Şimdi Ara

2010 Grand Scenic mi yoksa 2010 Grand Picasso mu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
1
Favori
18.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Picasso yu tek geçerim ...

    Alıntıları Göster
    Dış görünümü ve benzinli olması problem olmazsa VW Touran 1.4 TSI DSG de güzel bir seçenek bu sınıfta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Iamnotsuperman

    Evet otomatik yok olsaydı zaten hiç düşünmezdim ama picassodaki de otomatik sayılmaz otomatikleştirilmiş düz vites sorunlu bir sistem kullanan markalar vaz geçmeye başladı.Vites geçişleri çok sarsıntılı ve kararsız.(Toyota mmt den tecrübe)


    15 yıldır opel, vw, renault, ford vb çoğu aracı kullandım. yılda yaklaşık 50 bin km yaparım..
    c4 MCP 1.6 hdi alana kadar da hiç otomatik kullanmamıştım. şu ana kadar da 100bin km yi geçtim.
    arabamı değiştirsem yine MCP benzeri bir araç alırım.
    toyota nın mmt şanzımanınn sorunlu olduğu ve tiptronik şanzımandan tam otomatiğe geçmeye başladığı
    doğru. her ikisinin de düz versiyonunu alacak olsam ve toyotada da 1.6 dizel olsa toyota da düşünebilirdim.
    toyotanın üretim kalitesini v.s. citroen ile karşılaştırın ama citroenin MCP şanzımanını toyota MMT ile karşılaştırmayın lütfen.
    bana inanmıyorsanız 2. el sitelerinden MCP şanzımanlı c4 ve picasso fiyatlarını düz viteslilerle karşılaştırın.
    satan kişilerin sayısına bakın. kullananlara sorun.
    vites geçişleri toyota gibi sarsıntılı değil, opel easytronic gibi sorunlu değil.
    direksiyondan vites değiştirme şansınız var ve 6 ileri otomatik.
    sonuç olarak renault da kullanmış birisi olarak konfor, donanım, presitj, sorunsuzluk, tasarım v.s. olarak kesinlikle tercihim picasso.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keus35

    quote:

    Orijinalden alıntı: Iamnotsuperman

    Evet otomatik yok olsaydı zaten hiç düşünmezdim ama picassodaki de otomatik sayılmaz otomatikleştirilmiş düz vites sorunlu bir sistem kullanan markalar vaz geçmeye başladı.Vites geçişleri çok sarsıntılı ve kararsız.(Toyota mmt den tecrübe)


    15 yıldır opel, vw, renault, ford vb çoğu aracı kullandım. yılda yaklaşık 50 bin km yaparım..
    c4 MCP 1.6 hdi alana kadar da hiç otomatik kullanmamıştım. şu ana kadar da 100bin km yi geçtim.
    arabamı değiştirsem yine MCP benzeri bir araç alırım.
    toyota nın mmt şanzımanınn sorunlu olduğu ve tiptronik şanzımandan tam otomatiğe geçmeye başladığı
    doğru. her ikisinin de düz versiyonunu alacak olsam ve toyotada da 1.6 dizel olsa toyota da düşünebilirdim.
    toyotanın üretim kalitesini v.s. citroen ile karşılaştırın ama citroenin MCP şanzımanını toyota MMT ile karşılaştırmayın lütfen.
    bana inanmıyorsanız 2. el sitelerinden MCP şanzımanlı c4 ve picasso fiyatlarını düz viteslilerle karşılaştırın.
    satan kişilerin sayısına bakın. kullananlara sorun.
    vites geçişleri toyota gibi sarsıntılı değil, opel easytronic gibi sorunlu değil.
    direksiyondan vites değiştirme şansınız var ve 6 ileri otomatik.
    sonuç olarak renault da kullanmış birisi olarak konfor, donanım, presitj, sorunsuzluk, tasarım v.s. olarak kesinlikle tercihim picasso.

    Alıntıları Göster
    youtube da bu iki aracı fransızca (TF1) çok güzel kıyaslamışlar. aklımda kalanları paylaşıyım.

    performans.: scenic
    rahatlık: citroen
    bagaj hacim: scenic
    bagaj kullanışlılık: citroen
    yolcu konforu: citroen
    güvenlik: citroen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetoguz

    youtube da bu iki aracı fransızca (TF1) çok güzel kıyaslamışlar. aklımda kalanları paylaşıyım.

    performans.: scenic
    rahatlık: citroen
    bagaj hacim: scenic
    bagaj kullanışlılık: citroen
    yolcu konforu: citroen
    güvenlik: citroen

    Alıntıları Göster
    Citroen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    Citroen

    Alıntıları Göster
    G. scenic derim. Yolda görmedim ama yeni renault ların içi hoşuma gidiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    G. scenic derim. Yolda görmedim ama yeni renault ların içi hoşuma gidiyor.

    Alıntıları Göster
    ben de ikisi arasında gidip geliyorum yaza kadar bekleyeceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kültigin77

    ben de ikisi arasında gidip geliyorum yaza kadar bekleyeceğim

    Alıntıları Göster
    Bende Scenic II var, cok memnunum, Scenic III'te de gozum kaldi ama bunu daha yeni aldik :)

    Picasso'ya gelince, bir arkadasim gecen sene OTV'nin ilk zamanlarinda Picasso almisti, ancak yaklasik 2 ay kadar once aldigi fiyata satti, yerine 2. el Focus aldi e tabi Picasso'dan sonra Focus kesmedi, simdi Scenic III alacak, siparisini verdi.

    Picasso'yu satmasindaki temel sikayetleri otomatik vitesi ve arabanin yuksekligiydi.

    Biraz performansli surmeye kalktiginizda Picasso cevap vermiyormus, hep arabayi hep dusuk devirde tutmaya calistigi icin gaza basinca hemen tepki alamiyormussunuz.

    Bir de arac Scenic vb.'ne gore daha yuksek, bu nedenle virajlarda daha cok yana yatiyormus.

    Ben sahsen bu arkadasimla Picasso'ya da bindim, ancak (bilmiyorum artik kendi arabam diye mi) Scenic daha hosuma gidiyor, hele yeni Scenic cok daha guzel.

    Eger arkadasi razi edebilirsem burada kendi yorumlarini yazmasini isterim, ozellikle Scenic'ini teslim aldiktan sonra en dogru yorumlari o verecektir. (Su an hic bir bayide yok, en yakin mart basi diyorlar)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmkara

    Bende Scenic II var, cok memnunum, Scenic III'te de gozum kaldi ama bunu daha yeni aldik :)

    Picasso'ya gelince, bir arkadasim gecen sene OTV'nin ilk zamanlarinda Picasso almisti, ancak yaklasik 2 ay kadar once aldigi fiyata satti, yerine 2. el Focus aldi e tabi Picasso'dan sonra Focus kesmedi, simdi Scenic III alacak, siparisini verdi.

    Picasso'yu satmasindaki temel sikayetleri otomatik vitesi ve arabanin yuksekligiydi.

    Biraz performansli surmeye kalktiginizda Picasso cevap vermiyormus, hep arabayi hep dusuk devirde tutmaya calistigi icin gaza basinca hemen tepki alamiyormussunuz.

    Bir de arac Scenic vb.'ne gore daha yuksek, bu nedenle virajlarda daha cok yana yatiyormus.

    Ben sahsen bu arkadasimla Picasso'ya da bindim, ancak (bilmiyorum artik kendi arabam diye mi) Scenic daha hosuma gidiyor, hele yeni Scenic cok daha guzel.

    Eger arkadasi razi edebilirsem burada kendi yorumlarini yazmasini isterim, ozellikle Scenic'ini teslim aldiktan sonra en dogru yorumlari o verecektir. (Su an hic bir bayide yok, en yakin mart basi diyorlar)

    Alıntıları Göster
    slm arkadaşlar bende diğer arkadaş gibi yeni scenic ve picasso arasında gidip gelirken şimdi birde peugeot 5008 çıktı sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz 5008 i inceledinizmi çok kararsızım ilk sıfır arabam olacak 12 den vurmak istiyorum yardımlarınızı bekliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: naklov26

    slm arkadaşlar bende diğer arkadaş gibi yeni scenic ve picasso arasında gidip gelirken şimdi birde peugeot 5008 çıktı sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz 5008 i inceledinizmi çok kararsızım ilk sıfır arabam olacak 12 den vurmak istiyorum yardımlarınızı bekliyorum...

    Alıntıları Göster
    çok acelen yoksa 2011 de yeni c-max gelecek. görünüm fena değil....
    bende bu tip bir arabaya taktım kafayı. ama 2.el alcam galiba,2007scenic privilage 1.6
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naklov26

    slm arkadaşlar bende diğer arkadaş gibi yeni scenic ve picasso arasında gidip gelirken şimdi birde peugeot 5008 çıktı sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz 5008 i inceledinizmi çok kararsızım ilk sıfır arabam olacak 12 den vurmak istiyorum yardımlarınızı bekliyorum...


    Arkadaşım bende 2009 model 308 benzinli otomatik var aldığımdan beri sorun yaşıyorum gittim değiştireyim dedim. Peugeuot 28.000 tl fiyat verdi neyse dedi bu araç ayıplı mal sürekli bir yerinden hata veriyor performans alamıyorum değiştirmek istedim tabi arac 13 aylık LPG tatktırmışım Prince kendilerine 2.500 TL fiyata ölü fiyatına alacaklardı orada iken gerek 3008 gerek 5008 modelleri inceledim inanırmısınız malzeme kalitesi 0 denecek kadar kötü 207 , 307 modellerindeki kapı gögüs vb malzemeleri kullanmışlar koltuklar vs hep aynı aracın içerisinde hiç bir estetik yok el hasıl 206, 207, 308 kullanmış biri olarak ( birer sene ) artık Peugueot önünden geçmem tavsiyede etmem. Şimdi ne yapıyorsunuz diyarsanız Agustos 10 gibi Grand Scenic privilege 1.5 dizel aldım ve 2011 olarak kaydedilmesini bekliyorum. Renault marka araçları pek sevmezdim ancak Peugueot ( isiminide doğru yazamıyorum ) kullandıktan sonra Scenic bana uçak gibi geldi. Citroenide inceledim aynı onlarda c5 hariç diğer modellerde hep eski tip malzemeler ve gögüs durumuna sahipler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keha


    quote:

    Orijinalden alıntı: naklov26

    slm arkadaşlar bende diğer arkadaş gibi yeni scenic ve picasso arasında gidip gelirken şimdi birde peugeot 5008 çıktı sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz 5008 i inceledinizmi çok kararsızım ilk sıfır arabam olacak 12 den vurmak istiyorum yardımlarınızı bekliyorum...


    Arkadaşım bende 2009 model 308 benzinli otomatik var aldığımdan beri sorun yaşıyorum gittim değiştireyim dedim. Peugeuot 28.000 tl fiyat verdi neyse dedi bu araç ayıplı mal sürekli bir yerinden hata veriyor performans alamıyorum değiştirmek istedim tabi arac 13 aylık LPG tatktırmışım Prince kendilerine 2.500 TL fiyata ölü fiyatına alacaklardı orada iken gerek 3008 gerek 5008 modelleri inceledim inanırmısınız malzeme kalitesi 0 denecek kadar kötü 207 , 307 modellerindeki kapı gögüs vb malzemeleri kullanmışlar koltuklar vs hep aynı aracın içerisinde hiç bir estetik yok el hasıl 206, 207, 308 kullanmış biri olarak ( birer sene ) artık Peugueot önünden geçmem tavsiyede etmem. Şimdi ne yapıyorsunuz diyarsanız Agustos 10 gibi Grand Scenic privilege 1.5 dizel aldım ve 2011 olarak kaydedilmesini bekliyorum. Renault marka araçları pek sevmezdim ancak Peugueot ( isiminide doğru yazamıyorum ) kullandıktan sonra Scenic bana uçak gibi geldi. Citroenide inceledim aynı onlarda c5 hariç diğer modellerde hep eski tip malzemeler ve gögüs durumuna sahipler.

    dostum... malzeme kalitesine bu kadar önem veriyorsan o sınıftaki üst kategori araçlara bakmanı tavsiye ederim... mesela yeni S-Max, Grand Voyager, belki yeni Mazda - 5 gibi... sonuçta 5008, Grand Picasso, Grand Scenic gibi araçların Avrupa'daki satış fiyatları max 20.000 dolar civarında... tabi malzeme ve genel kalite de buna paralel...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxx64

    quote:

    Orijinalden alıntı: keha


    quote:

    Orijinalden alıntı: naklov26

    slm arkadaşlar bende diğer arkadaş gibi yeni scenic ve picasso arasında gidip gelirken şimdi birde peugeot 5008 çıktı sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz 5008 i inceledinizmi çok kararsızım ilk sıfır arabam olacak 12 den vurmak istiyorum yardımlarınızı bekliyorum...


    Arkadaşım bende 2009 model 308 benzinli otomatik var aldığımdan beri sorun yaşıyorum gittim değiştireyim dedim. Peugeuot 28.000 tl fiyat verdi neyse dedi bu araç ayıplı mal sürekli bir yerinden hata veriyor performans alamıyorum değiştirmek istedim tabi arac 13 aylık LPG tatktırmışım Prince kendilerine 2.500 TL fiyata ölü fiyatına alacaklardı orada iken gerek 3008 gerek 5008 modelleri inceledim inanırmısınız malzeme kalitesi 0 denecek kadar kötü 207 , 307 modellerindeki kapı gögüs vb malzemeleri kullanmışlar koltuklar vs hep aynı aracın içerisinde hiç bir estetik yok el hasıl 206, 207, 308 kullanmış biri olarak ( birer sene ) artık Peugueot önünden geçmem tavsiyede etmem. Şimdi ne yapıyorsunuz diyarsanız Agustos 10 gibi Grand Scenic privilege 1.5 dizel aldım ve 2011 olarak kaydedilmesini bekliyorum. Renault marka araçları pek sevmezdim ancak Peugueot ( isiminide doğru yazamıyorum ) kullandıktan sonra Scenic bana uçak gibi geldi. Citroenide inceledim aynı onlarda c5 hariç diğer modellerde hep eski tip malzemeler ve gögüs durumuna sahipler.

    dostum... malzeme kalitesine bu kadar önem veriyorsan o sınıftaki üst kategori araçlara bakmanı tavsiye ederim... mesela yeni S-Max, Grand Voyager, belki yeni Mazda - 5 gibi... sonuçta 5008, Grand Picasso, Grand Scenic gibi araçların Avrupa'daki satış fiyatları max 20.000 dolar civarında... tabi malzeme ve genel kalite de buna paralel...

    Alıntıları Göster
    adam 50 milyar para veriyo.dahamı beklemesin kaliteli biseyler almayı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magicsee

    adam 50 milyar para veriyo.dahamı beklemesin kaliteli biseyler almayı..

    Alıntıları Göster
    Merhaba Arkadaşlar,

    yeni Grand Scenic almış biri olarak bu grup araçlar içinde araştırmalarım ve VW kullanmış biri olarak galiba en iyisi VW Yeni Touran derim.

    Ülkemizde şu an yok. Zamanı ve imkanı olanlara göre bir tercih olabilir.

    İncelemek isteyenler için adres:
    http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/touran.html

    Özellikle Crosstouran modeli bu grup içerisinde gördüğüm arazi formatında dizayn edilmiş tek araç gibi.
    http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/touran/ausstattungslinien/CrossTouran.html


    Bu model aracın ülkemizde 70.000 Tl'den aşağı satılmayacağını düşünüyorum.

    Dediğim gibi imkanı ve zamanı olanlar için bir tercih olabilir.

    Saygılarımla




  • Ford focus c-max 'a baktınız mı? Hem ikinci eli var hem de kullananlar epey memnun. Okudugum kadarı ile yol tutusu toyotadan daha iyiymiş. Ben de almak istiyorum o sınıfta bir araba, epey inceleme yaptım.
    Fiyat performans olarak renault ve ford daha iyi gibi gorunuyor. Ancak ben de karar vermedim henuz. Kullananlardan tavsiye almak gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derya_deniz

    Ford focus c-max 'a baktınız mı? Hem ikinci eli var hem de kullananlar epey memnun. Okudugum kadarı ile yol tutusu toyotadan daha iyiymiş. Ben de almak istiyorum o sınıfta bir araba, epey inceleme yaptım.
    Fiyat performans olarak renault ve ford daha iyi gibi gorunuyor. Ancak ben de karar vermedim henuz. Kullananlardan tavsiye almak gerekir.

    reno nun donanımı daha iyi gibi.... panaromik cam tavan,perde hava yastığı...,ESP.....
    yol tutuş tabikide ford,amma işin içinde donanımda önem kazanıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    quote:

    Orijinalden alıntı: derya_deniz

    Ford focus c-max 'a baktınız mı? Hem ikinci eli var hem de kullananlar epey memnun. Okudugum kadarı ile yol tutusu toyotadan daha iyiymiş. Ben de almak istiyorum o sınıfta bir araba, epey inceleme yaptım.
    Fiyat performans olarak renault ve ford daha iyi gibi gorunuyor. Ancak ben de karar vermedim henuz. Kullananlardan tavsiye almak gerekir.

    reno nun donanımı daha iyi gibi.... panaromik cam tavan,perde hava yastığı...,ESP.....
    yol tutuş tabikide ford,amma işin içinde donanımda önem kazanıyor...

    Alıntıları Göster
    Grand Scenic alalı 3 ay oldu çok memnunum yol tutuşu konforu malzemesi araçta benim aradığım herşey var sınıfında bundan daha iyisini bulamadım. Çok memnunum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keha

    Grand Scenic alalı 3 ay oldu çok memnunum yol tutuşu konforu malzemesi araçta benim aradığım herşey var sınıfında bundan daha iyisini bulamadım. Çok memnunum.


    Önceki aracınız neydi? 0-100 13 sn sıkıntı yaratır mı? test sürüşü yapamadım, ama performansı kafamı kurcalıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qNesh


    quote:

    Orijinalden alıntı: keha

    Grand Scenic alalı 3 ay oldu çok memnunum yol tutuşu konforu malzemesi araçta benim aradığım herşey var sınıfında bundan daha iyisini bulamadım. Çok memnunum.


    Önceki aracınız neydi? 0-100 13 sn sıkıntı yaratır mı? test sürüşü yapamadım, ama performansı kafamı kurcalıyor?



    eskiden 0-100 17 yada 20 saniye arası olurdu hiç bir sıkıntı yaşamazdık! Hayır yani bu sıfır 100 verisi bu kadar önemli olan başka memleket varmı acep? yarışa mı gidiyoruz yola mı çıkıyoruz?

    avrupa da millet 1.4 85Bg astra yada golf ve focus lara para veriyo ve bu modeller markalara para kazandırıyor! bizim farkımız neki bu hız performans hastalğı.. kusura bakmayın ama çok takıldığım bir nokta susamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matgab

    quote:

    Orijinalden alıntı: qNesh


    quote:

    Orijinalden alıntı: keha

    Grand Scenic alalı 3 ay oldu çok memnunum yol tutuşu konforu malzemesi araçta benim aradığım herşey var sınıfında bundan daha iyisini bulamadım. Çok memnunum.


    Önceki aracınız neydi? 0-100 13 sn sıkıntı yaratır mı? test sürüşü yapamadım, ama performansı kafamı kurcalıyor?



    eskiden 0-100 17 yada 20 saniye arası olurdu hiç bir sıkıntı yaşamazdık! Hayır yani bu sıfır 100 verisi bu kadar önemli olan başka memleket varmı acep? yarışa mı gidiyoruz yola mı çıkıyoruz?

    avrupa da millet 1.4 85Bg astra yada golf ve focus lara para veriyo ve bu modeller markalara para kazandırıyor! bizim farkımız neki bu hız performans hastalğı.. kusura bakmayın ama çok takıldığım bir nokta susamadım

    Alıntıları Göster
    Konu Güzel Hortlamış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matgab


    quote:

    Orijinalden alıntı: qNesh


    quote:

    Orijinalden alıntı: keha

    Grand Scenic alalı 3 ay oldu çok memnunum yol tutuşu konforu malzemesi araçta benim aradığım herşey var sınıfında bundan daha iyisini bulamadım. Çok memnunum.


    Önceki aracınız neydi? 0-100 13 sn sıkıntı yaratır mı? test sürüşü yapamadım, ama performansı kafamı kurcalıyor?



    eskiden 0-100 17 yada 20 saniye arası olurdu hiç bir sıkıntı yaşamazdık! Hayır yani bu sıfır 100 verisi bu kadar önemli olan başka memleket varmı acep? yarışa mı gidiyoruz yola mı çıkıyoruz?

    avrupa da millet 1.4 85Bg astra yada golf ve focus lara para veriyo ve bu modeller markalara para kazandırıyor! bizim farkımız neki bu hız performans hastalğı.. kusura bakmayın ama çok takıldığım bir nokta susamadım




    Benimde en büyük hayalim zaten 1,500 kilo ve 105 beygirlik 1,5 dizel bir minivan ile drag yapmaktı, beni bu hatadan kurtardınız.

    Neyse yine de ben sizi sinirlendirdiğim için özür dileyerek sorumu açayım, müsadeniz olursa, takıldığınız ve susamadığınız başka bir nokta yoksa, sayın keha veya başka kullanıcı var ise cevap yazsın:

    Motor gücü ve ağırlık belli;

    eğer aracın vites dağılımı uzun seçildi ise, uzun yolda stabil ve ve ekonomik bir sürüş sağlar, ancak şehir içinde yokuşta dur kalkta veya istanbul trafiğinde aşırı hantallığa yol açacağından sürüş zevkini eziyete dönüştürür, sollamalarda uzun yolda sıkıntı yaşana bilir.

    Vites aralıkları kısa seçildi ise, şehir içinde sıkıntı yaşanmaz ancak uzun yolda fazla tüketim ve sürekli vites değiştirme zorunluluğu olarak geri döner bu.

    0-100 13,5 sn olmasından yola çıkarak ( aynı hp/kg oranına sahip corolla 11 sn), vites aralıklarının uzun tutulduğu sonucunu çıkartıyorum. Bu da kafamda İstanbul şehir içi kullanımda aracın sıkıntı çıkartabileceği korkusunu doğuruyor.

    Daha önceki aracınız megane civic jetta v.b. orta sınıf 1,6 sedan ise, onunla kıyaslayabilir misiniz?

    G.scenic : kilo başına 0,069 beygir;
    Corolla d4d : kilo başına 0,069 beygir;
    Civic :kilo başına 0,104 beygir;
    Focus dizel : kilo başına 0,078 beygir.

    Corolla ve civic sahip olduğum araçlar, benim kullandığım trafik şartları itibari ile vites oran seçimi sebebi ile sürüş keyfinde sıkıntı yaşatmıyor. G.Scenic i önceki araç ve sürüş şartlarınız ile kıyaslarsanız seviniriz.

    EK: G.Scenic forumunda yazdığına göre kalkışya veya dur kalkta 2. viteste devirsiz kaldığında direk stop ediyormuş, ki korktuğum "benim kullanım koşullarım için vites oranları uzun kalacak" moottosunu destekliyor. Turbonun devreye girdiği 1,800 lü devirler civarında kullanmak lazım yani 1-2 de. nispeten daha kısa 1. ve 2. vites şehir içi yoğun trafikte daha rahat olabilecek gibiymiş. Eşim de kullanacağı için test sürüşü yapabileceğimiz bir araç bulup deneyip göreceğiz sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qNesh -- 24 Kasım 2010; 16:53:37 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.