Şimdi Ara

2.EL CITROEN C4 CONFORT PLUS hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ,

    2. el dizel araba arayışımda otomatik olması nedeni ile Citroen C4 ile ilgilenmeye başladım.Bulduğum araçların km si 60000 ve 80000 arası.Donanım olarak hoşuma gitti.Ancak şanzıman ve yürürü hakkında hiç bilgim yok.İlk fırsatta test edeceğim.Bu araçtan kullanan arkadaşlar deneyimlerini paylaşabilirmi.Fiyat bandı 45-55 arası bu fiyat uygunmu?

    3 yaşında dizel bir araç için 80000 km fazlamıdır.

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.



  • Dostum C4 comfort plus oldukça dolu bir araç. Ben 2 sene kullandım. Araç yarı otomatik vites geçişleri tam otomatik gibi sarsıntısız değil. Ancak abartıldığı gibi kötüde değil.
    Araç çok az yaktığı için km yüksek olabiliyor. Bakımları düzenli yapıldıysa hiçbir şey olmaz. Ben 2 yılda yaklaşık 45.000 km yaptım.
    45-55 bandında bulabilirsin. Düşük km de bulabilirsin aslında citroen forumda satan arkadaşlar vardı bir bak istersen. Hayırlı olsun şimdiden.
  • Hocam merhaba
    2012 yılında Sıfır aldığım dizel otomatik c4 ü hala en küçük sorun olmadan kullanıyorum. Gerek Yakıt tüketimi gerekse Donanım olarak gayet mantıklı bir seçim olur . Otomatik şanzımanı da gayet rahat ve sorunsuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brooqlyn

    Hocam merhaba
    2012 yılında Sıfır aldığım dizel otomatik c4 ü hala en küçük sorun olmadan kullanıyorum. Gerek Yakıt tüketimi gerekse Donanım olarak gayet mantıklı bir seçim olur . Otomatik şanzımanı da gayet rahat ve sorunsuz.
    otomati araç almaya karar verdimde alacaklarımın arasında 1. sıradaydı donanimi çok güzel iç mekanı çok kaliteli yakıtı süper ama otomatik konusunda malesef sorun yaşayan hatta citroen forumlarında otomatik vites yüzünden aracını satmak isteyen aracından soğuyan hatta benzin döküp yakıcam diyen çok kişi var iyi araştır derim kullananlar genelde iyi diyor ama vites geçişlerinde sarsıntı kararsızlık yokuşlarda saçmalaması v.s düşündürüyor insanı.

    ben 2011 LPG li otomatik honda civic aldım

    belki iyikide almışım çok şükür .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brooqlyn

    Hocam merhaba
    2012 yılında Sıfır aldığım dizel otomatik c4 ü hala en küçük sorun olmadan kullanıyorum. Gerek Yakıt tüketimi gerekse Donanım olarak gayet mantıklı bir seçim olur . Otomatik şanzımanı da gayet rahat ve sorunsuz.
    Güzel bir araçtır. Ama ben direksiyon göbeğinin dönmemesini garipsiyorum.
    Motor sorunsuz ve az yakar.
    Şanzıman yavaş çalışır. Günümüzün çift kavramaları gibi kesintisiz değil. Araç vites değiştirdiğini hissettirir yani.
    100 bin km civarında şanzımanın klasik bir arızası var. Baskı balata değişiyor sanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noplaceforchance

    Güzel bir araçtır. Ama ben direksiyon göbeğinin dönmemesini garipsiyorum.
    Motor sorunsuz ve az yakar.
    Şanzıman yavaş çalışır. Günümüzün çift kavramaları gibi kesintisiz değil. Araç vites değiştirdiğini hissettirir yani.
    100 bin km civarında şanzımanın klasik bir arızası var. Baskı balata değişiyor sanıyorum.


    göbeği dönmeye c4 ler eski kasa

    arkadaş yeni kasa c4 den bahsetmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: noplaceforchance

    Güzel bir araçtır. Ama ben direksiyon göbeğinin dönmemesini garipsiyorum.
    Motor sorunsuz ve az yakar.
    Şanzıman yavaş çalışır. Günümüzün çift kavramaları gibi kesintisiz değil. Araç vites değiştirdiğini hissettirir yani.
    100 bin km civarında şanzımanın klasik bir arızası var. Baskı balata değişiyor sanıyorum.


    göbeği dönmeye c4 ler eski kasa

    arkadaş yeni kasa c4 den bahsetmiş

    Alıntıları Göster
    Evet bahsettiğim 2011 ve 2012 modeller.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    otomati araç almaya karar verdimde alacaklarımın arasında 1. sıradaydı donanimi çok güzel iç mekanı çok kaliteli yakıtı süper ama otomatik konusunda malesef sorun yaşayan hatta citroen forumlarında otomatik vites yüzünden aracını satmak isteyen aracından soğuyan hatta benzin döküp yakıcam diyen çok kişi var iyi araştır derim kullananlar genelde iyi diyor ama vites geçişlerinde sarsıntı kararsızlık yokuşlarda saçmalaması v.s düşündürüyor insanı.

    ben 2011 LPG li otomatik honda civic aldım

    belki iyikide almışım çok şükür .

    Hocam vites geçişinde sorun yaşanyanların hepsi kullanmayı bilmedikleri için sorunun vitesle ilgili olduğunu sanıyor. Oysa sorun kendilerinde. Gaz pedalına alıştıktan sonra bir kez bile sarsıntı yaşamadım. Abudik kubidik yerlerde gaz pedalına sert yada yumuşak bastığınızda sarsıntılı geçiş oluyor. Bunun da araçtan kaynaklandığını sanıyorlar. Örneğin vites yüksekteyken rampada gaz pedalına hafif basarsan araç otomatikmen vites küçültme ihtiyacı duyar ve araç durma noktasına gelip vites küçültür. Kullanıcılarda araç problemli zanneder. Hızını almışsan rampada gaza basacaksın ki aracın kafası karışmasın. Araç için olumsuz değerlendirmeden önce aracı çok iyi anlamak gerekiyor. Ben 2 yıldır kullanıyorum, 2 haftadan sonra asla sarsıntı yaşamadım. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    otomati araç almaya karar verdimde alacaklarımın arasında 1. sıradaydı donanimi çok güzel iç mekanı çok kaliteli yakıtı süper ama otomatik konusunda malesef sorun yaşayan hatta citroen forumlarında otomatik vites yüzünden aracını satmak isteyen aracından soğuyan hatta benzin döküp yakıcam diyen çok kişi var iyi araştır derim kullananlar genelde iyi diyor ama vites geçişlerinde sarsıntı kararsızlık yokuşlarda saçmalaması v.s düşündürüyor insanı.

    ben 2011 LPG li otomatik honda civic aldım

    belki iyikide almışım çok şükür .

    Hocam vites geçişinde sorun yaşanyanların hepsi kullanmayı bilmedikleri için sorunun vitesle ilgili olduğunu sanıyor. Oysa sorun kendilerinde. Gaz pedalına alıştıktan sonra bir kez bile sarsıntı yaşamadım. Abudik kubidik yerlerde gaz pedalına sert yada yumuşak bastığınızda sarsıntılı geçiş oluyor. Bunun da araçtan kaynaklandığını sanıyorlar. Örneğin vites yüksekteyken rampada gaz pedalına hafif basarsan araç otomatikmen vites küçültme ihtiyacı duyar ve araç durma noktasına gelip vites küçültür. Kullanıcılarda araç problemli zanneder. Hızını almışsan rampada gaza basacaksın ki aracın kafası karışmasın. Araç için olumsuz değerlendirmeden önce aracı çok iyi anlamak gerekiyor. Ben 2 yıldır kullanıyorum, 2 haftadan sonra asla sarsıntı yaşamadım. Saygılar.

    benim gibi ilk defa otomatik alacak çoğu kişi mcp den korktuğu için bu aracın otomatiğine yanaşmıyor ben tam otomatik aldım ne yokuş ne düz vites diye birşey yok kafa karışması yok v.s

    c4 çok kalite ve çok güzel bir araç ama keşke çift kavramalı bi şanzımanı olsaydı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    otomati araç almaya karar verdimde alacaklarımın arasında 1. sıradaydı donanimi çok güzel iç mekanı çok kaliteli yakıtı süper ama otomatik konusunda malesef sorun yaşayan hatta citroen forumlarında otomatik vites yüzünden aracını satmak isteyen aracından soğuyan hatta benzin döküp yakıcam diyen çok kişi var iyi araştır derim kullananlar genelde iyi diyor ama vites geçişlerinde sarsıntı kararsızlık yokuşlarda saçmalaması v.s düşündürüyor insanı.

    ben 2011 LPG li otomatik honda civic aldım

    belki iyikide almışım çok şükür .

    Hocam vites geçişinde sorun yaşanyanların hepsi kullanmayı bilmedikleri için sorunun vitesle ilgili olduğunu sanıyor. Oysa sorun kendilerinde. Gaz pedalına alıştıktan sonra bir kez bile sarsıntı yaşamadım. Abudik kubidik yerlerde gaz pedalına sert yada yumuşak bastığınızda sarsıntılı geçiş oluyor. Bunun da araçtan kaynaklandığını sanıyorlar. Örneğin vites yüksekteyken rampada gaz pedalına hafif basarsan araç otomatikmen vites küçültme ihtiyacı duyar ve araç durma noktasına gelip vites küçültür. Kullanıcılarda araç problemli zanneder. Hızını almışsan rampada gaza basacaksın ki aracın kafası karışmasın. Araç için olumsuz değerlendirmeden önce aracı çok iyi anlamak gerekiyor. Ben 2 yıldır kullanıyorum, 2 haftadan sonra asla sarsıntı yaşamadım. Saygılar.

    benim gibi ilk defa otomatik alacak çoğu kişi mcp den korktuğu için bu aracın otomatiğine yanaşmıyor ben tam otomatik aldım ne yokuş ne düz vites diye birşey yok kafa karışması yok v.s

    c4 çok kalite ve çok güzel bir araç ama keşke çift kavramalı bi şanzımanı olsaydı...

    Alıntıları Göster
    Ben vitese 1 sene de alıştım, yalan yok.

    şuan 3. senem aracımda seyahat edenlere her koşulda sarsıntı hissettirtmiyorum.
    Yeni otomatik vitese geçeceklere baya garip ve alışması uzun sürecektir.

    araçta tek bir sorun bile çıkmadı.(maşallah diyelim)Bu fransız çürüktürler şuan da asılsız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    otomati araç almaya karar verdimde alacaklarımın arasında 1. sıradaydı donanimi çok güzel iç mekanı çok kaliteli yakıtı süper ama otomatik konusunda malesef sorun yaşayan hatta citroen forumlarında otomatik vites yüzünden aracını satmak isteyen aracından soğuyan hatta benzin döküp yakıcam diyen çok kişi var iyi araştır derim kullananlar genelde iyi diyor ama vites geçişlerinde sarsıntı kararsızlık yokuşlarda saçmalaması v.s düşündürüyor insanı.

    ben 2011 LPG li otomatik honda civic aldım

    belki iyikide almışım çok şükür .

    Bende C4 ü satıp 2012 model lpg li Elegance civic aldım. Bazen diyorum keşke C4 ü satmasaydim diye. Yeni kasa C4 hele plus paketlisi fiyatını sonuna kadar hakeden bi araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    Ben vitese 1 sene de alıştım, yalan yok.

    şuan 3. senem aracımda seyahat edenlere her koşulda sarsıntı hissettirtmiyorum.
    Yeni otomatik vitese geçeceklere baya garip ve alışması uzun sürecektir.

    araçta tek bir sorun bile çıkmadı.(maşallah diyelim)Bu fransız çürüktürler şuan da asılsız.


    Bayağı geç çözmüşsünüz hocam :) :) Ben 2005'ten beri fransız aracı kulllanıyorum. Hepsi de Citroen. Konfor ve motor açısından diğerlerinden üstün olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Ancak sağlamlık olarak Alman ve japon araçlarının bir tık altında kalacağını düşünüyorum. Araç Kabininde (tapmon iç aksamı, kapı içleri, kısacası genel olarak kaportanın arka kısmı) sık plastik kullanımından vazgeçmeleri gerekiyor. Belki maliyet belki de hafiflikten dolayı yapıyorlar ancak sağlamlıktan ödün verdikleri gerçek. Madem güzel araç yapıyorlar, şu yoğun plastik kullanımından vazgeçsinler artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    Ben vitese 1 sene de alıştım, yalan yok.

    şuan 3. senem aracımda seyahat edenlere her koşulda sarsıntı hissettirtmiyorum.
    Yeni otomatik vitese geçeceklere baya garip ve alışması uzun sürecektir.

    araçta tek bir sorun bile çıkmadı.(maşallah diyelim)Bu fransız çürüktürler şuan da asılsız.


    Bayağı geç çözmüşsünüz hocam :) :) Ben 2005'ten beri fransız aracı kulllanıyorum. Hepsi de Citroen. Konfor ve motor açısından diğerlerinden üstün olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Ancak sağlamlık olarak Alman ve japon araçlarının bir tık altında kalacağını düşünüyorum. Araç Kabininde (tapmon iç aksamı, kapı içleri, kısacası genel olarak kaportanın arka kısmı) sık plastik kullanımından vazgeçmeleri gerekiyor. Belki maliyet belki de hafiflikten dolayı yapıyorlar ancak sağlamlıktan ödün verdikleri gerçek. Madem güzel araç yapıyorlar, şu yoğun plastik kullanımından vazgeçsinler artık.

    Bilemiyorum genelde öyle bir söylem var, yoğun plastik kullanılıyor diye ancak 1400 kg ağırlık nereden geliyor onu anlamadım.

    Otomatiğe ilk 2011 in 3. ayında insignia ile geçtim, o tam otomatik olduğu için sıkıntısızdı. C4 e alışmam 1 sene mi aldı. ama yaşlılıkta çıkan alzaymıra da bire bir. araç kullanırken düşünmek gerekiyor çünkü. gerçi zamanla düşünmekte gerekmiyor. o da alışkanlık haline geliyor. (elle değişim gaz pedalı çekmeler falan)

    Şuan tek sıkıntım 1. vites sıkışık trafikteki gaz çekince olan yığılmalar.varmı bunun çözümü?(motor ısınınca meydana geliyor sanırım)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykutsal -- 26 Şubat 2015; 14:41:10 >




  • aykutsal kullanıcısına yanıt
    Dip gaz yapınca vites yükseltmede karasızlık varmı? Aracı genelde eşim kullanacak ve yumuşak şekilde sürer genelde.Bu yüzden sakin kullanımda vites yükseltme ve alçaltma nasıldır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    otomati araç almaya karar verdimde alacaklarımın arasında 1. sıradaydı donanimi çok güzel iç mekanı çok kaliteli yakıtı süper ama otomatik konusunda malesef sorun yaşayan hatta citroen forumlarında otomatik vites yüzünden aracını satmak isteyen aracından soğuyan hatta benzin döküp yakıcam diyen çok kişi var iyi araştır derim kullananlar genelde iyi diyor ama vites geçişlerinde sarsıntı kararsızlık yokuşlarda saçmalaması v.s düşündürüyor insanı.

    ben 2011 LPG li otomatik honda civic aldım

    belki iyikide almışım çok şükür .

    Hocam vites geçişinde sorun yaşanyanların hepsi kullanmayı bilmedikleri için sorunun vitesle ilgili olduğunu sanıyor. Oysa sorun kendilerinde. Gaz pedalına alıştıktan sonra bir kez bile sarsıntı yaşamadım. Abudik kubidik yerlerde gaz pedalına sert yada yumuşak bastığınızda sarsıntılı geçiş oluyor. Bunun da araçtan kaynaklandığını sanıyorlar. Örneğin vites yüksekteyken rampada gaz pedalına hafif basarsan araç otomatikmen vites küçültme ihtiyacı duyar ve araç durma noktasına gelip vites küçültür. Kullanıcılarda araç problemli zanneder. Hızını almışsan rampada gaza basacaksın ki aracın kafası karışmasın. Araç için olumsuz değerlendirmeden önce aracı çok iyi anlamak gerekiyor. Ben 2 yıldır kullanıyorum, 2 haftadan sonra asla sarsıntı yaşamadım. Saygılar.

    Hocam ben de tork konvertörlü tam otomatik araç kullanıyorum.mesela düz yolda yada yokuş çıkarken gaza yüklendiğimde anında vites düşürüp hızlanmaya başlıyor.mcp şanzımanda
    eğer aynı durumda biraz bekleme yada kararsız kalma gibi bir durum varsa o şanzımanın sorunsuz çalıştığı söylenemez.Ha siz şanzımanın tavırlarını ezbere biliyorsunuzdur
    o şanzımana göre kendinizi ayarlarsınız sorunsuz binersiniz ama bu sizin araca uyum sağlamanızla alakalı.Asıl olması gerekense aracın sizin her hareketinize kararlı tepki verebilmesidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eraser79

    Dip gaz yapınca vites yükseltmede karasızlık varmı? Aracı genelde eşim kullanacak ve yumuşak şekilde sürer genelde.Bu yüzden sakin kullanımda vites yükseltme ve alçaltma nasıldır.

    kararsızlık demeyelim geçiş süresinde sıkıntı var dip gazlarda. vites küçültmesi gerektiğini anlıyor ama küçültürken zaman kaybediyor. kararsızlık olayı yokuş çıkarken devir düşürürseniz oluyor, burada gecikmeli bir kararsızlık söz konusu.

    dip gaz veya ani sollamalara çıkılacağı zaman ben mutlaka vites küçültüyorum kulakçıktan

    Sakin kullanımda da sadece ilk vites geçişini hissedersiniz.

    Deseniz iyi bir şanzuman mı? bence değil, tam otomatik ve çift kavramalara göre. kimden iyi; manuellerden ve diğer tek kavramalı yarı otomatiklerden.en azından toyotanınkinden iyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    otomati araç almaya karar verdimde alacaklarımın arasında 1. sıradaydı donanimi çok güzel iç mekanı çok kaliteli yakıtı süper ama otomatik konusunda malesef sorun yaşayan hatta citroen forumlarında otomatik vites yüzünden aracını satmak isteyen aracından soğuyan hatta benzin döküp yakıcam diyen çok kişi var iyi araştır derim kullananlar genelde iyi diyor ama vites geçişlerinde sarsıntı kararsızlık yokuşlarda saçmalaması v.s düşündürüyor insanı.

    ben 2011 LPG li otomatik honda civic aldım

    belki iyikide almışım çok şükür .

    Hocam vites geçişinde sorun yaşanyanların hepsi kullanmayı bilmedikleri için sorunun vitesle ilgili olduğunu sanıyor. Oysa sorun kendilerinde. Gaz pedalına alıştıktan sonra bir kez bile sarsıntı yaşamadım. Abudik kubidik yerlerde gaz pedalına sert yada yumuşak bastığınızda sarsıntılı geçiş oluyor. Bunun da araçtan kaynaklandığını sanıyorlar. Örneğin vites yüksekteyken rampada gaz pedalına hafif basarsan araç otomatikmen vites küçültme ihtiyacı duyar ve araç durma noktasına gelip vites küçültür. Kullanıcılarda araç problemli zanneder. Hızını almışsan rampada gaza basacaksın ki aracın kafası karışmasın. Araç için olumsuz değerlendirmeden önce aracı çok iyi anlamak gerekiyor. Ben 2 yıldır kullanıyorum, 2 haftadan sonra asla sarsıntı yaşamadım. Saygılar.

    Alıntıları Göster
    hem az yakacak hem sorunsuz olacak hem ucuz olacak hem de vites geçerken sarmayacak. öyle bir araç var mı?

    manueli kullanırken daha çok sarsılıyor. hiç sorununun olmaması olsa da ucuza halledilmesi cepte...

    C4 ün 2 eksiği var. bir makyaj yapılıp dokunmatik ekran ve cam tavan getirip kasayı da 100 kg hafifletmeleri lazım. yeni blue HDİ motoru da koyarlarsa (3 oldu ) geriye kalan hiç bir şeyine dokunmasınlar ilk müşterisi olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    hem az yakacak hem sorunsuz olacak hem ucuz olacak hem de vites geçerken sarmayacak. öyle bir araç var mı?

    manueli kullanırken daha çok sarsılıyor. hiç sorununun olmaması olsa da ucuza halledilmesi cepte...

    C4 ün 2 eksiği var. bir makyaj yapılıp dokunmatik ekran ve cam tavan getirip kasayı da 100 kg hafifletmeleri lazım. yeni blue HDİ motoru da koyarlarsa (3 oldu ) geriye kalan hiç bir şeyine dokunmasınlar ilk müşterisi olurum.

    Alıntıları Göster
    Ben de Citroen'e geçerken aklımdaki en önemli soru vitesti ancak aracımı alalı 1 sene olmasına rağmen en ufak bir sorun ya da pişmanlık yaşamadım. Ayrıca konfor dediğimiz şey sadece vitesle bitmiyor, örnek vermek gerekirse şirketimizde EDC'li kiralık Megane'lar var, evet EDC Citroen/Peugeot'nun robotize viteslerine oranla çok daha konforlu ama onun dışında Megane aracımın yanında sınıf olarak Dacia gibi kalıyor. Ayrıca manuel almak isteyip de eşimin zoruyla otomatik almak zorunda kalan biri olarak manuele en yakın otomatik vites türü olması da benim için önemli bir artı, direksiyondan istediğim an vitese müdahale edebilmek tam otomatiklerde ya da çift kavramalılarda olmayan önemli bir özellik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eraser79

    Dip gaz yapınca vites yükseltmede karasızlık varmı? Aracı genelde eşim kullanacak ve yumuşak şekilde sürer genelde.Bu yüzden sakin kullanımda vites yükseltme ve alçaltma nasıldır.

    sakin kullanımda hiçbir sorun yaşamazsınız.

    çok basit 2 kuralı var.

    yokuşlardan önce(alışveriş rampası örneğin) kulakçıklardan vites düş. dip gaz yapacaksanız kick down yap bu durumda hemen vites düşer.

    onun dışında kasislerde ses yapar o kadar, sorunsuzluk malzeme kalitesi yakıt gibi konularda çok iyi araçtır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    Ben vitese 1 sene de alıştım, yalan yok.

    şuan 3. senem aracımda seyahat edenlere her koşulda sarsıntı hissettirtmiyorum.
    Yeni otomatik vitese geçeceklere baya garip ve alışması uzun sürecektir.

    araçta tek bir sorun bile çıkmadı.(maşallah diyelim)Bu fransız çürüktürler şuan da asılsız.


    Bayağı geç çözmüşsünüz hocam :) :) Ben 2005'ten beri fransız aracı kulllanıyorum. Hepsi de Citroen. Konfor ve motor açısından diğerlerinden üstün olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Ancak sağlamlık olarak Alman ve japon araçlarının bir tık altında kalacağını düşünüyorum. Araç Kabininde (tapmon iç aksamı, kapı içleri, kısacası genel olarak kaportanın arka kısmı) sık plastik kullanımından vazgeçmeleri gerekiyor. Belki maliyet belki de hafiflikten dolayı yapıyorlar ancak sağlamlıktan ödün verdikleri gerçek. Madem güzel araç yapıyorlar, şu yoğun plastik kullanımından vazgeçsinler artık.

    Hocam alman araçlarını pek bilmemne japon araçları Son yıllarda araçları çok bozdu. Mesela honda civic.
    2012 model civic Elegance araçta ön kapı camları kapandığını kapının iç tarafı şişiyor. Soguk havalarda sofor ve yolcu kapisinin tutamagindan hava geliyor kisin diziniz neredeyse hava akimindan curuyor. Soruyorum Size bumu sorunsuzluk yada malzeme kalitesi. araçtan herseyi çalmislar inanirmisiniz araç hareket haline geçtiğinde kapilar otomatik kilitlenmiyor, güya en dolusu ama araçta kararan dikiz aynası yok. Fabrika lpg takıyor güya araç lpg ile giderken benzin ibaresi düşüyor sonra kendiliğinden yükseliyor. adam akıllı yol bilgisayarı yok. Halen göstergedeki çubukla km bilgisine erisiliyor. 10.000 de bir enaz 500 tl servis masrafı. Soruyorum Size bumu sorunsuzluk. ama aracın vites geçişleri ve otomatik sanzumanı harika ve sorunsuz. Lakin benzinide içiyor...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.