Şimdi Ara

2009 corolla motor performansı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 ay
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 33 gün 7 saat 4 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TheJudgé (4 mesaj) crssover (1 mesaj) daschund (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba yeni corolla aldım 2009 d4d 1.4 dizel , arabanın dyno teslerinde motor performansı %83 dediler ? bu normal mi 12 yaşında bi araç için , araba 220.000 km de


    arabanın fabrika çıkışı 90 beygir , bu durumda 75 beygir oluyo %83 motor performansı ile ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheJudgé -- 19 Temmuz 2021; 11:4:14 >



    |
    |
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım Almamışsınızdır.


    Bizde de var ve 15000 tl masraf çıkardı.


    almayın rezalet arabalar bende 256000 de 308 var bundan kat kat iyi

  • Hayırlı olsun. Dyno testine çok takılmayın . Önceki aracımda ben aracı alırken %75 performans verdi. Satarken %100 çıktı.


    Dyno kalibrasyonu düzgün yer neredeyse yok. Kirli bir hava filtresi, zayıf debriyaj baskı balatası gücün düşük çıkmasına sebep olabilir.


    Aracın turbosunda ötme var mı? Otoyolda yüksek hızlarda deneyin. Dynodan alacağınız verilerden çok daha sağlıklıdır. Çevre yolunda tam gaz gidin araç nasıl tepkiler veriyor. Devir bantları arasında gücün anormal bir azalması var mı? Tekleme, titreme vs. başka bir sorun var mı? Hararet göstergesi ideal seviyede sabit kalıyor mu ona bakın. Egzozdan duman atma vs. var mı? Yoksa bakımını yaptırın binin. Sorun olmaz. D4d yağ eksilten bir motordur. Yağı sık sık kontrol edin.

  • daschund kullanıcısına yanıt

    pejo alan arkadaşlarımın hepsi sorunlarla boğuşuyor teşekkürler .fransız alsam renault alırdın şahsen




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheJudgé -- 1 Ocak 2022; 22:14:22 >
  • crssover c kullanıcısına yanıt

    Hocam aldığım araç 220 bin km ye kadar yektili servis bakımlı bir araç , servis kayıtlaında turbo contaları değişmiş bakım falan yapımış dediler , otobanda giderken 3000 devirde ara ara bir ıslık sesi duymadım değil ama bu ses normalmi değilmi çözemedim cunki ses çok belli belirsizdi ,

    ek olarak aracın heryerini kontrol ettim egr sini bizzat söküp temizledim hava hortumunun turba gişirini söküp turbo milinde boşluk varmı diye elle kontrol ettim ama bir sorun göremedim , 100 km de 6-6.5 litre yakıyorum ve açıkcası gazlarken pek acımıyorum mazot gidicek falan diye ,aracın turbo devri 1800-2000 olduğu için düşük devirlerde bayılma yaptığı doğru daha önce fluence 1.5 dci kullanmış biri olarak fluencenin turbosu daha düşük devlrlerde devreye girdiği için daha az yakıyor ve daha çok tork elde ediyor diyebilirim ,


    aracı bu konuyu açtığım günden beri kullanıyorum ve memnunum , devir bandımı 3000 devirden yukarı çıkartmadım genelde 2000-3000 arası kullanıyorum ,gerek amortisörlerinin yumuşaklığı gerek motorun performansından memnunum , diğer dizeller gibi değil biraz daha fazla devir çevirmeniz gerekiyor araç deviri seviyor , partikül filtremin olmaması benim için bir avantaj ,


    tek şikayet ettiğim şey aracın 5 ileri olması , genelde uzun yol yaptığımdan dolayı araç bi yereden sonra 6 vitesi istiyor ,


    ama ilk araç alacaklar için güzel , çok atak bir araç değil , evet tipi bir genç için fazla baba figürlü bir araç ama benim için bunlar önemli değil ,sorunsuzluk önemli ,


    zaten sanayide toyota servisi bulamazsınız genelde , çunki ustalar toyotayı pek sevmezler ,


    bu arada yağ olarak motul 8100 econergy 5-30 kullanıyorum , hava ve mazot filtresi olarak Mann kullanıyorum ve gerçekten farkettiriyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheJudgé -- 1 Ocak 2022; 22:27:29 >




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.