Şimdi Ara

2.8 motor insignia saçmalık mıdır ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
59
Cevap
0
Favori
1.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • High Quality kullanıcısına yanıt
    c segmenti ve o kadar güçlü bi araç uçan tenekeden başka birşey olamaz
  • full+full+full+full anlamı nedir full den farkı nedir onu bi anlatır mısın ? bu full+full ler nedir bunu açıklayın ilk önce
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angarabebesi0606

    evo uçan tenekeden başka birşey değil yol tutuş namına hiçbirşey yok C segmenti zaten iş görmez o doluluk namınada bişey yok f30 kasanın 3.28i leri tamamdır onu kenara yazıyorum önümüzdeki hafta puntoyuda insigniayıda elden çıkarayım nakitim elime geçsin 3.28i ler olacak alacağım araç mutlaka olmadı kredi falan ayarları 150 160k ya kadar çıkarım

    Nick-mesaj uyumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu konu fake amma yorum atmışsınız.Evoya uçan teneke demiş, 190 hp araca halk arabası demiş.Nicki belli adamın angarabebesi, belli işte kaç yaşlarında olduğu.Niye bu kadar ciddiye alıp mesaj attınız?Bu konuyu açan vatandaşın 2.8 insignia sı varsa bile babasınındır kendisinin değil, öyle kafasına göre de gidip 3.28 falan alamaz.Ha yok öyle değil diyorsa konu sahibi buraya eklesin aracın fotosunu vs.

    Profilinde zaten 93 lü yazıyor.
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    mesela megane II lerden örnek vereyim. full deyince akla dynamique geliyor. bide onun pack techno, pack executive, cam tavan falan filan eklenmiş hali var opsiyonlarıda eksiksiz anlamında full+full tabirini kullanırım..
  • Dream Cars D kullanıcısına yanıt
    şimdi bok atmadan önce bi tekrar okusaydın iyi olurdu 190hp den halk versiyon demedeki kastım 190hp olması falan filan değil mesela volvo düşün bi normal advance vs. halka göre olanlar var bide r desing olan daha sportif genç kesime hitap edenleri, yine mersoları düşün bi baba mersoları var bide amg mersolar var anlatmaya çalıştığım şey buydu. insignia içinde öyle bi 1.6cdti var bi 2.8T v6 var. Bütçeme göre bu genç kesime hitap eden sportif versiyonu en çok işimi görecek aracı arıyorum burada.

    evet 93lüyüm ancak okudum kendimi geliştirdim şuan mühendisim + olarak supplement satışı yapan bir dükkanın ortağıyım alım satımlada uğraşıyoruz hobi olarak yani pederbank a.ş den yardım almadan kendi emeğimle aldım elhamdülillah çok şükür allah size daha iyilerini nasip etsin çalışın didinin alın..

    foto konusuna gelince forumun lanetinden bahsetmeme gerek yok sanırım ama pp ye koydum zaten..




  • Dream Cars D kullanıcısına yanıt
    ve uçan tenekeden kastım evoyu kötülemek değil C segmenti ve güçlü bir araç potansiyel uçan tenekedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angarabebesi0606

    c segmenti ve o kadar güçlü bi araç uçan tenekeden başka birşey olamaz

    Golf GTI'ı kolluyorsun ama. Evo dediğin araç c sınıfı sedan temellerinde yükselmez. Kompakt araca güçlü motor takıp ta yapılmaz rakipleri gibi.
    Bu araç WRC temellerinde ve altyapısında üretilip daha sonra C sınıfı'na uyarlanır normal Lancer için. Uçan teneke dediğin araç o kolladığın aracı tarih kitaplarından siler.
    Hele hele yol tutuş mevzu ise.

    Bana uygun değil deseydiniz eyvallah. Ama ben o dediklerinize saygı duymuyorum.

    Umarım iyi bir araç bulursunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzatmaya gerek yok konu herkesin gözünde fake.Segment ile yol tutuşun bir alakası yoktur.Yol tutuş mühendislik meseledir, segment değil.Mihendis olmuşsun ama sanırım alakasız bir mihendislik =).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angarabebesi0606

    mesela megane II lerden örnek vereyim. full deyince akla dynamique geliyor. bide onun pack techno, pack executive, cam tavan falan filan eklenmiş hali var opsiyonlarıda eksiksiz anlamında full+full tabirini kullanırım..

    full + opsiyon demek daha açıklayıcı ve mantıklı olmazmı ?
  • Dream Cars D kullanıcısına yanıt
    evoya binme fırsatın olduktan sonra terkar görüselim unutmazsan editle bu evoya övgü yağdıran mesajlarını
  • 320 ied
  • volvo 2.8 t6 al, porsche motoru var yanılmıyorsam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angarabebesi0606

    S3, FOCUS RS, A45 AMG, GOLF GTI falan dururken kimse evo almaz, almamalı...

    bu arada S3 285hp 5 kapı falan ama ahh ahh keşke sedan olsaydı :(

    edit: ki varmış zaten



    Hayatında birkez olsun X evo veya impreza wrx sti gibi bir aracın koltuğuna oturdun mu acaba gelmiş teneke diyorsun, birde gitmiş golf gti la falan karşılaştırmışsın. İlginç olan böyle mesnetsiz ve dayanaksız bir yorum yapan adamın insignia 2.8 gibi özel az bulunan bir araca binmesi. Aklıma altında ki insignia yı 1.6t sanıp yanlışlıkla aldığın falan geliyor çünkü bunlar yetmez gibi aşırı besleme çok dar bir devir bandında 270hp yi verip yola aktarmada hayli zorluk çeken bir araçla aracının motorunu karşılaştırmışsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Emre4748 kullanıcısına yanıt
    evo ile birçok kez yolculuk yaptım arkadaşımın aracı evo x amma velakin sevmiyorum kardeş böyle belki önyargılarım devam ediyordur ama yok içime sinmiyor gözümde boş ama impreza dersen o efso ayrı
  • Emre4748 kullanıcısına yanıt
    galerici ağzıyla tatava yapma kardeş yok dar devir bandıymış yola aktarmaymış sonuçta 1.6 litreden 270hp yi almışlar ve 200 300 bini rahat devireceklerine inanıyorum

    tutup rx8i örnek gösterme.. buda turbo o zaman aynı mantıkla 400 500 beygir gibi bir güç verseydi benim 2.8 insignia odamı çöptü yani ?
  • Jaguar modellerine bak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angarabebesi0606

    galerici ağzıyla tatava yapma kardeş yok dar devir bandıymış yola aktarmaymış sonuçta 1.6 litreden 270hp yi almışlar ve 200 300 bini rahat devireceklerine inanıyorum

    tutup rx8i örnek gösterme.. buda turbo o zaman aynı mantıkla 400 500 beygir gibi bir güç verseydi benim 2.8 insignia odamı çöptü yani ?

    Birincisi düşük motor aracı övmüyorum ki galerici ağzıyla konuşmuş olayım, ikincisi yapmışlar işte dediğin motor stock değil, "mahle" firması büyük mühendislik ile bu motorun üstünde çalıştı ve alabileceği max. Hp yi aldı, ancak senin motor stock 2.8 turbo 260 hp v6 ve bırak mahle yi üstüne chip tuning yapılsa 320hp lierin üzerine zorlanmadan çıkarsın, üzerinde stage çalışma yapılsa o 1.6thp ile karşılaştırdığın motor 500hp lere kadar çıkartılır bunu bir köşeye koy.

    Basit ticari corsa 1.7dti ları 300hp lere çıkarabiliyorlar hemde bu ülkede, gir incele internetten, mesele sadece kağıt üstünde yazan teknik veriler değildir, ha sen dersen 1.6 benzinli sınıfında thp yi tek geçerim o ayrı mesele.

    Evo yu beğenmezsin senin tercihindir ama gidip teneke dersen burda bu açtığın konu altında ezilir millete laf yetiştirirsin, bu forumda bu aracı kullananlar da var.

    Wankel motorla karşılaştırma yapmam, rx8 i nerden çıkardın.

    Hep yüksek hacim tercih ettim, hacim candır bunu da yaz bir köşeye kardeşşş, allah seni yeni alacağın aracınla mesut etsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Emre4748 kullanıcısına yanıt
    wankel olduğunu biliyorumda daha önce biri tutup 1.2 motor 231hp diye rx8 al diyordu, peki kardeş sen o corsayı 300hp yaptın eyvallah kaç bin yürüyecek ? 1.6thp 1.6 turbo benzinli seri üretim araçlarda nirvana.. yüksek hacim candır tamam ama sarayı niye besleyeyim ? 3.28i 2.0 245hp benim aracımı boy boy geride bırakır s3, t5 s60 falanda öyle.. 2.8e bindikten sonra bunlar gibi verimli bi 2.8e binmek daha iyi olur diye düşündüm. 2.0 130 140hp atmosferiklerdense 1.4t 150 160hp araçları tercih edenler gibi..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.