Şimdi Ara

11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (Edit 2 geldi)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
334
Cevap
9
Favori
24.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 228
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 29
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 saat 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 9
  • Favoriye Eklediklerim 8
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Gemeo (29 mesaj) Medullitus (9 mesaj) goygoy06 (7 mesaj) Mr.Green35 (5 mesaj) OnderT (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (238 mesaj) Mobil (85 mesaj) Mini (10 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
656 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> 11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (Edit 2 geldi)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj

    Yok artık abartma
    |
    |
    deepfear7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj

    Süper tavsiyeler
    |
    |
    Androge0s kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj

    Onlar da fiyatları arttırmış bekliyorlar basacaklar için ;)
    |
    |
    SYLAS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj

    Aynen. Ama adamlar kutuyu açmış işte
    |
    |
    2guyS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj

    O ne demek?
    |
    |
    CengizGurkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj

    O kadar fark mı var ??
    |
    |
    Muco kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    9806 Mesaj

    Umrumda değil ugrasilmaz esnafla Hepsiburada ile filan :)
    |
    |
    Medullitus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj

    Biraz daha açar mısın?
    |
    |
    CengizGurkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    3 Mesaj
    Ben de kampanya döneminde hepsiburadan büyk ekran lg aldım. Sonra aklıma takıldı kargo tesliminde sıkıntı oluyır mu vs forumlara bakayım dedim. Tam sizin yaşadığınız bu sorundan o kadar çok insanın müzdarip olduğunu gördüm ve içime kurt düştü. Hatta kargo gelmeden önce hem hepsiburada müşteri hizmetleri, hem dıprudan satıcı hem de tv yi kuracak lg yetkili servisi aradım. Hepsinin de söylediği tek şey kutuyu kontrol edin en küçük bir hasarın bile olması durumunda kargoyu teslim almayındı. Akla mantıpa yatan birşey değildi bu. Çünkü koca paket kaç defa kamyona iniyor biniyor mutlaka yüzeysel ezikler vs olacaktı. Neyse kargonun geldiği gün kargo elemanı cepten aradı tv yi getiriyoruz apartmanın girişine koyacağız temassız teslim kodunu söylermisiniz dedi. Ben de kutuyu kontrol edeceğimi söylerek aşağıya indim. Kutuda yüzeysel katlanma izi ve çok az da eziklik vardı. O izlerin tv ye zatar verneyeceğini tahmin etmeme rapöen riske girmeyip tv yi teslim almadım geri gitti ve oaramı aide aldım. Şimdi sorun şurada. Ben tv yi teslim alsaydım ve lg servis geldiğinde tv kırık çıksaydı kutudaki o izlerden dolayı kırılmış olacağını ve bu şekilde küçük hasarlı kutuları dahi trslim almamam gerektiğini söylecekti. Böyle bir durumda kırık tv sorunimluluğubu kim alacak? Kargoya başvuramazsınız tv yi kırık getirdin diye çünkü teslim alırken imza atmışım ya da kodu iletmişim. Satıcıya başvuramam çünkü ben kutuyu sağlam verdim kargoy eğer hasar varsa kargoda olmuştır almasaydın der ki haklı bence. Bu durumda iş şuna dönüyor. Satıcı kutuyu sağlam kargoya verdi. Teslim aldğımıza göre kargoda vize bu ürünü sağşam teslim etti. Belki de sağlam kutuyu teslim aldıktan sonra servis kuruluma gelene kadar biz evde kutuyu devlrdik be zarar verdik. Demek istediğim bu süreçte herkes haklı ve sürecin doğasında sıkıntı var. Bu bahsettiğim süreci vatandan mediamartktan alırken de taşayabiliriz. Onların da elemanı tv yi getrdiğinde sağlam teslim tralim aldım diye imza atacaksınız ve aonrası aynı süreç. Sonra düşündüm ben nasıl riske girmedentv alabileceğim diye tek çözümün tv yi dığrudan kutulumu yapacak servisin eve getrmesi ve direkt kurulumu yapmasıydı. Dolayısıyla tv yi doğrudan servisin teslim alacağı satıcı arayışına girdim. Heryerde böyle mi bilmiyorum ama izmirde varan dan alınan tv leri eğer iatersek servis mağazan teslim alıp kuruluma geliyormuş. Bir de lg shoplar bu şekilde. En uygun fiyatı veren lg shoptan tv mi alarak bu sancılı süreci tamamladım. Yaklaşık 20 yoldır internet üzerinden alışveriş yapan birisi olarak tv nin bu sıkıntılı sürecini yeni öğrenmiş oldum. Şimdiye kadar 2 tane büyük ekran tv yi n11 den satın almıştım ama durumun farkında değildim ve şan eseri sıkıntı yaşamamışım. Sizin durumuna geldiğümizde olayda kargoya siz imza atmadığınız için yüzde yüz haklı durumdasınız ve bence ne satıcı ne de n11 çok birley yapamaz. Burada tek yol kargo firmasını thh ne giderek şikayet etmek. Kesinlik haklı bulunup tv nin parasını kargo firmasından tahsil edersiniz diye düşünüyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    269 Mesaj

    Kargo suçlu git kargoyu thh ye ver diye birşey yok hocam. Burda 2 kişi var satıcı ve alıcı. Kırık geldiyse satıcı uğraşacak alıcı değil. Banane isterse uçakla göndersin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goygoy06 -- 29 Kasım 2020; 22:23:1 >
    |
    |
    spectre35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7259 Mesaj

    Sizden ricam beyefendiye aynı ürünü geçici olarak tahsis etmenizdir. Zira dava süreci yıllar sürecek anlaşılan hocam, şimdiden saygılar.


    agresyon ve cinnet ile.

    |
    |
    Medullitus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1433 Mesaj

    Harcama itirazı hocam. İlk önce satıcıya chargebackte veya harcama itirazında bulunucam diyin eğer hala yardımcı olamıyorsanız diye. Harcama itirazının mantığı banka işini iyi yapmayana kendi ceza kesmesi.

    |
    |
    Medullitus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1195 Mesaj
    Ayni sekilde telefon aldim acmadan iade etmeye calistim kabul etmediler. N11 destege basvurdum 3 is gunu dendi tam 18 gundur aranmayi cozum olmasini bekliyorum. Telefon kutusunda oylece duruyor kac gundur ne kullaniyoruz ne baska bisey yapiyoruz.
  • Yarbay
    6368 Mesaj
    Bende N11 den alış veriş yaptim. Ve sorunlu alışveriş. Ortada ne ürün var. Nede param, n11 sorunlu alışverişler de her zaman satıcıdan taraf oluyor. Bir daha kullanman bu siteyi.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2520 Mesaj
    Olaya bak. 6k lık ürünü TV gibi mağazadan alırım ben. Hatta gelip kurdurum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2104 Mesaj

    Dönmeyecekler. THH`ye başvurup, chargeback yapın hocam. kada34 adlı forum kullanıcısı sayesinde chargeback hakkında baya bilgi aldım, dilerseniz ona PM atın hocam.

    |
    |
    DarbeLeeMatkap kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj

    Aa evet, mantıklı. Teşekkürler
    |
    |
    CengizGurkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    856 Mesaj

    Arkadaşlar sizce televizyon, buzdolabı çamaşır ve bulaşık makinesi gibi ürünler internetten alınmaz mı?

  • Yarbay
    6864 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mars Portakalı

    Arkadaşlar sizce televizyon, buzdolabı çamaşır ve bulaşık makinesi gibi ürünler internetten alınmaz mı?

    heycan seviyorsan ve piyasa fiyatiyla arasindaki fark bu heycana deger diyorsan al tabiki. bana sorarsan internetten sarj aleti gibi ivir zivir disinda elektronik alinmaz heleki boyle yalandan indirim gunlerinde tuvalet kagidi bile alinmaz




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1195 Mesaj

    Hocam ozetler misiniz
    |
    |
    FatihTSFC kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,719
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.