Şimdi Ara

2004 CLİO 1.5 ile ilgili bir kaç soru!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
22.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalr. ben 2.el 2004 clio almayi planlıyorum
    arabanın kapısında dci yaziyordu bu dizel olduğunun m u gösteriyor?
    birde renault2 den alacaktim ama emin değilim
    en güvenilir burasıdır sanırım.sizden yorum bekliyorum
    araç 100.000km de 2004 model 1.5 motor ve 14.500ytl
    sizce nasıl bu fiyat
    bide güevenebilirim değil mi bu renault2 ye?
    yardımalrınızı bekliyorum
    şimdiden teşekkurler


    düzeltme:

    motor hacmi 1.6 değil 1.5 dir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yazacak -- 2 Ocak 2008; 20:45:01 >



  • dci : dizel anlamına geliyor .. bizde war bir tane 2004 model tüplü memnunuz ama tek sorun hafif olması bir de adamlar içini daraltmışlar

    bagajı büyütmüşler

    sanki bagajda oturacaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freezone_dh

    dci : dizel anlamına geliyor .. bizde war bir tane 2004 model tüplü memnunuz ama tek sorun hafif olması bir de adamlar içini daraltmışlar

    bagajı büyütmüşler

    sanki bagajda oturacaz
    dizel araba daha mı avantajlıdır
    yoksa ona da m i tüp tKTıralım
    satıcı dediki
    dizel s.içinde 170kuruş, s.dişi 120kuruş (km'de) dedi.
    aracin 100.000 i geçmesi kötü bir durum mu ne dersiniz?
    yanıtlarınızı bekliorum...




  • ya kardeş 100 000 geçmişse önermem gel sana bizim clioyu werelm

    tertemi sıralı sistem lpg mardin"dedir .. 16,500 düşünüoruz..

    normal clio"olara 15 500 istiolar bizimkisi sıralı tüplü 16,500 istiyoruz normaldir

    100 000"i geçmişse motor yüzde 40"ı gitmiştir
    o araba seni anca 60 000 - 70 000 km götürür sonra motor düşebilir

    bizim makine 68,000"de fln .. üstelik kaza yoq.. çiziklerden boya var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freezone_dh

    ya kardeş 100 000 geçmişse önermem gel sana bizim clioyu werelm

    tertemi sıralı sistem lpg mardin"dedir .. 16,500 düşünüoruz..

    normal clio"olara 15 500 istiolar bizimkisi sıralı tüplü 16,500 istiyoruz normaldir

    100 000"i geçmişse motor yüzde 40"ı gitmiştir
    o araba seni anca 60 000 - 70 000 km götürür sonra motor düşebilir

    bizim makine 68,000"de fln .. üstelik kaza yoq.. çiziklerden boya var
    quote:

    Orjinalden alıntı: freezone_dh

    ya kardeş 100 000 geçmişse önermem gel sana bizim clioyu werelm

    tertemi sıralı sistem lpg mardin"dedir .. 16,500 düşünüoruz..

    normal clio"olara 15 500 istiolar bizimkisi sıralı tüplü 16,500 istiyoruz normaldir

    100 000"i geçmişse motor yüzde 40"ı gitmiştir
    o araba seni anca 60 000 - 70 000 km götürür sonra motor düşebilir

    bizim makine 68,000"de fln .. üstelik kaza yoq.. çiziklerden boya var

    bu fiata 2005 modelini buldum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yazacak

    quote:

    Orjinalden alıntı: freezone_dh

    ya kardeş 100 000 geçmişse önermem gel sana bizim clioyu werelm

    tertemi sıralı sistem lpg mardin"dedir .. 16,500 düşünüoruz..

    normal clio"olara 15 500 istiolar bizimkisi sıralı tüplü 16,500 istiyoruz normaldir

    100 000"i geçmişse motor yüzde 40"ı gitmiştir
    o araba seni anca 60 000 - 70 000 km götürür sonra motor düşebilir

    bizim makine 68,000"de fln .. üstelik kaza yoq.. çiziklerden boya var

    bu fiata 2005 modelini buldum...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yazacak


    quote:

    Orjinalden alıntı: freezone_dh

    ya kardeş 100 000 geçmişse önermem gel sana bizim clioyu werelm

    tertemi sıralı sistem lpg mardin"dedir .. 16,500 düşünüoruz..

    normal clio"olara 15 500 istiolar bizimkisi sıralı tüplü 16,500 istiyoruz normaldir

    100 000"i geçmişse motor yüzde 40"ı gitmiştir
    o araba seni anca 60 000 - 70 000 km götürür sonra motor düşebilir

    bizim makine 68,000"de fln .. üstelik kaza yoq.. çiziklerden boya var

    bu fiata 2005 modelini buldum...


    bizimki kadar temiz we tüplü mü acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freezone_dh

    quote:

    Orjinalden alıntı: yazacak


    quote:

    Orjinalden alıntı: freezone_dh

    ya kardeş 100 000 geçmişse önermem gel sana bizim clioyu werelm

    tertemi sıralı sistem lpg mardin"dedir .. 16,500 düşünüoruz..

    normal clio"olara 15 500 istiolar bizimkisi sıralı tüplü 16,500 istiyoruz normaldir

    100 000"i geçmişse motor yüzde 40"ı gitmiştir
    o araba seni anca 60 000 - 70 000 km götürür sonra motor düşebilir

    bizim makine 68,000"de fln .. üstelik kaza yoq.. çiziklerden boya var

    bu fiata 2005 modelini buldum...


    bizimki kadar temiz we tüplü mü acaba

    Alıntıları Göster
    benzinli 1,4 lpg li 300 bin km de araç biliyorum hala tık. dizel 150-200 binden sonra ne olur bilmem benzinlide Renault çok iyi.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu Normal mi? 1.5 Dci
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biz

    benzinli 1,4 lpg li 300 bin km de araç biliyorum hala tık. dizel 150-200 binden sonra ne olur bilmem benzinlide Renault çok iyi.

    Alıntıları Göster
    fiati uygun mu sizce
    bi de dizel kullnan bu model için ekonomk midir?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yazacak

    merhabalr. ben 2.el 2004 clio almayi planlıyorum
    arabanın kapısında dci yaziyordu bu dizel olduğunun m u gösteriyor?
    birde renault2 den alacaktim ama emin değilim
    en güvenilir burasıdır sanırım.sizden yorum bekliyorum
    araç 100.000km de 2004 model 1.6 motor ve 14.500ytl
    sizce nasıl bu fiyat
    bide güevenebilirim değil mi bu renault2 ye?
    yardımalrınızı bekliyorum
    şimdiden teşekkurler.


    Almayı düşündüğünüz araçla ilgili olarak;
    1. Renault'un Türkiye'de satılan dizel modellerinin motor hacmi ya 1,5 ya da 1,9 Lt'dir. 1,6 lt'lik dizel versiyonu bulunmamaktadır. Buna göre araç muhtemelen 1,5 lt motor hacmine sahiptir. Araç tahmin ediyorum intercool'sız 65 BG versiyonudur.
    2. 1,6 lt'lik versiyonlar benzinli olup, Symbol 107 BG, H/B (3 veya 5 kapı)'de 110 BG güce sahiptir. Ancak kapısında "DCI" yazdığını belirttiğinizden, benzinli olmadığını tahmin ediyorum.
    3. Araç 100.000 Km sınırına geldiğinden, arıza çıkarma olasılığı yüksektir. Aracın Renault2'den satılması sonucu çok değiştirmez. Özellikle dizel motorun turbo ve enjektörlerinde meydana gelebilecek arızalar sizi üzebilir ve maliyeti 5000 YTL'yi bulan masrafları karşılamak zorunda kalabilirsiniz. Ancak bildiğim kadarıyla Renault 2 nci ellere de belirli bir Km/yıl için mekanik garanti veriyor, ancak motor arızaları bu kapsamda değerlendirilir mi bilmiyorum. Eğer değerlendiriliyorsa, araç tercih sırasına alınabilir. Ancak araç dizel olduğu ve 100.000 Km sınırına geldiğinden motordan kaynaklanabilecek arızalar yüksek risk faktörü olarak kalmaya devam edecektir. Önerim, 2 nci el dizel alacaksanız tanıdıktan alınız veya biraz maddi imkanlarınızı zorlayarak "0" Km tercih ediniz. Selamlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: yazacak

    merhabalr. ben 2.el 2004 clio almayi planlıyorum
    arabanın kapısında dci yaziyordu bu dizel olduğunun m u gösteriyor?
    birde renault2 den alacaktim ama emin değilim
    en güvenilir burasıdır sanırım.sizden yorum bekliyorum
    araç 100.000km de 2004 model 1.6 motor ve 14.500ytl
    sizce nasıl bu fiyat
    bide güevenebilirim değil mi bu renault2 ye?
    yardımalrınızı bekliyorum
    şimdiden teşekkurler.


    Almayı düşündüğünüz araçla ilgili olarak;
    1. Renault'un Türkiye'de satılan dizel modellerinin motor hacmi ya 1,5 ya da 1,9 Lt'dir. 1,6 lt'lik dizel versiyonu bulunmamaktadır. Buna göre araç muhtemelen 1,5 lt motor hacmine sahiptir. Araç tahmin ediyorum intercool'sız 65 BG versiyonudur.
    2. 1,6 lt'lik versiyonlar benzinli olup, Symbol 107 BG, H/B (3 veya 5 kapı)'de 110 BG güce sahiptir. Ancak kapısında "DCI" yazdığını belirttiğinizden, benzinli olmadığını tahmin ediyorum.
    3. Araç 100.000 Km sınırına geldiğinden, arıza çıkarma olasılığı yüksektir. Aracın Renault2'den satılması sonucu çok değiştirmez. Özellikle dizel motorun turbo ve enjektörlerinde meydana gelebilecek arızalar sizi üzebilir ve maliyeti 5000 YTL'yi bulan masrafları karşılamak zorunda kalabilirsiniz. Ancak bildiğim kadarıyla Renault 2 nci ellere de belirli bir Km/yıl için mekanik garanti veriyor, ancak motor arızaları bu kapsamda değerlendirilir mi bilmiyorum. Eğer değerlendiriliyorsa, araç tercih sırasına alınabilir. Ancak araç dizel olduğu ve 100.000 Km sınırına geldiğinden motordan kaynaklanabilecek arızalar yüksek risk faktörü olarak kalmaya devam edecektir. Önerim, 2 nci el dizel alacaksanız tanıdıktan alınız veya biraz maddi imkanlarınızı zorlayarak "0" Km tercih ediniz. Selamlar..
    teşekkurler turbox

    otomobile bugun tekrar gittim baktım
    model 2004
    km 106.100
    1.5 renault clio
    en son 13.500 ytl olur dedi.
    ancak araba arkadan darbe almış imiş.
    çok önemli bir darbe olmadığını söyledi.
    ne dersiniz bu fiat uygun mu?

    bir de 100 bini geçen dizellerde gerçekten problem çıkma olasılığı var mdır?
    ya da problemi ortadan kaldırmanın masrafı nedir?

    bir soru daha
    ben bu clio ları clio symbolden nasıl ayırabilirm?
    arkasında sadece clio yazıyor ama adam cu symbol dedi?
    symbol istemiyoruz da...

    teşekkurler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yazacak

    teşekkurler turbox

    otomobile bugun tekrar gittim baktım
    model 2004
    km 106.100
    1.5 renault clio
    en son 13.500 ytl olur dedi.
    ancak araba arkadan darbe almış imiş.
    çok önemli bir darbe olmadığını söyledi.
    ne dersiniz bu fiat uygun mu?

    bir de 100 bini geçen dizellerde gerçekten problem çıkma olasılığı var mdır?
    ya da problemi ortadan kaldırmanın masrafı nedir?

    bir soru daha
    ben bu clio ları clio symbolden nasıl ayırabilirm?
    arkasında sadece clio yazıyor ama adam cu symbol dedi?
    symbol istemiyoruz da...

    teşekkurler

    Alıntıları Göster
    arkadan darbe almışsa alma arkadaşım ben bu hatayı yıllar önce yaptım , bişey olmaz dedim şahin araba almıştım ama sanayiden çıkmadım bi türlü bence 2-3 milyar daha ver temiz vede klimalı olanını al , hem satarken hemde binerken için rahat etsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 3 Ocak 2008; 14:39:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yazacak

    teşekkurler turbox

    otomobile bugun tekrar gittim baktım
    model 2004
    km 106.100
    1.5 renault clio
    en son 13.500 ytl olur dedi.
    ancak araba arkadan darbe almış imiş.
    çok önemli bir darbe olmadığını söyledi.
    ne dersiniz bu fiat uygun mu?

    bir de 100 bini geçen dizellerde gerçekten problem çıkma olasılığı var mdır?
    ya da problemi ortadan kaldırmanın masrafı nedir?

    bir soru daha
    ben bu clio ları clio symbolden nasıl ayırabilirm?
    arkasında sadece clio yazıyor ama adam cu symbol dedi?
    symbol istemiyoruz da...

    teşekkurler

    Alıntıları Göster
    ARABA bu arakadaslar
    biri bana desin burda clio symbol yaziyor
    ama markasi arkasında clio yaziyor
    ben mi yanlışım
    sizlerden bu araba ile ilgili yorumlar bekliyorum

    http://www.renault2.com/IkinciEl/AracDetayGoster.do?aracID=2022




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    arkadan darbe almışsa alma arkadaşım ben bu hatayı yıllar önce yaptım , bişey olmaz dedim şahin araba almıştım ama sanayiden çıkmadım bi türlü bence 2-3 milyar daha ver temiz vede klimalı olanını al , hem satarken hemde binerken için rahat etsin

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    arkadan darbe almışsa alma arkadaşım ben bu hatayı yıllar önce yaptım , bişey olmaz dedim şahin araba almıştım ama sanayiden çıkmadım bi türlü bence 2-3 milyar daha ver temiz vede klimalı olanını al , hem satarken hemde binerken için rahat etsin


    adam diskleri değitirdik dedi. belkim sorun olmaz diye düşünüyorum
    ayrıca 96 nokta kontrolu de yapilmiş!
    bilemiyorum
    aklım karışık...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yazacak

    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    arkadan darbe almışsa alma arkadaşım ben bu hatayı yıllar önce yaptım , bişey olmaz dedim şahin araba almıştım ama sanayiden çıkmadım bi türlü bence 2-3 milyar daha ver temiz vede klimalı olanını al , hem satarken hemde binerken için rahat etsin


    adam diskleri değitirdik dedi. belkim sorun olmaz diye düşünüyorum
    ayrıca 96 nokta kontrolu de yapilmiş!
    bilemiyorum
    aklım karışık...

    Alıntıları Göster
    fikirlerinizi bekliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yazacak

    fikirlerinizi bekliyorum...

    Alıntıları Göster
    servislerin 96 nokta kontrolü dediğine inanmanı tavsiye etmem , bendeki 2 parça boyalı arabayı satacağım zaman exper raporunda o kadar kötülediler ki aracı nerdeyse alacak adama bunu alma 0 km verelim sana demeleri kaldı, ama kendi arabalarına gelince altın , yinede sen bilirsin ama sanayiye al götür aracı ver 10-20 ytl kaportacılara iyice bi bakın şuna de , sonradan pişman olmaktan iyidir o aracın şasiside kaymıştır vede clioların şasisi darbe aldımı düzen tutmaz çok iyi yapılmadı ise araba yolda giderken arkası başka yere önü başka yere gider sonra , ben seni yönlendirmek istemem istersen al ama ben olsam almam , hele servislerden hiç almam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 4 Ocak 2008; 2:21:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yazacak

    dizel araba daha mı avantajlıdır
    yoksa ona da m i tüp tKTıralım
    satıcı dediki
    dizel s.içinde 170kuruş, s.dişi 120kuruş (km'de) dedi.
    aracin 100.000 i geçmesi kötü bir durum mu ne dersiniz?
    yanıtlarınızı bekliorum...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yazacak

    dizel s.içinde 170kuruş, s.dişi 120kuruş (km'de) dedi.




    Euro dizel 2.66 ytl oldu.
    Bu şartlarda 12 kuruş yakmasına imkan yok.
    12 kuruş yakması için 100 km'de ortalama 4.5 litre yakması lazım.
    Bu da 80-90 km sabit hızla gidilmesi anlamına gelirki bu çok zor.
    Ben yıllarca denedim.
    Şehir dışında, şehir içi gibi yakmasa da ortalama değerde yakıyor araçlar.

    Clio Symbol'nun bir sedan araca göre iç hacmi dar.
    Ön konsola bakıldığında veya ön/arka koltuğa oturulduğunda bu darlık hemen göze çarpar.
    Hiç kullanmadım ama bindiğim taksilerde tecrübe ettim.
    Taksicilere de hep araç tecrübelerini sorarım.
    Siz de yapın.

    Clio Symbol, Albea ve Accent'ı en çok taksiciler kullanıyor,
    Onlara danış derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yazacak

    teşekkurler turbox

    otomobile bugun tekrar gittim baktım
    model 2004
    km 106.100
    1.5 renault clio
    en son 13.500 ytl olur dedi.
    ancak araba arkadan darbe almış imiş.
    çok önemli bir darbe olmadığını söyledi.
    ne dersiniz bu fiat uygun mu?

    bir de 100 bini geçen dizellerde gerçekten problem çıkma olasılığı var mdır?
    ya da problemi ortadan kaldırmanın masrafı nedir?

    bir soru daha
    ben bu clio ları clio symbolden nasıl ayırabilirm?
    arkasında sadece clio yazıyor ama adam cu symbol dedi?
    symbol istemiyoruz da...

    teşekkurler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yazacak

    teşekkurler turbox

    otomobile bugun tekrar gittim baktım
    model 2004
    km 106.100
    1.5 renault clio
    en son 13.500 ytl olur dedi.
    ancak araba arkadan darbe almış imiş.
    çok önemli bir darbe olmadığını söyledi.
    ne dersiniz bu fiat uygun mu?

    bir de 100 bini geçen dizellerde gerçekten problem çıkma olasılığı var mdır?
    ya da problemi ortadan kaldırmanın masrafı nedir?

    bir soru daha
    ben bu clio ları clio symbolden nasıl ayırabilirm?
    arkasında sadece clio yazıyor ama adam cu symbol dedi?
    symbol istemiyoruz da...

    teşekkurler


    Sayın Yazacak;
    1. Clio ile Symbol'lerin arasındaki en belirgin fark, Clio'ların H/B, Symbol'lerin sedan kasaya sahip olmasıdır. Symbol'ler yerli üretim olup, Clio'lar III ncü fazı hariç olmak üzere I ve II nci fazları ithaldir. Eğer kasanın arkası kesik (H/B) ise Clio, arkasında geniş bir bagajı varsa Symbol'dür.
    2. Satın almayı düşündüğünüz araç daha önceki mesajımda da belirttiğim gibi, 100.000 Km'i geçmiş olması sebebiyle, arıza çıkartma olasılığı yüksektir. Verdiğiniz linkten incelediğim kadarıyla araca garanti verilmiyor, bu çok büyük bir risk.. Bu, arızanın tipine bağlı olarak 5.000 YTL'e kadar bir masrafı göz önüne almanızı gerektirir. Ayrıca aracın arkadan darbe aldığını belirtmişsiniz. Bir de 2004 model dizel bir aracın Renault2'den satılmasına rağmen 13.500 YTL'lik fiyat etiketi taşıması bir hayli şüpheli.. Zira, bu fiyata benzinli bir Clio'yu almanız bile zor.. Araç muhtemelen Autentique donanıma sahip olsa da, bence fiyatı 15.000 YTL civarında olmalı.. Neticede, bence bu aracı değerlendirmeye almaktan vazgeçiniz. Yerine, eğer çok Km yapacaksanız, LPG'li 1,4 75 BG veya 1,4 16V 98 BG versiyonlar ya da temiz dizel versiyonları arayabilirsiniz. Detay için PM'de atabilirsiniz. Selamlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbox -- 3 Ocak 2008; 15:48:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: yazacak

    teşekkurler turbox

    otomobile bugun tekrar gittim baktım
    model 2004
    km 106.100
    1.5 renault clio
    en son 13.500 ytl olur dedi.
    ancak araba arkadan darbe almış imiş.
    çok önemli bir darbe olmadığını söyledi.
    ne dersiniz bu fiat uygun mu?

    bir de 100 bini geçen dizellerde gerçekten problem çıkma olasılığı var mdır?
    ya da problemi ortadan kaldırmanın masrafı nedir?

    bir soru daha
    ben bu clio ları clio symbolden nasıl ayırabilirm?
    arkasında sadece clio yazıyor ama adam cu symbol dedi?
    symbol istemiyoruz da...

    teşekkurler


    Sayın Yazacak;
    1. Clio ile Symbol'lerin arasındaki en belirgin fark, Clio'ların H/B, Symbol'lerin sedan kasaya sahip olmasıdır. Symbol'ler yerli üretim olup, Clio'lar III ncü fazı hariç olmak üzere I ve II nci fazları ithaldir. Eğer kasanın arkası kesik (H/B) ise Clio, arkasında geniş bir bagajı varsa Symbol'dür.
    2. Satın almayı düşündüğünüz araç daha önceki mesajımda da belirttiğim gibi, 100.000 Km'i geçmiş olması sebebiyle, arıza çıkartma olasılığı yüksektir. Verdiğiniz linkten incelediğim kadarıyla araca garanti verilmiyor, bu çok büyük bir risk.. Bu, arızanın tipine bağlı olarak 5.000 YTL'e kadar bir masrafı göz önüne almanızı gerektirir. Ayrıca aracın arkadan darbe aldığını belirtmişsiniz. Bir de 2004 model dizel bir aracın Renault2'den satılmasına rağmen 13.500 YTL'lik fiyat etiketi taşıması bir hayli şüpheli.. Zira, bu fiyata benzinli bir Clio'yu almanız bile zor.. Araç muhtemelen Autentique donanıma sahip olsa da, bence fiyatı 15.000 YTL civarında olmalı.. Neticede, bence bu aracı değerlendirmeye almaktan vazgeçiniz. Yerine, eğer çok Km yapacaksanız, LPG'li 1,4 75 BG veya 1,4 16V 98 BG versiyonlar ya da temiz dizel versiyonları arayabilirsiniz. Detay için PM'de atabilirsiniz. Selamlar..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: turbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: yazacak

    teşekkurler turbox

    otomobile bugun tekrar gittim baktım
    model 2004
    km 106.100
    1.5 renault clio
    en son 13.500 ytl olur dedi.
    ancak araba arkadan darbe almış imiş.
    çok önemli bir darbe olmadığını söyledi.
    ne dersiniz bu fiat uygun mu?

    bir de 100 bini geçen dizellerde gerçekten problem çıkma olasılığı var mdır?
    ya da problemi ortadan kaldırmanın masrafı nedir?

    bir soru daha
    ben bu clio ları clio symbolden nasıl ayırabilirm?
    arkasında sadece clio yazıyor ama adam cu symbol dedi?
    symbol istemiyoruz da...

    teşekkurler


    Sayın Yazacak;
    1. Clio ile Symbol'lerin arasındaki en belirgin fark, Clio'ların H/B, Symbol'lerin sedan kasaya sahip olmasıdır. Symbol'ler yerli üretim olup, Clio'lar III ncü fazı hariç olmak üzere I ve II nci fazları ithaldir. Eğer kasanın arkası kesik (H/B) ise Clio, arkasında geniş bir bagajı varsa Symbol'dür.
    2. Satın almayı düşündüğünüz araç daha önceki mesajımda da belirttiğim gibi, 100.000 Km'i geçmiş olması sebebiyle, arıza çıkartma olasılığı yüksektir. Verdiğiniz linkten incelediğim kadarıyla araca garanti verilmiyor, bu çok büyük bir risk.. Bu, arızanın tipine bağlı olarak 5.000 YTL'e kadar bir masrafı göz önüne almanızı gerektirir. Ayrıca aracın arkadan darbe aldığını belirtmişsiniz. Bir de 2004 model dizel bir aracın Renault2'den satılmasına rağmen 13.500 YTL'lik fiyat etiketi taşıması bir hayli şüpheli.. Zira, bu fiyata benzinli bir Clio'yu almanız bile zor.. Araç muhtemelen Autentique donanıma sahip olsa da, bence fiyatı 15.000 YTL civarında olmalı.. Neticede, bence bu aracı değerlendirmeye almaktan vazgeçiniz. Yerine, eğer çok Km yapacaksanız, LPG'li 1,4 75 BG veya 1,4 16V 98 BG versiyonlar ya da temiz dizel versiyonları arayabilirsiniz. Detay için PM'de atabilirsiniz. Selamlar..



    çok teşekkurler hocam
    ince elemeye devam ediyorum

    zaten arabanın kaportasında ve bagaj kapağında çok kucuk bi yerinde de paslanma vardı.
    dediğin gibi aynı arabanın farklı versionlarına bakıyoruz
    bilgilerin için tşkkrler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yazacak

    quote:

    Orjinalden alıntı: turbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: yazacak

    teşekkurler turbox

    otomobile bugun tekrar gittim baktım
    model 2004
    km 106.100
    1.5 renault clio
    en son 13.500 ytl olur dedi.
    ancak araba arkadan darbe almış imiş.
    çok önemli bir darbe olmadığını söyledi.
    ne dersiniz bu fiat uygun mu?

    bir de 100 bini geçen dizellerde gerçekten problem çıkma olasılığı var mdır?
    ya da problemi ortadan kaldırmanın masrafı nedir?

    bir soru daha
    ben bu clio ları clio symbolden nasıl ayırabilirm?
    arkasında sadece clio yazıyor ama adam cu symbol dedi?
    symbol istemiyoruz da...

    teşekkurler


    Sayın Yazacak;
    1. Clio ile Symbol'lerin arasındaki en belirgin fark, Clio'ların H/B, Symbol'lerin sedan kasaya sahip olmasıdır. Symbol'ler yerli üretim olup, Clio'lar III ncü fazı hariç olmak üzere I ve II nci fazları ithaldir. Eğer kasanın arkası kesik (H/B) ise Clio, arkasında geniş bir bagajı varsa Symbol'dür.
    2. Satın almayı düşündüğünüz araç daha önceki mesajımda da belirttiğim gibi, 100.000 Km'i geçmiş olması sebebiyle, arıza çıkartma olasılığı yüksektir. Verdiğiniz linkten incelediğim kadarıyla araca garanti verilmiyor, bu çok büyük bir risk.. Bu, arızanın tipine bağlı olarak 5.000 YTL'e kadar bir masrafı göz önüne almanızı gerektirir. Ayrıca aracın arkadan darbe aldığını belirtmişsiniz. Bir de 2004 model dizel bir aracın Renault2'den satılmasına rağmen 13.500 YTL'lik fiyat etiketi taşıması bir hayli şüpheli.. Zira, bu fiyata benzinli bir Clio'yu almanız bile zor.. Araç muhtemelen Autentique donanıma sahip olsa da, bence fiyatı 15.000 YTL civarında olmalı.. Neticede, bence bu aracı değerlendirmeye almaktan vazgeçiniz. Yerine, eğer çok Km yapacaksanız, LPG'li 1,4 75 BG veya 1,4 16V 98 BG versiyonlar ya da temiz dizel versiyonları arayabilirsiniz. Detay için PM'de atabilirsiniz. Selamlar..



    çok teşekkurler hocam
    ince elemeye devam ediyorum

    zaten arabanın kaportasında ve bagaj kapağında çok kucuk bi yerinde de paslanma vardı.
    dediğin gibi aynı arabanın farklı versionlarına bakıyoruz
    bilgilerin için tşkkrler...

    Alıntıları Göster
    birşey daha sormak istiyorum
    bir galeriden clio bakmıştık
    epey pahallıydı
    denildi ki motor değiştirildiği için bu fiyat
    size sorum şu:
    motor değiştirilmesinden kasıt motorun tamamen yeni bir motorla mı değişmesidir?
    yoksa gerekli parçaların depişmesimidir?
    çünkü satarken ve performans beklerken de yardımcı olacaktır diye düşünüyorum
    performansta ve satışta ne gibi bir etkisi olur diye merak ediyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yazacak

    birşey daha sormak istiyorum
    bir galeriden clio bakmıştık
    epey pahallıydı
    denildi ki motor değiştirildiği için bu fiyat
    size sorum şu:
    motor değiştirilmesinden kasıt motorun tamamen yeni bir motorla mı değişmesidir?
    yoksa gerekli parçaların depişmesimidir?
    çünkü satarken ve performans beklerken de yardımcı olacaktır diye düşünüyorum
    performansta ve satışta ne gibi bir etkisi olur diye merak ediyorum...

    Alıntıları Göster
    motor değişmişse hiç almam , bide pahalı fiyatmı çekti ? yuh artık , eski model bir araba almıyoruz sonuçta piyasaya çıkalı kaç yıl olmuşta motor değişmiş




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.