Şimdi Ara

>> 13 YAŞINDA ! (1871. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
38.992
Cevap
71
Favori
2.988.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18691870187118721873
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haydarpaşa62

    Geziparkı ile alakalı kimse bir şey yazmamış.

    Eski ortam hakikaten yok.

    Bu direnişimiz sadece GEZİ PARKI için değildir.
    1-Kutlayamadığı­mız MİLLİ BAYRAMLAR içindir.
    2-Silivri’de hapsedilen ORDUMUZ içindir.
    3-Hapisteki AYDINLARIMIZ,GA­ZETECİLERİMİZ içindir.
    4-YURDUMUZU açılım adı altında böldüğünüz içindir.
    5-LAİKLİĞİ yok ettiğiniz içindir.
    6-HALK AÇLIK sınırında yaşarken,sizler­in milyar dolarla dünyanın en zengin listelerinde olduğunuz içindir.
    7-ATAM’a AYYAŞ diyip dil uzattığınız içindir.
    8- Dini siyasete karıştırarak DİN SİYASETİ yaptıgınız içindir.
    9-Size oy verenler MÜSLÜMAN, vermeyenler GAVUR İZMİR’li olduğu içindir.
    10-Şehidimiz KELLE,Terorist başı SAYIN olduğu içindir
    11-Çifçilerimiz­ ANALARINI ALIP GİTMESİNİ SÖYLEDİĞİN içindir.
    12-Komşu Müslüman ülkeleri yok etmek için KAFİRLERLE el ele olduğunuz içindir.
    13-IRAK’ta binlerce Müslüman katledildi,SESS­İZ kaldığınız içindir.
    14-2 torba kömür,makarnayl­a HAYATLARI SATIN ALDIĞINIZ içindir.
    15-REYHANLI içindir.
    16-Çocuklarınız­ askere göndermeyip,Fak­ir ocaklara ateşler döktüğünüz içindir.
    17-Gençlerimizi­ DİNDAR ve KİNDAR diye ayırdığınız içindir.
    18-En önemlisi artık başımızda senin kulun,halkın olmak istemediğimiz içindir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ongun_44 Aynen Ongun insanlar dayanamadı artık bu bardağı taşıran noktaydı.

    Tabi orada provakasyona giden insanlarda vardı onlara aldırış etmemek lazım pek.

    Kafam biraz iyi cümlelerimde kusur olabilir kusura bakmayın.
  • Degerli arkadaslar verdiginiz bilgiler icin çok teşekkür ederim beni aydinlatmis oldunuz.sadece forum olarak deil cevreden de araştırma yaptığım icin kafam karışmıştı.Sordugum arkadaşların kimisi daf 480 kimisi volvo 460 kimisi reno, scania, mercedes ve hatta ford bile vardi tavsiyelerde.bu yüzden kararsız kaldım.Ama biz yolumuza mercedesle devam etmeliyiz galiba gerek yakıt gerek parça ve ikinci el degeri.cevrenizde sahibinden satılık araç varsa degerlendirebilirim ama röterdarli olsun istiyoruz.takim halindede olabilir dorse 13.60 ve taban yarı mdf yarı saç kapaklarda mdf tercihimizdir.Allahim cumlemize kazasiz belasiz hayırlı kazançlar nasip etsin ve ülkemizi bölmeye calisanlardan da uzat tutsunn.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpakcayoglu

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-ticari-araclar-cekici-truckstore-dan-2013-model-ford-cargo-1846-124450478/detay

    Siz olsanız alır mıydınız?

    bu arabayı 10.000 yapmadan satan kişiler dolu ortalık.

    madem bütçeyi bu kadar çıktınız o fiyatlara çok güzel reno ve actross'lar bulabilirsiniz ki sadece yakıttan size ettirecekleri kar cebinizi rahatlatır.

    tercih sizin tabi ama ben hala cargo'nun pahalı olduğunu düşünüyorum.

    bu arada yarın duruma göre sıfır 3229 yada 3240 siparişi vericek patron. sonunda bmc kullanmaktan kurtulucaz gibi. dua edelimde ellerinde adr'li 3240 olsun, yada en azından teslim süresi kısa olsun. yoksa hemen teslim diye 3229'a razı olucaz.

    3229 adr donanımlı 187 milyar, 3240 ise adr ile 207 milyar. çok para be kardeşim. adr donanım olunca full aluminyum jant ve klima standart geliyor. inşallah 3240 vardır yarabbim yüzüme gül kurtar beni bu 300 bg aşşağısı arabalardan. rampaları seri ile çıkmak istiyorum artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nhtc56

    Degerli arkadaslar verdiginiz bilgiler icin çok teşekkür ederim beni aydinlatmis oldunuz.sadece forum olarak deil cevreden de araştırma yaptığım icin kafam karışmıştı.Sordugum arkadaşların kimisi daf 480 kimisi volvo 460 kimisi reno, scania, mercedes ve hatta ford bile vardi tavsiyelerde.bu yüzden kararsız kaldım.Ama biz yolumuza mercedesle devam etmeliyiz galiba gerek yakıt gerek parça ve ikinci el degeri.cevrenizde sahibinden satılık araç varsa degerlendirebilirim ama röterdarli olsun istiyoruz.takim halindede olabilir dorse 13.60 ve taban yarı mdf yarı saç kapaklarda mdf tercihimizdir.Allahim cumlemize kazasiz belasiz hayırlı kazançlar nasip etsin ve ülkemizi bölmeye calisanlardan da uzat tutsunn.

    Biz kendi Dorsemizide Satıyor Agam 13,60 taban tahta yalnız TGA Kupayla 14,450 14,500 geliyor boşu Taban ithal sunta kaplanıyormuş 1700 Liraya bizim burda. düşünürseniz Satılıkta bizim dorsemizde

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-ticari-araclar-dorse-sahibinden-2011-model-alim-dorse-123849207/detay/
  • Beşiktaşta tırcılar barikata destek olabilmek için bu şekilde konumlanmışlar.

    Helal olsun.

    https://pbs.twimg.com/media/BLx0oQsCQAASJUy.jpg:large
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haydarpaşa62

    Beşiktaşta tırcılar barikata destek olabilmek için bu şekilde konumlanmışlar.

    Helal olsun.

    https://pbs.twimg.com/media/BLx0oQsCQAASJUy.jpg:large

    Bizim burdada binlerce kişi toplanıp Eskişehir yolunu kapattı tırcılarda destek veriyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haydarpaşa62

    Beşiktaşta tırcılar barikata destek olabilmek için bu şekilde konumlanmışlar.

    Helal olsun.

    https://pbs.twimg.com/media/BLx0oQsCQAASJUy.jpg:large

    nevşehirli Bimsciler :)
  • Kandiliniz mübarek olsun arkadaşlar.
  • Forumu canlandırmak lazım!

    Bu haftasonu Sivas-malatya/Arapgir yolculuğu atacağım inşallah(üşenmezsem)

    80 foto renkli yayın hemde anlatımla zenginleştirilmiş!


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Kandiliniz mübarek olsun arkadaşlar.

    biraz geç oldu ama cümlemizin artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium
    bu arabayı 10.000 yapmadan satan kişiler dolu ortalık.

    madem bütçeyi bu kadar çıktınız o fiyatlara çok güzel reno ve actross'lar bulabilirsiniz ki sadece yakıttan size ettirecekleri kar cebinizi rahatlatır.

    tercih sizin tabi ama ben hala cargo'nun pahalı olduğunu düşünüyorum.

    bu arada yarın duruma göre sıfır 3229 yada 3240 siparişi vericek patron. sonunda bmc kullanmaktan kurtulucaz gibi. dua edelimde ellerinde adr'li 3240 olsun, yada en azından teslim süresi kısa olsun. yoksa hemen teslim diye 3229'a razı olucaz.

    3229 adr donanımlı 187 milyar, 3240 ise adr ile 207 milyar. çok para be kardeşim. adr donanım olunca full aluminyum jant ve klima standart geliyor. inşallah 3240 vardır yarabbim yüzüme gül kurtar beni bu 300 bg aşşağısı arabalardan. rampaları seri ile çıkmak istiyorum artık.

    İyimser düşünmek istiyorum, belki tanıtım amacıyla OTOSAN tarafından kullanılıp, ardından satışa çıkarılan arabalardır ?

    ______


    3229 mu geldi yoksa 3240 mı ?

    ADR konusunda MERCEDES güzel bir paket uyumu yakaladı aslında.
    Fabrika çıkışı standart alüminyum jant donanımını kimse vermiyor.

    Kibar göstergeli yeni tip AXOR'un fotoğraflarını bekleriz gari.
  • Yeni IVECO STRALİS HI-WAY'ı inceleyeniniz oldu mu ?

    EUROSTAR gibi orijinal bir araç olacağa benziyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=ViCB96hGAdQ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium
    bu arabayı 10.000 yapmadan satan kişiler dolu ortalık.

    madem bütçeyi bu kadar çıktınız o fiyatlara çok güzel reno ve actross'lar bulabilirsiniz ki sadece yakıttan size ettirecekleri kar cebinizi rahatlatır.

    tercih sizin tabi ama ben hala cargo'nun pahalı olduğunu düşünüyorum.

    bu arada yarın duruma göre sıfır 3229 yada 3240 siparişi vericek patron. sonunda bmc kullanmaktan kurtulucaz gibi. dua edelimde ellerinde adr'li 3240 olsun, yada en azından teslim süresi kısa olsun. yoksa hemen teslim diye 3229'a razı olucaz.

    3229 adr donanımlı 187 milyar, 3240 ise adr ile 207 milyar. çok para be kardeşim. adr donanım olunca full aluminyum jant ve klima standart geliyor. inşallah 3240 vardır yarabbim yüzüme gül kurtar beni bu 300 bg aşşağısı arabalardan. rampaları seri ile çıkmak istiyorum artık.

    İyimser düşünmek istiyorum, belki tanıtım amacıyla OTOSAN tarafından kullanılıp, ardından satışa çıkarılan arabalardır ?

    ______


    3229 mu geldi yoksa 3240 mı ?

    ADR konusunda MERCEDES güzel bir paket uyumu yakaladı aslında.
    Fabrika çıkışı standart alüminyum jant donanımını kimse vermiyor.

    Kibar göstergeli yeni tip AXOR'un fotoğraflarını bekleriz gari.

    ben hiç iyimser düşünmüyorum çekici işi ford'un işi değil

    3240 olacak. zor şer kandırdık patronu hazır adr'li 3240 olmadığından teslimatı ay sonuna salladılar. en geç ayın 1'inde teslim ederiz dediler beklemedeyiz. artık 3240'larda tam otomatik çıkıyormuş. pro'dan sonra ilaç gibi gelecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    ben hiç iyimser düşünmüyorum çekici işi ford'un işi değil

    3240 olacak. zor şer kandırdık patronu hazır adr'li 3240 olmadığından teslimatı ay sonuna salladılar. en geç ayın 1'inde teslim ederiz dediler beklemedeyiz. artık 3240'larda tam otomatik çıkıyormuş. pro'dan sonra ilaç gibi gelecek.

    Oo çok iyi o zaman.

    Geçen günlerde DENİZLİ SERTEL LOJİSTİK'in bakımcısı ve araç programcısı ile konuşma fırsatı yakaladım.

    Daha doğrusu ilk başta muhabbet günlük sohbetten ibaretti, mesleklerinden haberim yoktu fakat daha sonra konu konuyu açtı ve öğrendim ki adamlar işin membahındaymış. E konu ağır vasıta olunca iki taraf da susmadı haliyle...

    Bilirsin SERTEL'in çoğu arabası EURO IV-V 1840.
    Ben de yeni 40'ların otomatik olarak çıktığını o adamlardan öğrendim. Yalnız araç bakımcısı arkadaş tiptronik AXOR'ların daha seri olduğunu söyledi.

    MERCEDES BENZ TÜRK, bunlara tanıtım amacıyla 1844 vermişler, bunlar da o aracı filoda araya bir yere sıkıştırmışlar. Eleman ACTROS'u öve öve bitiremiyordu. Yakıt da %29'muş. İyi rakamlar.

    ____

    AXOR, PRO'dan sonra ilaç gibi gelmez mi yahu ? En iddialı PİYASA araçlarından biri.
    2008 827'den 2003 AXOR'a geçince, o havalı direksiyon butonu bile sana bir nimet/ödül gibi geliyor.


    Millet AXOR'u ne kadar yerse de, o yerenler dahil daha düne kadar CARGO VE BMC'den başka araba biliyor muydu allasen ? Daha doğrusu TÜRKİYE'de marka marka kamyon seçme imkanın mı vardı doğru düzgün ?
    Daha dünün CARGO'cusu kıçı biraz rahata erip ithal marka araç alınca gelir AXOR'u kötüler.
    Dediğim gibi piyasa için ideal araç. Sen bu arabayla yurtdışı çalışmaya kalkarsan tabii biraz konfor, daha az motor sesi, dijital klima aramaya başlarsın.

    Daha düne kadar 3228 düşmanı olan, rampada PRO ile AXOR'u tokatlarken sinsi gülüşlere sahip olan "BEN"den bunları duymak da ayrı bir şey.

    Çenem düştü, daha fazla baş ağrıtmadan "hayırlı olsun" diyeyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    ben hiç iyimser düşünmüyorum çekici işi ford'un işi değil

    3240 olacak. zor şer kandırdık patronu hazır adr'li 3240 olmadığından teslimatı ay sonuna salladılar. en geç ayın 1'inde teslim ederiz dediler beklemedeyiz. artık 3240'larda tam otomatik çıkıyormuş. pro'dan sonra ilaç gibi gelecek.

    Oo çok iyi o zaman.

    Geçen günlerde DENİZLİ SERTEL LOJİSTİK'in bakımcısı ve araç programcısı ile konuşma fırsatı yakaladım.

    Daha doğrusu ilk başta muhabbet günlük sohbetten ibaretti, mesleklerinden haberim yoktu fakat daha sonra konu konuyu açtı ve öğrendim ki adamlar işin membahındaymış. E konu ağır vasıta olunca iki taraf da susmadı haliyle...

    Bilirsin SERTEL'in çoğu arabası EURO IV-V 1840.
    Ben de yeni 40'ların otomatik olarak çıktığını o adamlardan öğrendim. Yalnız araç bakımcısı arkadaş tiptronik AXOR'ların daha seri olduğunu söyledi.

    MERCEDES BENZ TÜRK, bunlara tanıtım amacıyla 1844 vermişler, bunlar da o aracı filoda araya bir yere sıkıştırmışlar. Eleman ACTROS'u öve öve bitiremiyordu. Yakıt da %29'muş. İyi rakamlar.

    ____

    AXOR, PRO'dan sonra ilaç gibi gelmez mi yahu ? En iddialı PİYASA araçlarından biri.
    2008 827'den 2003 AXOR'a geçince, o havalı direksiyon butonu bile sana bir nimet/ödül gibi geliyor.


    Millet AXOR'u ne kadar yerse de, o yerenler dahil daha düne kadar CARGO VE BMC'den başka araba biliyor muydu allasen ? Daha doğrusu TÜRKİYE'de marka marka kamyon seçme imkanın mı vardı doğru düzgün ?
    Daha dünün CARGO'cusu kıçı biraz rahata erip ithal marka araç alınca gelir AXOR'u kötüler.
    Dediğim gibi piyasa için ideal araç. Sen bu arabayla yurtdışı çalışmaya kalkarsan tabii biraz konfor, daha az motor sesi, dijital klima aramaya başlarsın.

    Daha düne kadar 3228 düşmanı olan, rampada PRO ile AXOR'u tokatlarken sinsi gülüşlere sahip olan "BEN"den bunları duymak da ayrı bir şey.

    Çenem düştü, daha fazla baş ağrıtmadan "hayırlı olsun" diyeyim.

    triptonic daha seri olacaktır elbet çünkü el ile değiştiriyorsun vitesi. hatta yanlış bilmiyorsam eski vites sistemi otomatik değil otomatikleştirilmiş manuel vites. yeni otomatik şanzımanın vites geçişleri ağırdır ama 400 bg motor her türlü yardırır diye düşünüyorum. hem biz eski pro'cuyuz bize konforlu olsunda yavaş olsun mantığı yerleşti artık. varsın rampada geçsinler beni ben rahatıma bakarım gerisi umrumda değil.

    yerli kamyon konusunda hem fikiriz. kim ne derse desin senin 2003 axor'un kabinini 2013 cargo kabinine değişmem ben. yerli üreticiler hala kabin işini beceremiyorlar. kaldı ki ford motor, şanzıman işinide beceremiyor. dün şöför arkadaşlarla sohbet sırasında yeni araba alacağımdan bahsettik 3238 kullanan biri atladı hemen ''3238 varken 3240'a o kadar para verilir mi.'' az daha tokatı çakıyordum ağzına ''sus 3240'a şirk koşma'' diye. bu arada adr'li 3238'e ford 160 milyar fiyat verdi. 3240'ı ise en son 200 milyara anlaştık. aradaki fiyat farkını hem konfor, hem kullanım, hem ikinci elde her türlü çıkarır axor.

    bu arada dün 2011 model 3229'un birinde imdat körüğü patladı koluman 1200 lira fiyat çıkardı ama özel serviste 300 liraya hallettik. gözünü toprak doyursun koluman.

    yaklaşık 2 aydır 2007 scania r380 kamyon kullanıyordum arkadaş böyle bir araba yok. adamlar nasıl bir kabin yapmışlar içinde ses yok. 90 km civarı az biraz rüzgar sesi alıyor içeri ki elektrikli sunroof'un contaları eskimiş oradan geliyormuş. gaz ve fren zaten direksiyon üzerinde 2 düğme. yol boyu iki düğmeyle araba sürüyorsun şaka gibi. alışmamış götte don durmaz misali kamyonu aşırı konforlu buldum. bmc ile 80 yaptın mı kendini uçuyor gibi hissedersin. bu merette 90 yapıyorum duruyormuşuz gibi geliyor bana 24 saat uyumadan bmc ile koşturan ben günde 12 saat uyuyan bir adama döndüm. yok aga kamyon dediğin biraz gürültücü olacak şöförün uyumasına imkan vermeyecek. nerede gördünüz siz uyuya kalıp kaza yapan pro şöförü? uyumak istesende uyuyamazsın ki gürültüden, vitesle, direksiyonla boğuşmaktan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium
    triptonic daha seri olacaktır elbet çünkü el ile değiştiriyorsun vitesi. hatta yanlış bilmiyorsam eski vites sistemi otomatik değil otomatikleştirilmiş manuel vites. yeni otomatik şanzımanın vites geçişleri ağırdır ama 400 bg motor her türlü yardırır diye düşünüyorum. hem biz eski pro'cuyuz bize konforlu olsunda yavaş olsun mantığı yerleşti artık. varsın rampada geçsinler beni ben rahatıma bakarım gerisi umrumda değil.

    yerli kamyon konusunda hem fikiriz. kim ne derse desin senin 2003 axor'un kabinini 2013 cargo kabinine değişmem ben. yerli üreticiler hala kabin işini beceremiyorlar. kaldı ki ford motor, şanzıman işinide beceremiyor. dün şöför arkadaşlarla sohbet sırasında yeni araba alacağımdan bahsettik 3238 kullanan biri atladı hemen ''3238 varken 3240'a o kadar para verilir mi.'' az daha tokatı çakıyordum ağzına ''sus 3240'a şirk koşma'' diye. bu arada adr'li 3238'e ford 160 milyar fiyat verdi. 3240'ı ise en son 200 milyara anlaştık. aradaki fiyat farkını hem konfor, hem kullanım, hem ikinci elde her türlü çıkarır axor.

    bu arada dün 2011 model 3229'un birinde imdat körüğü patladı koluman 1200 lira fiyat çıkardı ama özel serviste 300 liraya hallettik. gözünü toprak doyursun koluman.

    yaklaşık 2 aydır 2007 scania r380 kamyon kullanıyordum arkadaş böyle bir araba yok. adamlar nasıl bir kabin yapmışlar içinde ses yok. 90 km civarı az biraz rüzgar sesi alıyor içeri ki elektrikli sunroof'un contaları eskimiş oradan geliyormuş. gaz ve fren zaten direksiyon üzerinde 2 düğme. yol boyu iki düğmeyle araba sürüyorsun şaka gibi. alışmamış götte don durmaz misali kamyonu aşırı konforlu buldum. bmc ile 80 yaptın mı kendini uçuyor gibi hissedersin. bu merette 90 yapıyorum duruyormuşuz gibi geliyor bana 24 saat uyumadan bmc ile koşturan ben günde 12 saat uyuyan bir adama döndüm. yok aga kamyon dediğin biraz gürültücü olacak şöförün uyumasına imkan vermeyecek. nerede gördünüz siz uyuya kalıp kaza yapan pro şöförü? uyumak istesende uyuyamazsın ki gürültüden, vitesle, direksiyonla boğuşmaktan.

    Yahu akşam akşam nasıl güldürdün anlatamam.

    Bir yandan yemeğin üzerine yapılan köpüklü Türk kahvesini çekeliyorum, diğer yandan sigaram elimde, bunların verdiği keyifle birlikte kahkaha atıyorum teminden beri.

    Yahu gözünü sevdiğimin aliminyum jantlı 3229 AXOR'u 187 bin lirayken, "istediğin kadar büyük motor koy" dediğim OTOSAN 3238'e nasıl o fiyatı çekebiliyor ki ?

    Geçen gün "1835'e bindim" demiştim ya, hatta aracın fotoğrafını koyacaktım, şimdi aklıma geldi ve koyayım.
    Araç 27 cm geniş PRO'ların kabininden daha kötü. İnip binmesi ayrı bir dert. İnan PRO'ya binerken bu kadar zorlanmıyordum.
    Aracın bol bol kafa sallaması da ayrı konu zaten. Belki kırkayağa alışık olduğumuz için öyle gelmiştir, bilinmez...

    SCANIA'nın da fotoğraflarını bekleriz. VOLKAN sayesinde R420 ve G420 HIGHLINE'a bir aralar doymuştuk ama özledik artık. Kulakları çınlasın.

    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !
  • 
Sayfa: önceki 18691870187118721873
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.