Şimdi Ara

2006 Yılında Sıfır Alınan S40 Bitmek Bilmeyen Sorunları (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
244
Cevap
2
Favori
14.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İşin servis boyutuyla ilgili yaşanmış olanlar hakkında bir yorum yapmam veya mahkeme sürecinde hakimin hangi kriterlere göre veya hangi bilirkişinin verilerine göre karar verdiğine yorum yapmam, yargıtay süreci ile ilgili yorum yapmam çok doğru değil. Çünkü adalet sisteminin işleyişinde çok büyük problemler var. Bilirkişilik müessesesi hakkında çok sevgili bir dostumun bir sözü vardır ; "Şu anda bilirkişiler, bilirkişi değil tarafın kişisi olmuş durumda" (kendisi de mesleği itibariyle bir dönem bilirkişilikler yapmış ancak sözünden anlaşılacağı üzere artık yapmıyor, ben de nacizane 2-3 bilirkişilik deneyimi olan ve aynı gerekçeler ile dışında kalmayı tercih eden biriyim). Bu sebeble klasik bir laf ile "yargıya saygımız var" ama alınan her kararın ve onanan her kararın doğru olduğu anlamını da taşımıyor. Ancak sonuçta dava bitmiş ise sonucuna saygı duymak durumundayız. Bizler de tüketici olarak tüketici lehine bitmiş davaların bizim ileride yaşama ihtimalimiz olan sorunlara temel olacağı inancındayım.

    Sabri Beye yorum yapması için yapılan çağrıların çok doğru olduğuna inanmıyorum ki kendisi en az zamazingo77 arkadaşımız kadar haklılığına inanıyor. Ben yeniden herkese sürecin sonucunun hayırlı olmasını diliyorum. Winniesertan arkadaşımız sözlerine de katılıyorum, her firmada bu tür aracın boyalı çıkmasından, motor arızasından vs... mahkeme kararıyla iadelerin olduğunu biliyoruz, bu sonuç Volvo'yu etkilemez. Ancak hiç unutmadığım bir arkadaşın ifade ettiği bir konu vardı. Honda'da 3-4 yaşlarında iken aracını satmaya kalkan müşterinin aracının tamamen boyalı olduğu ikinci el satışta ortaya çıkmış ve Honda yapılan başvuruda hiç itiraz etmeden müşteriyi haklı bularak aracı iade alıp yeni bir Honda Civic vermiş. Bu da örnek bir davranış olmalıdır diye düşünüyorum.

    Bence artık Volvo Ford'tan kurtulmuş olduğu için kronik sorunlu araç üreteceğine de inanmıyorum. Yeni nesil S60, XC60 bunu zaten kanıtlıyor. V40 çıktı, tahmin ediyorum yepyeni S80'de yolda. 1-2 sene sonra yeni nesil 1.6 dizel poweshift S80 almayı düşünüyorum açıkçası. Tabi bu önümüzdeki 2 sene de biladerin kullanmakta olduğu XC60 ile yaşayacaklarımız, servis ilişkileri, vs... gibi durumlar bunda belirleyici rol oynayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 22 Ekim 2012; 0:57:35 >




  • yargıtayda onanan bir dosyanın veya davanın diyeyim bundan sonraki sürecini ben şahsen tam olarak bilmiyorum.

    sabri bey süreç sonuçlanmadı dediğine göre vardır bir bildiği,

    bundan sonraki süreç hakkında bilgi verecek olan var mı acaba?

    ben amerikayı niye seviyorum biliyormusunuz?

    adamlar kaybetsede kazansada karşıdaki kişiyi tebrik edebiliyor. karşısındakini kanlısı gibi görmüyor. bakın başkanlık seçimlerine.

    bu bir kültür, bu bir olgunluk ve erdemlilik bence. sabri beyde bizlere göre erdemlidir düşüncesinden hareketle yapacaktır yorumu diye düşündüm. ben yöneticilerin hep erdemli olduğunu koşulsuz kabul eden insan tipindenim. işletme muhasebe okumanın dezavantajı diyebiliriz bu duruma. yoksa tüzel kişilik erdemli yöneticilerin elinde olmazsa yıkılmaya mahkumdur. volvonun yıkılmasını istemeyiz. sonuçta sevdiğimiz ve güvendiğimiz araçları şimdilik üretiyor. geleceğe ise bakacağız.

    süreci burdan olmazsa başka yerden öğrenirim ben. neymiş bu bitmeyen süreç, bakalım.




  • Çok değerli Volvo Dostları ve çalışanları, mübarek Kurban Bayramınızı kutlar. Sağlıklı, huzurlu, mutlu nice bayramlara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de tüm değerli dostlarımın Kurban ve Cumhuriyet Bayramını en içten dileklerimle kutlarım
  • sevgili dostum Zamazingo77, ssözen ve tüm volvo severler ve kullanıcıları;

    bende tüm insanlığın huzurlu, mutlu ve barış içerisinde yaşamasının bir ışığı ve yol göstericisi olması temennisi ile kurban bayramınızı kutlar, sağlık huzur ve mutluluklar dilerim.

    nice bayramlara ...

    adana ylv77
  • Tüm volvocuların cumhuriyet ve kurban bayramları kutlu olsun.
  • Bende herkesin kurban bayramını ve cumhuriyet bayramını kutlarım
  • volvonun yıllardan beri benim gözümdeki "dayanıklı","sağlam" ve "güvenilir" imajı konunuzdan ötürü neredeyse sıfıra inmiş durumda çünkü,aynı şey ihtimal olarak yaşanması belkide nadir durumlardan birisi olsada bir insanın başına gelmesi durumunda hem insanı paranoyak yapar hemde söz konusu marka sayesinde bir güvensizlik oluşturması kaçınılmaz olur.özellikle v40 ı yakından takip eden birisi olarak bu durumu okuduğuma,sizinde böyle bir şeyi özellikle volvo gibi bir markadan yaşamanıza ciddi anlamda üzüldüm.umarım süreç sizin lehinize sonuçlanır demek istiyorum,kendi açımdanda ciddi olarak sarsıldığımı buradan belirtmek isterim.
    bu arada sırf bu konuya mesaj yazmak için ilk defa üyelik oluşturma ihtiyacı hissettim donanim habere




  • Bir Elmander kadar değerimiz olmadı, 6 yıldır boğuşuyoruz. Maalesef isveçli olmak lazımmış. Bir vatandaşına reklam amaçlı bedava İsveçli diye araç bağışlıyorlar çok ihtiyacı varmış gibi. Ama Türküz hakkımızı sonuna kadar arar ve hakkımızı alırız. Kimsenin bize bedava mal vermesine ihtiyacımız yok. Anlımızın hakkıyla kazanır helalinden alırız. Saygılarımla.
  • dostum ne yaptınız volvo Tr. konusunu

    anladığım kadarıyla önce değer tespiti yapılıp size ödeme yapıldıktan sonra mutlaka ama mutlaka görüşmek istiyorum şimdiden bilginiz olsun.

    süreç netleşsin, ondan sonra yazacağım bir kaç sayfalık yorumum olacak.

    kolay gelsin
  • Bu davanın Volvo tarafından kaybedileceği baştan belliydi. Ama onların da dava sürecinde diretmelerini anlayabiliyorum. İlk dönem gelen S40lardan ötürü Volvo'nun uğraştığı bu ve benzeri davaların sayısı çok değilse, ki çok olduğunu sanmıyorum, Volvo bu işten karlı çıkmış sayılır. Ancak Volvo-TR'ye tavsiyem artık Ford ortaklığında üretilmeyen, yeniden dirilen Volvo imajıyla piyasada yer bulan S60 kullanıcılarının sorunlarına da benzeri bir yaklaşımla yaklaşmamaları ve müşteri memnuniyeti için ellerinden gelen herşeyi yapmalarıdır. Bu sefer suçlanacak Ford vs. de yok. Aynı şey sırf yeni olduğu için bazı sorunlar çıkarma ihtimali olan V40 için de tavsiye edilir.
  • Suan toyota kullaniyorum ve toyotanin dizel motorlarda yasadigi sorunlqr sebebiyle volvoya gececektim ki bu konuya denk geldim. Benden uzak olsun, bu kadar kötü servis macerası duymadım. Gecmis olsun zamazingo, volvo kaybettigi guvenilir,sorunsuz arac namini 10 yildan once toparlayamaz, google aramalarda direk bu konu cikiyor.
  • bu arada alakasız olacak ama,v40 fiyatları belli olmuş ve 70k'den başlıyor..aslında yazabileceğim çok fazla şey var yeni v40 fiyat politikalarında ama hiç uzatmıcam,çuvallayacaklarına kesin gözüyle bakıyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gidakontrol

    Suan toyota kullaniyorum ve toyotanin dizel motorlarda yasadigi sorunlqr sebebiyle volvoya gececektim ki bu konuya denk geldim. Benden uzak olsun, bu kadar kötü servis macerası duymadım. Gecmis olsun zamazingo, volvo kaybettigi guvenilir,sorunsuz arac namini 10 yildan once toparlayamaz, google aramalarda direk bu konu cikiyor.

    1 kişinin başına geldiğini duyduğumuz kötü tecrübe için koskoca markayı gözden çıkarmanız biraz acımasızca olmuş.Tüm markalarda olabilecek bir şanssızlık bu.Aracın değiştirilmemesi içinde diretmek Türkiye şartlarında her markanın yapacağı şeydir.Buralar kar amacı güdülerek işletilen kurumlar.Her sorun yaşayana binbir özür dileyerek aynı ürünün yenisini vermek firmanın yapacağı şey?

    Bu kadar kötü servis maceralarının hepsi internette paylaşılmak zorunda değil.Benimde başka firmalardan bildiğim bu kadarda olmaz dedirten 1-2 hikaye var.Hele bir tanesi "aşk 3 harflidir" diye bazılarının tabir ettiği bir firmanın aşkı nasıl nefrete dönüştereceği ile ilgili ibretlik hikaye.Onlar paylaşılmıyor o zaman bunlar sorunsuz demek fazla iyi niyetli olur.

    Edit:

    Sevgili zamazingo

    Durumla ilgili hassasiyetini anlayabiliyorum ama Elmander'e araç bağışı ile senin durumunun arasında bir paralellik yok.Volvo sırf seninle itilaf halinde diye lansmana para harcamasın gibi bir durum yok.Bunun Elmander'in ihtiyaç sahibi olmaması ilede hiçbir ilgisi yok.O aracın başındayken o kadar kamera Elmander değil seni veya beni çekiyor olsaydı bizede hediye edilirdi emin ol.Bu işin doğası bu.Bunlara bakıp kendini üzme.Uzunda sürse davanı kazanmışsın.Her 2 taraf içinde hayırlısı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolbert -- 4 Kasım 2012; 19:20:00 >




  • Sayın üstat sevgili tolbert ben reklam olsun meşhur olayım diye bir şeylerin peşinde değilim reklam olsun diye yapsaydım şu andaki birkaç TV programına çıkmıştım. Haber yapalım diye beni arayan TV haberlerine bile gerek duymadım. Kendimi hiçte üzmüyorum aksine çok sevinçliyim. Davamı kazanmışım savaşımdan galip çıktım. Türk olmanın verdiği gururu yaşıyorum İsveçli değilim. Saygılarımla
  • "1 kişinin başına geldiğini duyduğumuz kötü tecrübe için koskoca markayı gözden çıkarmanız biraz acımasızca olmuş"
    Araçta arıza çıkması falan bunlar olabilir,ama volvo almayı düşünmemdeki esas unsur güvenlik ve sorunsuzluk,servis bu kadar problemliyken(servis müdürü bile forumda mahkeme sonucu hakkında yorum yapmış,bilirkişilerin verdiği kararları sorgulamış vs.) hayatta almam,geçen gün subaru ile ilgili başka bir olay duydum,onda da araca lpg takmıs alan kişi ve araç yolda kalmıs,8-10 bin tl hasar oluşmuş,subaru türkiye olay uzamasın,alan kişi subarudan soğumasın diye masrafları bile karşılamış,burda ise volvo olayı sakıza çevirmiş resmen.Neyse geçmiş olsun dostum,hakettiğiniz sonuç çıkmış mahkemeden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu tamamen nihayetine erdiğinde bence daha büyük bir gürültü kopacak gibi duruyor sanki.

    bu konu mutlaka Tüketici Derneklerinin dikkatini çekecektir. Basında işin peşini bırakmaz gibi geliyor bana. keza yerli ve yabancı rakipleri bunu affetmez. volvonun yukarı çıkma gayretlerine bence olumsuz anlamda bir prestij kaybettireceği kesin.

    konu öyle veya böyle yazılı ve görsel basında mutlaka yer bulacaktır. Taraflar istemesede bulacaktır.

    her şeyin hayırlısı olsun.

    bizde bir söz vardır. "Bir musubet Bin Nasihattan İyidir" diye.

    umarım bu ders niteliğini taşır ve Türkiyede artık bir çok şey yerine oturmasına vesile olur.

    hiç bir zaman bugün dünden kötü olamaz, olmamalıdır, olmayacakta.

    saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Hiç arıza yapmayan veya hakkıda dava olmayan marka arıyorsanız, dünyada böyle bir marka yok. Siz isterseniz ağzınızla kuş tutun, bunun sütü eksik diye sizi dava debilirler. Size düşen ise kendinizi en iyi şekilde savunmaktır. Davay kaybetmeniz haksız olduğunuz anlamına da gelmez ancak farklı faktörler kararda belirleyici oluyor. Koskoca x markası karşısında mağdur müşteri imajı. Sözünü ettiğiniz davayı çok iyi biliyorum ve haklı olduğumuza inamasak dava süreci devam etmezdi. Ayrıca şunu da hatırlatayım, hernekadar davacı taraf arızanın devam ettiğini belirtse de bunu gören, bilirkişi dahil (50 keze marşa basılıp bir arıza görmediği kendi beyanında mevcuttır) olmadığı gibi aracını kullanmaya da devam ediyor. Nasıl ki bu forumda dahi aracını değiştirdiğimiz müşterilerimizin olduğu gibi aracını değiştirme talebini , kendimizce haklı nedenlerle red edip dava sürecine girdiğimiz müşteriler de mevcut. Salt premium markayız diye her talebi kabul edecek değiliz.

    Sayın arkadaşlar kesinlikle kullanım kaynaklı olmayan imalat hatalı 2006 model S40 aracımızla ilgili bu forumda yazmayacağım dedim ama cevap hakkı doğduğu için yazıyorum.

    Sayın Sabri Bey hangi haklılığınızdan bahsediyorsunuz. 4 sefer marş motoru değişmiş 3 sefer volan dişlisi değişmiş başka arızalardan yollarda kalınmış iş emirleri sizlerde de var bendede var. Hepsini biliyorsunuz burada sıralamak istemiyorum davayı kaybetmişsiniz hala haklı olduğunuzdan bahsediyorsunuz. Ne yapmamız lazım? Kendimizi Sayın Volvo ya ve sana inandırmak için boğaz köprüsünden mi atlayalım. Bizde haklıyız kardeşim bizde haklıyız. Haklılığımız Türkiye Cumhuriyeti Devletinin yüce adaleti bile karar vermiş. Siz hala haklıyız diyorsunuz. 50 sefer marşa basılmış beyanı sizin marş motorunu ve volanı değiştirmenizden hemen sonra yetkili servisinizin tuttuğu iş emrinde yazıyor kim basmış 50 sefer marşa sizin servis elamanınız. Peki, yaklaşık 5 ay sonra neden bir daha yolda kalındı araç tekrar çekiciyle servise çekildi ve tekrar marş motoru ve volan değişti. Bilirkişiye de itiraz ettiniz tekrar aynı sonuç geldi. Aracı kullanıyorlar diyorsunuz ne yapalım müzede mi sergileseydik imalat hatalı araç diye. Birde kullanıyor diyorsunuz. Ne yapsaydık elimizden geldiğince tamir ettirip kullanmaya çalıştık.

    Kusura bakmayın ama şeriatın kestiği parmak acımaz diyen sizdiniz dava bitmiş demek ki şeriatın kestiği parmak ta acıyor. Saygılarımla




  • Sn. zamazingo,

    daha kesilen bir parmak yok dolayısyla acı yok merak etmeyin. Ha kesilse de acımaz o ayrı. Benim yazdıklarımı tekrar dikkatli okuyun lütfen. Ben araç arızalı değildi demedim. Şu anda aracında arıza yok ve halen kullanmaya devam ediyor dedim. Kendiniz de az önce doğruladınız arıza olmayıp bilrkiişi tesbitinde arızanın tesbit edilmediğini. Her Mahkeme kararı %100 doğru karardır diyemeyiz ancak dava sonucuna saygı gösteririz.

    Nese tekrar tekrar tartışmaya gerek yok. Size öncelikle sağlıklı günler sonrasında başarılı ve mutlu bir hayat dilerim.
  • Sayın Sabri Bey, lütfen kelime oyunu yapmayalım. Ben yetkili bilirkişilerin verdiği raporda aracın ayıplı ve imalat hatalı olduğunu yazıyorum. Siz itiraz ettiniz tekrar istediniz aynı ayıplı imalat hatalı rapor geldi. Dikkatli okuyun lütfen aracımızdaki arızalar devam etmektedir. Mahkeme süreci bitmiş ona da itiraz ettiniz Yargıtay’a gittiniz Yargıtay’da onama verdi siz hiç birini kabul etmiyorsunuz yüce adaletin verdiği karara bile %100 doğrudur diyemeyiz diyorsunuz. Size bende söyleyecek başka bir şey bulamıyorum. Bende size sağlıklı günler işinizde başarılar dilerim. Saygılarımla




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.