Şimdi Ara

120km/s Hızda 2000rpm Çeviren Araçlar (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
138
Cevap
3
Favori
4.621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bizim kartal 120 de 4000 devir çeviriyor
  • Vectra 1.9 cdti
    D6 konumunda
    1800 dd e 120 km gosteriyor
    2000 dd ise tam 140 i gosteriyor
    Bence gereksiz uzun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAİM. -- 29 Ekim 2014; 11:44:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzinli E39 540ia

    120km hız: 2.000devir (5. vites)
    180km hız: 3.000devir (5. vites)
    260km hız: 6.000devir (4. vites)
  • astra 1.3 easytronic 2011 2000 devir 120 3000 155

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mantık olarak,yüksek vites sayısına sahip veya büyük hacimli motoru olan tüm araçlar rahatlıkta o devir bandında 120 km hıza ulaşabilirbence..örnek;8 ileri bmw 1.6 yada 2000 cc 5.20..
  • 2009 fd6 otm civic
    2600 rpm 130 km/h
    3000 rpm 150 km/h
  • Focus 3 115 lik dizelde durum nedir arkadaslar?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Focus 3 115 lik dizelde durum nedir arkadaslar?

    2 bin devirde tam 120 oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo s60 1.6 Drive
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Focus 3 115 lik dizelde durum nedir arkadaslar?

    2 bin devirde tam 120 oluyor

    Sagolun hocam,tesekkurler.6.vitesin faydalari

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Focus 3 115 lik dizelde durum nedir arkadaslar?

    2 bin devirde tam 120 oluyor

    Sagolun hocam,tesekkurler.6.vitesin faydalari

    Önemli değil fordun şanzıman oranları güzeldir uzun yolda güzel değerler yakalanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat Bravo 120hp Multijet 2100 devirde 120 yapıyor oldukça da sessiz.
  • i30 1.6 CRDI 2000 devirde 100km/h civarinda.
  • Gördüğüm kadarıyla ağırlıklı olarak dizel araçlarda devir oranı daha iyi ayarlanmış.

    C segment benzinli modellerde ise 6.vites biraz palavra. 120km/s 2000rpm için 7.vites lazim benzinlilerde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çoğu dizel araç böyledir. Devir bandı kısa olduğundan genellikle son dişli oranları uzun yol için ayarlanmıştır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 Sandero Dizel 2250 devirde 134 km/h
    Bir de 6 ileri olsaydi sanirim 1850 devirde 130 yapardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra g 1.4


    3600 dd 120km...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Escort 5.vites 2bin devirde 105 görüyor 4bindevirde 170

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inque


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Inque


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Inque

    Benzinli grubunda hangi modeller var?

    TSI VW grubu araçları da 6.viteste 120km/s civarı gidebiliyor mu?

    140 bg lik tsı fr 3000 devirde 120 km/s.

    VW grubu 6.vitesi o zaman iyi ayarlayamamiş.

    Motorun torku zaten 1500rpm'de geliyor ama buna rağmen 6.vitesin 120km hızda 3000 devir cevirmesi çok saçma. 2000 devirde 80km hıza denk gelir ki harbinden mantıksız.

    O zaman 6 vitesli olmanın hicbir anlami kalmıyor.

    2000 dedirde 90 km/s 3000 devirde 135 km/s yapiyor hocam yanlış yazmışım. Ama yine de o motora o oran saçma ama yinede.

    Aynen hocam.

    5.vitesin normalde 2000rpm civarı 90-100km/s olması lazim ama yapmamışlar.

    6.vites de ideal olarak 120km/s hızda 2000rpm çevirmeli ki 6vitesli araç kullanmanın anlamı olsun.

    Bunlar ufak şeyler ama aracı ciddi anlamda etkiliyor.

    Atmosferik olsa anlasilir ama turbo olduğu için 6.vitesin temel amacı düşük devir yuksek hız üzerine olmalı. Uzun yolda 120km'ye sabitleyip ekonominin dibine vura vura goturmeli.


    1.4tsı dizel değil ki 120kmhde 2000 devir çevirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAXSTAR

    Çoğu dizel araç böyledir. Devir bandı kısa olduğundan genellikle son dişli oranları uzun yol için ayarlanmıştır

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.