Şimdi Ara

2008 2008 Golf 5 Rolantide titreme (Kompresyon düşüklüğü ? )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Silinebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi patojenyc -- 24 Ekim 2019; 11:50:9 >



  • 1.4 tsi motorlarlar tam da sizinki gibi 160.000 kmden sonra silindir kapagı subap arızası yapıyorlar. Motor açılacak rektefeci piston ve gömlegi ölçecek sorun yoksa dedigim gibi silindir kapagı rektefe edilip motor toplanacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    1.4 tsi motorlarlar tam da sizinki gibi 160.000 kmden sonra silindir kapagı subap arızası yapıyorlar. Motor açılacak rektefeci piston ve gömlegi ölçecek sorun yoksa dedigim gibi silindir kapagı rektefe edilip motor toplanacak.
    Hocam merhabalar. Bizde de aynı araçtan var. İlk çalıştırmada silkeleme vuruntu tarzı bir sıkıntı yaşıyoruz arada sırada da motor arıza ışığı yanıp sönüyor. Düz yolda gaza yumuşak basıp hızlanırken ve sabit hızda ilerlerken de araç hafiften silkeliyor gibime geliyor. Kompresyon testinde bütün silindirler 9-9.5 bar aralığında çıktı. Sizce sorun nereden kaynaklıdır, subaplarda mı sıkıntı var acaba? Performanslı kullanımda sorun yok, gaza biraz sert dokununca gitmesi gerektiği gibi gidiyor. Ama ilk çalıştırmada, bazen yavaş yavaş hızlanırken bazen de sabit hızda ufak silkelemeler mevcut. Teşekkür ederim. :)




  • sasa_iliç kullanıcısına yanıt
    Eğer aracın maf sensörü, debimetre, ateşleme ekipmanlarında gibi elektrik elektronik aksamında sorun yoksa ekseriyetle silindir kapagı eksantrik milleri en çok arıza yapan parçadır. Bu motorda kronik diyebiliriz. Bunun haricinde piston segman kırma sorunuda olabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Eğer aracın maf sensörü, debimetre, ateşleme ekipmanlarında gibi elektrik elektronik aksamında sorun yoksa ekseriyetle silindir kapagı eksantrik milleri en çok arıza yapan parçadır. Bu motorda kronik diyebiliriz. Bunun haricinde piston segman kırma sorunuda olabiliyor.
    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Birkaç ay önce bobinleri değiştirmiştik sonra bu ilk çalıştırmadaki sorun geçmişti. Birkaç ay sonra yine başladı. Aldığımız yeni bobinleri özel servise bıraktık incelenmesi için yurt dışına göndereceğiz dediler. Umarım bobin kaynaklıdır da daha fazla maliyet açmadan kapatırız olayı diyeceğim ama sorunun tekrar başlaması korkuttu bizi. Ya bobinler kalitesiz ondan tekrar bozuldu ya da başka bir aksam bozdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Birkaç ay önce bobinleri değiştirmiştik sonra bu ilk çalıştırmadaki sorun geçmişti. Birkaç ay sonra yine başladı. Aldığımız yeni bobinleri özel servise bıraktık incelenmesi için yurt dışına göndereceğiz dediler. Umarım bobin kaynaklıdır da daha fazla maliyet açmadan kapatırız olayı diyeceğim ama sorunun tekrar başlaması korkuttu bizi. Ya bobinler kalitesiz ondan tekrar bozuldu ya da başka bir aksam bozdu.

    Alıntıları Göster
    Bobinler bu kadar sürede bozuluyorsa ya üretim hatası ya da aracın elektrik aksamında sorun var. Akü, şarj dinamosu v.b.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Bobinler bu kadar sürede bozuluyorsa ya üretim hatası ya da aracın elektrik aksamında sorun var. Akü, şarj dinamosu v.b.

    Alıntıları Göster
    Dediğiniz aksamlara baktıralım hocam müsait zamanda. Teşekkür ederim. :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.