![]() ![]() benim araba 93 model. ablamın yeni aldığı sembol 13 model. bi denemek istedim, hem kısa hem uzun mesafe kullandım. sembolün benim arabaya göre olumlu ve olumsuz yönlerini sayarsam eğer; olumlu tarafları - atmosferik benzinliden, turbo dizele geçince güzel bi etki yarattı. performansını beğendim, yokuşlarda bayılma derdi yok. - devir oranları çok iyi geldi, 3'te bağırmadan 100 kmh ile rahat gidiyor. - genç olunca fazla trim sesi yok. - süspansiyonlu kaput baya iyi bi şeymiş ve bagajın kendiliğinden havalanması da aynı şekilde. - frenleri abs olduğu için daha iyi. olumsuz tarafları - araba felaket yol sesi alıyor. davlumbaz yok galiba, bakmadım. araba uzun yolda ilk defa bu kadar başım ağrıdı resmen uğuuğuğuğ diye inliyor yol sesi arabanın içinde. benimkinde bir gram yol sesi yok. - rüzgar yalıtımı çok zayıf. benimkinde yırtıklar var, bunun ki sağlam ama hemen hemen aynı sesler. arka tarafa oturduğumda arka kapının açılma kısmından bile rüzgar sesi geliyor. - görüş açıları çok zayıf. - yol tutuşu hiç güven vermedi. benimki daha iyi gibi geldi, yüksek hızda yola oturduğunu hissediyodum. yüksek hızlarda viraj kasmak imkansız, çok yüksek leylek gibi duruyor. - süspansiyonları çok sert, esnek değil. uzun yolda tempra kullananlar bilir, suyun üstüne uzanmış gibi aşağı yukarı aşağı yukarı tatlı bi esneme hissiyatı vardır, ama sembolde herşey sert ve net. - enine geniş, sanki bodykitli gibi, dolayısıyla park yapmak zorlaşıyor. - direksiyon hissiyatı çok kötü. baya sert. uzun yolda tek elle kullanmak çok zor. - koltukları rahat değil belini ağrıtıyor. sanderoya bindim o daha da kötüydü, arabada bel desteği yoktu. - vitesleri çok sert, tam geçmiyo gibi hissiyatı var. 2004 clio bile bundan kat kat yumuşaktı. - rölantide dururken ki sesi kamyoneti çok andırıyor. benim görüşlerim bunlar. arada 20 yıl fark olmasına rağmen sembol'de beğenmediğim yanlar fazla. ama imkanım olsa geçerdim sembole, yeni yenidir. |
1993 tempra'dan 2013 symbol'e geçmek





-
-
En önemli artısı, modern şasisiyle symbol’ün bir çarpışmada çok daha güvenli olması.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
aynen, 30 yıl önceki teknoloji ne kadar iyi olsa da günümüze ayak uyduramaz maalesef.
-
Fifth Gearyoutube
Fifth Gear - Renault Modus v Volvo 940 Crash Testhttps://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bi onceki kasasi var bende o da ayni.Virajlarda kendini atmaya meyilli.Suspansiyonlar pat kut zaten sanki amortisor yay yok gibi.Onceden olsaydi degistirirdim ama su sartlarda gittigi kadar kullanicaz mecburen.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu kasa Symbol'ler, yani Dacia Logan'lar için yeni şasi demek pek de doğru değil. Kökeni 20 yıl önceki Clio II'ye gidiyor. Clio V'e kadar Dacia'lar şasiyi yenilemedi.
-
attan eşşeğe binmek gibi birşey daha düzgün model araçlara baksanız mesela symbol yerine linea accent
-
Symbol'de 120 ile giderken telefonda karsi tarafin sesi zor geliyordu. Çok ses aliyor iceriye ama 90hplik motor oldukca iyi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1993 model bi tempra o symbolden daha dolu daha kaliteli attan in eşşeğe bin cümlesinin canlı hali...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

Bu kasa Symbol'ler, yani Dacia Logan'lar için yeni şasi demek pek de doğru değil. Kökeni 20 yıl önceki Clio II'ye gidiyor. Clio V'e kadar Dacia'lar şasiyi yenilemedi. |
En önemli artısı, modern şasisiyle symbol’ün bir çarpışmada çok daha güvenli olması.
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X