Şimdi Ara

2010 Golf TSI DSG Chip Tunning Sonrası Sorunlar (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
4.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Garanti kapsamında chip tuning? ilk defa duydum ilginç geldi, tuning öncesi ve sonrası elde edilecek değerleri baştan söylüyorlar mı? yani kalıplaşmış bir işmi bu garanti kapsamında cihp tuning işlemi VW de?

    abt chip yapılıyor vw servislerinde yaklaşık 3000tl civarı fiyatı var.. araç garantisi bozulmuyor tabi en büyük avantajı bu..
  • Belki geçen sene ki konuya cevap veriyorum ama ortada bir sürü yalan yanlış laf dolanmış, DSGli şanzımana abt chip tuning oluyor doğuşa veriyorsunuz aracınızı birde 1500 euro artı Kdv'yi toka ediyorsunuz garanti değişmeden chip tuninginiz oluyor zaten piyasada 1000 -1500 tlye chip yazdırmak varken abt- penta otoya o kadar para bayılmanın amacı da garantiyi korumak değil mi? 2.cisi 122 beygir TSI nin tork verisi chipten sonra bile şu efsanevi tork limitinin altında veya dibinde kalıyor ne diyor verilerde bu değerler 98 oktan benzin kullanılırsa ulaşılabilecek değerlerdir, bu ülkede 98 oktan benzin mi kaldı? Bir depoya en az 2 tane doğru düzgün oktanarttırıcı katkı kullanacaksınız ve kullandığınız katkıyı da aracınızn beyni beğenecek ki o değerlere ulaşılsın, 3.cü olarak 122 ile 160 beygir TSi lerin DSG leri aynı , 122 motorda 250 nm tork sanzımanı bozacak ama 160 lıklar da gayet mutlu mesut orjinal fabrika çıkış 250nm ile yaşayacak öyle mi
    En son olarak konun başında anlatılan şanzıman kavrama sorunu geçen sene birçok DSG de yaşandı ve Doğuş bunların tamamını yeni tip bir kavramayı ücretsiz değiştirerek çözdü o sorun çiple miple alakalı değildi hatta Audilerde bile sorun vardı şimdi azaldı ama hala denk gelme şansı var, o sorunun çok büyük tetikleyicisi gözlemlediğim kadarıyla ironik biçimde DSGli şanzımanlı otoyla sıkışık trafikte kalmakta yatıyor çünkü DSGyi otomatik vites olarak algılasak da aslında robot bir ayağın debriyaja bastığı bir gelişmiş bir manuel şanzıman vetrafik sıkıştığında sanzıman sürekli yarım debriyaj yapıyor bu da bir süre sonra baskı balata kısmında soruna neden oluyor. Şimdi gelen DSGlerde güçlendirilmiş tip kavrama kullanılmış ama gene de sorun yaşama şansınız var ve kavramanın fiyatı da 2-2500 civarında :-)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umit -- 23 Mart 2013; 8:10:11 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • herkese merhaba, konuyu tekrar hortlattım, aracım daha yeni golf vii 1.4 tsi 122 hp bmt dsg, araca performans chip lerinden taktırmak isstiyorum, ancak aklımda sorular var;
    1. Garanti bozulur mu
    2. arabanın bu denli bir performansı motor yazılım fren şanzıman vs gibi durumlarla kaldıramayacağı ekstra maliyetlerinde beraberinde geleceği
    3. yakıt ve bakım konusu,

    bu konularda yardımcı olabilecek var mı ?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.