Şimdi Ara

2001 nissan primera 1.6 (106hp) comfort alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
31.535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bencede kesinlikle alınır. 3-5 markanın etrafında dönme zihniyetinden de kurtulmak lazım.
  • ALINIR
  • 2001 model 50000 km deki primera 17 ye hemen alınır.hiç düşünme bence.ama alırken iyice baktır,parçası biraz pahalıdır.
  • yaw abiler

    http://www.sahibinden.com/1998_model_nissan_primera-15WQQaXQQ20772798WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto#mega1

    şu linkteki arabaya bi bakabilir misiniz?

    bende reno 9 var. değiştirmek istiyorum. r9 dan sonra bütçemi çok sarsarmı parça bakım masrafları falan?
    saygılar.
  • 5 yıllık konuyu hortlatmışsın farkında mısın?
  • Konuları okumadan tarihine bakmayı bir öğrenemedim gitti.En sona geliyorum hort olduğunu görüyorum ya. Anlatılmaz yaşanır
  • ya arkadaşlar konu tarihinin eski olduğunun farkındayım, ama benim sorum gayet güncel burdan daha fazla kişiye ulaşabilir ve yorum alabilirim diye yazdım. ayrıca yeni konuda açtım sorumla ilgili
  • 2001 makyajlı kasasından var. Sorun çıkartmakta oldukça cimri bir araç Tipik japon yani. Parçaları da vw den ucuz. Kaldı ki yan sanayi oldukça ucuz parça da temin edilebilmekte. Ama yağ, filtreler dışında pek bir parçaya ihtiyacınız olmayacağı için bunlar sizi çok da ilgilendirmeyecektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti

    aLınır abi..her türLü aLınır..

  • çok teşekkür ederim yorumlarınız için,
    aslında arabayı çok istiyorum ama acayip tereddüt halindeyim.
  • 2 sene once 2000 model makyajli kasasini aldim 13000 tl ya. Hala da ayni fiyatlarda seyrediyor sanirim. bu kasasida makyajli kasasida sorunsuzluk abidesi konforlu araclardir. yukarida kullanan arkadaslarin dediklerinin hepsini onayliyorum ozellikle makyajli kasayi (2000-2002 arasi)ayni yastaki civic ile corollayla karsilastirmak bu araca hakarettir. En baz modeli olan 1.6 comfort ta abs+4 disk fren+otomatik klima+ 4 elektrikli cam bulunurken cok kaliteli(d sinifi araclarla karsilastirmak lazim) ic mekan malzemesi kullanilmistir.

    Ben makyajli kasayi tavsiye ederim eger biraz daha cikabilirsen. baz donanim yuksektir, oturma pozisyonu yuksektir. performans agirlik farkindan dolayi eski kasasina gore daha dusuktu sanirim. Ayrica araclarin motorlari lpg ile uyumlu. tek problem gorulebilecek sey 1.6 motor ile 1300 kg luk aracin 100 km hizin altinda cok atak olmamasi. tam bir uzun yol araci 5. vitesi ile 80-200 arasi hizlarda vites degistirmeden devam edebilirsiniz.

    yedek parca olarak servisten almazsan sorun yok.

    km yuzunden tek sorun cikarabilecek parcasi debimetre denen sensor. rolantinin dalgalanmasina sebep oluyor kirlendigi icin. serviste 150 tl ya temizlediler ama sanayi de cok daha ucuza hallolurdu. su anda yurt disindayim parcanin fiyati 100 tl civarinda. serviste 500-600 e satiyorlardi o ayri tabii ki

    yedek parca orjinal fiyatlari
    yag filtresi 8 tl
    hava filtresi 21 tl
    polen filtresi 42 tl

    salincak
    yetkili servis - 622 tl
    Yan sanayi - 70 tl




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerten

    2 sene once 2000 model makyajli kasasini aldim 13000 tl ya. Hala da ayni fiyatlarda seyrediyor sanirim. bu kasasida makyajli kasasida sorunsuzluk abidesi konforlu araclardir. yukarida kullanan arkadaslarin dediklerinin hepsini onayliyorum ozellikle makyajli kasayi (2000-2002 arasi)ayni yastaki civic ile corollayla karsilastirmak bu araca hakarettir. En baz modeli olan 1.6 comfort ta abs+4 disk fren+otomatik klima+ 4 elektrikli cam bulunurken cok kaliteli(d sinifi araclarla karsilastirmak lazim) ic mekan malzemesi kullanilmistir.

    Ben makyajli kasayi tavsiye ederim eger biraz daha cikabilirsen. baz donanim yuksektir, oturma pozisyonu yuksektir. performans agirlik farkindan dolayi eski kasasina gore daha dusuktu sanirim. Ayrica araclarin motorlari lpg ile uyumlu. tek problem gorulebilecek sey 1.6 motor ile 1300 kg luk aracin 100 km hizin altinda cok atak olmamasi. tam bir uzun yol araci 5. vitesi ile 80-200 arasi hizlarda vites degistirmeden devam edebilirsiniz.

    yedek parca olarak servisten almazsan sorun yok.

    km yuzunden tek sorun cikarabilecek parcasi debimetre denen sensor. rolantinin dalgalanmasina sebep oluyor kirlendigi icin. serviste 150 tl ya temizlediler ama sanayi de cok daha ucuza hallolurdu. su anda yurt disindayim parcanin fiyati 100 tl civarinda. serviste 500-600 e satiyorlardi o ayri tabii ki

    yedek parca orjinal fiyatlari
    yag filtresi 8 tl
    hava filtresi 21 tl
    polen filtresi 42 tl

    salincak
    yetkili servis - 622 tl
    Yan sanayi - 70 tl


    Hocam önceki aracıma o kadar masraf ettim ki kendimi boşlukta hissediyorum ben, sağına soluna bişeler yapayım diyorum Lastikleri değişmeyi de arabanın - hanesine yazabilirmiyiz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErDa_


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerten

    2 sene once 2000 model makyajli kasasini aldim 13000 tl ya. Hala da ayni fiyatlarda seyrediyor sanirim. bu kasasida makyajli kasasida sorunsuzluk abidesi konforlu araclardir. yukarida kullanan arkadaslarin dediklerinin hepsini onayliyorum ozellikle makyajli kasayi (2000-2002 arasi)ayni yastaki civic ile corollayla karsilastirmak bu araca hakarettir. En baz modeli olan 1.6 comfort ta abs+4 disk fren+otomatik klima+ 4 elektrikli cam bulunurken cok kaliteli(d sinifi araclarla karsilastirmak lazim) ic mekan malzemesi kullanilmistir.

    Ben makyajli kasayi tavsiye ederim eger biraz daha cikabilirsen. baz donanim yuksektir, oturma pozisyonu yuksektir. performans agirlik farkindan dolayi eski kasasina gore daha dusuktu sanirim. Ayrica araclarin motorlari lpg ile uyumlu. tek problem gorulebilecek sey 1.6 motor ile 1300 kg luk aracin 100 km hizin altinda cok atak olmamasi. tam bir uzun yol araci 5. vitesi ile 80-200 arasi hizlarda vites degistirmeden devam edebilirsiniz.

    yedek parca olarak servisten almazsan sorun yok.

    km yuzunden tek sorun cikarabilecek parcasi debimetre denen sensor. rolantinin dalgalanmasina sebep oluyor kirlendigi icin. serviste 150 tl ya temizlediler ama sanayi de cok daha ucuza hallolurdu. su anda yurt disindayim parcanin fiyati 100 tl civarinda. serviste 500-600 e satiyorlardi o ayri tabii ki

    yedek parca orjinal fiyatlari
    yag filtresi 8 tl
    hava filtresi 21 tl
    polen filtresi 42 tl

    salincak
    yetkili servis - 622 tl
    Yan sanayi - 70 tl


    Hocam önceki aracıma o kadar masraf ettim ki kendimi boşlukta hissediyorum ben, sağına soluna bişeler yapayım diyorum Lastikleri değişmeyi de arabanın - hanesine yazabilirmiyiz


    önceki aracınız nissan primera mıydı?




  • Ne münasebet Şimdiki aracım primera ve çok memnunum
  • 1999 model primera special editionum vardı..4 sene kullandım..sayısız uzun yola gittim geldim(istanbul-sivas)..3 ay önce paraya ihtiyacım vardı sattım..tadı hala damağımda sanki....ne servise çok para harcadım nede yakıtına..kesinlikle binilebilecek bi araba.....
  • 2 yıldır aynı modelden bende de var. Resmen tank gibi araba. Benimki hala benzinli olduğu için tek şikayetim benzin fiyatları.

    Onun dışında tam alınacak araba...


    quote:

    Orijinalden alıntı: ezbiderli

    1999 model primera special editionum vardı..4 sene kullandım..sayısız uzun yola gittim geldim(istanbul-sivas)..3 ay önce paraya ihtiyacım vardı sattım..tadı hala damağımda sanki....ne servise çok para harcadım nede yakıtına..kesinlikle binilebilecek bi araba.....
  • alınır tabiki gayet sağlam ve konforlu araçlardırdır primeralar bunun haricindede pek 2 eli yoktur yanlız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErDa_


    Hocam önceki aracıma o kadar masraf ettim ki kendimi boşlukta hissediyorum ben, sağına soluna bişeler yapayım diyorum Lastikleri değişmeyi de arabanın - hanesine yazabilirmiyiz



    Vallahi hislerime tercuman olmssun. onceki aracim Tipo SLX di ve yipranmis bir aracti. Sayesinde Maslak sanayide inanilmaz bir cevrem oldu. Simdi primerayi aldigimdan beri cevrem kusmeye basladi bana niye gelmiyorsun diye. Anlatamiyorum ki primera sorun cikartrmiyor diye. Bazen bakimlara biraz erken gidiyorum keyfiyetten araca kiyak olsun diye.

    Ornek olsun diye yag, filtre, fren sarf malzemeleri haric son 2.5 yil/40000(120000-160000) km dir olan masraflari yazayim:
    Sag on salincak degisti - burclari gicirti yapiyordu kasislerde - 100 tl
    atesleme bobinleri degisti - 140000 km deydi arac ve lpg var emin degilim sebebine. - 500 tl
    hava akis debimetresi temizlendi - 150 tl
    Silecek kollarinin altindaki mekanizma ses yapiyordu - 30 tl
    debriyaj balatasi degisti - 230 parca + 130 iscilik ama sarf malzemesi sayilmaz

    ben bu masrafi tipoya her iki ayda bir yapardim, on duzendi, egrilen fren diskleriydi, su eksilten motoruydu suydu buydu. Zaten genel bir gozlemim eski fiat kullanicilari japon araclarina gecince saskinlik icinde oluyorlar niye bu alet bozulmuyor diye.

    Bu aracin eskisi de yeniside masrafli olmaz eger yipranmamis bakimli bir aracsa. yuksek km lerden de korkmayin sase ve motor cok dayanikli. gidin bakin uygun fiyatli iyi bir arabayla karsilasabilirsiniz.

    2.eli hizli olamayabilir ama aracin cok deger kaybettigini dusunmuyorum. 2.5 sene fiyatlar neyse hala ayni. zaten biniciye araclardir bunlar ben dagilana kadar kullanmayi planliyorum cunku 20000 tl altina bana bu konforu bu kadar sorunsuz verecek bir arac olacagini sanmiyorum.




  • Arkadaşlar 2001 model PRIMERA arıyorum!! Satacakların dikkatine. Komşum 11.000 TL'ye sattı geçenlerde kaçırdım. Fiyatı bu civarda 100.000 km'yi aşmamış temiz bir araba arıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alimakgrav

    Arkadaşlar 2001 model PRIMERA arıyorum!! Satacakların dikkatine. Komşum 11.000 TL'ye sattı geçenlerde kaçırdım. Fiyatı bu civarda 100.000 km'yi aşmamış temiz bir araba arıyorum.

    Kullanıcısından o fiyata rastlaması biraz zor ama bulursanız kaçırmayın. Şahsi kanaatimce 15bin TL dahi az bu araca.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.