< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
17 YAŞINDAKİ S-CLASS'ın KONDÜSYONU... (9. sayfa)



-
-
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Bu mesaj silindi.
Alıntıları GösterHocam yurutmeyi birak Mercedes S class 100 bin dolardan baslayan bir arac iken Phantom 455 bin dolardan basliyor. 4.5 tane S class aliniyor o paraya. Flying spur gene daha iyi o 200k:)
Birbirleri ile rakip araclar degiller. Mercedes premium, Bentley Roll Royce ultra luks baska bir alan. Maybachla zorluyor Mercedes ama daha basarili olamadi pek.
(Turkiye fiyatindan bahsetmeye gerek yok OTV vs. o yuzden Amerika fiyatini yazdim karsilastirma amacli, Avrupada da benzer)
Katiliyorum S class daha mantiklidir tabiiki ama zaten bir arabaya 450 bin dolar verdikten sonra mantik aranmiyor baska bir sey o. Ferrari vs. de oyle. Bugatti ye adam 1 milyon dolari mantikli oldugu icin vermiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 30 Mayıs 2021; 7:48:29 >
-
S serisi 50 bin sipariş aldı. Selefini geçti bu konuda. Maybach S serisi aşırı başarılı oldu 5 yılda 45 binden fazla satıldıki SUV maybach bile çıkardılar bu cesaretle.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 30 Mayıs 2021; 9:4:31 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Normal s serisi için bisi demedim zaten.
Maybach cogunh Cinde satiyor. İmaj olarak Rolls Royce ve Bentley seviyesinde değil daha.
Ki bence 100 bin dolarlik arabayi alip daha luks yapıp 400klik arabaya rakip olunmaz. O fiyatlara çıktıktan sonra arabanin özelliklerinden çok imaj etkili oluyor.
Gerçekten rakip olmak istiyorsa ultra luks S class değil, tamamen yeni bir araç lazim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X