Şimdi Ara

2005 Model CDTI Corsa MTV İlk Taksidi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 15 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 34 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • izmir_sevdalısı (3 mesaj) ozgur2007 (1 mesaj) EN.ES (1 mesaj) melankolik23 (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.
    Annem vergi yatırmaya gitmiş. 122,5 YTL almışlar. Ancak 175 YTL olması gerekmiyor mu? Vergi dairesine de sorduk. Aynı şeyi söylemişler. Siz (2005 Corsa CDTI kullananlar) kaç para yatırdınız?



    |
    |
  • Aynı durum başımıza geldi dostum ben de şaşırdım araba 2006 trafik çıkışlı bide ama 2005 model.Soruşturdum farketmiyormuş.2005 modelse 4-6 yaşa girmiş 122.5 ytl sorun yokmuş yani merak etme
  • Aracın model yılı 1 yaş olarak sayılıyor. 2005 model araç 4 yaşında oluyorki 4-7 yaş vergi sınıfına girer.

    Bende geçen yıl aynı hataya düştüm ama 70 küsür milyon az ödeyince vergiyi yolda para bulan çocuk gibi sevinmiştim.
  • Teşekkürler arkadaşlar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur2007

    Aynı durum başımıza geldi dostum ben de şaşırdım araba 2006 trafik çıkışlı bide ama 2005 model.Soruşturdum farketmiyormuş.2005 modelse 4-6 yaşa girmiş 122.5 ytl sorun yokmuş yani merak etme

    Olur mu öyle şey kardeşim? Benim arabam daha 2,5 yaşında. 24000 Km.de kız gibi araba. Kimseye "senin araban 4 yaşında" dedirtmem.




  • çok güzel bir haber bu..demek 175-125:50 lira daha az ödeyeceğiz....eyw
  • quote:

    Orjinalden alıntı: melankolik23

    çok güzel bir haber bu..demek 175-125:50 lira daha az ödeyeceğiz....eyw

    Bir 50'de Temmuz'da kâr.. Eder 100 YTL.
    Gerçi araba ablamın ama olsun :)
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.