Şimdi Ara

20000 TL'yi geçmeyecek C sınıfı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar uzun zamandır araç bakıyorum bir kaç farklı araç içinde konu açmıştım daha önce belki hatırlayan olur.artık canım çok sıkıldı valla hatunla aramız bozuldu benim pimpirikliğim yüzünden:) temiz araç bulmak zor,kontrole soktuğum her araba sorunlu dizelde(genelde bu yüzden yada KM yüzünden satıyorlar zaten), yazdan beri dizel araç çok baktım fransızları(307-C4) düşündüm çevremde ustalarda vazgeçirdi beni bu sevdadan,20-25 arası az km'li dizel düşünüyordum ancak bu paraya az km'li b sınıfı küçük araba almak istemiyorum. şuanda mecburen LPG seçeneğine döndüm.

    Şimdi 20000TL yi geçmeyen sedan-hb farketmez ekonomik konforlu sadece istanbulda kullanacağım araç tavsiyesi istiyorum ama clio,accent vb araçlardan farklı biraz daha zevkli bir araç olsun istiyorum
    mümkünse böyle bir şey tabi :)

    benim aramalarım sonucunda kmsi az 17000-18000 tl civarı kağıt üstünde lacetti iyi bir seçenek gibi duruyor fakat kullanmadığım için bilgi sahibi değilm. kullanan arkadaşlar biraz bilgi verebilirmi araç hakkında ? birde otomatikleri nasıldır LPG de sorun çıkarırmı, illaa otomatik düşüncem yok ancak olursa eşimde kullanır avantaj olur.birde hb-sedan kullanım vs arasında çok fark varmıdır.

    sizin farklı önerilerinizide bekiyorum herkese şimdiden teşekkürler







  • bir dönem 2007 1.6cdx otomatik lacetti kullandım. araç 170000 km deydi. 2 ay bende kaldı ve herhangi bir sorunla karşılaşmadım konforu donanımı fena değildi ama eksi yönü çok fazla. içeri çok ses alıyor, otomatik şanzuma çok verimsiz, aracın motoru lpg ile tam uyumlu ama yakıt tüketimi çok fazla.brc marka sıralı sistem lpg ile ne kadar sıkarsam sıkıyım 30krş un altına inmedi, ortalama 35-37 krş yakıt tüketimi var manuel şanzumanda nasıl olur bilemem.

    bu fiyat aralığında c sınıfı başınızı ağrıtmıcak, alınabilcek 2 araç var. biri ford focus, biride nissan almera. eğer yaşı büyültüp km yi artırırsanız seçenekler çuğalabilir ama "yaş,km,sorunsuzluk,konfor,ekonomi.."gibi kriterler içerisinde en ideal araçlar bunlar temsili bi kaç link koydum

    eğer temizini o fiyata bulabilirseniz civic ve bora da iyi seçenekler.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-kaza-yok-kilometre-orjinal-66776827/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-hatasiz-acil-eczacidan-focus-66289090/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-honda-civic-1-6-ls-lpg-temiz-km84500-42197467/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-hatasiz-2004-model-bora-lpg-li-62188251/detay/#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S0KRATES -- 11 Aralık 2011; 15:47:17 >




  • merhaba.
    2. el araç almak ve satmak eğer mesleğin değilse gerçekten çok sıkıntılı bir şey. ben de 98 corsa gls vardı satana kadar çatladım. araç almaya ve isteğine ve parana uygun araç seçmeye gelince öylesine zorki... insan elindeki paraya en iyisini almak istiyo. olmayınca şu olsun şu olmasın diye marka model arayışına giriyor.

    öncelikle hem dizel hem otomatik zor, temizi imkansız gibi. üreticiler dizel ve otomatik vitesten kaçınırlar dizel hasas kullanımından dolayı. fakat manuel dizelde limitinizi azcık yukarı çekerseniz temiz clio symbol dizel bulunabilir.
    ben de çok pimpirikliydim. illa turbo dizel olsun istiyordum, tork ve yakıt için. ama baktım dizel bakımı hem zor, hem de temizi şans işi. ve gerçekten de türkiye şartlarında dizel araç çok yıpranıyor. hem trafik şartları, hem de bozuk, tozlu yollar, dizel kullanmasını bilmeyen ya da dikkat etmeyen kullanıcılar yüzünden turbo dizeller insana çok masraf çıkartıyor ileride. bakım maliyetlerini ve olası turbo-enjektör-mazot pompası arızalarında ortaya çıkabilecek masraları öğrenince bu sevdadan vazgeçtim, temiz donanımlı station aile aracına yöneldim. ayrıca düşük km li dizeller hem pahalı, hem de güvenemiyorsun ve içinde hep bi rahatsızlık oluyor, ha bozuldu ha bozulcak, ya turbo sorun çıkartırsa falan diye. içi içini yer adamın :) ben rahat edemedim.
    2005 model 307 sw 1.6 lpg li budum hem de 40bin km de. gittim onu aldım, çok ta memnunum. panoramik cam tavan, abs, eps, 6 hava yastığı falan filan bir sürü özellikle. az fazla verdim kafam rahat kullanıyorum. araca iyi bakıyorum, uzun seneler kullanmayı düşünüyorum inşallah.

    öncelikle parana göre kafanda bi kaç model belirle, sonra çok iyi araştır. hangi modelin en temizini bulursan onu al derim...




  • Bir ihtimal Megane II + LPG. Yoksa gercekten temiz Megane I ya da Focus I bulabilirsiniz. Alacaginiz arac zaten pek genc olmayacak, o yuzden belli basli markalardan ve her bakimdan kendini kanitlamis modellerden sasmamanizi oneririm. Varsin 2 yas, 20-30 bin km. fazla olsun. Hem kullanimda, hem satista buyuk avantajiniz olacaktir. Acikcasi sinirli butce ile C sinifinda Renault-Ford-VW-Honda-Toyota-Opel'in disina cikilmasini riskli goruyorum Turkiye kosularinda. Bu markalarin butcenize uygun C sinifi benzinli modellerine yonelmek akil kari olacaktir. Otomatik cok onemli ise Honda bu konuda digerlerine gore bir adim onde.
  • 307 ve c4 demişsiniz buna dayanarak söylüyorum. bu araçlar hem estetik hem de konfor olarak süper. ben aracımı almadan önce neler neler dediler. kulak asmadım gittim bildiğimi okudum. ama önce şu siteyi iyice inceledim. ve TEMİZİni budum.
    http://forum.peugeotturkey.com


    307 ve c4 için kullanılan motor ve teknolojisi, 2000 model üzerindeki bir çok araçla hemen hemen aynıdır.
    benzinlisi için bildiğimiz 2.0, 1.6 ve 1.4 16 valf motorlar ve turbo için yine 1.4, 1.6 ve 2.0 hdi motorlar vardır. bu tip motorların sıkıntıları ve bakımlarında değişenler genelde aynıdır. fakat marka olarak bazı firmalarda parçası pahalı olabilir.
    ben de çok pimpirikliyimdir. fakat şunların çok önemsenmemesi gerektiğini ve alırken fiyattan düşülerek alınması gerektiğini öğrendim bakın:
    aracın bakım kilometreleri öğrenilir, bakımda neler değişmiş değişecek öğrenilir. misal triger yakın zamanda değişecekse fiyat kırılır. lastikler bitmeye yüz tutmuşsa fiyattan düşülmelidir. bu tarz eksiklikler için alınacak 2. el araçtan vazgeçilmemelidir. düzgün kullanılmış, büyük hasarı yoksa, dürüst bir kaportacı ve motor ustası size herşeyi söyler.
    fakat en önemlisi, biraz zaman ve paraya kıyıp YETKİLİ SERVİS EXPERTİZİ yaptırmaktır.

    misal benim aldığım aracın bakımları ve lpg montajı için hep yetkili servise gidilmiş, tüm faturalarını teslim aldım satıcısından. ayrıca yetkili serviste geçmişine baktırdım, km orjinal, sağ far çatlamış ve değişmiş. çatlayan farı bile bana verdi adam. fotoğrafını çekmiş kazanın. yol kenarı korkuluk demirine denk gelmiş. orjinali ile değişmiş. nasıl kullanıldığı çok önemli.
    tekerlekler eskiydi, fiyatını düştüm. ufak tefek balatası diski 60binde büyük ihtimal değişecek ama bunlar mühim değil. kullanıcı kişiyi analiz edebilmek çok önemli.
    ama pimpirikli davranıp en iyi en temiz arabayı alacağız diye yola çıkarken 2. el araç aldığımızı unutmamak gerekir...




  • arkadaşlar cevaplarınız için teşekkürler

    @altunay bahsettiğin rakamlar çok yüksek gerçekten eğer kullandığın araçta bi ayarsızlık yokta tüm lacettiler öyle ise kafadan silerim lacettiyi

    @blue rondo,@albayman bahsettiğiniz araçları çok isterim ancak 20000 TL yi geçipte benzinli araç almak birde LPg taktırmak üstüne başımı ağrıtır. başta ailem sonra çevremdekiler neden dizel almadın diye bir ton laf edecek bende sigortalar atacak işte ozamanda

    aramaya devam mecburen, mesajlarınızı bekliyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.