Dualsense Garanti Sorunu
Merhaba,
Trendyol sitesinde uygun fiyata Sony Eurasia garantili dualsense aldım. Fakat içimde bir tereddüt var. Acaba eurasia garantili değil midir diye.. Sayfada açıkça öyle olduğu yazıyor. Ama eğer eurasia garantili çıkmazsa yapabileceklerim neler? Ürünü teslim almadım. Reddetmeyi düşünüyorum
Birisi LoL Hesabıma Girip Hesabımı Banlatmış!!!
Arkadaşlar merhaba,
1.5 ay önce 7 yıllık hesabım üçüncü taraf uygulamadan dolayı ban yemişti. Nedeni anlayamadım. Bugün (20 Mart) karşılaşma geçmişine bakmak aklıma geldi. Bir de ne göreyim hiç oynamadığım hatta sahip olmadığım karakterler olan Syndra, Ryze ve Xerath'la maç yapılmış. Arkadaşlar ben bu karakterlerle hiç oynamadım, dahası bunları almamıştım bile.
Bir önemli delilim de şu. Ben sıçrayı her zaman ikinci sıraya koyarım. Ama hesabımı çalan kişi oynadığı son maçlarda sıçrayı birinci sıraya koymuş! Ekran görüntüsünü paylaşacağım.
Sadece tek bir gün (31 Ocak) beş maç atmış. Sonrası yok. Maç atarken bir program kullanmış olmalı ki hesabıma ban atılmış.
Resmen suçsuz yere banlandım. Lütfen yardımcı olun.
Teşekkür ederim
7 Yıllık LoL Hesabım Suçsuz Yere Banlandı
Herkese merhaba. Konuyu özet geçeceğim. 7 yıldır aktif olarak kullandığım bir hesabım vardı. Üçüncü parti yazılım gerekçesiyle banlandı. Halbuki bilgisayarımda hiçbir şekilde öyle bir program yüklü değil, hiçbir zaman da yüklemeyi denemedim bile. Bu konuda ticket attım. Fakat bunun sistem tarafından tespit edildiği söylendi. Ayrıca hesabıma başka bir kişinin girip girmedi de kontrol edilmiş ama girmediği görülmüş. Yani sonuç olarak kullanmadığım bir üçüncü parti yazılım yüzünden ban yemiş oldum. Anlamak mümkün değil...
20 şubat 2021 hepsiburada garantili ürün rezaleti
normalde bu tarz başlıkları çok kolay açmam. ama hepsiburada'nın yaptığı ciddi bir haksızlık var. satış sonrası desteklerinin ne durumda olduğunu bilin diye buradan paylaşmak istedim.
8 temmuz 2020 günü iki yıllık garantili, anker marka bir oyuncu kulaklığı satın aldım. bu kulaklık 27 temmuz günü daha bir ay olmadan sap bölgesinden kırıldı. hemen hepsiburada üzerinden onarım talebi oluşturdum. talebim onaylandı. ilgilenildi. bir aylık bir süreden sonra da ürünüm onarılıp teslim edildi. buraya kadar her şey güzel!
ürün bu şubat ayının ikinci haftasında yine aynı yerden kırıldı. bu sefer garanti belgesinin 5. maddesi kapsamında bedel iadesi ya da değişim istedim. çünkü ilgili maddede eğer ürün garanti sürecinde aynı arızayı gösterirse bunları talep edebileceğim yazıyor. sonra talebim reddedildi! destek merkezini aradım, garanti belgesini yükleyin dendi. yükledim yine reddedildi. destek kaydı oluşturdum, kolay iade seçeneğinden faydalanın dendi. kolay iade ürün satın alındıktan ilk 15 gün için geçerli. yani daha kendi kurallarını bilmiyorlar! tekrar destek merkezini aradım. özür dilediler, bu sefer kendileriyle birlikte onarım talebi oluşturduk. 20 şubat günü o talep de reddedildi. bunun üzerine tekrar çözüm(süzlük) merkezini aradım. ilgilenen kişi tekrar talep oluşturmakta ısrar etti. hayır dedim, yine reddedilecek, şikayet kaydı istiyorum. şikayet kaydı oluşturuldu. bunun üzerine hepsiburada tarafından arandım. ilgili kişi teknik servis konusuna kendilerinin müdahil olamadığını ileri sürdü ve bunu sistemsel durum ve yoğunlukla ilişkilendirdi. bana anker'in teknik servsinin telefonunu verdi. ben ısrarla bu ürünü hepsiburada üzerinden yollamak istediğimi, daha önce onarım talebi açarak bunu yaptığımı söyleyince de şartların güncellendiği gibi belirsiz bir yanıt vermekle yetindi.
bunu anlatmamın sebebi hepsiburada'nın satış sonrası desteğinin belirsiz ve keyfiyet içerdiğinin görülmesi. olası tavsiye ve yönlendirmelere de her zaman açığım.
Windows Yanına Linux Mint Kurdum Hesabıma Giriş Yapamıyorum
Merhabalar,
Windows yanına Linux Mint kurmak istedim. Kurulumda da Linux Mint'i Windows yanına kur dedim. Windows'un kurulu olduğu C'deki boş yeri seçtim ve kur'a bastım. Şimdi ise windows açılıyor ama hesabıma giriş yapamıyorum. Önce doğru olmasına rağmen pinimi kabul etmiyor. Sonra "Kullanıcı Hizmeti Oturum Açamadı" diyor. Resimler ekte. Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim.
Shiftle yeniden başlatıp güvenli moda girmeye çalıştım. Ama güvenli mod seçeneği de gözükmüyor!
He
Merhabalar. Benim bir sorunum var. Bilen birisi yardımcı olabilirse sevinirim. Telefonu hep kutusundan çıkan şeffaf silikon kabıyla kullandım. 1 sene oluyor alalı. Telefonun arkasında şöyle izler çıktı ve silinmiyor. Darbe, düşme yok. Hep kılıflı kullandım. Op7pro
D-Smart Taahhütlü Verilen Modem ve TV Box'da Mağdur Ediyor
|
Yeni Bir PC Ne Kadar Elektrik Tüketir?
|
Windows 10 2004 uyku moduna geçmiyor
|
HP deskjet 2633 Siyah Kartuş Sorunu
Yardımlaşan ve paylaşan bir topluluk umut verir. |
Son Giriş: geçen ay
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 531
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 634
İkinci El Bölümü Mesajları: 10
Konularının görüntülenme sayısı: 13.948 (Bu ay: 155)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 261 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware