Şimdi Ara

100 hp den 500 hp ye ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
6.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1.6 100 beygirlik bir aracı 500 hp lik bir araca döndürmek bana ne kadara patlar ?(Şuan bende 1.6 var )
    Bu araç 1.8 120 hp 4 çeker
    yada 2.3 v5 150 hp de olabilir maliyet hangisinde daha az olur ?
    4 çeker mi daha iyi hızlanmaya sahip olur yoksa önden çekişli olan model mi ?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    Arkadaşlar 1.6 100 beygirlik bir aracı 500 hp lik bir araca döndürmek bana ne kadara patlar ?(Şuan bende 1.6 var )
    Bu araç 1.8 120 hp 4 çeker
    yada 2.3 v5 150 hp de olabilir maliyet hangisinde daha az olur ?
    4 çeker mi daha iyi hızlanmaya sahip olur yoksa önden çekişli olan model mi ?

    4 çeker daha iyi hızlanmanızı sağlar. Önden çekişlilerde bütün güç 2 teker üzerinde, bu sevepten dolayı patinaj çekmesi ve gücü tam olarak yola aktaramaması (düşük hızlarda) muhtemel.
    1.6 motor hacminden 500hp güç elde edemezsiniz etseniz bile motor kesinlikle kaldıramaz. O kadar fazla güç elde etmek için büyük motor hacmine modifikasyon daha kolay olur diye düşünüyorum.




  • senin için en kolay ve az masraflı olan yol bitane 500 hp motor al arabaya taktır . hocam bu işler öyle kolay işler degil 500 hp nin ne demek oldugunu hakkında fikriniz yok sanırım ne senin şanzumanın ne şaftların ne aks ların o gücü taşır bunun yanında fren tertibatı ekzoz tertibatı tani anlican arabadaki mekanik aksamın komplesini degiştirmen lazım onuda türkiyede yapabilecek varmı bilmiyorum size bir video ve nelerin degişeceginin lkısmi listesi

    http://www.youtube.com/watch?v=d8vAxzLApPs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kozmak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    Arkadaşlar 1.6 100 beygirlik bir aracı 500 hp lik bir araca döndürmek bana ne kadara patlar ?(Şuan bende 1.6 var )
    Bu araç 1.8 120 hp 4 çeker
    yada 2.3 v5 150 hp de olabilir maliyet hangisinde daha az olur ?
    4 çeker mi daha iyi hızlanmaya sahip olur yoksa önden çekişli olan model mi ?

    4 çeker daha iyi hızlanmanızı sağlar. Önden çekişlilerde bütün güç 2 teker üzerinde, bu sevepten dolayı patinaj çekmesi ve gücü tam olarak yola aktaramaması (düşük hızlarda) muhtemel.
    1.6 motor hacminden 500hp güç elde edemezsiniz etseniz bile motor kesinlikle kaldıramaz. O kadar fazla güç elde etmek için büyük motor hacmine modifikasyon daha kolay olur diye düşünüyorum.

    öncelikle çok teşekkür ederim siz diyorsunuz ki 1.8 i tercih edin ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem surme

    senin için en kolay ve az masraflı olan yol bitane 500 hp motor al arabaya taktır . hocam bu işler öyle kolay işler degil 500 hp nin ne demek oldugunu hakkında fikriniz yok sanırım ne senin şanzumanın ne şaftların ne aks ların o gücü taşır bunun yanında fren tertibatı ekzoz tertibatı tani anlican arabadaki mekanik aksamın komplesini degiştirmen lazım onuda türkiyede yapabilecek varmı bilmiyorum size bir video ve nelerin degişeceginin lkısmi listesi

    http://www.youtube.com/watch?v=d8vAxzLApPs

    Bu işlemleri kendim yapmıyacağım paşaoğlu tuning te yaptırmayı düşünüoyrum ama hangi araç daha iyi olur ve fiyatlar ne civarda olmalı bunlar hakkında sizinde görüşlerşinizi almak istedim




  • Arkadaşlar yok mu fiyatlar hakkında bir fikri olan ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: kozmak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    Arkadaşlar 1.6 100 beygirlik bir aracı 500 hp lik bir araca döndürmek bana ne kadara patlar ?(Şuan bende 1.6 var )
    Bu araç 1.8 120 hp 4 çeker
    yada 2.3 v5 150 hp de olabilir maliyet hangisinde daha az olur ?
    4 çeker mi daha iyi hızlanmaya sahip olur yoksa önden çekişli olan model mi ?

    4 çeker daha iyi hızlanmanızı sağlar. Önden çekişlilerde bütün güç 2 teker üzerinde, bu sevepten dolayı patinaj çekmesi ve gücü tam olarak yola aktaramaması (düşük hızlarda) muhtemel.
    1.6 motor hacminden 500hp güç elde edemezsiniz etseniz bile motor kesinlikle kaldıramaz. O kadar fazla güç elde etmek için büyük motor hacmine modifikasyon daha kolay olur diye düşünüyorum.

    öncelikle çok teşekkür ederim siz diyorsunuz ki 1.8 i tercih edin ?

    4çekerin avantajı kalkışlardır, araç patinajda kalmaz tam güçle hızlanabilir, önden çekişte yüksek güçlerde mutlaka patinaj çekecek ve gücünü tam olarak aktaramayacaktır. 2.3 v5 yüksek güç için daha uygun bir motor olur ancak aktarmada sorun yaşatabilir. Bu tür projeler konusunda profesyonel kişilerden yardım almanız daha mantıklı olacaktır.
    tuning yaptıracağınız yere gidip aklınızdaki düşünceyi ve modelleri sunarsanız size hangisini seçmeniz gerektiği konusunda daha iyi yardımcı olabilirler diye düşünüyorum.
    Ancak benim kişisel görüşümü soracak olursanız modifiyeyle elde edilen 500hp ölümcül bir güç olabilir, araç hızlanır belki ancak aerodinamiği, frenleri, aktarma organları vs o gücü kaldırmayabilir. ben olsam 1.8 4çeker aracı alıp 200 250hp arasında kullanırdım ki o güç bile fazla




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kozmak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: kozmak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    Arkadaşlar 1.6 100 beygirlik bir aracı 500 hp lik bir araca döndürmek bana ne kadara patlar ?(Şuan bende 1.6 var )
    Bu araç 1.8 120 hp 4 çeker
    yada 2.3 v5 150 hp de olabilir maliyet hangisinde daha az olur ?
    4 çeker mi daha iyi hızlanmaya sahip olur yoksa önden çekişli olan model mi ?

    4 çeker daha iyi hızlanmanızı sağlar. Önden çekişlilerde bütün güç 2 teker üzerinde, bu sevepten dolayı patinaj çekmesi ve gücü tam olarak yola aktaramaması (düşük hızlarda) muhtemel.
    1.6 motor hacminden 500hp güç elde edemezsiniz etseniz bile motor kesinlikle kaldıramaz. O kadar fazla güç elde etmek için büyük motor hacmine modifikasyon daha kolay olur diye düşünüyorum.

    öncelikle çok teşekkür ederim siz diyorsunuz ki 1.8 i tercih edin ?

    4çekerin avantajı kalkışlardır, araç patinajda kalmaz tam güçle hızlanabilir, önden çekişte yüksek güçlerde mutlaka patinaj çekecek ve gücünü tam olarak aktaramayacaktır. 2.3 v5 yüksek güç için daha uygun bir motor olur ancak aktarmada sorun yaşatabilir. Bu tür projeler konusunda profesyonel kişilerden yardım almanız daha mantıklı olacaktır.
    tuning yaptıracağınız yere gidip aklınızdaki düşünceyi ve modelleri sunarsanız size hangisini seçmeniz gerektiği konusunda daha iyi yardımcı olabilirler diye düşünüyorum.
    Ancak benim kişisel görüşümü soracak olursanız modifiyeyle elde edilen 500hp ölümcül bir güç olabilir, araç hızlanır belki ancak aerodinamiği, frenleri, aktarma organları vs o gücü kaldırmayabilir. ben olsam 1.8 4çeker aracı alıp 200 250hp arasında kullanırdım ki o güç bile fazla

    Aslında benim hedefimde 1.8 Turbo alıp 300 hp onu kullanmaktı fakat yollarda gördüğüm type-r lar falan beni çok tahrik ediyor :D dedim yapmışken tam olsun bu arada merak etmeyin 500 hp yapıpta frenleri vs düşünmemek olmaz yanlız fiyatlar hakkında hala bir bilgi alamadım




  • Hocam istediginiz modifikasyonu asıyor o derece guc ancak sandık motor la olur ama kımi arkadaslarin dedigi arac guclendirmesi cok iyi yapılması ve bilen kişiler tarfindan yapılması gerekır kı zorda olsa o gucu alabilmeniz için o billgili kişiler sagolsunlar boyle bir islemı uygulamak için sizden o islem ücreti ile 0 km 2,8 v6 325 bg opel alabilirsin galiba 200 bin civari boyle bir proje haddıden tuzlu olur bu yuzden hazır guclendirmesi herşeyi tas tamam bir arac almak mantıklı galiba gecende gordügüm kadariyla 500 bg subaru ımp. stı vardı 100 bin istıyo zannedersem bi arastırın


    al hocam sana 600 beygirhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-2-5-cosworth-600-hp-60235132/detay bas kontaga vınnnn



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 34 ART 11 -- 8 Ocak 2012; 23:13:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kozmak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    Arkadaşlar 1.6 100 beygirlik bir aracı 500 hp lik bir araca döndürmek bana ne kadara patlar ?(Şuan bende 1.6 var )
    Bu araç 1.8 120 hp 4 çeker
    yada 2.3 v5 150 hp de olabilir maliyet hangisinde daha az olur ?
    4 çeker mi daha iyi hızlanmaya sahip olur yoksa önden çekişli olan model mi ?

    4 çeker daha iyi hızlanmanızı sağlar. Önden çekişlilerde bütün güç 2 teker üzerinde, bu sevepten dolayı patinaj çekmesi ve gücü tam olarak yola aktaramaması (düşük hızlarda) muhtemel.
    1.6 motor hacminden 500hp güç elde edemezsiniz etseniz bile motor kesinlikle kaldıramaz. O kadar fazla güç elde etmek için büyük motor hacmine modifikasyon daha kolay olur diye düşünüyorum.

    Kesinlikle katılıyorum , 1.6 motor hacminden 500hp çok zor bencede . 2 çekişli araçlarda ise patinaj çektirmeden yüksek ivmeyle kalkmak için ısıtılmış gerçekten büyük tekerlere ve düzgün bir yola ihtiyacınız olacaktır. Bulabilirseniz önerilerim http://www.youtube.com/watch?v=OcCToorfkKg , http://www.youtube.com/watch?v=rK2pbdEKfls&feature=related , toyota supra , ve hayalim 1970 chevelle ss :))) . 80.000tl ye sağlam bi supra bulunur sağlamda olur :D . 100 beygir varolan motor üstünden 500 beygir yapmaktan daha ucuza gelecektir bence :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi strahd_von_zarovich -- 9 Ocak 2012; 3:01:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34 ART 11

    Hocam istediginiz modifikasyonu asıyor o derece guc ancak sandık motor la olur ama kımi arkadaslarin dedigi arac guclendirmesi cok iyi yapılması ve bilen kişiler tarfindan yapılması gerekır kı zorda olsa o gucu alabilmeniz için o billgili kişiler sagolsunlar boyle bir islemı uygulamak için sizden o islem ücreti ile 0 km 2,8 v6 325 bg opel alabilirsin galiba 200 bin civari boyle bir proje haddıden tuzlu olur bu yuzden hazır guclendirmesi herşeyi tas tamam bir arac almak mantıklı galiba gecende gordügüm kadariyla 500 bg subaru ımp. stı vardı 100 bin istıyo zannedersem bi arastırın


    al hocam sana 600 beygirhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-2-5-cosworth-600-hp-60235132/detay bas kontaga vınnnn

    paşaoğlu tuning istediğiniz kadar güç elde edebilirz dedi sizin bütçenize bağlı dedi ben bu iş için 20 bin tl ayırmayı düşünüyorum yani 75 bin tl nerde 20 bin tl nerde :D ama 20 bin tl ile 500 hp olurmu onu bilemem o ayrı :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: strahd_von_zarovich

    quote:

    Orijinalden alıntı: kozmak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    Arkadaşlar 1.6 100 beygirlik bir aracı 500 hp lik bir araca döndürmek bana ne kadara patlar ?(Şuan bende 1.6 var )
    Bu araç 1.8 120 hp 4 çeker
    yada 2.3 v5 150 hp de olabilir maliyet hangisinde daha az olur ?
    4 çeker mi daha iyi hızlanmaya sahip olur yoksa önden çekişli olan model mi ?

    4 çeker daha iyi hızlanmanızı sağlar. Önden çekişlilerde bütün güç 2 teker üzerinde, bu sevepten dolayı patinaj çekmesi ve gücü tam olarak yola aktaramaması (düşük hızlarda) muhtemel.
    1.6 motor hacminden 500hp güç elde edemezsiniz etseniz bile motor kesinlikle kaldıramaz. O kadar fazla güç elde etmek için büyük motor hacmine modifikasyon daha kolay olur diye düşünüyorum.

    Kesinlikle katılıyorum , 1.6 motor hacminden 500hp çok zor bencede . 2 çekişli araçlarda ise patinaj çektirmeden yüksek ivmeyle kalkmak için ısıtılmış gerçekten büyük tekerlere ve düzgün bir yola ihtiyacınız olacaktır. Bulabilirseniz önerilerim http://www.youtube.com/watch?v=OcCToorfkKg , http://www.youtube.com/watch?v=rK2pbdEKfls&feature=related , toyota supra , ve hayalim 1970 chevelle ss :))) . 80.000tl ye sağlam bi supra bulunur sağlamda olur :D . 100 beygir varolan motor üstünden 500 beygir yapmaktan daha ucuza gelecektir bence :)

    peki bunun hakkında ne düşünüyorsunuzhttp://www.youtube.com/watch?v=FpCOi5-uZyk

    yani bunu yapmak daha mı pahalıya gelicek ?


    http://www.youtube.com/watch?v=9pLhlymwjBc&feature=player_embedded araç bununla hmen hemen aynı olucak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Minova -- 9 Ocak 2012; 15:07:30 >




  • Hocam forumumuzdaki "Chip Tuning Uzmanı" Mehmet Gazihan'a danışın derim.
  • Teşekkürler birde oana danışayım bakalım.
  • Beygir artınca benzin yetiştiremiyeceğinizi de biliyorsunuzdur umarım = )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iGroN -- 12 Ocak 2012; 12:54:26 >
  • 35bin tl kadar tutar.
  • Maşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    35bin tl kadar tutar.

    Hocam peki sadece motoru geliştirmesimi yoksa o güce dayancak bütün parçaların değiştirilmesi toplamımı 35bin tl tutar?
  • Motor yürüyen vs olarak düşünürseniz orada bi 50 bin lira var. 20 bin liraya ben kendi aracıma type-r motoru alıp elektrik tesisatını felan anca uydurabiliyorum.
  • 100hp'lik araçtan 500hp alacağınıza aracınızı değiştirin daha güçlü bir araç alın (sti-typer-cupra vs.) onu 500hp'ye çıkartın daha az maliyetli olur...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.