Şimdi Ara

2010 Grand Scenic mi yoksa 2010 Grand Picasso mu? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
18.181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qNesh

    quote:

    Orijinalden alıntı: matgab


    quote:

    Orijinalden alıntı: qNesh


    quote:

    Orijinalden alıntı: keha

    Grand Scenic alalı 3 ay oldu çok memnunum yol tutuşu konforu malzemesi araçta benim aradığım herşey var sınıfında bundan daha iyisini bulamadım. Çok memnunum.


    Önceki aracınız neydi? 0-100 13 sn sıkıntı yaratır mı? test sürüşü yapamadım, ama performansı kafamı kurcalıyor?



    eskiden 0-100 17 yada 20 saniye arası olurdu hiç bir sıkıntı yaşamazdık! Hayır yani bu sıfır 100 verisi bu kadar önemli olan başka memleket varmı acep? yarışa mı gidiyoruz yola mı çıkıyoruz?

    avrupa da millet 1.4 85Bg astra yada golf ve focus lara para veriyo ve bu modeller markalara para kazandırıyor! bizim farkımız neki bu hız performans hastalğı.. kusura bakmayın ama çok takıldığım bir nokta susamadım




    Benimde en büyük hayalim zaten 1,500 kilo ve 105 beygirlik 1,5 dizel bir minivan ile drag yapmaktı, beni bu hatadan kurtardınız.

    Neyse yine de ben sizi sinirlendirdiğim için özür dileyerek sorumu açayım, müsadeniz olursa, takıldığınız ve susamadığınız başka bir nokta yoksa, sayın keha veya başka kullanıcı var ise cevap yazsın:

    Motor gücü ve ağırlık belli, eğer aracın vites dağılımı uzun seçildi ise, uzun yolda stabil ve ve ekonomik bir sürüş sağlar, ancak şehir içinde yokuşta dur kalkta veya istanbul trafiğinde aşırı hantallığa yol açacağından sürüş zevkini eziyete dönüştürür, sollamalarda uzun yolda sıkıntı yaşana bilir.

    Vites aralıkları kısa seçildi ise, şehir içinde sıkıntı yaşanmaz ancak uzun yolda fazla tüketim ve sürekli vites değiştirme zorunluluğu olarak geri döner bu.

    0-100 13,5 sn olmasından yola çıkarak ( aynı hp/kg oranına sahip corolla 11 sn), vites aralıklarının uzun tutulduğu sonucunu çıkartıyorum. Bu da kafamda İstanbul şehir içi kullanımda aracın sıkıntı çıkartabileceği korkusunu doğuruyor.

    Daha önceki aracınız megane civic jetta v.b. orta sınıf 1,6 sedan ise, onunla kıyaslayabilir misiniz?

    G.scenic : kilo başına 0,069 beygir;
    Corolla d4d : kilo başına 0,069 beygir;
    Civic :kilo başına 0,104 beygir;
    Focuz dizel : kilo başına 0,078 beygir.

    Corolla ve civic sahip olduğum araçlar, benim kullandığım trafik şartları itibari ile vites oran seçimi sebebi ile sürüş keyfinde sıkıntı yaşatmıyor. G.Scenic i önceki araç ve sürüş şartlarınız ile kıyaslarsanız seviniriz


    Sayın @qNesh,

    Sayın @keha' çok da kızmamak lazım, 9 günlük bayram bilançosu ortada. Millet, hız merakından 0-100 değerlerine daha çok önem veriyor. Sanırım, hız tutkusunun getirdiği, kazalardan, ölümlerden böyle bir çıkış yapmış.

    Öte yandan, verdiğiniz bilgi ve imzanızdaki linkteki bilgiler, 0-100 performasının değişik -ve, konforlu sürüş açısından- önemini farklı bir bakış açısından ortaya koyuyor. Linkte verilen bilgileri henüz tam okuyp değerlendirmedim ama, hepsini kaydedip, PDF formatında saklayacağım. Değerli bildiler var.

    Bu bakış açısının göz önüne serilmesini sağladığınız için çok teşkküe ederim.

    G. Scenic alacaklara nacizane bir tavsiyem var; 1,5 dCi motor yerine 1,6 dCi motor 2011 ilk yarısnda gelecek. EDC çift kavramalı vites kutusu ile de kombine edilmesi kuvvetle muhtemel. 1,6 dCi motor 130 BG, 320 Nm teknik verilerine sahip. Yakıt sarfiyatı 1,5 dCi' ye göre sadece 0,1-0,2 fazla. eğer, bekleyebilirlerse, bu kombinasyonda bir araca sahip olabilirler.

    Saygılar.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.