Şimdi Ara

12.8 den dolar aldık düştü lan bu ne

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • dalga mı geçiyorsunuz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



  • 15 tl zarardayım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sen kaşınmışsın biraz da hocam yapacak bir şey yok tarihin zirvesinden asla almam. 13 olduğu gibi sattım karımı aldım 12 lere düşünce tekrar aldım ben.

  • Aberrant Warden kullanıcısına yanıt
    ne kadar kazandın

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • highest in the room kullanıcısına yanıt

    8den almıştım 15 bin fazladan geçti, karı coine attım ana parayla 12'den tekrar aldım

  • Konuyu sil, dolar çıktı artık.

  • aga adam zengin doları var 😎😎

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • eninde sonunda piyasa istediğini alır bunu sakın unutmayın. Bir kilo domatesin 50 küsür lira, 54-58 lira olduğu ülkede, dolar 14,70 olamaz ! Bu barajın tutması mümkün değildir.

  • Iyi kâr ettin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • the__executioner__ kullanıcısına yanıt

    dolar kar ettirmez değerini korur  

  • bu konuyu açtığın zamana geri döneceksin ama değiştirebileceğin tek bir şey olacak deseler borsa para falan değil yapacağım tek şey o kızla hiç tanışmamak olurdu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mağara

  • 5,3 liradan dolar toplamıştık


    hala dolardayız

  • nasıl dönemlerden geçiyoruz yav

  • Aberrant Warden kullanıcısına yanıt

    Tarihin zirvesi mi  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.