Şimdi Ara

>> 13 YAŞINDA ! (1872. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
38.992
Cevap
71
Favori
2.988.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18701871187218731874
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CARGOCU arkadaşlar arabayı değiştirecekti, manayla BURSA KOÇASLAN'dan birkaç fotoğraf çekebilme imkanı yakaladım.
    100.000 km'lerde güzel 440'lar vardı.

    ATOM, sana gelsin.

    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !
  • ŞEKER PİLİÇ iflas edince piyasa araba kaynadı.
    Her tarafta ŞEKER PİLİÇ amblemli arabalar görebiliyorsun. İşin kötü tarafı da bu arabaların çoğu yeni ve borçlu...

    Tam bir yara bandı...

    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 8 Haziran 2013; 20:41:59 >
  • >>  13 YAŞINDA !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium
    triptonic daha seri olacaktır elbet çünkü el ile değiştiriyorsun vitesi. hatta yanlış bilmiyorsam eski vites sistemi otomatik değil otomatikleştirilmiş manuel vites. yeni otomatik şanzımanın vites geçişleri ağırdır ama 400 bg motor her türlü yardırır diye düşünüyorum. hem biz eski pro'cuyuz bize konforlu olsunda yavaş olsun mantığı yerleşti artık. varsın rampada geçsinler beni ben rahatıma bakarım gerisi umrumda değil.

    yerli kamyon konusunda hem fikiriz. kim ne derse desin senin 2003 axor'un kabinini 2013 cargo kabinine değişmem ben. yerli üreticiler hala kabin işini beceremiyorlar. kaldı ki ford motor, şanzıman işinide beceremiyor. dün şöför arkadaşlarla sohbet sırasında yeni araba alacağımdan bahsettik 3238 kullanan biri atladı hemen ''3238 varken 3240'a o kadar para verilir mi.'' az daha tokatı çakıyordum ağzına ''sus 3240'a şirk koşma'' diye. bu arada adr'li 3238'e ford 160 milyar fiyat verdi. 3240'ı ise en son 200 milyara anlaştık. aradaki fiyat farkını hem konfor, hem kullanım, hem ikinci elde her türlü çıkarır axor.

    bu arada dün 2011 model 3229'un birinde imdat körüğü patladı koluman 1200 lira fiyat çıkardı ama özel serviste 300 liraya hallettik. gözünü toprak doyursun koluman.

    yaklaşık 2 aydır 2007 scania r380 kamyon kullanıyordum arkadaş böyle bir araba yok. adamlar nasıl bir kabin yapmışlar içinde ses yok. 90 km civarı az biraz rüzgar sesi alıyor içeri ki elektrikli sunroof'un contaları eskimiş oradan geliyormuş. gaz ve fren zaten direksiyon üzerinde 2 düğme. yol boyu iki düğmeyle araba sürüyorsun şaka gibi. alışmamış götte don durmaz misali kamyonu aşırı konforlu buldum. bmc ile 80 yaptın mı kendini uçuyor gibi hissedersin. bu merette 90 yapıyorum duruyormuşuz gibi geliyor bana 24 saat uyumadan bmc ile koşturan ben günde 12 saat uyuyan bir adama döndüm. yok aga kamyon dediğin biraz gürültücü olacak şöförün uyumasına imkan vermeyecek. nerede gördünüz siz uyuya kalıp kaza yapan pro şöförü? uyumak istesende uyuyamazsın ki gürültüden, vitesle, direksiyonla boğuşmaktan.

    Yahu akşam akşam nasıl güldürdün anlatamam.

    Bir yandan yemeğin üzerine yapılan köpüklü Türk kahvesini çekeliyorum, diğer yandan sigaram elimde, bunların verdiği keyifle birlikte kahkaha atıyorum teminden beri.

    Yahu gözünü sevdiğimin aliminyum jantlı 3229 AXOR'u 187 bin lirayken, "istediğin kadar büyük motor koy" dediğim OTOSAN 3238'e nasıl o fiyatı çekebiliyor ki ?

    Geçen gün "1835'e bindim" demiştim ya, hatta aracın fotoğrafını koyacaktım, şimdi aklıma geldi ve koyayım.
    Araç 27 cm geniş PRO'ların kabininden daha kötü. İnip binmesi ayrı bir dert. İnan PRO'ya binerken bu kadar zorlanmıyordum.
    Aracın bol bol kafa sallaması da ayrı konu zaten. Belki kırkayağa alışık olduğumuz için öyle gelmiştir, bilinmez...

    SCANIA'nın da fotoğraflarını bekleriz. VOLKAN sayesinde R420 ve G420 HIGHLINE'a bir aralar doymuştuk ama özledik artık. Kulakları çınlasın.





    ford'a iş olsun diye sorduk fiyat yoksa dahada düşerlerdi muhtemelen. 3240'a 208 milyardan kapı açtılar bize 200'e kadar düştüler. ford'da iş ciddiye binse bir 10 milyar düşerdi heralde. 3229'da kesinlikle indirim alamadık. talep çok sanırım. 187 dediler öyle kaldılar hiç düşmediler.

    cargo'nun kabin genişliğini geçtim ne direksiyonu, ne göstergesi, ne vites topuzu hiç birşey sağlamlık hissi vermiyor bana. kullanılan malzemeden mi yoksa kötü işçilikten mi neden bilmiyorum ben cargo kabininde oyuncak arabadaymış gibi hissediyorum. çok huzursuzlanıyorum o kabinden. dediğin gibi biz alışmışız kamyonun kalaslığına bende 1840 kullanınca bir hoş oluyorum sallanıp duruyor bu tır kısmı hiç sevmiyorum.

    ben bu fotoğraf işini beceremiyorum dostlar kusurma bakmayın. zaten günlük hayatta 1110 kullanan biriyim ve 30 senelik ömrümde daha fotoğraf makinası sahip olmuşluğum yok. aslında hazır scania'yı yakalamışken facebook profili için bir kaç resim çekildim manitaları etkilemek için ama işe yaramadı. kadın milleti anlamıyor arabadan da erkekten de. işin gerçeği içinde olduğum fotoğrafıda bu kadar büyük bir forumda paylaşmak istemiyorum, bir ara elime iyi fotoğraf çeken bir telefon geçerse çeker koyarım birşeyler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Platinium -- 8 Haziran 2013; 21:57:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    CARGOCU arkadaşlar arabayı değiştirecekti, manayla BURSA KOÇASLAN'dan birkaç fotoğraf çekebilme imkanı yakaladım.
    100.000 km'lerde güzel 440'lar vardı.

    ATOM, sana gelsin.

    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    Tesekkur ederim hocam.

    Ama arabalarin kilometresi bana dusuk geldi.Bizim arabalar bile 200.000 oldu.

    Merak ettigimden soruyorum,yillik kac kilometre yapiyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evime hayırlısıyla varayim sohbete katilacagim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Platinium

    Hocam eşek hoşaftan ne anlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atom239 -- 9 Haziran 2013; 0:40:23 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium
    ford'a iş olsun diye sorduk fiyat yoksa dahada düşerlerdi muhtemelen. 3240'a 208 milyardan kapı açtılar bize 200'e kadar düştüler. ford'da iş ciddiye binse bir 10 milyar düşerdi heralde. 3229'da kesinlikle indirim alamadık. talep çok sanırım. 187 dediler öyle kaldılar hiç düşmediler.

    cargo'nun kabin genişliğini geçtim ne direksiyonu, ne göstergesi, ne vites topuzu hiç birşey sağlamlık hissi vermiyor bana. kullanılan malzemeden mi yoksa kötü işçilikten mi neden bilmiyorum ben cargo kabininde oyuncak arabadaymış gibi hissediyorum. çok huzursuzlanıyorum o kabinden. dediğin gibi biz alışmışız kamyonun kalaslığına bende 1840 kullanınca bir hoş oluyorum sallanıp duruyor bu tır kısmı hiç sevmiyorum.

    ben bu fotoğraf işini beceremiyorum dostlar kusurma bakmayın. zaten günlük hayatta 1110 kullanan biriyim ve 30 senelik ömrümde daha fotoğraf makinası sahip olmuşluğum yok. aslında hazır scania'yı yakalamışken facebook profili için bir kaç resim çekildim manitaları etkilemek için ama işe yaramadı. kadın milleti anlamıyor arabadan da erkekten de. işin gerçeği içinde olduğum fotoğrafıda bu kadar büyük bir forumda paylaşmak istemiyorum, bir ara elime iyi fotoğraf çeken bir telefon geçerse çeker koyarım birşeyler.


    Aslında MERCEDES'in de kendini kasması biraz normal.
    Piyasa şu an 3229 kaldırıyor. 3240 halen daha TR için "BENCE" lüks görülüyor. Ondan dolayı BENZ de psikolojik olsa gerek fiyatı dibe vuruyor.
    Şahsen tam elimde 187 lira olsa bile, kendimi sonuna kadar zorlarım bir şekilde 13 bin lira bulup 3240'ı altıma çekerim.
    Tiptroniği veya tam otomatiği ayrı konu, zaten bu fiyatı 2. elde çıkaracaksın ki ?

    ____

    Dün IVECO videosu paylaştım ve o videoyu izlerken dikkatini çekti mi bilmiyorum ama Yeni FORD CARGO 1846T'nin devir saati göstergesi, IVECO HI-WAY'ın resmen yandan yemişi ya da en basiti kopyası.

    Adamlar yıllarca TÜRK milletini gazladılar ve bundan en ufak bir rahatsızlık duymadılar. Bizim millet salak, o ayrı konu.



    Fotoğraf konusunda canın sağolsun. AXOR'un direksiyonundayken yolda çektiğin fotoğraflarla yetineceğiz gari.
  • 90'lar gibisi var mıydı be ağalar ?

    O ilk heyecanlar...

    Hatta ve hatta PRO'ların ilk çıktığı zamanlar... 617'leri saymıyorum lanet arabalardı ama 620'ler BMC için güzel bir efsaneydi.
    Sapsarı bir efsaneyi BALIKESİR'den teslim alıp, bu saatte araba dolu olup, şu an bırak kamyonu küçük bir motorsiklet bile yanaşmayacak bir yere çekmiştim. Ee o aralar herkeste araba yoktu, yüklü kamyonu bile evin önüne çekebiliyorduk, şimdi nereye çekiyorsun ?

    Muhabbette nereye geleceğim ?

    O BALIKESİR'den teslim aldığım PRO 620 ilk PRO'mdu, yeri ayrıdır.
    O gece her saat başı cama çıkıp çıkıp o 620'nin kasasız halini incelediğim olmuştur.
    Çok başka bir heyecandır sıfır arabayı kasasız bayiden teslim alıp da evin önüne getirebilmek.

    Diyeceğim şu; 90'ların şarkılarını dinliyordum, aklıma o günler geldi.

    Sizlerin de aşağıdaki şarkıyı dinleyip, 90'lara dönmenizi kesinlikle ama kesinlikle tavsiye ederim dostlar.



    Bahsettiğim 620'nin bugünkü hali... Sene 2000'de sonradan kırkayak oldu vs... Kimin inip bindiği belli değildi ama halen eski şirketimde bu şekilde çalışıyor.
    Ne kadar eski iş ortağımla/patronumla aramdaki bağ kopsa da 620 rica-minnet sayesinde yazlığa koltuk taşıma görevi görüyordu.

    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    Panjurdaki 822 yazısına aldanmamak gerek. 2001'de 0 km 822 aldım. Onun hakkında da müsait bir zamanda bir yazı paylaşacağım.

    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 9 Haziran 2013; 2:06:23 >
  • Selamınaleykum Cümleten.. ERAY agam hoşgeldin resimleri döktürmüşsün yine canım çekti birazda ben paylaşım yapıyım dedim. Herkese kazasız belasız yolculuklar...

    Antalya Seferi öncesi evin önünde alem yapıyoruz

    >>  13 YAŞINDA !


    Kul Kaderini Yaşar Gebzeli...

    >>  13 YAŞINDA !


    Buda BEN

    >>  13 YAŞINDA !


    Maziden...

    >>  13 YAŞINDA !


    Pozantı Baba Aksesuar eskilerin vazgeçilmezi...

    >>  13 YAŞINDA !


    ve artık Aydın- Gebze arası et taşımaya başladım okuldan fırsat kaldıkça birazdık küçüldük ama Mercedes bu işi biliyor...

    >>  13 YAŞINDA !
  • Şu aşağıdaki AXOR'un fotoğrafını paylaşırken HAKAN'ım ve MURAT'ım geldi aklıma. Ne alaka bilmem...

    Merak etmeyin çok fazla edebiyat yapmayacağım.

    Sanırım 4 kırmızıdan sonra eski dostlar geliyor akla ve onları öyle bir hasretle anıyorsun ki tarifi imkansız.
    Bu forum, bu başlık başkadır abi, her zaman demişimdir. Ben zannetmiyorum ki bu forumda bir başlık altında(*VW kulübü, TOYOTA kulübü cart cuuurt) toplanan insanlar birbirlerinin evinde kalmıştır, birbirlerinden borç istemiştir.

    Yahu misafir olarak gidiyorum, bu dostlar beni kendi yataklarına yatırıyor.
    "Aga bu sigara parasını ben vereyim", "Hayır koy onu cebine". Yahu misafirperverlik budur ! Ben tırcı değilim, VOLVO F12'nin, SCANIA 143M 450 V8'in tadını bilmezdim ama bu dostlarla tattım bu duyguyu. Yemişim VOLVO'sunu, SCANIA'sını o ayrı konu ama o İSVEÇ malı makinalardaki muhabbet önemlidir benim için.

    Çok özledim HAKAN ve MURAT'ı, anlatamam...
    HAKAN'dır beni tek başıma turist yapıp, çantamı omzuma attıran ve İSTANBUL'da metrodan minibüse gezdiren insan ! Ayrı bir heyecandı.

    Bitmedi abi ya, tam bitireceğim "TAMAM" tuşuna basacağım ama bitmiyor ! Bitmez de zaten. Bu dostluk benim için o kadar büyük ki, bir tek mesajla anlatılacak gibi değil...

    HAKAN'ın düğünü olmadan 1 hafta önce İDO'da yerimi ayırtmıştım ama sürpriz bir şekilde İSTANBUL'a mermer işi çıktı ve tabii İDO'yu iptal ettim kamyonla geldim ama adresi bilmiyoruz. HAKAN da İSTANBUL'a geleceğimi ve adresi bilmediğimi biliyor. Ne yaptı o gün ? Gemiden indiğim gibi benimle irtibata geçip şuraya sap, buraya sap diyerek düğünün olacağı gün sabahın 7'sinde bana yol tarifi verdi. HAKAN'ın sayesinde taa B.ÇEKMECE'deki yeri buldum.

    O gün MURAT arıyor, "Neredesin, arabayla gelip hemen alayım" diyor. Yeri tarif edemedim otobüsle AVCILAR'a bir şekilde gittim o ayrı konu.
    Düğünde MURAT'la buluştuk, düğün salonuna girdiğimiz zaman bizim için ayrı bir gururdu.
    Çünkü, yengemiz ve kart delikanlımız ! Çok ayrı bir gururdu bu özellikle benim için, çünkü bunu kimse bilmez, yenge ile HAKAN bu başlıkta tanıştı, benim açtığım başlıkta, EVET DH KARA TAŞIMACILARI GRUBU'nda... Çok ilginç değil mi ?

    Olayın aslı, özeti bu fotoğraftır abiler, kardeşler...

    >>  13 YAŞINDA !



    Daha fazla olayın üzerine gitmeyeyim çünkü duygulandım ve İSTANBUL'daki dostların özlemini daha bir hissetmeye başladım.

    HAKAN, bu yazımı görüyorsan selamlarını esirgeme.




    >>  13 YAŞINDA !


    *Bahsettiğim gruplar öylesine yazılmıştır.
  • Kara jantlımın farklılığı...

    >>  13 YAŞINDA !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 9 Haziran 2013; 2:40:06 >
  • Selamünaleyküm iyi geceler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scania_124_g

    Selamünaleyküm iyi geceler

    Aleykümselam AHMET kardeşim.

    Nasılsın ? PREMIUM'lar nasıl ?


    Var mı güncel fotoğraflar ?
  • Abi iyiyiz aynen devam premiumlar iyi abi çalışıyor 280 yaptık kilometreyi standart devam abi trakya istanbul :) abi sen bu taraflarına geldiğinde arayacaktın aramadın hiç?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    90'lar gibisi var mıydı be ağalar ?

    O ilk heyecanlar...

    Hatta ve hatta PRO'ların ilk çıktığı zamanlar... 617'leri saymıyorum lanet arabalardı ama 620'ler BMC için güzel bir efsaneydi.
    Sapsarı bir efsaneyi BALIKESİR'den teslim alıp, bu saatte araba dolu olup, şu an bırak kamyonu küçük bir motorsiklet bile yanaşmayacak bir yere çekmiştim. Ee o aralar herkeste araba yoktu, yüklü kamyonu bile evin önüne çekebiliyorduk, şimdi nereye çekiyorsun ?

    Muhabbette nereye geleceğim ?

    O BALIKESİR'den teslim aldığım PRO 620 ilk PRO'mdu, yeri ayrıdır.
    O gece her saat başı cama çıkıp çıkıp o 620'nin kasasız halini incelediğim olmuştur.
    Çok başka bir heyecandır sıfır arabayı kasasız bayiden teslim alıp da evin önüne getirebilmek.

    Diyeceğim şu; 90'ların şarkılarını dinliyordum, aklıma o günler geldi.

    Sizlerin de aşağıdaki şarkıyı dinleyip, 90'lara dönmenizi kesinlikle ama kesinlikle tavsiye ederim dostlar.



    Bahsettiğim 620'nin bugünkü hali... Sene 2000'de sonradan kırkayak oldu vs... Kimin inip bindiği belli değildi ama halen eski şirketimde bu şekilde çalışıyor.
    Ne kadar eski iş ortağımla/patronumla aramdaki bağ kopsa da 620 rica-minnet sayesinde yazlığa koltuk taşıma görevi görüyordu.

    Panjurdaki 822 yazısına aldanmamak gerek. 2001'de 0 km 822 aldım. Onun hakkında da müsait bir zamanda bir yazı paylaşacağım.


    benimde ilk kullandığım kamyon 620'dir. babam sıfır almıştı ben sana göre biraz daha küçüğüm tabi o sıralar daha ehliyet bile almamıştım sene 96 filan olması lazım.

    o dönem ki kabin işçiliği şimdi ki proları bile mumla aratır. neye elini atsan elinde kalırdı. ama çok ciğerli arabalardı. 10 teker arabaya 32 ton mermer sarıp sürerdi babam. o zaman tonaj sıkıntısıda yok çok kahrını çekti yolların o araba. lastiklerin dayanabildiği kadar yükler sürerdi millet. şimdi 300-400 bg kırk ayakları en fazla 19 tonla sürüyoruz.

    fotoğraf işine bir çözüm bulucaz artık. bir ara gidip bir telefon almayı düşünüyorum. alırsam çekerim tabi. yalnız benim sektör artık harfiyattan tanker sektörüne kaydığından genelde tanker fotorğrafları paylaşırım haberiniz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Platinium -- 9 Haziran 2013; 8:52:40 >
  • Keskin kartalın sahibi Naci Keskin bıçaklanarak öldürülmüş.allah rahmet eylesin.
    http://www.bizbolulular.com/haber-detay.asp?id=13979&NACi_KESKiN_oLDuRuLDu
  • Bana ne anlıyorsun KAMYONCULUK tan diyenler sen hiç oturdun mu o dreksiyona, gecenin karanlığında sokak lambası bile olmayan bir yolda arabayı 8 e koyup gecelerden hıncını almak için karanlığın üstüne üstüne gittin mi, havale yüke özene bezene branda çektinmi, umutsuzca rampa aşağı 2 diş RETARDER çekip arabayı saldınmı sonsuzluga gidercesine, sonu olmadıgını bıldıgın halde sarıldınmı dreksıyona sımsıkı, mahalle arasına girerken aragaz çektinmi hayata saydırırcasına, uzun bir yol üzerine bir tesise girip arabana karşı yemek yedin mi o yıkanırken bakarak çayını yudumladın mı, arkandan sellektör yapan taksilere aldırış etmeden sol şerit kapattın mı azraille dans edercesine HERŞEYİ GEÇTİM SEN HİÇ BU MESLEKTEN EKMEĞİNİ KAZANDIN MI TÜM ZORLUKLARA RAĞMEN BU MESLEKTEN VAZGEÇMEMEK EKMEK PARASI İÇİN... BEN BU MESLEKLE BÜYÜDÜM ŞU ANA KADAR BU MESLEKTEN HELAL PARAYLA BAKTIK EVİMİZE İŞİNE GELİRSE SEVERSİN İŞİNE GELMEZSE SEVMEZSİN AMA KAMYONCU DİYE KİMSEYİ KÜÇÜK DÜŞÜREMEZSİN ( TEK BİR KİŞİYE DEĞİL BÜTÜN BU MESLEĞİ KÜÇÜMSEYENE BENDEN GELSİN)
  • Platinium kullanıcısına yanıt
    PRO'da kabin işçiliği denilince benim aklıma nedense sigorta kutusunun altındaki saklama dolabı gelir.
    Bozuk bir yola girdiğinde lap diye açılmasına alışmıştık.

    Yalama olmayı başaran güneşliklerin yolda giderken kendiliğinden açılması... Neyse ki o konudaki çözümü ayakkabımdaki cırt cırtları söküp, güneşliklere yapıştırmakla bulmuştum.

    2006 öncesi PRO'larda yatağa 2 kişi oturduğu zaman vitesin seriye geçmemesi.

    Ne diyeyim valla, yıllarca gazlanmışık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239
    Tesekkur ederim hocam.

    Ama arabalarin kilometresi bana dusuk geldi.Bizim arabalar bile 200.000 oldu.

    Merak ettigimden soruyorum,yillik kac kilometre yapiyorsunuz?

    Bu mesajı atlamışım kusura bakma.

    Evet, çok düşük kilometredeydiler.
    100.000 olmasa bile en fazla 150.000 km olanlar vardı.

    150.000'lik çıtırları görüp, 850.000 km'lik danalarla karşılaşınca hemen kaçtık :))

    TEMMUZ'dan HAZİRAN'a kadar yuvarlak hesapla 50.000 km yapmışım. Genelde deniz yoluyla çalışıldığı için düşük.
  • 
Sayfa: önceki 18701871187218731874
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.