Şimdi Ara

2010 Golf TSI DSG Chip Tunning Sonrası Sorunlar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
4.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    2010 yılında sıfır alınan araca cok kısa bir süre sonra garanti kapsamında yetkili serviste chip tuning işlemi yaptırıldı. Araç şuanda 28bin Km civarında ve yetkili serviste parça gelmesini bekliyor. İlk olarak yaklaşık 1 ay önce kavrama sorunu yaşatmaya başlayan araç özellikle yokuş çıkarken ufak titremeler yapıyordu. Garanti kapsamında gerekli müdahaleler yapıldıktan sonra tekrar trafiğe çıkan araç son olarak vites D 'de iken performasnta kayıp hissettirmeye başladı, S ' ye alındığında ise hepten durmak istemeye başladı. Tekrar servise gittiğinde regulatörün değişmesi gerektiği ifade edilerek parça beklenmeye başlandı. ve buarada garanti kapsamından çıkıldı vb.

    İlgili arkadaşlara sorumuz şu, yetkili bayi tarafından ticareti yapılırken garantiyi bozmadığı ifade edilen chip tuning işllemi ile bu yaşananların bir ilgisi olabilir mi? Yok ise bu sorunlar birbiriyle bağlantılı mıdır, nedeni ne olabilir?

    teşekkürler

    Saygılarımla







  • hocam senin sorunun dsg şanzumanla ilgili, belkide şanzuman o yüksek gücü kaldıramadığı için böyle sorunlar ortaya çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi

    hocam senin sorunun dsg şanzumanla ilgili, belkide şanzuman o yüksek gücü kaldıramadığı için böyle sorunlar ortaya çıkıyor.
    http://forum.donanimhaber.com/m_56704712/tm.htm


    bu başlık la bir alakanız var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BtmHakko

    Merhabalar,

    2010 yılında sıfır alınan araca cok kısa bir süre sonra garanti kapsamında yetkili serviste chip tuning işlemi yaptırıldı. Araç şuanda 28bin Km civarında ve yetkili serviste parça gelmesini bekliyor. İlk olarak yaklaşık 1 ay önce kavrama sorunu yaşatmaya başlayan araç özellikle yokuş çıkarken ufak titremeler yapıyordu. Garanti kapsamında gerekli müdahaleler yapıldıktan sonra tekrar trafiğe çıkan araç son olarak vites D 'de iken performasnta kayıp hissettirmeye başladı, S ' ye alındığında ise hepten durmak istemeye başladı. Tekrar servise gittiğinde regulatörün değişmesi gerektiği ifade edilerek parça beklenmeye başlandı. ve buarada garanti kapsamından çıkıldı vb.

    İlgili arkadaşlara sorumuz şu, yetkili bayi tarafından ticareti yapılırken garantiyi bozmadığı ifade edilen chip tuning işllemi ile bu yaşananların bir ilgisi olabilir mi? Yok ise bu sorunlar birbiriyle bağlantılı mıdır, nedeni ne olabilir?

    teşekkürler

    Saygılarımla

    ABT chip yapmadıları mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    http://forum.donanimhaber.com/m_56704712/tm.htm


    bu başlık la bir alakanız var mı?

    Alıntıları Göster
    yazılım ABT galiba? nasıl değerler elde edildi ki 250nmlik 1.6tdi sorun çıkartmıyor da ; tsi bozuyor.??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    yazılım ABT galiba? nasıl değerler elde edildi ki 250nmlik 1.6tdi sorun çıkartmıyor da ; tsi bozuyor.??

    ABT yazılımı servisler garanti dışına çıkaramazlar.Ama yetkili servislerde abt ye para vermeyin şuna yaptıralım dedikleri chip tuning yapan firmalar var.Malesef işler ters gidince verilen sözler unutuluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: w.antilles

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    yazılım ABT galiba? nasıl değerler elde edildi ki 250nmlik 1.6tdi sorun çıkartmıyor da ; tsi bozuyor.??

    ABT yazılımı servisler garanti dışına çıkaramazlar.Ama yetkili servislerde abt ye para vermeyin şuna yaptıralım dedikleri chip tuning yapan firmalar var.Malesef işler ters gidince verilen sözler unutuluyor.

    Alıntıları Göster
    DSG TSI araca chip yaparsanız sorunların altından kalkamazsınız. 7-DSG kuru şanzıman maksimum 240-250 NM torku kaldırabiliyor.

    1.6 TDI'ın maksimum tork aralığı kısa olduğu için şanzımanı zorlamıyor, TSI'da günlük kullanımda sürekli maksimum tork ile dolaşılınıyor. 1.500-4.000 devir arası sürekli maksimum tork.

    Ayrıca 1.6 TDI'da kullanılan 7-DSG kuru şanzıman ile TSI'da kullanılan 7-DSG kuru şanzıman bire bir aynı şanzıman değildir. Ufak tefek parça farklılıkları var.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    DSG TSI araca chip yaparsanız sorunların altından kalkamazsınız. 7-DSG kuru şanzıman maksimum 240-250 NM torku kaldırabiliyor.

    1.6 TDI'ın maksimum tork aralığı kısa olduğu için şanzımanı zorlamıyor, TSI'da günlük kullanımda sürekli maksimum tork ile dolaşılınıyor. 1.500-4.000 devir arası sürekli maksimum tork.

    Ayrıca 1.6 TDI'da kullanılan 7-DSG kuru şanzıman ile TSI'da kullanılan 7-DSG kuru şanzıman bire bir aynı şanzıman değildir. Ufak tefek parça farklılıkları var.



    Güzel bir noktaya değilinmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    DSG TSI araca chip yaparsanız sorunların altından kalkamazsınız. 7-DSG kuru şanzıman maksimum 240-250 NM torku kaldırabiliyor.

    1.6 TDI'ın maksimum tork aralığı kısa olduğu için şanzımanı zorlamıyor, TSI'da günlük kullanımda sürekli maksimum tork ile dolaşılınıyor. 1.500-4.000 devir arası sürekli maksimum tork.

    Ayrıca 1.6 TDI'da kullanılan 7-DSG kuru şanzıman ile TSI'da kullanılan 7-DSG kuru şanzıman bire bir aynı şanzıman değildir. Ufak tefek parça farklılıkları var.



    Güzel bir noktaya değilinmiş.

    Alıntıları Göster
    Bu işlere merakı olan brinin DSGli araca chip yapılmayacağını bilmesi gerekir.Geçmiş olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bu işlere merakı olan brinin DSGli araca chip yapılmayacağını bilmesi gerekir.Geçmiş olsun...

    REVOnun 6ileri DGSlere performans update'i var abi ıslak kavramanın şerbeti olur
    ama 7ileri ise chiple gücü azaltma bile düşünülebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bu işlere merakı olan brinin DSGli araca chip yapılmayacağını bilmesi gerekir.Geçmiş olsun...

    REVOnun 6ileri DGSlere performans update'i var abi ıslak kavramanın şerbeti olur
    ama 7ileri ise chiple gücü azaltma bile düşünülebilir

    Vallahi ben DSG li araca ıslakta olsa kuruda olsa yaptırmazdım.GErçi ıslaklara yapılan yazılımlar var.

    BUnlara yapılsa zaten millet Pololarla Ferrari kovalar

    210 hp lik bir Polo GTI düşünemiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bu işlere merakı olan brinin DSGli araca chip yapılmayacağını bilmesi gerekir.Geçmiş olsun...

    REVOnun 6ileri DGSlere performans update'i var abi ıslak kavramanın şerbeti olur
    ama 7ileri ise chiple gücü azaltma bile düşünülebilir

    Vallahi ben DSG li araca ıslakta olsa kuruda olsa yaptırmazdım.GErçi ıslaklara yapılan yazılımlar var.

    BUnlara yapılsa zaten millet Pololarla Ferrari kovalar

    210 hp lik bir Polo GTI düşünemiyorum

    Alıntıları Göster
    İlk iş olarak eski yazılımı geri yükletin şanzıman gücü kaldıramamıştır. 7 ileri dsgler de 250 nm torktan fazlası sakıncalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    İlk iş olarak eski yazılımı geri yükletin şanzıman gücü kaldıramamıştır. 7 ileri dsgler de 250 nm torktan fazlası sakıncalı.

    Ben de bunu yazacaktım. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    İlk iş olarak eski yazılımı geri yükletin şanzıman gücü kaldıramamıştır. 7 ileri dsgler de 250 nm torktan fazlası sakıncalı.

    Ben de bunu yazacaktım. :)



    hazır konusuyken; edc dci kulanıcısı bir kişi 1-2 geçisindeki (malum durumlarda) kararsızlığın gittiğini gözlemlemiş chip(motora) sonrası.. getrag üretimi edcnin tork limiti nedir?
    attention please..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    İlk iş olarak eski yazılımı geri yükletin şanzıman gücü kaldıramamıştır. 7 ileri dsgler de 250 nm torktan fazlası sakıncalı.

    Ben de bunu yazacaktım. :)



    hazır konusuyken; edc dci kulanıcısı bir kişi 1-2 geçisindeki (malum durumlarda) kararsızlığın gittiğini gözlemlemiş chip(motora) sonrası.. getrag üretimi edcnin tork limiti nedir?
    attention please..

    Taym Keeper Utku'nun ilgi ve bilgi alanına giriyor bu bilgi arkadaşım.

    O da şimdi tatilde.


    Kusura bakma yardımcı olamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    İlk iş olarak eski yazılımı geri yükletin şanzıman gücü kaldıramamıştır. 7 ileri dsgler de 250 nm torktan fazlası sakıncalı.

    Ben de bunu yazacaktım. :)



    hazır konusuyken; edc dci kulanıcısı bir kişi 1-2 geçisindeki (malum durumlarda) kararsızlığın gittiğini gözlemlemiş chip(motora) sonrası.. getrag üretimi edcnin tork limiti nedir?
    attention please..

    Taym Keeper Utku'nun ilgi ve bilgi alanına giriyor bu bilgi arkadaşım.

    O da şimdi tatilde.


    Kusura bakma yardımcı olamadım.

    Alıntıları Göster
    abi,ben 240/260 nm diye hatırlıyorum..

    EDC,DSGye oranla daha sıcak baktığım bir şanzıman,memnuniyet derecesi nasıl? bir de hissediliyorsa kalkışta-normal kullanımda 1.vites kavramayı hangi devirde bitiriyor.. niyeti bozabilirim de

    yukarıda bahsettiğim olay da alt devirlerden kaynaklı galiba; chiple belirsizleştiğine göre..kimine yarıyor,kimini bozuyor işte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    İlk iş olarak eski yazılımı geri yükletin şanzıman gücü kaldıramamıştır. 7 ileri dsgler de 250 nm torktan fazlası sakıncalı.

    Ben de bunu yazacaktım. :)



    Transporter Caravelle serisindeki 7-DSG'ler 500-600 nm torku kaldırıyor.Benim şahit olduğum rakam bu üst limiti bilmiyorum.Diğer 7-DSG şanzımanlardan farklı ama farkın ne olduğunu bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    İlk iş olarak eski yazılımı geri yükletin şanzıman gücü kaldıramamıştır. 7 ileri dsgler de 250 nm torktan fazlası sakıncalı.

    Ben de bunu yazacaktım. :)



    Transporter Caravelle serisindeki 7-DSG'ler 500-600 nm torku kaldırıyor.Benim şahit olduğum rakam bu üst limiti bilmiyorum.Diğer 7-DSG şanzımanlardan farklı ama farkın ne olduğunu bilmiyorum.

    DSG ler arasında model farklılıkları var.Aracına göre üretiliyor.

    Yani polo 1.4 tsi ın dsg si ile Transporterinki bir değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    İlk iş olarak eski yazılımı geri yükletin şanzıman gücü kaldıramamıştır. 7 ileri dsgler de 250 nm torktan fazlası sakıncalı.

    Ben de bunu yazacaktım. :)



    Transporter Caravelle serisindeki 7-DSG'ler 500-600 nm torku kaldırıyor.Benim şahit olduğum rakam bu üst limiti bilmiyorum.Diğer 7-DSG şanzımanlardan farklı ama farkın ne olduğunu bilmiyorum.

    Ticarilerde kuru kavramanın biraz daha yüksek tork kaldıranını koyuyorlar ama ben açıkçası çok güvenemem.Eğer gerçekten sorunsuz kaldırabiliyorsa 250 nm tork üstünü neden binek araçlarda 2.0 tdi da filan kullanmıyorlar? Sonuçta 6 ileri dsg ye göre daha ucuz maliyetli bir şanzıman.




  • Garanti kapsamında chip tuning? ilk defa duydum ilginç geldi, tuning öncesi ve sonrası elde edilecek değerleri baştan söylüyorlar mı? yani kalıplaşmış bir işmi bu garanti kapsamında cihp tuning işlemi VW de?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.