|
Herkese merhaba, 150 bin lira bütçem var. Bir araba almayı düşünüyorum. Bir iki sene içinde tekrar satacağım. O sebeple değerinin çok da azalmayacaği bir araba olmalı.. Öncekiliğim, düşük km dizel manuel olması. Egea urban, Clio icon, Fluence, Fiesta, i20 gibi araçlara bakıyorum. Sizlerin de önerisine ihtiyacım var. Yardımcı olan olursa teşekkür ederim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atanamayan Dr. Strange -- 1 Mayıs 2021; 16:44:59 > |
| _____________________________ |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









