Şimdi Ara

2006 Yılında Sıfır Alınan S40 Bitmek Bilmeyen Sorunları (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
244
Cevap
2
Favori
14.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dosya Sevk Nedeninde: Temyiz, İşlemli, Duruşmalı vede Tehirici İcra var. Volvo işi sıkıya aldığından icra koymamış olabilir avukat. Karar Niteliği: Kabul , Belgeler: Tamam diyor. Durum bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamazingo77

    Dosya Sevk Nedeninde: Temyiz, İşlemli, Duruşmalı vede Tehirici İcra var. Volvo işi sıkıya aldığından icra koymamış olabilir avukat. Karar Niteliği: Kabul , Belgeler: Tamam diyor. Durum bu.

    Karar niteliği=kabul derken bu yazının yazıldığı evrakı onaylayan yerel mahkemenin yargıtaya sevk dosyasındamı yazıyor.eğer öyleyse yine dediğim gibi onlar durumalı istemiş olabilir ama bunu yerel mahkeme reddemez zaten,yargıtay dosyayı ele aldığında duruşma talebini reddedecek,çünkü tüketici davalarında mürafaalı yargıtay duruşması yapılmaz kesinlikle.Avukatınızla dediğim konuyu bir görüşün isterseniz,avukatlar bunu kesinlikle bilir.




  • Sayın DATRONX üstad, bu konuyu konuaşacağım bakayım. Tehirici İcra var diye koymamış olabilir. Haciz işlemi bundan olmamış olabilir. Bu konuda ne diyorsunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamazingo77

    Sayın DATRONX üstad, bu konuyu konuaşacağım bakayım. Tehirici İcra var diye koymamış olabilir. Haciz işlemi bundan olmamış olabilir. Bu konuda ne diyorsunuz ?

    Mutlaka konuşun yargıtay meselesini,yanlış anlamanızı istemem ama avukatınızla ilgili biraz düşünceliyim.Tehirici icra değildir o,tehiri icradır anlamı da icraya itiraz edip,icrayı erteleme kararıdır.Bu kararı karşı taraf sizin icra haciz yapmamanız için talep etmiştir,ancak siz itiraz etmediyseniz yada avukatınız,onların icra ertelemesi kabul edilmiş olabilir.Benim davamdada tehiri icra istediler ama biz yerel mahkeme kararı olduğundan itiraz ettik,ve icrayı yaptık.Sanıyorum ya hukukçunuz canla başla mücadele etmemiş yada kapasitesi kısıtlı,anlattıklarınızdan bana öyle geliyor,sizlede yeterince iletişim kurmuyor gibi çünkü tam sizde bilmiyorsunuz.baştan gelişmeleri bilseydim yada dosyayı görseydim dahanet konuşabilirdim.dosyanın yerel mahkemede kapanması filan bunlar olası şeyler değil bence,dikkat ediniz avukatınızla iletişimi sıkı tutunuz,takipde olunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DATRONX -- 25 Mayıs 2012; 23:23:27 >




  • 2. Kez Bilirkişiye İstanbula dosya gönderilince, Babam gitti olayı çözdü. Gittiğinde Dosya kapalı gözüküyordu. Savcıya durumu bildirdi. Dosya 15 günde ile geldi ve dava sonuçlandı. Siz böyle yazınca işi dahada sıkı tutmak lazım.

    Zaten ne demişler kendi işini kendin takip edeceksin, akıl akıldan üstündür. Siz bile birşeyleri fark ettiniz daha bakalım neler çıkacak. Zaten her gün netten Yargıtaya girip çıkıyorum.

    Dosya 4. Hukuk Dairesinden, 13. Hukuk Dairesi hukuk dairesine aktarıldı. İşlem yapabilmek için Yargıtay sonucunu bekliyor oda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DATRONX

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Tahmin ediyorum ford tarafı yargıtay sürecinin sonunu bekleyip parayı geri tahsil edebilme ihtimalini düşünüyorlardır. Araç sonuçta yargıtaydan aksi bir karar çıkarsa sahibine iade edilecek. Böyle ince bir hesap yapıyorlardır. Aracın satışını alırlarsa yargıtay süreci kendiliğinden düşmüş olur bence.


    Canım kardeşim, yazımı dikkatli okursanız dava+yargıtay toplam 3,5 yıl sürdü.Ben yerel mahkemenin kararıyla bayinin hesaplarına tedbir koydurdum,onlarda blokeyi kaldırabilmek için parayı icraya teminat yatırdılar.Yargıtaydan dosya gelene kadar1 yıl gibi süre paraları icrada yattı uyudu güzelce.Yargıtaydan karar kesinleşince aracı teslim ettik,icradan da parayı aldık. Bunlar kasım 2010 da yargıtayı vs. hepsi bitti,sadece aracın noter devrini almadılar,yargı yolu sonsuza kadar bitmiştir.

    gerçekten eksik okumuşum, uykusuzluk var biraz, olsun o kadar Darısı zamazingo77'nin başına




  •  2006 Yılında Sıfır Alınan S40 Bitmek Bilmeyen Sorunları


    Araç Volvo Bursa Servisine son kez giderken, işte o zaman arabanın her yerini söktülerdi. Tampon falan ne varsa, ellenmedik yeri kalmadı aracın.

    Güçlü Firma karşısında, bizim gibi sıradan vatandaşlarının hakkını araması, ve bu davayı kazanmak için her koşulda önlerini kapamak için ellerinden geleni yaparlar. Çünkü onların elleri kolları çok uzun. E tabi bu işte inada bindi. Tüm gerçekleri yazarak, tabiki bu firmanın hoşuna gitmiyor. Gerçekler, size çarpıtılıyor diyerek sizleri yanıltmaya çalışıyorlar.

    Güya bir vatandaşın aracını değiştirmiştir. Oda bizim sayemizdedir gerçi sorunu neydi, nasıl Volvo HAK bulduda 6 yıldır her türlü süründürme ve işi uzatma olayını seçen. Dava süresince bir kere bile aramayan, sonrasında garanti süresince telefonlara çıkmayan firma yetkilileri burda sorunu çözemedikleri halde sizleri yanıltıyorlar. O adamında bak biz onunkini değiştirdik, bununkini İNAT Ettik değiştirmiyoruz. HAK zaten HAK Ettiğimiz için hala konuşuyoruz. HARAM MALDADA, PARADADA GÖZÜMÜZ YOK. Ama BİLİNÇİ TÜKETİCİ OLMAM VE HEREYİ HARFİYEN YAZMAM. YAŞADIKLARIMI ANLATMAM EN DOĞAL HAKKIM.

    Ben gerekirse ben size daha Marş ve Volan değişimde olan fotoğraflarıda paylaşırım. :D Sağlam arşivciyim demiştim demi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zamazingo77 -- 26 Mayıs 2012; 2:53:07 >




  • Sn. Zamazingo77

    size cevap yazmadıkça öfkelendiğinizi ve görüyor ve üzülüyorum. Biz size tüm söyleyebileceklerimizi yüzünüze karşı, toplantı veya telefonlarımız vasıtası ile söyledik. Madem buradan da cevap vermeye zorluyorsunuz, son kez size bu başlığı okuyanlara buaradan cevap yazayım. Cevap yazmamaız acizliğimizden değil, dava süreci devam ederken etik olmadığını düşünmemiz ve size halen müşterimiz olarak duyduğumuz saygıdan ibarettir.

    Aracınza 2006 yılının ekim ayında yapılan ilk marş motou değişimi haricinde, bugüne kadar bile halen marş kaçırma hadisesini bize gösterebilmiş değilsiniz. 2006 yılın ekim ayından sonra 2007 yılı ortasına kadar yapılan tüm değişimler sadece sadece sizlerin beyanına istinaden yapılan değişimlerdir. En son değişimi de yine sizin yoğun ısrarınız üzerine, paradan kaçmadığımızı göstermek için yaptık ve size bunu açıkca ifade ettik. Hatta babanıza da bu durumu ben şahsen telefonda anlattım. Sadece siz mutlu olun, içiniz rahat olsun diye yapıldı tüm bunlar.

    Sonra ne oldu, bizim salt müşteri beyanına güvenerek ,hiçbir servis yetkilimizin, Volvo TR'nin saha mühendisi ve Volvo TR'nin Servis Müdürü tarafından defalarca aracı incelemesine rağmen şahit olamadıkları bir arıza için yapılan parça değişimşeri sonra bizim aleyhimizde kullanıldı. Bilrkişi incelemesi esnasında Volvo TR ve Servis yetkilileri de oradaydı. bilrkişi incelemesi esnasında dahi marş kaçırma olayına kimse rastlayamadı. Bilirkişi de yine salt müşteribeyanına dayanarak arızanın devam ettiğini rapğorunda yazdı. Parçanın defalarca değişimine vurgu yaparak, üretim hatasına kanaat getirdi. Bu bilrkii raporunun neresine itibar edeyim???. Gözümüzün önünde gerçelşen bir testte, marş kaçırmadığı halde bunu raporuna yazamayan ve arızanın devam ettiğini belirten bir rapora niye itiraz etmemeyim.

    Siz yukarıda kendiniz yazdınız, 50 defa marşa bastılar , arıza göremeyince arıza olduğuna ikna olmadılar, benim söylememe güvenmediler diye. Kusura bakmayın ama 50 kez marşa basmak suretiyle hiç marş kaçırmıyorsa, ve nedense sadece siz eve gidince bu olay ortaya çıkıyorsa, kimse beni bu marş sisteminin arızalı olduğuna ikna edemez. Haklıyız, hakkımızı sonuna kadar savunacağız. Sz de haklı olduğunuzu düşünüyorsunuz doğal olarak, hakkınzı yasal platformda sonuna kadar aramanız da en doğla hakkınız, kmse size bizin niye mahkemeye verdiniz demiyor.

    Uzlaşma çabalarımız, sizlerin aracınıza piyasa gerçekleri ile bağdaşmayan fiyat talebiniz ve yeni araç fiyatında ulaşamayacağımız iskonto ısrarınız nedeniyle sonuç vermedi. Kusura bakmayın ama, sade burada ağızınzıa geleni yazıyorsunuz diye size sus payı olarak gereksiz bir indirim yapmak bizim iş ahlakımızda bulunmuyor.

    Size istediğiniz iskontoyu verip, aracınızı da istediğiniz fiyattan alsaydım bugün benden daha iyi satışsonrası yöneticisi olmayacktı. Sizi kendi söylemnize göre 6 yıldır mağdur eden marka birden kahraman olacaktı. Sn. zamazingo, biz müşteri memnuniyetini satın alarak yaratn bir firma değiliz. Haklıya hakkını teslim eden haksıza da haksız olduğunu sonun kadar haykıran bir firmayız. Kimsenin hakkını yemediğimiz gibi, kimseye de hakkımızı yedirme niyetinde değiliz. Yargı kararı çıkarsa da karar gereği neyse yerine getirmekten çekinmeyiz.

    2008 yılında 4 ve 2009 yılında 2 kez olmak üzre 6 servis girişinizde marş şikayeti hiç dile getirilmemiş ve kayıtlara yazılmamış? Son 3 yıdır da araç hiç yetkili servisimize uğramamış. Madem arıza devam ediyor niye hiçbir servis fişinde arıza kaydı yok? Çünkü araçta arıza yok. Arızayı sizden başka gören kimse yok. Size güvenerek işlem yapmaızın karşılığını mahkemeye verilerek ve yerel mahkemenin bizi haksız bulmasıyla aldık. Yargıtaya gitmek ve bu celsede şahsen bulunarak kendimizi savunmamızı özellikle ben talep ettim. Bugüne kadar hep dosyaya bakılarak ve araç üzerndeki gerçekler yok sayılarak yapıldı. Yargıtay'da ben kendimi savunmak ve davanın reddine veya yeniden görülmesine hükmedilmesini talep ediyorum. Bu benim en doğal demokratik hakkım.

    Sn. zamazingo77, bu size buradan son yazım, bundan sonra beni veya şirketimizi nekadar tahrik ederseniz edin, size bu platformdan cevap vermeyeceğiz. Size hayatta ve davanızda başarılar dilerim.

    Saygılarımla




  • quote:

    size cevap yazmadıkça öfkelendiğinizi ve görüyor ve üzülüyorum. Biz size tüm söyleyebileceklerimizi yüzünüze karşı, toplantı veya telefonlarımız vasıtası ile söyledik. Madem buradan da cevap vermeye zorluyorsunuz, son kez size bu başlığı okuyanlara buaradan cevap yazayım. Cevap yazmamaız acizliğimizden değil, dava süreci devam ederken etik olmadığını düşünmemiz ve size halen müşterimiz olarak duyduğumuz saygıdan ibarettir.

    Ben öfkelenmiyorum, ben gerçekleri yazında sizin hiç hoşunuza gitmiyor onu çok iyi görüyorum. Zaten Toplantıdada bir sonuç çıkmayacağı belliydi, zaten siz ordabile tüm kapıları kapayarak birşeyler sundunuz. ÜST Makamlara benim hesap vermem gerekir diyen ben değilim. Sizde verin cevabınızı sizi tutan yok. Ama bu zamana kadar bize yaşattıklarınızdan sonra hala bu araca sorunsuz diyebiliyorsunuz. Bize bunca sıkıntı yaratan araca ALIN SİZ BİNİN BAKALIM NE KADAR DAYANACAKSINIZ.

    quote:

    Aracınza 2006 yılının ekim ayında yapılan ilk marş motou değişimi haricinde, bugüne kadar bile halen marş kaçırma hadisesini bize gösterebilmiş değilsiniz. 2006 yılın ekim ayından sonra 2007 yılı ortasına kadar yapılan tüm değişimler sadece sadece sizlerin beyanına istinaden yapılan değişimlerdir. En son değişimi de yine sizin yoğun ısrarınız üzerine, paradan kaçmadığımızı göstermek için yaptık ve size bunu açıkca ifade ettik. Hatta babanıza da bu durumu ben şahsen telefonda anlattım. Sadece siz mutlu olun, içiniz rahat olsun diye yapıldı tüm bunlar.

    Sabri bey Allah aşkına, siz illa o CART ve Vıjjj Seslerini duymak mı istiyorsunuz bu konuda ikna olmak için ? Bizlerin beyanına göre değişim olacak tabiki araç sürekli marş kaöçırıyor, sizde çözemiyorsunuz. Sonrada BİZ BİRŞEY BULAMADIK, Aman ARAÇTA SORUN YOK gibi, hep zaman kazanma amaçlı söylemlere zaten GARANTİ SÜRESİ BİTENE Kadar geçiştiriniz.

    Yukarıda son kez Bursa Servise gittiğinde araç HİÇ GÖRMEDİNİZ YAKINDAN DEMİ, araçtan BEYAZ DUMANLAR Yükseldi, yolda bıraktı bizleri vede YAYAN eve döndük. HANİ ARAÇA GÜVENLE BİNEBİLECEKTİK.

    quote:

    Sonra ne oldu, bizim salt müşteri beyanına güvenerek ,hiçbir servis yetkilimizin, Volvo TR'nin saha mühendisi ve Volvo TR'nin Servis Müdürü tarafından defalarca aracı incelemesine rağmen şahit olamadıkları bir arıza için yapılan parça değişimşeri sonra bizim aleyhimizde kullanıldı. Bilrkişi incelemesi esnasında Volvo TR ve Servis yetkilileri de oradaydı. bilrkişi incelemesi esnasında dahi marş kaçırma olayına kimse rastlayamadı. Bilirkişi de yine salt müşteribeyanına dayanarak arızanın devam ettiğini rapğorunda yazdı. Parçanın defalarca değişimine vurgu yaparak, üretim hatasına kanaat getirdi. Bu bilrkii raporunun neresine itibar edeyim???. Gözümüzün önünde gerçelşen bir testte, marş kaçırmadığı halde bunu raporuna yazamayan ve arızanın devam ettiğini belirten bir rapora niye itiraz etmemeyim.


    Sabri bey son değişimde aracı hangi SAHA MÜHENDİSİNİZ İNCELEDİ, yada Servis Müdürünüz baktı ?? Ben hatta serviste özellike BURSA KAPALIYKEN, oraya gelen servisin marş ve volanı tekrar değiştirdiğinede pek inanmıyorum. Değiştiyse biz eve geldiğimizxe neden VIJJJ diye marş kaçırmalar devam etti. 50 Sefer değil 100 Sefer bassaymışsınızda duysaymışsınız.

    quote:

    Siz yukarıda kendiniz yazdınız, 50 defa marşa bastılar , arıza göremeyince arıza olduğuna ikna olmadılar, benim söylememe güvenmediler diye. Kusura bakmayın ama 50 kez marşa basmak suretiyle hiç marş kaçırmıyorsa, ve nedense sadece siz eve gidince bu olay ortaya çıkıyorsa, kimse beni bu marş sisteminin arızalı olduğuna ikna edemez. Haklıyız, hakkımızı sonuna kadar savunacağız. Sz de haklı olduğunuzu düşünüyorsunuz doğal olarak, hakkınzı yasal platformda sonuna kadar aramanız da en doğla hakkınız, kmse size bizin niye mahkemeye verdiniz demiyor.

    Sabri bey, bizim araçta SİZ KENDİNİZ Mİ MARŞA BASTINIZ ? Hayır servis elemanı geldi, bastı bastı durdu, kaçırsa bile duymamazlığa geldi SİZE DUYMAK İSTEDİĞİNİZ ŞEYİ SÖYLEDİ. Sizde tamam dediniz sorada hep işi uzattınız. Biz eve gidince Marş kaçırma olayı, SİZ ÖZEL SERVİS YOLLADINIZ YA BİZE VEDE BURSADAN BİR VATANDAŞA, Kaltık sorun ÇÖZÜLECEK DİYE BURSA YOLLARINA DÜŞTÜK, Orada aracı teslim edip araç o gün bile marş kaçırdı, Bize arabayı verdiler sorun yok diye ama SERVİS ELEMANI DİŞLERİN FOTOĞRAFLARINI ÇEKİP BENCE GERİ VERDİ, ben onların servis araçlarına bile PARÇA KUTULARI GÖRMEDİM.

    Bizede çağırsalardı serviste aşağıya, neden çağırmadılar YASAK Dediler. Ne kadar dikkate alacak o eleman gecenin bilmem kaçında gelen servis elemanı o sesi. Yani o zaman o kadar Bunu söylemek için yollamasaydınızda, nasılsa bu araç yine İstanbul yollarında marş sorunu yüzünden yine sizin servise gelecekti.



    quote:

    Uzlaşma çabalarımız, sizlerin aracınıza piyasa gerçekleri ile bağdaşmayan fiyat talebiniz ve yeni araç fiyatında ulaşamayacağımız iskonto ısrarınız nedeniyle sonuç vermedi. Kusura bakmayın ama, sade burada ağızınzıa geleni yazıyorsunuz diye size sus payı olarak gereksiz bir indirim yapmak bizim iş ahlakımızda bulunmuyor.

    Allah aşkına sabri bey. ÇOK CİDDİ İNDİRİM YAPICAM, sizin ARACINIZ EN YÜKSEK FİYATTAN ALICAM Diyen ben değilim. Bunu siz söylediniz SİZE GÜVENDİK GELDİK, ne değişti ? Çok CİDDİ DEDİĞİNİZ İNDİRİM 12.000 TL'nin neresi ciddi ? Yok yapamam edemem diyen ben değilim.

    Ben ağzıma geleni yazmıyorum gerçekleri yaşadıklarımı yazıyorum neden bunlar hoşunuza gitmiyor. Sizlerin bu tavırları, aman ne olursa olsun, yok biz bulamadık. BU ARAÇI BİZ BOZMADIK, Kendi kendine olan şeyler. Burda bile HALA VOLVO KULLANAN VATANDAŞIN; YADA ARAÇ SORUNUNU KABUL ETMEYEN BİR FİRMA OLARAK, suçu kendinizde değilde KULLANICI HATASINA YIKMAK ÜZERİNESİNİZ.

    BEN SUS PAYI İSTEMEDİMKİ, Yapamayacağınız ŞEYLER İÇİN SÖZ VERMEYİN O ZAMAN. Gidip araç seçtirmeyin bize, KALDIKI SİZ ÇOK CİDDİ İNDİRİM YAPSAYDINIZ. Bzizim avukat masrafları bunca bilirkişi raporlar ve onca masrafa denk gelip birde ÜSTÜNE BİZE PARA VERCEKTİK. Bunları neden yazmıyorsunuz Sabri bey, hep kendinizi inatla haklı görme çabalarından kaynaklanıyor.

    SİZ SADECE GÖRMEK İSTEDİĞİNİZİ GÖRÜYORSUNUZ.
    quote:

    Size istediğiniz iskontoyu verip, aracınızı da istediğiniz fiyattan alsaydım bugün benden daha iyi satışsonrası yöneticisi olmayacktı. Sizi kendi söylemnize göre 6 yıldır mağdur eden marka birden kahraman olacaktı. Sn. zamazingo, biz müşteri memnuniyetini satın alarak yaratn bir firma değiliz. Haklıya hakkını teslim eden haksıza da haksız olduğunu sonun kadar haykıran bir firmayız. Kimsenin hakkını yemediğimiz gibi, kimseye de hakkımızı yedirme niyetinde değiliz. Yargı kararı çıkarsa da karar gereği neyse yerine getirmekten çekinmeyiz.

    İşte yapmaya gönüllü olmazdığınızı KENDİNİZ YAZIYORSUNUZ. İstesek alırdık ama ALMADIK. Aracın KMSİNİ Öğrendiniz işte, DAVA SÜRESİNCE, Babama Volvo araştırması için telefon geliyor. Araç KMSİNİ Öğrenmek için. :D Aynı hesap.

    Ben kimseyi KAHRAMAN ETME DERDİNDE DEĞİLİM, Ama Aracına çok iyi bakan bir insanım. Hangisi olursa olsun. AMA SİZİN 2.EL DEKİ ADAMINIZ NEDEN ALMADI ARACI O ZAMAN BANA BUNU AÇIKLAYIN, Daha 1.000KM De gittik değiştirelim dedik. " SİZİN ARACINIZIN SORUNU BELLİ DEĞİL ALAMAYIZ " Diyen kişilere ne yapttınız UÇURDUNUZ MU ?

    Bize garanti süresi içerinde, Çıkılmayan telefonlar, psikolojik düşünüyorsunuz falan, hep zaman kazanmak adına bunları yapan ben değilim. Bunların nesi yalan ??

    quote:

    2008 yılında 4 ve 2009 yılında 2 kez olmak üzre 6 servis girişinizde marş şikayeti hiç dile getirilmemiş ve kayıtlara yazılmamış? Son 3 yıdır da araç hiç yetkili servisimize uğramamış. Madem arıza devam ediyor niye hiçbir servis fişinde arıza kaydı yok? Çünkü araçta arıza yok. Arızayı sizden başka gören kimse yok. Size güvenerek işlem yapmaızın karşılığını mahkemeye verilerek ve yerel mahkemenin bizi haksız bulmasıyla aldık. Yargıtaya gitmek ve bu celsede şahsen bulunarak kendimizi savunmamızı özellikle ben talep ettim. Bugüne kadar hep dosyaya bakılarak ve araç üzerndeki gerçekler yok sayılarak yapıldı. Yargıtay'da ben kendimi savunmak ve davanın reddine veya yeniden görülmesine hükmedilmesini talep ediyorum. Bu benim en doğal demokratik hakkım.


    Garanti süresi boyunca araç yeteri kadar servise girip marş ve volanlar değiştiğinden, yine yazdırsak SİZİN İÇİN BİR ANLAMI OLAMAYACAKTI. Araç neden 3 garantisi bittikten sonra SERVİSE UĞRUYAYIMKİ. BU aracın sorunu bulamayan çözemeyen servise NEDEN GÜVENEYİMKİ ??

    2 Sene önce aracın CAM SUYU CİVATASINI BİLE SIKMADAN bizi serviten yollayan Bursa, fark etmemiz, ACİL VOLVO da kalan USTA DÜZELTTİ. Nesine güveneyim servisin ?? Araçta halada MARŞ KAÇIRMA MEVCUT. SİZ TATMİN OLUN DİYE VİDEOYA ÇEKİP KOYACAĞIM artık.

    Servise aracı çekip 50 defa marşa basıp ama önce tabi bu MARŞ BASMA İŞİ PARÇALAR DEĞİŞTİKTEN SONRA OLUYOR. :D Parça değişince MARŞ KAÇIRIR MI ?? Servisteki Ustalar kendileri gördü DİŞLİLERDE SIYRIKLIKLAR OLDUĞU. Ayrıca VOLVODA ARKA ARKAYA 2 DEFA MARŞ BASILMIYOR. Bunu sizde biliyorsunuz KULLANICI HATASI OLMA İMKANI BİLE YOK.

    Bizim elimide vede servis fişlerinde çok güzel, marş ve volan arıza fişleri var. Sizde nasıl yok ??? Biz bunca değişen parçada bizim elimizde olan FİŞ SİZDE NASIL OLMAZ ?? Hayret... Araçta sorun var ama YETKİLİ SERVİSE GÜVEN YOK.

    Ben size bizim bu araça sorunu görenleri duyanları çok insan biliyor sadece SİZ BULAMIYORSUNUZ, sonrada ARAÇA SORUN YOK DİYORSUNUZ. İşte sizin kendinizde çözemediğiniz sorun bu. Hem müşteriye GÜVEN, Servis yolla, sonra SORUNU BULAMA, ÇÖZEME Sonrada ARAÇTA SORUN YOK De, geç kenara. Peki bu araç niye habire arızalanıyor ?? Yollarda neden bırakıyor.

    Twitterda Volvo Türkiyeye Yolda KALDIK Yazdım. Plaka ve Cep Numarası verdim. Arama bile aranmadık. Direksiyon hidroloği patladığında.
    quote:

    Size güvenerek işlem yapmaızın karşılığını mahkemeye verilerek ve yerel mahkemenin bizi haksız bulmasıyla aldık. Yargıtaya gitmek ve bu celsede şahsen bulunarak kendimizi savunmamızı özellikle ben talep ettim. Bugüne kadar hep dosyaya bakılarak ve araç üzerndeki gerçekler yok sayılarak yapıldı. Yargıtay'da ben kendimi savunmak ve davanın reddine veya yeniden görülmesine hükmedilmesini talep ediyorum. Bu benim en doğal demokratik hakkım.


    Sabri bey bize güneverek diyorsunzda SORUN ÇÖZÜLSÜN DİYE bize size güvenerek KAÇ DEFA SERVİSLERE GİTTİK. Ne oldu sonuç ? Çözemediniz. Araçtaki sorunu. Çözemeyincede SORUNSUZ DİYİP, Geçiştirdiniz. ARAÇTA YASAL OLARAK HEM MADDİ VE MANEVİ KAYIBIMIZ OLACAK, Araçta SAYISIZ PARÇA DEĞİŞİMİ OLACAK. Ondan sonrada yıllardan beri bizlere bu söylemleri tekrarlayıp duracaksınız.

    Araç üzerindeki GERÇEKLER ORTADA, Söküp BAKILDIĞINDA yine Dişlilerde Sıyrılmaları bulacaklar. GERÇEKLER, GERÇEKLER. Sizin zaten DURUŞMALI İSTEMENİZ BU SEBEPTEN, MAHKEMEDE SAVUNSAYDINIZ KENDİNİZİ, SUNSAYDINIZ BELGENİZİ NEDEN YAPMADINIZ ?? Yargıtay bunun yeri değilki. Dosyaya EKLEME YAPAMAZSIN. DURUŞMALI İSTEYEREKTE ZAMAN KAZANMA AMACINIZ VAR İŞTE.

    Elimizde herşeyin kanıtı var. Kaldıki araç satan sizin elamanlarınızın söylemleri, Bursada yetkili bayinin Müdür bile bizi haklı bularken. 4 KEZ MARŞ VE 3 KEZ VOLAN DEĞİŞEN, AKÜ Bİtti diye Orjinal AKÜ SÖKÜLÜP MUTLU AKÜ TAKILAN, vede GİZLİ AYIPLI BİR ARACIN SORUNUNU BULAMAYAN Vede Sadece kendinizi bu konuda söylem yapıp kendizi kandırıyorsunuz.

    GERÇEKLER BUNLAR

     2006 Yılında Sıfır Alınan S40 Bitmek Bilmeyen Sorunları


    BU ARAÇ BÖYLE SERVİSE ÇOK GİTTİ

     2006 Yılında Sıfır Alınan S40 Bitmek Bilmeyen Sorunları


    Hem sorunu bulama, hem işlem sürelerini uzat. Sonrada Burda 6 YILDIR VERİLEN Cevapların aynılarını VER.

    BİZİM HARAM MALDADA, PARADA GÖZÜMÜZ YOK. Yine yazıyorum, SİZ DİŞLİLERİN SIYRILDIĞINI GÖRMÜYORMSUNUZ ???

    Yada GÖRMEK İSTEDİĞİNİZİ Mİ Görüyorsunuz. Volvo Türkiye gerçeği budur.




  • syn ssözen 11 size defalarca sordum belki bu form bunun yeri değil ama işinize gelmeyen sorulara cevap vermediğiniz için yeniden soruyorum

    burda her fırsatta tüketiciden yana olduğunuzu söylüyorsunuz 2 sorum var

    1. 1.6 dizel araçlarınızı motorunu tedarik ettiğiniz asıl sahibi olan ford psa grubunun tespit ettiği bakım aralığından 5000-10000 km önce neden çağırıyorsunuz. motoru üretenler 15 000 20 000 binde çağırıyor bakıma

    2. onlar hem 5000-10000 km sonra çağırıyor hem bakım masrafı neden sizden 100 tl ye kadar daha ucuz.

    hem erken çağır hem pahalıya bak aynı motora

    cevap verirmisiniz ? zahmet olacak.
  • Hazır sorulmuşken bende birşeyler sormak istiyorum.Tüm yetkili servislerinizde 50.000 km bakımı için çok farklı rakamlar söyleniyor.Samsundaki bayiniz 400-450 tl civarı tüm filtreler dahil,trabzonda aynı,konya otokoç 700 tl tüm filtreler dahil.Antalya otokoç 600 tl mazot filtresi hariç fiyat veriyor. Bu çelişki nedendir? Karadeniz bölgesinde yaşamadığım için kazıklanmak mecburiyetinde miyim otokoça? Hepsi orjinal yedek parça kullanıyor ve aynı bakımı yapıyor antalya otokoç hariç.Neden fiyatlar farklı? ticaret ahlakı bu mudur ? müşteriden ne koparırsak mantığı mıdır? Saygılar efendim..
  • Merhaba,

    Bazı arkadaşlar sorularını sorarken biraz düşünerek sorabilirmi rica etsem. Aynı motor olsa dahi, bakım sadece motora yapılmaz ki. Birçok nokta kontrol edilir. Motor aynı diye aynı zamanda çağrılması gerektiği gibi saçma bir mantık olabilir mi Allah aşkına?

    İkinci konu, bakım fiyatlarında önemli bir kalem işçilik ücretidir (Mesela Trigger değişimi en az 1000 TL'dir ama parça maliyeti 300 - 400 TL'yi geçmez. İşçilik ücretidir fiyatı bu kadar yükselten). Bütün servislerde işçilik ücreti aynı olmaz ki. Sonuçta yetkili servis dahi olsa özel kişiler yönetir servisi. Doğrudan Volvo'nun yönettiğini mi düşünüyorsunuz? Faturadaki parça fiyatlarına bakmak lazım. Eğer parça fiyatlarında farklar varsa bir anormallik olduğu düşünülebilir.

    Bende vatandaşın kesinlikle mağdur edilmemesi gerektiğini düşünüyorum ama bazende saçmalamamak lazım.

    Son olarak, bir forum üzerinden doğrudan irtibat kurup soru sorabildiğiniz bir yetkiliye sahip başka bir firma daha var mı?




  • Hokka
    Niye gocundun saçmalığın kralını yapmışın

    Motor aynı diye bakım ücretleri aynımı olacak servis çalışanısın galiba
    Motor bilgin ne kadar
    laf olsun diye saçmalamışın

    bu motoru üreten firmalar bakım aralığını türkiye için 15 20 bin demiş
    sende bu motoru kullanan firmasın biz10 da çağıracağız üstelik fazla fiyata bakım yapıcaz diyeceksin

    Sonra bu formda çıkıp biz tüketiciden yanayız diyeceksin

    Hokka bende sana şaçmalama diyeceğim
    tek sebep para kazanmak
    ağır bakımlar dışında periodik bakımlar motora yapılır diğer aksamlar kontrol edilir problem varsa garantiden değişir veya kullanıcıya bilgi verilir yapalımmı diye
    Oturduğun yerden ahkam kesme biliyorsan konuş ben 2 yıl servis müdürlüğü yaptım
    o yüzden ben yemem başkasına yedir.
    yani citroen pegugeot ford aracın her yerine bakmıyor sadece motora bakıyor volvo her yeri kontrol ediyor öylemi komedisin.
    şirket politikasıysa kabul daha çok para kazanmak politikası o kadar
    .
    birdaha uslubuna dikkat et
    yoksa bu kadar kibar olmam
    son olarak şirkette çalışıpta başksının ylakalığını yapma o kişi forma girip bilgi paylaşma vs kendi insiyafitindedir. O kişininde bu formdan kazanımları vardır yazar yazmaz kendi bileceği iştir.
    ben serviste başıma gelenleri anlattım telefon açıp hesap sordunuzmu?
    Uslubuna dikkat et tüzel kişiliklerin yazamadığını sen yazma. Bir daha bu kadar kibar olmam hemm kel hem fodul olma.
    son olarak irtibat kurup hangi sorumuza cevap aldık hangi sıkıntımız giderildi yanında ise sor bakalım. Hiçbir arızası olmayan 3000 tlden fazla tutan klima komprosörüm ve yağ pompamı değiştirmeye kalkan servise ne yapmış
    Büyük firmaların hizmetleti tüm türkiyede aynıdır. Bu gıdadan onarıma kadar böyledir hangi servis çalışanıysan amirine sor kendi kendine gafil muhbirlik yapıp burda mahçup olma.
    birde nasıl bir ticari ahlakınız var anlamadım araç satarken türkiyenin her yerinde fiyat aynı servise gelince farklı. nasıl bir zihniyetsin.

    HOKKA EFENDİ
    BANA ÖZELDEN MESAJ ATMIŞ BENLE SİZ DİYE KONUŞUN DİYE HEM KEL HEM FODUL İNSANLARA SAÇMA SAÇMA KONUŞMAYIN, SAÇMALAMAYIN DİYOR SONRA KARŞIDAKİNE BANA NİYE SİZ DEMİYORSUNUZ DİYOR NE DİYEYİM BU ADAMA
    TANIŞMAK İSTERDİM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 2 Haziran 2012; 21:53:33 >




  • Konunuyu güncel tutalım :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamazingo77

    Konunuyu güncel tutalım :))


    haklısın hocam kusura bakma formunu kirlettik ama hokka gibi başkasının sözcülüğünü yapanada haddini bildirmek istedim

    kusura bakma umarım kazanırsın davanı.
    servis yetkilisi olarak görev yaptığım için iki tarafın yazılarınada şahsi fikrimi eklemek istedim

    kimse aracı sağlamken servise götürmez kimse şarj kaçırmıyorsa kaçırıyor demez. ben bu işlerin içindeydim bilirim eğriye eğri doğruya doğru yalnız bir konuda affına sığınarak hak vermedim sana 12000 tl indirim müthiş bir indirim bayii karları çok cüzi 10 sene önce öyleydi şimdi bilmem çokta artış olduğunu düşünmüyorum araç satış fiyatının %10 bile değil emin ol.

    diğer taraftan karşı taraf müşterinin beyanına göre volanı vs değiştirdiğini idda ediyor kimse müşterinin beyanı doğrultusunda bu işlemi yapmaz hemde 3 kere.

    hoşcakal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: zamazingo77

    Konunuyu güncel tutalım :))


    haklısın hocam kusura bakma formunu kirlettik ama hokka gibi başkasının sözcülüğünü yapanada haddini bildirmek istedim

    kusura bakma umarım kazanırsın davanı.
    servis yetkilisi olarak görev yaptığım için iki tarafın yazılarınada şahsi fikrimi eklemek istedim

    kimse aracı sağlamken servise götürmez kimse şarj kaçırmıyorsa kaçırıyor demez. ben bu işlerin içindeydim bilirim eğriye eğri doğruya doğru yalnız bir konuda affına sığınarak hak vermedim sana 12000 tl indirim müthiş bir indirim bayii karları çok cüzi 10 sene önce öyleydi şimdi bilmem çokta artış olduğunu düşünmüyorum araç satış fiyatının %10 bile değil emin ol.

    diğer taraftan karşı taraf müşterinin beyanına göre volanı vs değiştirdiğini idda ediyor kimse müşterinin beyanı doğrultusunda bu işlemi yapmaz hemde 3 kere.

    hoşcakal

    Benim bildiğimde %10'a kadar farklı bayilerde alımış iskontolar var, hatta hatırladığım forumdan cihanair'in opsiyonlar dahil listesi 110.000TL civarı iken aracını 100.000TL'ye almıştı. Yani kafadan 10.000TL iskonto almıştı diye biliyorum. Bence hiçbir iskonto yapılmamış gibi bir durum ortaya çıkıyor. O konuda zamazingo77'ye hak veriyorum. Hatta açtığı konuda verilen teklif fiyatının fotoğrafını yayınlamıştı, fiyatı söyleyemem bayiye ayıp olur demişti, sonra dayanamayıp fiyatıda yazmıştı diye hatırlıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 30 Mayıs 2012; 14:22:57 >




  •  2006 Yılında Sıfır Alınan S40 Bitmek Bilmeyen Sorunları

    Cihanair'in ifadesi'de şu ;
    quote:

    Boya koltuk koruma trafik sigortasi dahil arac 102.000 tl

    Volvo'da boya koruma falan 1000-1500TL gibi yapıyorlardı-trafik sigortası falan düşünce 100.000TL'ye almış liste üzerinden arabayı, doğru hatırlamışım. Resme bakarsanız fiyatta trafik sigortası yok.

    Kısaca, dava beni ilgilendirmez ama yiğidin hakkını yiğide vereceksin, bugün ben bayiye gitsem aynı iskontoyu alıyorum fsnn.
  • Volvo türkiyenin yaptığı indirim ayrıdır bayi olarak yapılan indirim ayrıdır farklı şeyler
    volvo türkiye kampanya yapar indirim sağlar bu bayinin karı değildir. Bay karı farklıdır buda yüzde 10 geçmez hatta yüzde ona yaklaşamaz
    Syn engin o kadr ağırlığınız varsa ben s80 1.6 180 hp almak istyorum 120 bin tl civarında 10-15 bin indirim yaptırn yarısını size hediye edeyim indirimin had madem yaptırabiliyorsunuz
    ne zamandırr almak istyorum bahaneem olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Volvo türkiyenin yaptığı indirim ayrıdır bayi olarak yapılan indirim ayrıdır farklı şeyler
    volvo türkiye kampanya yapar indirim sağlar bu bayinin karı değildir. Bay karı farklıdır buda yüzde 10 geçmez hatta yüzde ona yaklaşamaz
    Syn engin o kadr ağırlığınız varsa ben s80 1.6 180 hp almak istyorum 120 bin tl civarında 10-15 bin indirim yaptırn yarısını size hediye edeyim indirimin had madem yaptırabiliyorsunuz
    ne zamandırr almak istyorum bahaneem olur

    Bence cihanair'e başvurun, bu fiyatlarla araç alan kendisi. Ben sadece açıkça ifade edilmiş liste fiyatı ve bayinin yaptığını söylediği ve bu forumda açıkça yazılan net rakamları yukarıda yazdım.

    Biz de iyi iskonto almıştık XC60 alırken diyeyim, iskontoyu yapan da yine bayi idi, öyle özel kampanya falan yoktu, ama ben bu konuda daha fazla birşey söylemeyeyim, biz de ticaret erbabıyız, açıkçası şık değil alış-satış fiyatlarının rica edilmesine rağmen ifşa edilmesi, nacizane tavsiyem bayileri yoklayın, basitçe öyle söyleyeyim, iskonto yapıyorlar. Kendi fiyatımı söylemedim ama önünüzde iki örnek oluyor böylece(cihanair ve biz). Ama biraz emek harcayıp üstüne düşmeniz lazım derim İskonto'nun yarısı da size kalır, bana bir teşekkür yeter dostum.




  • neyse tavsiyelerin için sağol bu başka bir arkadaşın formu ve konu farklı

    ama bende defalarca gittim kimse 10-15 bin tl indirim yapmıyor.

    zamazingo yeniden kusura bakma
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.