Şimdi Ara

200SX 'S13' Tavsiye (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
9.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bu aracın yasından dolayı karoserınde ve taban kısmında sorunlar olacaktır. Curume vb. O tur sıkıntıları aşmak ıcın napılabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aldığın memleket (ya da aracın uzunca süre bulundugu şehir çok önemli).. misal ankaranın arabası zor çürür, rutubet yok, nem yok, deniz vb tuzlu su yok.. istanbulunki çürür.. tuzlu hava, nem, asit yağmuru.. antalyanınki boya mutlaka 3-5 ton atar, deniz kesimlerindeyse veya yatmıssa üstten çürür.. gibi..

    aşmak için, çürüğü olanı almamak gerekir :) yada öyle aldıysan kaportacıya kaporta çürükleri için en az 1000 tl ardındanda onarılan yerleri tekrar boyamak için boyacıya 1000 lira civarı vermen gerekir, şasi de veya alt taşıyıcılarda varsa, etek, alt takım vs 2000bini gözden cıkarırsın.. o nedenle iç kesimlerde ömrünün geçirmiş bir sx bulmakta fayda vardır..


    turboyu soran arkadaşa da cevap vereyim. manifoltu ile birlikte kargo dahil 770 dolar tuttu.. gümrükte sorun olmasın diye, turbonun housingi ve iç aksamını 2 parca olarak yollamasını söylersin satıcıya.. ;) tek parça gelirse (kesin değil) ama takılma ihtimali var,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Byte101

    aldığın memleket (ya da aracın uzunca süre bulundugu şehir çok önemli).. misal ankaranın arabası zor çürür, rutubet yok, nem yok, deniz vb tuzlu su yok.. istanbulunki çürür.. tuzlu hava, nem, asit yağmuru.. antalyanınki boya mutlaka 3-5 ton atar, deniz kesimlerindeyse veya yatmıssa üstten çürür.. gibi..

    aşmak için, çürüğü olanı almamak gerekir :) yada öyle aldıysan kaportacıya kaporta çürükleri için en az 1000 tl ardındanda onarılan yerleri tekrar boyamak için boyacıya 1000 lira civarı vermen gerekir, şasi de veya alt taşıyıcılarda varsa, etek, alt takım vs 2000bini gözden cıkarırsın.. o nedenle iç kesimlerde ömrünün geçirmiş bir sx bulmakta fayda vardır..


    turboyu soran arkadaşa da cevap vereyim. manifoltu ile birlikte kargo dahil 770 dolar tuttu.. gümrükte sorun olmasın diye, turbonun housingi ve iç aksamını 2 parca olarak yollamasını söylersin satıcıya.. ;) tek parça gelirse (kesin değil) ama takılma ihtimali var,

    cvp için tesekkurler. Alt kısım ı 2000den daha uyguna halledemez miyiz? Ne gibi işlemler yapılması gerekli alt bölge için? Aracların kaporta boyasından anlıyorum az cok ama alt kısım için pek bilgim yok. Zamanla ayak basılan yer cokuyormus, alt kısımlar curuyormus; tehlikesi buyuk dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.