört aylık sıralamada, Almanya’da en çok satın alınan ikinci marka konumundadır.

    Ocak ayından Mayıs 2009’a kadar trafiğe yeni kaydedilen Opel araçlarının sayısı 149,805’e yükseldi. Geçen yıl aynı dönemde bu rakam 123,023 dü, diğer bir deyişle bu yaklaşık %21’lik bir büyüme ve , 25,782 adet’lik bir artış demektir.

    Bu istatistiklerle, Opel bir kez daha Alman pazarındaki lider rolünü pekiştimiş oldu. Bu yıl, 189,425 adet satış sözleşmesi imzalandı. Bu geçen yıl aynı dönemde imzalanan 131,849 adet’lik satış sözleşmesi ile karşılaştırıldığında %43,7’lik bir artış demektir.

    Carl-Peter Forster, GM Başkanı: “Bu anlamlı rakamlar, güvenin açık bir sinyali ve müşterilerin Opel için artan güçlü tercihini gösteren bir göstergedir. Bunun için, teşekkürlerimizi belirtmek isteriz. Ekonomik yönden gerilimli olan bu günlerde dahi geleneksel olarak paranın karşılığını veren Opel modeli araçlarını satın alanlar için güçlü bir argümandır.”

    Durdurulamayan bu güçlü talep, Opel’in yeni en önemli modeli Insignia için devam etmektedir. 2009 yılında Avrupa’daki en iyi araç için 120,000’den fazla sipariş alındı. Mayıs’ta Insignia, Avrupa’da en fazla satın alınan orta ölçekteki Sedan olarak kalmaktadır.


    Marka - Model bazında Avrupa 'da Otomobil Satış Rakamları (Ocak-Ağustos 2010)

    MARKA:
    1-VolKSWAGEN____1,044,677______-3.9%
    2-renault_________ 778,880_____+15.7%
    3-ford____________ 772,681_____-8.7%
    4-PEUGEOT_________ 688,352_____+5.7%
    5-OPEL/VAUXHalL___ 657,304_____-7.8%
    6-FIAT_____________ 587,723_____-14.2%
    7-CITROEN_________ 577,909_____+1.6%
    8-AUDI____________ 418,800 ______-0.4%
    9-TOYOTA__________ 400,204 _____-14.4%
    10-BMW____________ 393,360______+5.8%


    MOdeL:
    1-VOLKSWAGEN GOLF_______ 338,155_____ -10.0%
    2-FORD FIESTA_____________ 284,351_____ -7.0%
    3-VOLKSWAGEN POLO_______ 242,185_____ +31.3%
    4-RENAULT CLIO____________ 233,125_____ +24.2%
    5-OPEL CORSA_____________ 214,383_____ -7.5%
    6-PEUGEOT 207_____________ 211,757_____ -13.8%
    7-OPEL ASTRA______________ 199,665_____ +11.9%
    8-FIAT PUNTO_______________182,450_____ -16.9%
    9-FORD FOCUS______________ 179,866_____ -13.2%
    10-RENAULT MEGANE_________ 179,780_____ +27.1%


    http://forum.donanimhaber.com/m_44226835/tm.htm Daha birşeye gerke var mı mazda nerde sen hangi rakamdan bahsediyorsun,?



    İlk önce bu konuya gelip gereksiz yere fanatizm yaptığın için bana yaz yada yazma yazdığın tüm mesajlara cevap vereceğim bilgin olsun...

    Mazda'nın geçmişinde kapanma olmadı,japonyadaki krizden etkilenip hisselerini forda satmak zorunda kaldı.

    Mazda dünya çapında 1.3 milyon satışa adedine sahiptir Opel ise 1 milyon satış adedine sahiptir...Opelin giremediği Japon ve Amerikan pazarında Mazda'nın satış adetleri tüm avrupadaki opelin satışını geçer.Ki ben meseleye bu yönünden de bakmıyorum yani ne kadar satmış yönünden bakmıyorum.Az satsın bence daha iyi önemli olan çok değil öz satması zaten.

    Spor araçlara bak....gerçek spor araçların hangisinde aşırı besleme var?

    Ferrari hiç bir modelinde yok
    Lamborhini hiç bir modelinde yok
    M3 te yok
    M5 te yok
    Süpersporların neredeyse hiç birinde yok veyron hariç o da zaten öyle hormonlu ki düdüğü anca düz yolda ötüyor..

    Turbo'nun keyfi başkadır ama güçlü bir atmosferiğin keyfini turbo motor kesinlikle veremez...atmosferik tabiri caizse yırtar ortalığı fakat turbo sessiz sedasız hızlanır gider.Atmosferik motorla her zaman daha yüksek devirlere çıkar ve motorun sesinden inanılmaz haz alabilirsin ama turbo atmosferiklere oranla yüksek devir çeviremez..


    Honda'nın turbo ilgisinin tek sebebi değişen emisyon kurallarıdır..yoksa 1.6 motordan atmosferik 185hp çıkarabilmiş bir firmanın turbo ile işi olmaz.


    Ödül işi boş iş...

    Mazda 3 ün 55
    Rx-8 in 35
    Mazda 6 nın 104

    ödülü var ki bunlar eski kasaları yenilerini takip edemedim bile...




  • küçük motor işi avrupa vs.. de var.dünyanın en büyük pazarında (USA)değil 1.4,1.6 motor bile yok.en az 2.0 lt üretiyorlar.sırası ile toyota,honda,mazda,chevrolet,lexus vs.. diye gidiyor.buraya hakim olan adam zaten ne avrupayı ne türkiyeyi takıyor.bir tek toyota akıllı bence 1.4 dizel falan yapıyor ve bu piyasayada hakim oluyor.honda ve mazda nın avrupa versiyonları türkiyede.o yüzden dizel di turbo idi dertleri yok.bu yazdıklarım dışında diğer markalar mümkün değil yakalayamazlar japonları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raider311

    küçük motor işi avrupa vs.. de var.dünyanın en büyük pazarında (USA)değil 1.4,1.6 motor bile yok.en az 2.0 lt üretiyorlar.sırası ile toyota,honda,mazda,chevrolet,lexus vs.. diye gidiyor.buraya hakim olan adam zaten ne avrupayı ne türkiyeyi takıyor.bir tek toyota akıllı bence 1.4 dizel falan yapıyor ve bu piyasayada hakim oluyor.honda ve mazda nın avrupa versiyonları türkiyede.o yüzden dizel di turbo idi dertleri yok.bu yazdıklarım dışında diğer markalar mümkün değil yakalayamazlar japonları.

    Hocam zaten Abd deyince tek bir devlet yanılgısına kapılıyor insan ama adamların tüm avrupa kadar nüfusları ve hayvani bir satın alma güçleri var her evde en az 2-3 araba var benzin ucuz vergi az vs...yani dediğin gibi o pazarda işleri yolunda giden markalar şımarık avrupanın nazı ile uğraşmıyorlar.Avrupanın istekleri bitmiyor yok küçük motor olacak,yok emisyon az olacak,yok az yakacak çok kaçacak dizeli olacak vs diye gider..




  • alıntı yapmayın be artık,yoruldum okurken
    buarada 4 sene opel kullandım,bir daha opel mı? tövbe
    mazda 6 iyidir
  • japon sempatisi olan tüketici opel bayisine girmez bile
    yersiz tartışmalar
  • Adam arabayı almış, rodajı bile yarılamıştır, zaten memnun olma-ması imkansız, eh daha neyi tartışıyoruz ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speed need


    quote:

    Orijinalden alıntı: GOKBAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: éLégancé

    uğraşma fabrika falan kapatmadı.aynı zamanda dünyanın en çok seri üretimini yapan fabrikalardan biri mazdadadır.hiroşima fabrikası.yıllık 400 bin araç üretir.18 adet fabrikası var.opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok.Yaz GM 50 Milyar dolar diye anlarsın ;) ... Nasıl GM çatısı olmakla alakası yok ? kafan mı güzel.o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevreolet ...Nese Opel klasik Alman otorisiyle alakasız bir otomobildir.Sırf patent alman diye kalite demek mantıksızlığın daniskasıdır.
    Turbo bir çeşit hiledir bana göre.Atmosfer motorlara küçük silindir hacmiyle ulaşılmaya çalışılsada bu konuda başarılı olduğunu düşünmüyorum.Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans.atmosferle turboyu tartışmak mantıksızdır.vergiden yırtmak azcıkta olsun zevk almak istiyorsan turbo.yok ben harbi sportif araba istiyorum diyorsan şüphesiz atmosfer diyorum.

    +Fabrika yok diyorsun 1milyon üstü satış rakamlarını sen mi üretiyorsun.görende satış rakamlarının %60ını opel yapıyor sanacak.GMnin bütün markalarıyla satış rakamları Toyotanın hala çok gerisinde.Mazdaysa en fazla satış yapan 7. firmadır ;) bilmiyorsun saçma sapan konuşma bari.Mazdanın fabrikası azmış.Görende 1 milyon fabrikası var zannedecek opelin.

    +Mazda 6'yı satıyorum üstüne ev varmı insigniasını verecek olan aşık oldum galiba!





    Zaten uğraşamam diye yazdım önceki mesajımda..Mazdanında geçmişinde kapnmalar oldu belki bilmessin yaşın yetmez o zamanlara..opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok diyorusn üstteki mesjalarda yazdım sonra saf diyince niye saf diyorsun falan oluyor.Biz opel krizden etkilenmedi diye bir şeymi dedik ne markalar iflas eşiğine geldi.Napayım kaç fabrikası olduğunu türkiyede kapatılacak bir fabrikası bile yoktu.
    Türkcendende birsey anlayamıyorum o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevrolet ne demek saab nası opeli kurtarsın zaten kendisi batıyordu.
    Saf Alman malıdır en hasıdır 1899 yılında kurulmuştur.Kalitedede kendini kanıtlamıştır.Turbo bir çeşit hiledir hahahha.(Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans )yazmışsın tamam iyi güzel motorda şehir efsanesi mi bu.Her yerde tartışılır tartışılmaz diye birşey yok.Hhahha vergiden yırtmak azıcıkta zevk almak he mantığa bak turbolar sanki 1.6larda var tek boş konuşmalar bunlara gerek yok.Spportiflikle ne laka kurdun bilemedim Ayrıca yukardaki atmosfer-turbo geçişi yazısını okudun mu yoksa görmezden mi geliyorsun işte kullanıcı yorumu budur.Bu arada hondada turbo motoru üzerinde çalışmalara başladı kafa bastı yani.Ne kadar ürettiği ben bilemem kapatılcak fabrikası mı var kaç fabrikası olduğunuda bilmiyorum..Toyota nerden çıktı şimdi illa bk atcanızya yok ya saçma konuşma az.

    Dönem Opel’in dönemi


    Yeni Opel modelleri ve ön modelleri son 12 ayda toplam 40 uluslararası ödül alarak ödül toplamayı artık bir alışkanlık haline getirmiş bulunuyor

    En son ödül alan model ise Opel Ampera. 2011 yılı sonunda piyasaya sürülecek olan uzun menzilli elektrikli araç Ampera, Fransızların ünlü otomobil dergisi L’Automobile’in emisyonsuz araçların yenilikçi ve çevre dostu tahrik mekanizması konsepti noktasında yaptığı değerlendirmeler sonucunda “Yenilikçi Araç Ödülü” ile onurlandırılmış bulunuyor. Günlük kullanım için son derece uygun olan Ampera, lityum-iyon aküsü ile elektrik gücü kullanarak 60 km’ye kadar mesafe kat edebiliyor. Daha uzun mesafeli seyahatlerde küçük bir yanmalı motor tarafından elektrikle beslenen elektrik motoru sayesinde Ampera’nın menzili 500 kilometreye kadar çıkarılabiliyor.

    Opel Genel Müdürü Özcan Keklik bu ödül hakkındaki düşünceleri: “Ampera’nın almış olduğu bu ödül, Opel markasının sahip olduğu ve yönlendirdiği yenilikçi gücün ne kadar büyük olduğunu gösteren en son örnektir. Böylece, elektrikli aracımız Ampera da ödül kazanan araçlarımız olan Astra ve Insignia arasına katılmış bulunmaktadır. Bu üç model, en yeni teknolojilerin geniş ölçeklerle ve makul fiyatlarla müşterilerin beğenisine sunulduğu yeni Opel dönemine geçişimizi somutlaştırmaktadır”

    Insignia ile başlayan ve Astra ile devam eden Opel’in yeni tasarım yaklaşımı, almış olduğu ödüllere neredeyse her geçen gün bir yenisini daha eklemektedir: Insignia, DESIGNBEST 2009, kırmızı noktalı tasarım ödülü ve Auto Bild Tasarım Ödülü’ne layık görülmüştür. Bu başarı araç satışlarına da yansımış ve Insignia şu ana kadar elde ettiği 166,000’in üzerinde satış rakamı ile beklentilerin çok daha ötesine geçmiştir. Ayrıca Almanya’da piyasaya sürülmesinden kısa bir sure sonra, Astra siparişleri 50,000 rakamını bulmuştur.

    Astra segmentinde satışa 1yada 2.sırada Almanyada..


    Almanya Opel kullanıyor


    Almanya Opel kullanıyor: Mayıs ayı otomobil satışında opel ikinci sırada .Mayıs 2009’da 39.256 araç kaydıyla (Mayıs 2008’de 24,987 ile karşılaştırıldığında) Opel, Alman Hükümeti tarafından yayınlanan istatistikî kayıtlara göre son dört aylık sıralamada, Almanya’da en çok satın alınan ikinci marka konumundadır.

    Ocak ayından Mayıs 2009’a kadar trafiğe yeni kaydedilen Opel araçlarının sayısı 149,805’e yükseldi. Geçen yıl aynı dönemde bu rakam 123,023 dü, diğer bir deyişle bu yaklaşık %21’lik bir büyüme ve , 25,782 adet’lik bir artış demektir.

    Bu istatistiklerle, Opel bir kez daha Alman pazarındaki lider rolünü pekiştimiş oldu. Bu yıl, 189,425 adet satış sözleşmesi imzalandı. Bu geçen yıl aynı dönemde imzalanan 131,849 adet’lik satış sözleşmesi ile karşılaştırıldığında %43,7’lik bir artış demektir.

    Carl-Peter Forster, GM Başkanı: “Bu anlamlı rakamlar, güvenin açık bir sinyali ve müşterilerin Opel için artan güçlü tercihini gösteren bir göstergedir. Bunun için, teşekkürlerimizi belirtmek isteriz. Ekonomik yönden gerilimli olan bu günlerde dahi geleneksel olarak paranın karşılığını veren Opel modeli araçlarını satın alanlar için güçlü bir argümandır.”

    Durdurulamayan bu güçlü talep, Opel’in yeni en önemli modeli Insignia için devam etmektedir. 2009 yılında Avrupa’daki en iyi araç için 120,000’den fazla sipariş alındı. Mayıs’ta Insignia, Avrupa’da en fazla satın alınan orta ölçekteki Sedan olarak kalmaktadır.


    Marka - Model bazında Avrupa 'da Otomobil Satış Rakamları (Ocak-Ağustos 2010)

    MARKA:
    1-VolKSWAGEN____1,044,677______-3.9%
    2-renault_________ 778,880_____+15.7%
    3-ford____________ 772,681_____-8.7%
    4-PEUGEOT_________ 688,352_____+5.7%
    5-OPEL/VAUXHalL___ 657,304_____-7.8%
    6-FIAT_____________ 587,723_____-14.2%
    7-CITROEN_________ 577,909_____+1.6%
    8-AUDI____________ 418,800 ______-0.4%
    9-TOYOTA__________ 400,204 _____-14.4%
    10-BMW____________ 393,360______+5.8%


    MOdeL:
    1-VOLKSWAGEN GOLF_______ 338,155_____ -10.0%
    2-FORD FIESTA_____________ 284,351_____ -7.0%
    3-VOLKSWAGEN POLO_______ 242,185_____ +31.3%
    4-RENAULT CLIO____________ 233,125_____ +24.2%
    5-OPEL CORSA_____________ 214,383_____ -7.5%
    6-PEUGEOT 207_____________ 211,757_____ -13.8%
    7-OPEL ASTRA______________ 199,665_____ +11.9%
    8-FIAT PUNTO_______________182,450_____ -16.9%
    9-FORD FOCUS______________ 179,866_____ -13.2%
    10-RENAULT MEGANE_________ 179,780_____ +27.1%


    http://forum.donanimhaber.com/m_44226835/tm.htm Daha birşeye gerke var mı mazda nerde sen hangi rakamdan bahsediyorsun,?



    İlk önce bu konuya gelip gereksiz yere fanatizm yaptığın için bana yaz yada yazma yazdığın tüm mesajlara cevap vereceğim bilgin olsun...

    Mazda'nın geçmişinde kapanma olmadı,japonyadaki krizden etkilenip hisselerini forda satmak zorunda kaldı.

    Mazda dünya çapında 1.3 milyon satışa adedine sahiptir Opel ise 1 milyon satış adedine sahiptir...Opelin giremediği Japon ve Amerikan pazarında Mazda'nın satış adetleri tüm avrupadaki opelin satışını geçer.Ki ben meseleye bu yönünden de bakmıyorum yani ne kadar satmış yönünden bakmıyorum.Az satsın bence daha iyi önemli olan çok değil öz satması zaten.

    Spor araçlara bak....gerçek spor araçların hangisinde aşırı besleme var?

    Ferrari hiç bir modelinde yok
    Lamborhini hiç bir modelinde yok
    M3 te yok
    M5 te yok
    Süpersporların neredeyse hiç birinde yok veyron hariç o da zaten öyle hormonlu ki düdüğü anca düz yolda ötüyor..

    Turbo'nun keyfi başkadır ama güçlü bir atmosferiğin keyfini turbo motor kesinlikle veremez...atmosferik tabiri caizse yırtar ortalığı fakat turbo sessiz sedasız hızlanır gider.Atmosferik motorla her zaman daha yüksek devirlere çıkar ve motorun sesinden inanılmaz haz alabilirsin ama turbo atmosferiklere oranla yüksek devir çeviremez..


    Honda'nın turbo ilgisinin tek sebebi değişen emisyon kurallarıdır..yoksa 1.6 motordan atmosferik 185hp çıkarabilmiş bir firmanın turbo ile işi olmaz.


    Ödül işi boş iş...

    Mazda 3 ün 55
    Rx-8 in 35
    Mazda 6 nın 104

    ödülü var ki bunlar eski kasaları yenilerini takip edemedim bile...








    Rakiplerinin bir bir turboya geçmesinden sonra Ferraride artık turboya geçiyor.


     2011 Mazda 6 Sport alındı



    twin turbo V8 mi olur yoksa V12 turbomu olur bilemem ama V8 gibi gözüküyor şu an

    turbo lag Ferrari için çok önemli Ferrari motor response ile ünlü olduğu için

    lagı çözmeden bu işi başlatmayacağını söylüyor.

    Ferrari turbo uygulamalı araçlar önceden yaptı fakat bu şekildeki çok sayıdaki üreticeği

    süpersporlarında ilk defa kullanıcak.

    Bu haberi biliyor musun şuan gerçekleşti mi tam bir bilgiye sahip değilim ama..İkisinden alınan zevk tamamen farklıdır bunu ikisini kullananlar anlayabilir yukardaki üyenin yazdığı yazıyıda okudun mu atmofere girişini ve hüsranı;)

    Birde o dediğin satış rakamları nerde yazıyor göstersene bulamadımda.eylül türkiye satış rakamlarınıda atayım altta ingilteredeki rakamlarda var

    http://forum.donanimhaber.com/m_44197356/tm.htm

    http://www.youtube.com/watch?v=9clqZrEHORo

    Ne güzel hemde çevredostu;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmavisin -- 11 Aralık 2010; 14:34:33 >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.