Şimdi Ara

2006 Yılında Sıfır Alınan S40 Bitmek Bilmeyen Sorunları (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
244
Cevap
2
Favori
14.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yazıyı baştan sonra okudum.
    Öncelikle haklılığına inanan ve sonuna kadar arayıp kazanan arkadaşımızı tebrik ediyorum.. Uzun bir süreç olmuş ama haklılığını ortaya koymuş.
    Bu olay Volvo'nun satış sonrası müşteri ilişkilerine mutlaka olumlu yansıyacaktır buna inanıyorum ama kalkıpta birkaç arkadaşın yazdığı gibi kendini ispatlamış bir markanın araçlarının sanki hepsi kötüymüş gibi gösterilmesine neden olamaz.. Volvo hala bilinen en kaliteli ve güvenli araç markalarından biri...
    Bana araç satmaya kalkacak kişi dünyada kendini ispatlamış Volvo'yu kötülerse, çayını içer, hayırlı işler der, geri dönmemek üzere kalkar giderim..
    İyi ki Denizli'de değilim....
  • @ssozen11
    T3 yazılımını göremedim ancak T4 için 20 bg ve 45 nm tork artış aftermarket (revo vb.) için az olsa da garanti sürecindeki araçlar için dikkate değer bir rakam

    @genel
    Konunun tamamını ben de okudum ve arkadaşı doğru inandığı şeyi sonuna kadar savunmasından ötürü kutluyorum, buradaki sorun aracın çıkarttığı problemler vs. değil distribütörün müşteriye karşı olan tutumu...

    20000 TL'lik dacia da 500000TL'lik ferrari de sorun çıkartabilir (hatta 458 italia modelleri ilk çıktığında arka tekerlerin orada plastik aksamı tutan yapışkanın erimesi sebebiyle bir parti araç cayır cayır yandı ferrari recall yapmak zorunda kalmıştı) ancak firmanın müşteriye karşı tavrı çok önemli.

    sadece volvo markasına özgü değil ancak, ne yazıkki bizim ülkemizde sebebini anlayamadığım bir şekilde müşteri değersiz görülmekte ve malın satılmasını müteakip yalan yanlış doldurulan (hatta pek çoğumuzun firmanın müşteri temsilcisiyle beraber doldurduğu) memnuniyet formu genel merkeze gönderildikten sonra satış sürecindeki gördüğümüz (bazı firmalarda onu bile bulamadığımız) ilgi ve alakanın sıfırlanması yani bir nevi "sattım gitti" bakış açısı.
    cümlemin başında belirttiğim gibi bu tavır sadece volvo markasına özgü değil şu ana kadar sıfır km satın aldığım ford, renault, opel, nissan, vw ve seat markalarında böyleydi, şansıma bende arkadaşınki gibi ciddi bir problem çıkmadı, sadece ufak tefek aksaklıklar gelen sesler vb. için servis yolunu tuttum ama kıytırık bir plastik parça değişimi için mahkeme duvarı gibi suratla da karşılaştım, 3000 km.de öten fren balatalarını garantiden değiştirmek için 2 ay da beklettiler.

    Dediğim gibi ne yazıkki ülkemizde müşteri sadece satın alma sürecinde müşteri, sonrası....




  • Ben bu konudaki tartışmaları baştan sona okudum. Herkesin olduğu gibi benim de ilk başta hak verdiğim taraf araba sahibi oldu. Ama sonra biraz daha okuyunca bu sefer haklılık/haksızlık ayrımı karıştı.
    Sorun yaşayan müşteri haklıdır veya haksızdır konusuna girmeyeceğim ama anlamadığım bir nokta var bu işte.

    Müşterinin arabasındaki sorun serviste hiçbir zaman tekrar edilememiş. Zaten müşteri de serviste sorunun tekrar edilebildiğine dair birşey söylememiş bu konuda. Ama kendi kullanırken bu sorunu yaşadığını söylemiş.
    Volvo tarafı sorunu tekrar edememesine rağmen, müşteri memnuniyeti açısından birkaç kere parça değişimi yapmış. Memnuniyet açısından güzel birşey bu.
    Fakat daha sonraki bilirkişi raporlarında bu parça değişimlerinden dolayı araç hatalı olarak görülmüş ve mahkemede delil olarak kullanılmış.
    Yine haklı haksız konusuna girmeden şu yorumu yapmak istiyorum. Müşterinin durumu psikolojik olsaydı, araçta aslında hiçbir sorun olmasaydı.
    Volvo müşterisi memnun olsun diye yaptığı parça değişimlerinden dolayı mağdur durumda kalmayacak mıydı?
    Yani müşteri memnuniyeti için yapılan birşey mahkemede aracın arızalı olduğu intibasını oluşturuyor.

    Hatalı mı düşünüyorum?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deeper_inside

    @ssozen11
    T3 yazılımını göremedim ancak T4 için 20 bg ve 45 nm tork artış aftermarket (revo vb.) için az olsa da garanti sürecindeki araçlar için dikkate değer bir rakam

    @genel
    Konunun tamamını ben de okudum ve arkadaşı doğru inandığı şeyi sonuna kadar savunmasından ötürü kutluyorum, buradaki sorun aracın çıkarttığı problemler vs. değil distribütörün müşteriye karşı olan tutumu...

    20000 TL'lik dacia da 500000TL'lik ferrari de sorun çıkartabilir (hatta 458 italia modelleri ilk çıktığında arka tekerlerin orada plastik aksamı tutan yapışkanın erimesi sebebiyle bir parti araç cayır cayır yandı ferrari recall yapmak zorunda kalmıştı) ancak firmanın müşteriye karşı tavrı çok önemli.

    sadece volvo markasına özgü değil ancak, ne yazıkki bizim ülkemizde sebebini anlayamadığım bir şekilde müşteri değersiz görülmekte ve malın satılmasını müteakip yalan yanlış doldurulan (hatta pek çoğumuzun firmanın müşteri temsilcisiyle beraber doldurduğu) memnuniyet formu genel merkeze gönderildikten sonra satış sürecindeki gördüğümüz (bazı firmalarda onu bile bulamadığımız) ilgi ve alakanın sıfırlanması yani bir nevi "sattım gitti" bakış açısı.
    cümlemin başında belirttiğim gibi bu tavır sadece volvo markasına özgü değil şu ana kadar sıfır km satın aldığım ford, renault, opel, nissan, vw ve seat markalarında böyleydi, şansıma bende arkadaşınki gibi ciddi bir problem çıkmadı, sadece ufak tefek aksaklıklar gelen sesler vb. için servis yolunu tuttum ama kıytırık bir plastik parça değişimi için mahkeme duvarı gibi suratla da karşılaştım, 3000 km.de öten fren balatalarını garantiden değiştirmek için 2 ay da beklettiler.

    Dediğim gibi ne yazıkki ülkemizde müşteri sadece satın alma sürecinde müşteri, sonrası....

    Servise giderseniz T3 için uygulama olduğunu görebilirsiniz. Sitenin güncellemesini Polestar yaptığı için biraz uzun sürüyor. Gerçi T3 motoruna sahip sattığımız araç sayısı bir elin parmaklarını geçmez herhalde :)




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.