Şimdi Ara

2000 Model VW Polo Classic 75BG Termostat Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
4.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Geçen yaz "2000 Model VW Polo Classic 75BG" arabamız, termostat kapağı patlaması sonucunda, bütün motor suyunu otoyola dökerek, memnuniyetsizliğini bize gösterdi. Aynı gün sürekli gittiğim ustam, aracı kurtardı, fakat yaz olduğu için termostatı içinden çıkardım, bu seni 1-2 hafta idera eder, yenisini alana kadar dedi. Neyse öyle kullandım bir sorun yaşamadım. Şimdi havalar soğumaya başlayınca, hemen full termostat gövdesi, termostatın kendisi, ve kapağını sipariş verdim. Taktık yine problem yok kullanıyordum ki, havalar daha da soğuyana kadar. Şimdi motor ısınmıyor. Hele de kaloriferi 1-2 kademe açınca 5 dk içinde hemen motor sıcaklığı 70C altına iniyor. 3-4 defadır gidiyorum ustaya 2 tane daha yeni kapak aldım, ama hala olmuyor. Delircem, kızdım başkasına götürdüm. O da dedi ki: "Eski ustan termostatı tam takamamış O-Ring tam basmıyor." Yaptı etti bişiler şimdi 90C de gidiyoruz. Fakat hala kaloriferi açamıyorum. Delircem lütfen yardımcı olun. Kapakla Termostatı çıkardım baktım. Tam öpüşmüyor. Üflüyoruz borudan termostat kapamıyor geçişi. Aldığım her kapakta aynı çıktı. Birde termostat'ın üzerinde 87C yazıyor. Acaba yazlık bir termostat mı taktık, diye düşünmüyorum. Lütfen yardım edin. En son çare servise götüreceğim zaten ama burda hemen sanayide halletmek istiyorum. Araç bana çok lazım, yakında servis yok.

    Şimdiden teşekkürler.
    Emre







  • kardeşim aynısı dün benim başımada geldi nasıl termostatı devre dışı bıraktın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thermostat bir gövde içinde bulunan yaylı ve sıcaklıkla açılan kapanan bir mekanizma. Gövde içindeki yaylı ve sıcaklıkla aktif olan parça çıkabiliyor. Eğer gövde sağlam ise içindekini çıkar. ve sadece kapağını tak. Oring olmalı motor suyunu dışarıya kaçırmasın. Hava yapmasını engellemen de gerekiyor. Bu sayede, motor suyu sürekli hem radyatöre hemde motorda dolaşacaktır. ve yine bu nedenden dolayı sürekli soğuk kalacaktır. Normalde su sadece motor içinde dolaşır. Thermostat kendini kapatır. Ne zama 90 veya *87 derece olursa, geçişi açarak, hem radyatöre hemde motore dolaşım imkanı verir. Bu sayede önde soğutulmuş bekleyen su itilerek, motor gövdesindeki sıcak su ile birleşir. ve motoru sabit ısıda tutar.
  • aynı araç aynı motor 2001 model aracımda da aynı sorunu yaşamıştım yolda kaldım bende.hocam hararet müşürünü değiştirin sorununuz gidecektir.sanırsam hararet müşürü bozulmuş ve sürekli çalışır konumda.
  • emre2blue E kullanıcısına yanıt
    Konu eski ama işine yarayan olur diye yazıyorum. Yan sanayi termostat gövdeleri düzgün çalışmıyor orjinal alacaksınız.
  • aynen öyle, orjinalden şaşma. Birde hararet müşürü dediğiniz şey , sensor ise, sensör takılı kalmaz veya bozuk olsa bile, birşey ifade etmez. Sensor sadece göstergeye ve ECU 'ya bilgi vermek için olduğundan. Sensör bozulması durumunda hiçbir şekilde patlama ve motor suyunu dışarıya basma işi olmaz. Ama müşürden kastınız, içindeki yay mekanizması ise yani termostatın kendisi ise. o iş farklı dediğiniz doğru, yani termostatın bozulması kötü tabiki.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.