Şimdi Ara

2011 corolla 1.33 için hangi lpg önerirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, 2011 model corolla 1.33 kullanıcısıyım. Aracıma lpg taktırmak istiyorum fakat hangi markayı taktıracağım konusunda kararsız kaldım. Londirenzo için 1800 TL fiyat verdiler. Wentgas OBD li için 1400 TL fiyat verdiler. Tabi bir de BRC MY 11 var onun fiyatı hakkında bir bilgim yok. Sizce hangisini tercih etmeliyim? Corolla 1.33 lpg li araç kullanan arkadaşlar yardım edebilir mi? Şimdiden teşekkürler.



  • Romano obd li de bakabilirsiniz.

    Enjektorler hizli tip ve birbirinden ayri. Montaj yaparken hortumlari kisa tutulabiliyor.

    Veya atiker gold kit olabilir.

    Atiker/akl-romano-wentgas-lovato-zav oli

    Bunlarin hepsi italyan aeb firmasinin ecu sunu kullanir, temelde ayni kittir.

    Enjektor, regulator gibi parcalarda fark vardir.

    Tercihiniz mutlaka obd li kitten yana olsun. Obd kit onermeyen yerede kesinlikle montaj yaptirmayin, obd baglantilarini yapmama, obd baglantili calismayi aktif etmeme gibi seyler yapabiliyor montajcilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    Romano obd li de bakabilirsiniz.

    Enjektorler hizli tip ve birbirinden ayri. Montaj yaparken hortumlari kisa tutulabiliyor.

    Veya atiker gold kit olabilir.

    Atiker/akl-romano-wentgas-lovato-zav oli

    Bunlarin hepsi italyan aeb firmasinin ecu sunu kullanir, temelde ayni kittir.

    Enjektor, regulator gibi parcalarda fark vardir.

    Tercihiniz mutlaka obd li kitten yana olsun. Obd kit onermeyen yerede kesinlikle montaj yaptirmayin, obd baglantilarini yapmama, obd baglantili calismayi aktif etmeme gibi seyler yapabiliyor montajcilar.

    Yardımınız için öncelikle çok teşekkürler. BRC de OBD girişi yokmuş. Özellikle sordum ve BRC için OBD ye gerek yok dediler. O zaman BRC'den vaz mı geçmeliyim sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalbeyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    Romano obd li de bakabilirsiniz.

    Enjektorler hizli tip ve birbirinden ayri. Montaj yaparken hortumlari kisa tutulabiliyor.

    Veya atiker gold kit olabilir.

    Atiker/akl-romano-wentgas-lovato-zav oli

    Bunlarin hepsi italyan aeb firmasinin ecu sunu kullanir, temelde ayni kittir.

    Enjektor, regulator gibi parcalarda fark vardir.

    Tercihiniz mutlaka obd li kitten yana olsun. Obd kit onermeyen yerede kesinlikle montaj yaptirmayin, obd baglantilarini yapmama, obd baglantili calismayi aktif etmeme gibi seyler yapabiliyor montajcilar.

    Yardımınız için öncelikle çok teşekkürler. BRC de OBD girişi yokmuş. Özellikle sordum ve BRC için OBD ye gerek yok dediler. O zaman BRC'den vaz mı geçmeliyim sizce?

    Ne olursa olsun obd li olsun bence. Brc nin diger sistemlerden farki yok calisma anlaminda.

    Ayni fabrika uretimi eculara sahip kitmtm markasinin ecu lari obd destegine sahip.

    Ben kullanici olarak sorunsuz bir arac icin obd destegi ile calisan lpg sisteminin cok faydali oldugunu biliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murataycicek -- 26 Haziran 2015; 15:47:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün bana bir usta Atiker gold sistemi önerdi. Hem obd ll var hem de daha gelişmişi en son sistem dedi. 1500 tl fiyat verdi. Normal Atiker obd ll için ise 1200 tl fiyat verdi. Sizce ne yapmalıyım. Gold denilen son sistemi önerir misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atikerin gold olmayan obd li kiti sizin aracta fazlasiyla isi gorecektir.

    Zaten gold kit ile normal kit ayni beyin/ecu yu kullaniyor.

    Gold kit enjektorleri normal kite gore hizli, regulatoru normal kite gore buyuk kapasiteli. Her iki fark icin sizin aracinizda ihtiyac yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı arabadan bende var. Ben landirenzo taktirdim 13000 km oldu. performans açısından hiç fark yok, yakıt çok düştü. Olumsuz olarak şunları söyleyebilirim , 1- landirenzonun enjektorler çok sesli çalışıyor motor gürültüsü arttı.
    2- Araç bazen 1ve 2. Viteste vites düşürmek için veya durmak için debriyaj ve frene bastigimda stop ediyor bunu çok sık yapmıyor fakat yine de can sıkıcı.
    Buarada ben brc taktırmak için gitmiştim fakat gittiğim yer landirenzo konusunda çok ısrar ettiler ben de vardır bi bildikleri dedim ve taktirdim. Stop etme dışında her şeyiyle memnunum fakat aynı sıkıntı yı benzinde de yapıyor o yüzden net olarak kit ten kaynaklı bir sorun var diyemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    Atikerin gold olmayan obd li kiti sizin aracta fazlasiyla isi gorecektir.

    Zaten gold kit ile normal kit ayni beyin/ecu yu kullaniyor.

    Gold kit enjektorleri normal kite gore hizli, regulatoru normal kite gore buyuk kapasiteli. Her iki fark icin sizin aracinizda ihtiyac yok.

    Murat Bey yardımınız için çok teşekkür ederim. O zaman atikerin normal OBD II sistemini tercih edebilirim. Gold sistemin pek bir artısı yoksa onu taktırmama gerek yok. Gold kitin enjektörlerinin hızlı ve regulatarünün büyük olması benim araca çekiş yönünden olsun yakıt yönünden olsun bir artı sağlayacak mı? Yoksa normal obd li ile aynı mı olacak? Kusura bakmayın bu konuda çok bir bilgiye sahip olmadığım için sizi bu kadar rahatsız ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalbeyy -- 28 Haziran 2015; 22:29:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceykıb

    Aynı arabadan bende var. Ben landirenzo taktirdim 13000 km oldu. performans açısından hiç fark yok, yakıt çok düştü. Olumsuz olarak şunları söyleyebilirim , 1- landirenzonun enjektorler çok sesli çalışıyor motor gürültüsü arttı.
    2- Araç bazen 1ve 2. Viteste vites düşürmek için veya durmak için debriyaj ve frene bastigimda stop ediyor bunu çok sık yapmıyor fakat yine de can sıkıcı.
    Buarada ben brc taktırmak için gitmiştim fakat gittiğim yer landirenzo konusunda çok ısrar ettiler ben de vardır bi bildikleri dedim ve taktirdim. Stop etme dışında her şeyiyle memnunum fakat aynı sıkıntı yı benzinde de yapıyor o yüzden net olarak kit ten kaynaklı bir sorun var diyemem.

    Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bana da bir usta özellikle landirenzoyu önerdi ama fiyatı 1800 TL. Diğerlerine göre oldukça farklı. Sorduğum ustaların çoğu da hepsi aynı sistemle çalışıyor Landirenzonun parçaları çok pahalı ona gerek yok dediler. Ben de atikerde karar kıldım. Ama şimdi aiterin gold sistemi mi normal obd II sistemi mi hangisini tercih edeceğimi bilemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalbeyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    Atikerin gold olmayan obd li kiti sizin aracta fazlasiyla isi gorecektir.

    Zaten gold kit ile normal kit ayni beyin/ecu yu kullaniyor.

    Gold kit enjektorleri normal kite gore hizli, regulatoru normal kite gore buyuk kapasiteli. Her iki fark icin sizin aracinizda ihtiyac yok.

    Murat Bey yardımınız için çok teşekkür ederim. O zaman atikerin normal OBD II sistemini tercih edebilirim. Gold sistemin pek bir artısı yoksa onu taktırmama gerek yok. Gold kitin enjektörlerinin hızlı ve regulatarünün büyük olması benim araca çekiş yönünden olsun yakıt yönünden olsun bir artı sağlayacak mı? Yoksa normal obd li ile aynı mı olacak? Kusura bakmayın bu konuda çok bir bilgiye sahip olmadığım için sizi bu kadar rahatsız ediyorum.

    Estafurullah bilgim dahilinde yardimci olmaya calisiyorum bende sıkıntı yok.

    Standart kitteki regulatorun kapasitesi yeter, yetmemesi problem oluyor bu durumda buyuk tercih etmek gerekir.

    Hizli enjektorde birim silindir hacmi cok yuksek olan, yuksek devir ceviren guclu motorlarda ancak gerekli oluyor (ornegin honda accord 2.4 - 4 silindir - 190 hp)

    Gold kit olursa zarari yok amaaaa olmasada olur. Performans olarak hissedeceginiz bir fark olmaz. Sorunsuz bir kullanim icin anahtar obd ozellikli kit olmasi.obd li kit tercih ederseniz keyifle kullanirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murataycicek -- 28 Haziran 2015; 22:51:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalbeyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    Atikerin gold olmayan obd li kiti sizin aracta fazlasiyla isi gorecektir.

    Zaten gold kit ile normal kit ayni beyin/ecu yu kullaniyor.

    Gold kit enjektorleri normal kite gore hizli, regulatoru normal kite gore buyuk kapasiteli. Her iki fark icin sizin aracinizda ihtiyac yok.

    Murat Bey yardımınız için çok teşekkür ederim. O zaman atikerin normal OBD II sistemini tercih edebilirim. Gold sistemin pek bir artısı yoksa onu taktırmama gerek yok. Gold kitin enjektörlerinin hızlı ve regulatarünün büyük olması benim araca çekiş yönünden olsun yakıt yönünden olsun bir artı sağlayacak mı? Yoksa normal obd li ile aynı mı olacak? Kusura bakmayın bu konuda çok bir bilgiye sahip olmadığım için sizi bu kadar rahatsız ediyorum.

    Estafurullah bilgim dahilinde yardimci olmaya calisiyorum bende sıkıntı yok.

    Standart kitteki regulatorun kapasitesi yeter, yetmemesi problem oluyor bu durumda buyuk tercih etmek gerekir.

    Hizli enjektorde birim silindir hacmi cok yuksek olan, yuksek devir ceviren guclu motorlarda ancak gerekli oluyor (ornegin honda accord 2.4 - 4 silindir - 190 hp)

    Gold kit olursa zarari yok amaaaa olmasada olur. Performans olarak hissedeceginiz bir fark olmaz. Sorunsuz bir kullanim icin anahtar obd ozellikli kit olmasi.obd li kit tercih ederseniz keyifle kullanirsiniz.



    Peki çok teşekkür ederim Murat Bey verdiğiniz bilgilerle beni aydınlattığınız için :) İyi akşamlar




  • Sonunda LPG taktırdım. Atiker gold olmayan standart OBD 2 kitini 1200 TL ye taktırdım. Silindir tank tercih ettim. Şu an için fazla bir km yapmadım ama oldukça memnunum. Bana verdiği fikirler ve yardımları için özellikle Murat Ayçicek'e çok teşekkür ederim. Ben çok kararsızdım onun verdiği bilgiler sayesinde kararımı verip standart kiti taktırdım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.