< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
![]() |

1 Mobil
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
![]() |
|
E200 alınırda bahsettiğiniz araç alınmaz km çok yüksek aşırı basık hız sabitleyici el gazı deri gibi özellikleri yok o yüzden alınmaz |
|
_____________________________
|
|
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-w-124-200-e-mercedes-1005895799/detay/ şu temizlikte olsa belki sizin dediğiniz araç alınır. |
| _____________________________ |
|
90 model arabaya ben o parayı vermezdim yerinizde olsam, 2008 2010 model civarı benzer donanıma sahip araçlar bulabilirsiniz. |
|
_____________________________
|
|
Örnek bir model verebilir misiniz? |
_____________________________
![]() |
|
Mercedes - Benz / E Serisi / E 200 / Elegance / DENİZATI OTOMOTİV'DEN W210 KOMPLE BAKIMLI KULLANILAN ARAÇ sahibinden.comda - 974712278 https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-denizati-otomotiv-den-w210-komple-bakimli-kullanilan-arac-974712278/detayBu kasaları beğeniyorum hocam |
_____________________________
![]() |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Sağolun ince düşünceniz için uzun uzun da açıklamışsınız; Chevrolet / Cruze / 1.6 / LS / 2010 CHEVROLET CRUZE 1,6 LS LPG,Lİ sahibinden.comda - 1011135830 Arabadan pek anlamıyorum uzun yıllar motorsiklet kullandım sadece bu araç nasıldır peki. |
_____________________________
![]() |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wRei -- 28 Mart 2022; 16:44:49 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
istanbul
|
|
Cruze tam otomatik tork konvertörlü eski nesil sağlam aisin marka şanzımana sahip.Ben manuel vitesli olanını kullandığım için tam hakim değilim ama sorun çıkaracağını sanmıyorum, tork konvertörlü zaten.Eğer ki geriye kaçırma yapmıyorsa rampada ve vites geçişlerinde vuruntu yoksa aracı alırken test ettiğinizde, ozaman gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. 6 aylık vergisi 300 lira, bakım maliyeti düşük, motor mekanik alt takım şasesi herşeyi zaten opel astra j kasalar ile aynı.Bu sebeple yedek parça problemi yok, tüm parçalarını çok rahat bir şekilde bulabilirsin.Kaporta parçalarına gelince, hem orjinali hemde yan sanayisini bulmak mümkün.Yan sanayi parçaların fiyatlarıysa orjinaline göre inanılmaz ucuz %80 oranında bir fiyat farkı oluyor o yüzden ben genelde yan sanayi tercih ediyorum ve kalite olarakda hiçbir fark bulunmuyor. Eğer büyük şehirlerden birinde yaşıyorsan benim gibi, sanayiye gittiğinde parçanı alıp çıkıp gidersin beş dakikada ama iç anadoluda felan yaşıyorsan en fazla bekleyeceğin iki üç gün kargo süresi başka bir şey değil.Bu arada zaten Chevrolet'in resmi web sitesinde zaten 2024 yılına kadar opel yetkili servislerinden hizmet alınabileceği belirtilmiş, yedek parça tedariği 2024 yılına kadar devam ediyor şuan herhangi bir sıkıntı yok ileride olacağınıda sanmam zaten internetden sipariş verip alamayacağınız bir parçası yok. Ben opel yetkili servise gidiyorum zaten sadece, mesela en son gittiğimde öğrendim ki 10 yaşında ki arabayı chevrolet geri çağırıyormuş ve ücretsiz bir şekilde fren hidroliği ve fren hortumlarını değiştiriyorlarmış.Bıraktım servise aracı, fren hidroliği kaliperlere giden fren hortumları felan hepsi sıfırıyla değiştirildi bir kuruşda para alınmadı. Sen bir arıza bir sorun yaşadınmı diyecek olursan eğer valla ben 10 yıldır kullanıyorum bu aracı ve sadece bir kere egzantrik dişlileri arızalandı onları değiştirdim o kadar, ondan başka da problem yaşamadım.Yakıt tüketimimde şehir içi tam fabrika verisini tutturuyor fabrika manuel viteslisi için şehir içinde 9lt yakar demiş, ben de 900km şehir içi hiç yol bilgisayarını sıfırlamadan kullandım bir ay sonunda ortalamam tam 9 litreydi.Otomatiği de sanırım 1 litre fazladan yakar onunda 10 litre civarı gibi bir tüketimi vardır.Sürekli gezen biriyseniz lpgsiz binilmez, onuda göz önünde bulundurun. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-01E3D7E9B -- 28 Mart 2022; 21:34:53 > |
|
_____________________________
|
|
Aynen 2019 yılı ekim kasım gibiydi yan sanayi stop lambasının sıfırını 200 liraya almıştım sanki şahin doğan parçası alıyor gibi hissettim bir an :D Farda 300 liraydı.Şuan ne kadardır bilmiyorum ama yine çoğu arabadan parçalarının ucuz olduğuna eminim.Bir ara model yükseltmek için clio felan mı alsam diye o araçlara yöneldim zaten ufak tefek bir araba parçası felan ucuzdur herhalde dedim, renault sonuçta mercedes değilya...Açtım abi interneti yazdım bir farı ne kadar diye, bir baktım ki iki üç kat fark var hemen kapattım o defteri açmadım bir daha. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
![]() |
|
Evet öyle chevroletin parçaları ucuz ben arka tamponu 120 TL ye almıştım corona öncesi tabi 😁 şimdi herşey zamlı ama yine de ucuz yedek parçaları kardeşimde Chevrolet Aveo otomatik var çok memnun < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
istanbul
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Köl Tigin -- 5 Nisan 2022; 22:37:21 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |