Şimdi Ara

200SX 'S13' Tavsiye

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
9.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 91-94 model arası temiz bir 200sx bakıyorum.Daha önce kullanmadım fakat araba çok hoşuma gidiyor.biraz araştırdım 1.8 turbo motoru ideal olanıymış.çift karbüratör ve 16valf motor.tüp taktırmayı falan düşünmüyorum.Size sormak istediğim bu araba hakkındakı olumlu olumsuz düşünceleriniz nelerdir? ayrıca bildiğiniz bir kronik arızası varsa belirtirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler, iyi forumlar.

     200SX 'S13' Tavsiye







  • S13 şasesi BİR ZAMANLAR EFSANEYDİ DİYEBİLİRİM HALENDE ÖYLE GÜZEL BİR BAKIMLA ALIP UZUN YILLAR KULLANILACAK BİR ARAÇ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goro1982 -- 10 Mayıs 2011; 14:51:14 >
  • Sağlamlığı konusunda kulaktan dolma bilgiye sahiptim.Hatta bir abim bana s14 s13 ten vasat çıktı demişti ki o ikisinide kullanmış zamanında.Şimdi aslında kafamı kurcalayan sorular var. mesela arabanın en genci şuan 17 yaşında sanıım. yedek parça sıkıntısı çekebileceğimi düşünüyorum. hem çok istiyorum hemde korkuyorum..
  • ORJİNAL PARÇA KONUSUNDA TAHMİNEN SIKINTI ÇEKMEZSİNİZ SİPARİŞ İLE GETİRİYORLAR SERVİSLER
    FAKAT İNTERNETTE BİR SÜRÜ JAPON ARAÇLARININ PARÇALARINI SATAN MAĞAZALAR VAR GENELDE MALEZYA VE TAiwan yan sanayi malzemeler satıyorlar sizin yerinizde olsam almadan önce mecsan nissan ile bir görüşürdüm adamlar her konuda iyiler + siteleride takip etmek gerek. özel olarak sipariş ile getirtebilirler...

    MECSAN MOTORLU ARAÇLAR TİC. LTD. ŞTİ.
    Şehit Cemalettin Cad. No:3
    Aydınlıkevler / ANKARA
    Tel: 0312 318 75 55 (pbx)

    http://www.otoyedekparca.com/nissan-silvia-yedek-parca




  • S14 al bence dışıyla oynamazsan S13'ün coupe şahinden farkı yok Güzel bir body kit kesinlikle şart bunun dışında motoruda oynanmaya çok müsait turbo büyütüp güzel veriler elde edebilirsin.

    İstanbul Garage TeamArt body kit-genel bakım-motor modifikasyonda sana yardımcı olur S13,S14 farketmeden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turbo'

    S14 al bence dışıyla oynamazsan S13'ün coupe şahinden farkı yok Güzel bir body kit kesinlikle şart bunun dışında motoruda oynanmaya çok müsait turbo büyütüp güzel veriler elde edebilirsin.

    İstanbul Garage TeamArt body kit-genel bakım-motor modifikasyonda sana yardımcı olur S13,S14 farketmeden

    ŞAHİN VE S13 BENZER GÖREN DÜNYADAKİ İLKİNSANSINIZ GALİBA , GÖZ VAR NİZAM VAR TEKRAR BAKIN İSTERSENİZ.




  • slm arkadaşlar spor bi oto istiyorum sizce sx200 mu bmw3,20 mi ipreza gt mi alsam die kafam karışık motorunu geliştirmek istiyorum hangisi daha ii olur dirift ve drak için birde bu arabalar orjınal kaç hb oluyor ve nekadar tutar motor geliştirme 250hb filan duşunuyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfonzo88 -- 13 Haziran 2011; 20:36:47 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hyosung GT 250r hakkında???
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bu serinin hastasiyim 14s lerin özellikle param olsa direk alicam zevk için .
  • Gerçekten s14 ler hoşuma gidiyor.Onlarada bi bakmnızı tavsiye ederim.Tabiki karar sizin
  • Ben tavsiye etmem,

    Parça sıkıntısı yaşarsınız.

    Parça fiyatlarından muzdarip olursunuz.

    İşinin ehli usta sıkıntısı yaşarsınız.

    Orijinal ellenmemiş araç bulmak da zorlanırsınız.
  • s13 ün 240 kasası efsane dir ülkemizde 200sx modeli mevcut 1.8 motor seceneği ile ne kadar memnun kalırsınız bilmiyorum ama s14 bir başkadır 97 model olana bindim hala unutamam tabi el elden üstündür biri cıkıp şimdi demesin 300zx daha iyidir diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otoaksesuar -- 22 Eylül 2011; 9:42:41 >
  • -200sx s14 lerinde malum bazı araçlar gibi km si ile oynanabiliyormu?
    -1996 model bir s14 ün hor kullanılmamış olduğunu düşünürsek motorunun bitik olma olasılığı varmıdır?
    -s14 için aracı incelerken veya götürüp bir servise baktırmak istediğimizde nasıl bir yol izlemek gerekir?
    Teşekkürler.
  • km siyle oynanamayan arac yok. ama bende s13 200sx var analog km göstergeli, istesem yarım saatte km yi düşürürüm. çok kolay.. aracı alıp yola çıkmadan gercek kondüsyonu anlamazsın. zaten 300bin km yi görmüş bir araba km kac gösterirse göstersin kendini belli eder..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Byte101

    km siyle oynanamayan arac yok. ama bende s13 200sx var analog km göstergeli, istesem yarım saatte km yi düşürürüm. çok kolay.. aracı alıp yola çıkmadan gercek kondüsyonu anlamazsın. zaten 300bin km yi görmüş bir araba km kac gösterirse göstersin kendini belli eder..

    hocam merhabalar

    Bize genel olarak arabanın kullanımından bahsedermisin?
    Örneğin yakıt tüketimi, arabanın karakteri, yol tutuşu (bilhassa merak ediyorum virajlarda savrulma yapıyormu)
    Ayrıca nadir bulunan bir araç olduğu için bilmeyen arkadaşlarımızada trafikteki eşdeğer araçlara bir örnek verebilirmisin?
    Malzeme kalitesi ve dayanıklılık + aracın artıları ve eksileri konusunda bizi aydınlatırsan sevinirim..
  • Hayatım boyunca 30dan fazla araba değiştirdim, en uzun bindiğim 6-7 aydı.. çocuklugumda heveslendiğim ne kadar araba varsa bindim diyebilirim. geneli tek kapı.. fx coupe, honda crx, honda crx del sol, daihatsu yrv turbo, 3 kez nissan nx coupe... 4 çkerimde oldu ama hiç arkadan itişli bir arabam olmamıştı. malumunuz son zamanlarda tr de bir drift furyasıdır gidiyor, birazda onu verdigi hevesle 6-7 ay önce basladım aramaya.. sonra yrv turbo aldım, çufflamanın tadı anlatılmaz.. arkadan itişli olsun, şekli yerinde olsun bi de turbo olsun diyince zaten secenek tek..
    200sx te listemdeydi. merak edip kaça aldıgımı soracaksanız 21bin liraya maloldu.. (alım satım yol masrafım dahil) nedendir bilmiyorum ama s13 bana cok daha cazip geliyor. arabayı daha çok hissediyorsunuz.. 4 şehir dolastım, neredeyse internetteki bütün s13 sahiplerini aradım. kafama yatanı manisada buldum. aracım diye söylemiyorum ama nokta hatası yok.. kasası ok gibi.. döşemeler orjinal, kül tablası ışıgına kadar calısıyor.. bende ki 92 model, ABS siz model.. Zavolli marka turbo araclar için kite sahip lpg takılı.. benzinle lpg arası sıfır fark.. sadece lpg nin bitmesine 15-20 km kala boost arttıkca bazen araba silkeliyor.. o kadar ..
    aracım rodajda sayılır. kasası 190bin kmde motoru yaklasık 1000 km önce yetkili serviste sıfırlandı. manisadan aldım antalyaya geldim.. o kadar.. basmıyorum daha..
    tüketim benzinde, şehir içi 400 kuruş yaktım, sonra 60 tl ye dolan lpg tankına sahip, denedim, toplamda 220 km yol gittim şehir içi, sonra 60 km lik yola gittim geldim, sonra 170 km daha yaptım. yani karma 290 km yol gittim 60 lira ile
    arkadan itişe yabancıyım demiştim, araba çok güçlü, lastiklerim arkalar 255-40-17, önler 225-40-17.. öyle olmasa yerinde durmaz gibi geliyor.. direksiyonu kuırıp hafif gaza yüklenince arabanın kıçı atıyor.. yanlamak çok kolay ama toplama zor geldi..
    sürüş pozisyonu gerçekten süper.. ön farları açınca sanki yol çizgilerini hedefler gibi sürüş oluyor.. burnu uzun geldi bana biraz, ama araba spor araba oldugunu belli ediyor.
    arabada esneme yok. en cok ona baktım, önü arkası kasılmıyor, esnemiyor. iç malzeme kalitesi döneminin ötesinde, konsol ve özellikle koltukları uçak misali.. arkada koltuk var ama kimse oturamaz, çünkü ayak koyacak yer kalmıyor ki ben 170 boyundayım, koltugu geriye cok itmem.. sadece ayaklarını toplarsa birisi koltuga uzanarak oturur..
    yol tutuş harika, basık ve 1200 kg lik bir canavar, güzel lastiklerle yola yapısıyor, frenler 4ü de disk, abs yok, kızaklamazsanız frenlemede yeterli.
    vites araları çok kısa, turbo ise 4000 den sonra kendini çok belli ediyor.. ebayden garret t28 satın aldm 10 güne gelir, rodajıda dolmus olur heralde.. takacagım.
    bir tanede nismı direksiyon simidi aldım.. bakalım..
    varsa sorunuz yardımcı olmaya calısayım..




  • Öncelikle mesajıma cevabın için teşekkür ederim.
    Ben son bir senedir bu arabayı araştırıyorum desem yalan olmaz.Kafaya çok taktım.Ama sorsan hiç binmedim. sadece bir kaç kez yakından görme şansım oldu. Araştırdım dedim ya, onu da söyleyim.İnternetten neredeyse bütün Nissan yetkili servislerine mai attım. Araç hakkında olumlu olumsuz görüşlerini istedim. Yedek parça ve kronik sorunlar gibi bazı şeyler kafama takılıyordu. Sonunda Ankaradan bir mailime cevap gedi.
    Yazışmayı aynen yazıyorum:

    Mesaj :Merhabalar
    >> Öncelikle bayramınızı kutlarım.
    >> Nissanın servis kalitesiyle ilgili olarak ön araştırma yapmaktayım.Zira
    >> yakın zamanda ikinci el 200sx s13 satın almayı düşünüyorum.Aracı uzun
    >> zamandır araştırıyorum.Fakat servis konusunda yeterince teknik destek
    >> alıp alamayacağımı bilemiyorum.Örneğin; periyodik kontroller dışında
    >> yedek parça konusunda bilhassa orjinallik olarak destek verebilirmisiniz?
    >> İzmirdeikamet ediyorum.Ve hiç Nissan sahibi olmayan biri olarak beni bu
    >> konuda ön bilgilendirmeyle aydınlatabilirseniz sevinirim.Mail olarak yada
    >> 08:00-22:00 saatleri arasında cep telefonumdan olaşabilirsiniz.
    >> İlginiz ve alakanız için şimdiden teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.
    >> Kutlu Şaka

    cevap:

    Öncelikli sizin gibi bilinçli tüketicilerle karşılaşmak bizleri
    sevindirmektedir. Ayrıca almayı düşündüğünüz araç nissan için özel bir
    araçtır.Aracın servis konusunda gerek yedek parça olarak gerekse teknik
    bilgi hususundaşu an için bir sıkıntısı bulunmamaktadır. Stokta olmayan
    yedek parçalar yurtdışı sparişi ile temin edilebilmektedir.

    Sizi bir konuda uyarmak istiyorum alacağınız / anlamayı düşündüğünüz araç
    veya araçları mutlaka yetkili servislerde kontrol ettirip onay sonucu alın.

    geçmiş kurban bayramınızı kutlar. iyi günler dileriz

    Saygılarmızla Karakaşlar Nissan

    Açıkça gözüktüğü gibi araba 20 yaşındada olsa ilgililer.
    Ayrıca bunların dışında istanbulda JDM Works var. Modifiye motor rektifiye ve yurt dışından getirilecek parçaların takibini deneyimli olarak yapıyorlar.
    Ve tabiki Meray Service...

    200sx s13 bariz drift makinası.. Üzerine birde büyük turbo, coilover ve lsd uygulanırsa.... :)

    Aslında benim bu araçtan beklentim piste çıkmak yada geceleri asfaltı ağlatmak değil.. Belki biraz garip gelecek ama ben bu arabayı modsuz orjinal haliyle kullanmak istiyorum. Yedekte tutmayı değilde gerektiğinde işime bile bu arabayla gitmek istiyorum.Döşemelerin direksiyonun be tabiki karoserin orjinalliği bence çok önemli. Bu arabaya en çok yakıştırdığım jant kendi orjinal jantları.

    Sonuç olarak arabayı hiç kullanmadığım için bilemiyorum.Günlük kullanım için abest kaçarmı sence? Aşağı yukarı ortalama 80-100 km yol (ş.dışı) (günlük) yapılabilirmi?




  • Günlük kullanıma uygunluğu kendinize yakıştırmanızla alakalı. benim içinde en önemlisi karoseriydi, hiç el değmemiş, motorunda blow off dışında kurcalaması olmayan, hatta alarm için sigorta paneline bile ellenmemiş bir araç arıyordum ve onu buldum.. günlük kullanıoyrum. sizin kadar çok km yapmıyorum ama evim işim arası 5 km, git gel.. veya gün içinde biyere gidecek olursa kullanıyorum. birde imzamdaki maxiscooter ım var, onuda kışın sık olmasada 4 mevsim kullanıyorum. kesinlikle hergün keyif alınması gereken bir araba.. alırken kurcalanmamış almanızı öneririm. benim aldıgım rakama üzerinde 10000 lira dan fazla modifiyesi bulunan ve yaklasık 300-350 hplik güce cıkarılmış makineler vardı ama bu bana uygun degil.. drift ten anlamam, ama altında böyle bir makine olunca ister istemez deniyorsun.. da mesela bugün tırstım.. altımdan kaydı gidiyiordu.. parca sıkıntın yok. merak etme..
    günlük 70-100km kullanacaksan ve benzinle bineceksen bu senin maddi imkanlarınla alakalı.. ama 400-450 kurus yakar km de.. haberin olsn.




  • Dostum kilometrede kaç litre yakar yani 100 km /litre oranı ?
  • 10-11 lt ykıyor normal şhiriçi kullanımda.. sıkıştırırsan rahat 15-16 litre yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Byte101

    Hayatım boyunca 30dan fazla araba değiştirdim, en uzun bindiğim 6-7 aydı.. çocuklugumda heveslendiğim ne kadar araba varsa bindim diyebilirim. geneli tek kapı.. fx coupe, honda crx, honda crx del sol, daihatsu yrv turbo, 3 kez nissan nx coupe... 4 çkerimde oldu ama hiç arkadan itişli bir arabam olmamıştı. malumunuz son zamanlarda tr de bir drift furyasıdır gidiyor, birazda onu verdigi hevesle 6-7 ay önce basladım aramaya.. sonra yrv turbo aldım, çufflamanın tadı anlatılmaz.. arkadan itişli olsun, şekli yerinde olsun bi de turbo olsun diyince zaten secenek tek..
    200sx te listemdeydi. merak edip kaça aldıgımı soracaksanız 21bin liraya maloldu.. (alım satım yol masrafım dahil) nedendir bilmiyorum ama s13 bana cok daha cazip geliyor. arabayı daha çok hissediyorsunuz.. 4 şehir dolastım, neredeyse internetteki bütün s13 sahiplerini aradım. kafama yatanı manisada buldum. aracım diye söylemiyorum ama nokta hatası yok.. kasası ok gibi.. döşemeler orjinal, kül tablası ışıgına kadar calısıyor.. bende ki 92 model, ABS siz model.. Zavolli marka turbo araclar için kite sahip lpg takılı.. benzinle lpg arası sıfır fark.. sadece lpg nin bitmesine 15-20 km kala boost arttıkca bazen araba silkeliyor.. o kadar ..
    aracım rodajda sayılır. kasası 190bin kmde motoru yaklasık 1000 km önce yetkili serviste sıfırlandı. manisadan aldım antalyaya geldim.. o kadar.. basmıyorum daha..
    tüketim benzinde, şehir içi 400 kuruş yaktım, sonra 60 tl ye dolan lpg tankına sahip, denedim, toplamda 220 km yol gittim şehir içi, sonra 60 km lik yola gittim geldim, sonra 170 km daha yaptım. yani karma 290 km yol gittim 60 lira ile
    arkadan itişe yabancıyım demiştim, araba çok güçlü, lastiklerim arkalar 255-40-17, önler 225-40-17.. öyle olmasa yerinde durmaz gibi geliyor.. direksiyonu kuırıp hafif gaza yüklenince arabanın kıçı atıyor.. yanlamak çok kolay ama toplama zor geldi..
    sürüş pozisyonu gerçekten süper.. ön farları açınca sanki yol çizgilerini hedefler gibi sürüş oluyor.. burnu uzun geldi bana biraz, ama araba spor araba oldugunu belli ediyor.
    arabada esneme yok. en cok ona baktım, önü arkası kasılmıyor, esnemiyor. iç malzeme kalitesi döneminin ötesinde, konsol ve özellikle koltukları uçak misali.. arkada koltuk var ama kimse oturamaz, çünkü ayak koyacak yer kalmıyor ki ben 170 boyundayım, koltugu geriye cok itmem.. sadece ayaklarını toplarsa birisi koltuga uzanarak oturur..
    yol tutuş harika, basık ve 1200 kg lik bir canavar, güzel lastiklerle yola yapısıyor, frenler 4ü de disk, abs yok, kızaklamazsanız frenlemede yeterli.
    vites araları çok kısa, turbo ise 4000 den sonra kendini çok belli ediyor.. ebayden garret t28 satın aldm 10 güne gelir, rodajıda dolmus olur heralde.. takacagım.
    bir tanede nismı direksiyon simidi aldım.. bakalım..
    varsa sorunuz yardımcı olmaya calısayım..

    Hocam garrett t28 sipariş verdim demişsiniz şubat ayında. ürün elinize geçtimi? sıfır fiyatı yaklaşık 900-1000 dolar civari diye biliyorum. sipariş işlemini anlatırmısınız biraz. gümrükte sorun çıkmadımı gelirken. bir firma aracılığıyla mı getirdiniz yoksa şahsi sipariş midir? bu tarz araba parçaları şiparişlerinin normal 30-40 dolarlık siparişlerden farkları nelerdir biraz anlatırmısın ?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.