Şimdi Ara

2001 model 156 2.0 TS Selespeed donanım özellikleri ve çıkabilecek Şanzıman sorunları nelerdir?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
4.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar bu sorularıma acil yanıt arıyorum. Büyük ihitmalle 2001 model bir 156 2.0 selespeed alacağım ama özellikle şanzıman ile ilgili çekincelerim var. Özellikle bu aracı kullanmış arkadaşlardan bilgi istiyorum.



  • Bu konularda bilgisi olan yok mu arkadaşlar?
  • Tam olarak ne öğrenmek istiyorsun?
  • Dostum başlık yeterince açık aslında. Öğrenmek istediğim 2001 model kasanın donanım özellikleri (çoğu ilanda herkes farklı şeyler yazmış, özellikle hava yastığı, hız sabitleyici, güvenlik özellikleri ve yol bilgisayarı konusu) ve gene 2001 selespeed şanzımanın çıkartabileceği sorunlar ve alırken nelere dikkat edilmeli bu şanzımanda. 2003'den sonra sorunlarının giderildiği söyleniyor genelde. Giderildi denen bu sorunlar neler acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc

    Dostum başlık yeterince açık aslında. Öğrenmek istediğim 2001 model kasanın donanım özellikleri (çoğu ilanda herkes farklı şeyler yazmış, özellikle hava yastığı, hız sabitleyici, güvenlik özellikleri ve yol bilgisayarı konusu) ve gene 2001 selespeed şanzımanın çıkartabileceği sorunlar ve alırken nelere dikkat edilmeli bu şanzımanda. 2003'den sonra sorunlarının giderildiği söyleniyor genelde. Giderildi denen bu sorunlar neler acaba?


    2003 öncesi ve selespeed olduğu için şanzuman arızalarına,sorunlarına hazırlıklı olmalısın. 2003 öncesi(içi makyajlı olmayan) 156larda yol bilgisayarı yok. 2 hava yastığı var. Asr, vdc yok. Abs standart. Dijital klima yok. Onun dışında eski modellerde varyatör sorunu olma olasılığı yüksek, değişmişse sıkıntı olmaz. Başka bir sorun veya merak ettiğin bişey varsa yardımcı olmaya çalışırım.




  • peki o çıkabilecek şanzıman sorunlarının çözümü kolaymıdır? Yoksa beni arabadan bıktırır mı? En kötüsünde maliyeti ne olur?
  • Yetkili servise şanzuman arızasından gidersen 3.000den 4.500e kadar yolu var. (selespeed şanzumanlar için söylüyorum). Dışarda da illa ki yapanlar vardır, tahminimce 2.000e patlar. Bence ya 2003 ve sonrası selespeedlere bakın ya da düz viteslerle ilgilenin. Tabii ben her türlü sürprize hazırlıklı olurum, para mühim değil derseniz ayrı bir konu.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Aslında birtane daha araç buldum. Vites robotu falan değişmiş. Masrafsız gözüken bir araç bir de ona bakacağım.
  • 25.000e kadar çıkabiliyorsan kendi aracım var, 2004 156 1.6 40.000km. İlgini çekerse söylersin.
  • 2003 sonrasına bakın derim. hem maklajlı kasa. manuel tercih etmenizi öneririm. lakin selespeed robotu arıza yaparsa sanayide baya bir dolaşırsınız.
  • Manuel tercih etmiycem. Malesef 17000 - 18000'den fazla vermeyi düşünmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc

    Manuel tercih etmiycem. Malesef 17000 - 18000'den fazla vermeyi düşünmüyorum.


    hocam 2000 model 2.0 TS manuel bizde de var. 155 Hp lik motorun sesi yüksek devirlerde mükemmel çıkıyor. arabanın arka tasarımını çok seviyorum ama makyajsız kasa olduğu için önü çok çirkin geliyor.
    çift airbag var. klima tuşları faln kaliteli ama neticede 11 yaşında araba. direksiyon kutusu yağ kaçırıyor yağ eklemek zorunda kalıyoruz arada sırada. anlayan ustasınıda bulmak zor zaten. sunroof da mevcut ve güzel bir hava katıyor araç içine.
    arka diz mesafesi eh işte denecek kadar. neticede spor havasında c sınıfı araç. yol tutuşuna zaten diyecek yok mükemmel. direksiyon aynı şekilde kısa tur mesafesi ve yolu hissetirmesiyle sürüş zevki çok iyi.

    almadan önce selespeed alsak mı almasakmı diye baya git gel yaptık manuel tercih ettik. selespeed deki direksiyondan vites değiştirme mevzuda güzel.

    eğer araç alfadan anlamayan bir ustaya düştüyse iyi şeyler gelmez başınıza. bu yüzden iyi araştırın derim almadan.
    geçenlerde cam açma-kapama, ön konsol daki kontrol eden düğmelerin hepsi çalışmaz oldu. arabadaki tüm sigortaları kontrol ettim bulamadım. ankarada kartaşa gittim oradaki usta buldu. kapalı kısımda kalan bir tane sigorta varmış o bozulmuş. yerinide gösterdi bir daha olursa diye. ama o işi yaparken sigorta panelinden bir kabloyu kopartmış airbag lambası yanıyordu. onuda yaptırana kadar canımız çıktı.
    atiker lpg taktık. şu ana kadar sorun çıkartmadı ama araba kıçını zor topluyor lpg de.

    diyeceklerim bunlar.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.