Şimdi Ara

20 şubat 2021 hepsiburada garantili ürün rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.139
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • normalde bu tarz başlıkları çok kolay açmam. ama hepsiburada'nın yaptığı ciddi bir haksızlık var. satış sonrası desteklerinin ne durumda olduğunu bilin diye buradan paylaşmak istedim.


    8 temmuz 2020 günü iki yıllık garantili, anker marka bir oyuncu kulaklığı satın aldım. bu kulaklık 27 temmuz günü daha bir ay olmadan sap bölgesinden kırıldı. hemen hepsiburada üzerinden onarım talebi oluşturdum. talebim onaylandı. ilgilenildi. bir aylık bir süreden sonra da ürünüm onarılıp teslim edildi. buraya kadar her şey güzel!


    ürün bu şubat ayının ikinci haftasında yine aynı yerden kırıldı. bu sefer garanti belgesinin 5. maddesi kapsamında bedel iadesi ya da değişim istedim. çünkü ilgili maddede eğer ürün garanti sürecinde aynı arızayı gösterirse bunları talep edebileceğim yazıyor. sonra talebim reddedildi! destek merkezini aradım, garanti belgesini yükleyin dendi. yükledim yine reddedildi. destek kaydı oluşturdum, kolay iade seçeneğinden faydalanın dendi. kolay iade ürün satın alındıktan ilk 15 gün için geçerli. yani daha kendi kurallarını bilmiyorlar! tekrar destek merkezini aradım. özür dilediler, bu sefer kendileriyle birlikte onarım talebi oluşturduk. 20 şubat günü o talep de reddedildi. bunun üzerine tekrar çözüm(süzlük) merkezini aradım. ilgilenen kişi tekrar talep oluşturmakta ısrar etti. hayır dedim, yine reddedilecek, şikayet kaydı istiyorum. şikayet kaydı oluşturuldu. bunun üzerine hepsiburada tarafından arandım. ilgili kişi teknik servis konusuna kendilerinin müdahil olamadığını ileri sürdü ve bunu sistemsel durum ve yoğunlukla ilişkilendirdi. bana anker'in teknik servsinin telefonunu verdi. ben ısrarla bu ürünü hepsiburada üzerinden yollamak istediğimi, daha önce onarım talebi açarak bunu yaptığımı söyleyince de şartların güncellendiği gibi belirsiz bir yanıt vermekle yetindi.


    bunu anlatmamın sebebi hepsiburada'nın satış sonrası desteğinin belirsiz ve keyfiyet içerdiğinin görülmesi. olası tavsiye ve yönlendirmelere de her zaman açığım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinoeis -- 20 Şubat 2021; 18:31:14 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.