Şimdi Ara

1.6 TDI lar Artık Daha Güçlü.. (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
289
Cevap
2
Favori
26.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    O da imkansiz...En fazla 1 saniye oynatabilirsin stock olarak...1 saniye bile oynamaz da?

    O kadar hizlanma testleri yapiliyor bir arastir sana zahmet...Adamlar Bmw 320D test ediyorlar..0-100 7.4 saniye...7.6' da cikiyor...

    Megane Gt Line 1.6 130 Bg...0-100 9.8 saniye....9.4'de cikartan var..

    Honda Dizel Hb..0-100 10.5 saniye..En fazla 10 saniye de cikartiyorlar...Senin 11 saniye olan aracin asagisinda bile cikmaz...11 saniye de cikan bir arac 10 saniye de 100 Km/s'ye cikmaz...9 demissin de Kaldim oyle..

    Yukarida yazdiklarim Guclu motorlar yani..

    La bırak kardeşim boşa dil dökme :D

    Ben iddamı koymuşum sende gel yanıma :) 11 sn olan aracı 7 sn'de sadece chiple çıkartsın 5 değil 10.000TL de vereceğim :D

    Cikartamazsa o versin Bolusuruz olmaz mi :))

    2500 Tl iyi para valla :)

    Aynen kardeşim ben fitim :)

    Hatta 5 değil 10 dedim en son teklifi yükselttim biliyorsunuz :)

    5-5 bölüşürüz ayıbediosun kardeşim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    O da imkansiz...En fazla 1 saniye oynatabilirsin stock olarak...1 saniye bile oynamaz da?

    O kadar hizlanma testleri yapiliyor bir arastir sana zahmet...Adamlar Bmw 320D test ediyorlar..0-100 7.4 saniye...7.6' da cikiyor...

    Megane Gt Line 1.6 130 Bg...0-100 9.8 saniye....9.4'de cikartan var..

    Honda Dizel Hb..0-100 10.5 saniye..En fazla 10 saniye de cikartiyorlar...Senin 11 saniye olan aracin asagisinda bile cikmaz...11 saniye de cikan bir arac 10 saniye de 100 Km/s'ye cikmaz...9 demissin de Kaldim oyle..

    Yukarida yazdiklarim Guclu motorlar yani..

    La bırak kardeşim boşa dil dökme :D

    Ben iddamı koymuşum sende gel yanıma :) 11 sn olan aracı 7 sn'de sadece chiple çıkartsın 5 değil 10.000TL de vereceğim :D

    Cikartamazsa o versin Bolusuruz olmaz mi :))

    2500 Tl iyi para valla :)

    Aynen kardeşim ben fitim :)

    Hatta 5 değil 10 dedim en son teklifi yükselttim biliyorsunuz :)

    5-5 bölüşürüz ayıbediosun kardeşim :)

    :)))))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yalanınıza kıran girsin sallamak bedava zaten. Tüm tdi lar aynıymış .
  • Araçlarınız fabrikada yapısına en uygun şekilde tasarlanarak üretilir. Chipi doğru bulmuyorum. Ama çok memnun olan tanıyorum. Hem daha az yakup hem performans artışı sağlayanlar da yok değil. Kırk yıl geçse yapmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araca motorsal olarak yazılım yükseltme tuning de olumsuzluk olarak görülmekte. tuning de vazgeçilmezler arasında olabilir belki ama maddi açıdan külfetleri var elbette. tuning eğlence odaklı bir anlayışla yapıldığı için yapılmaması için bir neden yok. hatta bazen fayda vardır. örneğin aracınız max. 80 hp. güç üretiyorsa mutlaka daha fazla güce ihtiyaç vardır. böyle olduğunda motoru komple değiştirmek yerine bazı işlemler uygularlar. örneğin pistonları yenileme, silindir oyuklarını temizleme, soğutucu ekleme(sıvı veya fan soğutma sistemi), turbo ünitesi ekleme, piston ve silindir ekleme, motor yazılımını yükseltme, dişli ve rulmanları boyutlama v.b. işlemlerdir. çoğu kimse gereksiz gibi görsede, aracını seven ve daima verimlilikle yol almak isteyenler için ideal uygulamalardır. çare kalmamışsa çözüm üretilmelidir. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower

    Yav iki tane chip ne bilmeyen gelmiş burda fabrika niye koymuyor,şöyle böyle niye olmuyor demiş..arkadaşlar bunlar gerçek bakın youtubedeki hızlanmalara..stock 10-11 sn de 100 derken chipli olan 6 sn de 100 diyor..stock 200 zor görürken chipli 220-235 arası zorlanmadan çıkıyor...sağa sola bakmadan gelmeyin bburaya...
    HOCAM ELİNİZDE 1.6 TDİ POLO 6R CHİP VARMI ÖZELDEN GÖRÜŞSEK..

    kardeş feci sallamışsın,senin adının yanına atmasyon 6 saniyeci yazıyorum bundan sonra her yazdığına şüpheyle bakıcam...

    iddaya bende dahil olayım bari...bir 5binlikde benden çalışır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower

    Yav iki tane chip ne bilmeyen gelmiş burda fabrika niye koymuyor,şöyle böyle niye olmuyor demiş..arkadaşlar bunlar gerçek bakın youtubedeki hızlanmalara..stock 10-11 sn de 100 derken chipli olan 6 sn de 100 diyor..stock 200 zor görürken chipli 220-235 arası zorlanmadan çıkıyor...sağa sola bakmadan gelmeyin bburaya...
    HOCAM ELİNİZDE 1.6 TDİ POLO 6R CHİP VARMI ÖZELDEN GÖRÜŞSEK..

    kardeş feci sallamışsın,senin adının yanına atmasyon 6 saniyeci yazıyorum bundan sonra her yazdığına şüpheyle bakıcam...

    iddaya bende dahil olayım bari...bir 5binlikde benden çalışır...



    Aynen. Bu işler o kadar basit olsaydı piyasada 0-100 6 saniye üzeri dizel kalmazdı. :)




  • EVET VİDEOYU DURDURUP SÜREYİ TEKRAR HESAPLADIM 7 SANİYE ÇIKTI...BAHANENİZ 6 DEDİN 7 ÇIKTI OLMASIN ;)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower

    EVET VİDEOYU DURDURUP SÜREYİ TEKRAR HESAPLADIM 7 SANİYE ÇIKTI...BAHANENİZ 6 DEDİN 7 ÇIKTI OLMASIN ;)




    Bu araca sadece Chip mi yapilmis saniyorsun?

    Hay arkadas ben ne diyeyim alay konusu oluyorsun iyice..

    Ac bak bu aracin Drag yarislarina..Korfez de vs..

    Videoyu yukleyen kim? Megachips..Bu arac ozel bir arac,DRAG yarislarina katilan bir arac,hangi parcalari degismis biliyor musun?

    Video'da gordun ya hemen koy buraya...

    Normal Chip ile imkansiz diyoruz,diyorlar hala video koyuyorsun..

    Bir kere 1.6 Tdi Polo'nun hizlanmasi stock halde 9-10 saniye demenle iyice batirmistin..

    Hemen biz de normal ChipTuning yapalim,Bmw 320D'lerle,Megane Rs Troph'lerle kapisalim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 29 Haziran 2014; 15:39:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Yazılımla motor güçlendirme...

    Acaba büyük intercooler, değişken geometrili turbo vs gibi donanımların hiç önemi yok, sen aracın ECU sunda 2 şeyi değiştir al sana +20 HP, +40Nm, -%20 tasarruf.

    - Motorun ömrü???
    - Dişli kutusu artan torka dayanabilecek mi???
    - Garanti???

    Yersen!!!!

    - Doğru kullanım ile Motor ömrü uzuyor..
    - Dişli kutusu aktarım kapasitesi dahilinde kalınıyor.
    - Servis garantisi etkilenmiyor + Megachips Garantisi altına giriliyor.

    Bak bunlar bize güvenen ve Memnun Kullanıcılar..

    http://www.megachips.com.tr/uygulama-markalar.asp?id=18

    Birazda burda var

    https://www.facebook.com/megachips.chiptuning/media_set?set=a.10152327757944616.1073741836.614334615&type=3

    Arkamızda canı sıkkın 1 tek TDI kulanıcısı bırakmadık Şükürler Olsun..


    Ben sizleri 23-07-2012 de durumdan haberdar ettim. Tabiki aklına kafasına yatan olur olmayan olur.. ama bilinki Türkiye de 1000lerce 1.6 TDI Yazılımla dolaşıyor..



    doğru kullanım ile nasıl uzuyor motor ömrü, vw mühendislerinden üstün ar-ge çalışmalarınızı ve parlak zekanızı paylaşın bizle...

    servis garantisi nasıl etkilemiyor? yani araç garantiden çıkıyor, megachips mi garanti veriyor? yani adam dsg de aşırı tork dan kavrama sıyırırsa 10 bin tl masrafı megachips mi karşılayacak?

    bi yürüyün gidin arkadaşım işinize, kendinizi çok mu çakal sanıyorsunuz milleti mal mı sanıyorsunuz anlamadım gitti...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tacox -- 29 Haziran 2014; 15:52:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    bir abimizde 2009 1.5 dCi 85hp yeni kangoo vardı , chip ile 112 hp ye yükselmiş
    bende de orjinal 1.5 dCi 85hp yeni kangoo vardı

    izmitte buluşmadan dönüyoruz
    buluşmada chip ile uğraşan arkadaşda var ki gayet iyidir bu konuda , kulakları çınlasın

    izmit - istanbul istikameti darıca civarları yanılmıyorsam
    uzun sağa meyilli 3-4 şeritli bir rampa var bilenler için
    bizim abinin 112 hp chipli kangoo önde ben tamponunda basabas gidiyoruz
    bir türlü arayı açamadı

    neyse mehmetçik tesislerine geldik , mustafa abi hemen chip yapan arkadaşın yanına gitti
    adam 85lik orjinalle kıçımdan ayrılmadı diye sitem etmişti yanılmıyorsam :)

    konuya dönersek
    ben chip olayına karşıyım
    soru şu ; tamam civatasına kadar aynı da , neden güçler farklı

    ya da şöyle birşey sorayım

    yukarıda bahsettiğim abimizin ve benim kangoo
    300-400 kg yük ile
    -30 derecede veya +45 derecede uzun süre 3500 devir ile gitse
    arabaları sağlam sıkıştırsak , hangisinin patlama riski yüksek ?
    oynanan araba orjinal hali kadar ağır şartlara gelir mi ?
    üreticinin bıraktığı / almadığı gücün nedeni ne ?
    chip işi yapanlara sempatilerinden ötürü değildir heralde

    bana cazip gelmiyor
    sıkıntı yaşanılacak demek de değil ama ben yaptırmam şahsen

    bilgi sahibi olduğumdan değil ama mantıklı gelmiyor
    ayrıca bilgi sahibi olmasanda yukarıdaki soruları sorabilirim



    saçmalık yav başka bişey değil . Çip miş bu şeye benziyo yakıt tasarrufu yaptıran bant Arkadaş bu altı üstü motor ya. Motora ufak bitane antenden çıkma parça sokuyolar ufacık kabloları biyerlere ilmekliyolar bak + 40 hp kazandın. He he. La motor ne anlasın yazılımdan bilmemneden . Beyni yok bişeyi yok kara motor altı üstü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower

    EVET VİDEOYU DURDURUP SÜREYİ TEKRAR HESAPLADIM 7 SANİYE ÇIKTI...BAHANENİZ 6 DEDİN 7 ÇIKTI OLMASIN ;)




    Ya kalk git arkadaş kötü polo nasıl 5 6 saniyede 160 a çıkar .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower

    EVET VİDEOYU DURDURUP SÜREYİ TEKRAR HESAPLADIM 7 SANİYE ÇIKTI...BAHANENİZ 6 DEDİN 7 ÇIKTI OLMASIN ;)

    ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Pulse_ -- 29 Haziran 2014; 17:44:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower

    EVET VİDEOYU DURDURUP SÜREYİ TEKRAR HESAPLADIM 7 SANİYE ÇIKTI...BAHANENİZ 6 DEDİN 7 ÇIKTI OLMASIN ;)




    sende ciddi bir sıkıntı var bence bir kendini sorgula derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Bu araca sadece Chip mi yapilmis saniyorsun?

    Hay arkadas ben ne diyeyim alay konusu oluyorsun iyice..

    Ac bak bu aracin Drag yarislarina..Korfez de vs..

    Videoyu yukleyen kim? Megachips..Bu arac ozel bir arac,DRAG yarislarina katilan bir arac,hangi parcalari degismis biliyor musun?

    Video'da gordun ya hemen koy buraya...

    Normal Chip ile imkansiz diyoruz,diyorlar hala video koyuyorsun..

    Bir kere 1.6 Tdi Polo'nun hizlanmasi stock halde 9-10 saniye demenle iyice batirmistin..

    Hemen biz de normal ChipTuning yapalim,Bmw 320D'lerle,Megane Rs Troph'lerle kapisalim...

    Video tarihine dikkat et.

    O tarihte O arabada Sadece Yazılım ve DPF iptali var.. Ve 2 kişiyiz.. Bu performansa sahip bikaç düzine müşterim var ;)

    Şuanda aracım 240hp 201mt yi 9xsn de koşuyorum. 0-100 hızlanmam 5sn civarı, 100-200 hızlanmam 15-16sn. Gelişmeye devam ediyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    doğru kullanım ile nasıl uzuyor motor ömrü, vw mühendislerinden üstün ar-ge çalışmalarınızı ve parlak zekanızı paylaşın bizle...

    servis garantisi nasıl etkilemiyor? yani araç garantiden çıkıyor, megachips mi garanti veriyor? yani adam dsg de aşırı tork dan kavrama sıyırırsa 10 bin tl masrafı megachips mi karşılayacak?

    bi yürüyün gidin arkadaşım işinize, kendinizi çok mu çakal sanıyorsunuz milleti mal mı sanıyorsunuz anlamadım gitti...

    80-90kmh sabit gitmeniz gerekti, 5.vites bu hız için çok uzun, motor bayılıyor.. 4.vites 2000rpm ile bu hızda ilerleyebiliyorsunuz..

    Chiptuning sonrası,

    80-90 kmh giderken 5.vites 1400rpm de gidilebiliyor. Motor bayılmıyor, hızlanmak istediğinizde tepki veriyor..

    aynı yolu 2000rpm ile giden aracın motor ömrü ile 1400rpm ile gidenin ömrü aynı olurmu ?

    Bu1,

    2.si

    EGR iptali .. şuanda 1.6 TDI lar sanayilerde Kurum Birikimi Problemleri ile, EGR valfi Arızaları ile cebelleşiyorlar..

    Yazılımla işletimi durdurulan EGR sistemi Sistemdeki kurum oluşumunu sonlandırıyor. Kurumsuz motor çok daha uzun km ler hizmet verebiliyor ;)


    Bu 2 şeyi VAG yapamaz. ilkini 2.0 TDI da satması gerektiği için , ikincisini Avrupa Emisyon Standartları Kurumu izin vermediği için..

    --

    Aracın servis garantisi etkilenmiyor, çünkü servis farkedemiyor. Aynı zamanda Megachips işinin ardında.. Megachips gerekirse 10bin tl yide karşılar, 100bin tl ye de yeni araba alır verir müşterisine..

    Ne zannediyorsun sen bizi Merdiven altı Yazılım Firması mı ?

     1.6 TDI lar Artık Daha Güçlü..


     1.6 TDI lar Artık Daha Güçlü..




    Arkadaşı tanımıyorum biraz heyecanlı olabilir, ama bu size benim markamı boklama hakkı vermez..

    Sizi,

    Gerek bu forum için , gerek otomobil camiası için, Gerek Ülkemiz için Sarfettiğimiz,

    çaba ve EMEĞE

    Saygı Duymaya Davet Ediyorum..

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sturmgeist


    Ya kalk git arkadaş kötü polo nasıl 5 6 saniyede 160 a çıkar .

    Bak bu arac da kötü polo,

     1.6 TDI lar Artık Daha Güçlü..


    https://www.facebook.com/photo.php?v=10152916053114616&set=vb.614334615&type=2&theater

    Video Facebook Profilimde Tıklayın izleyin..

    12.5sn de 0 dan 200e çıkıyorum.. 500hp nin üzerinde güç üretiyor ve sadece 1.9 TDI ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Bu araca sadece Chip mi yapilmis saniyorsun?

    Hay arkadas ben ne diyeyim alay konusu oluyorsun iyice..

    Ac bak bu aracin Drag yarislarina..Korfez de vs..

    Videoyu yukleyen kim? Megachips..Bu arac ozel bir arac,DRAG yarislarina katilan bir arac,hangi parcalari degismis biliyor musun?

    Video'da gordun ya hemen koy buraya...

    Normal Chip ile imkansiz diyoruz,diyorlar hala video koyuyorsun..

    Bir kere 1.6 Tdi Polo'nun hizlanmasi stock halde 9-10 saniye demenle iyice batirmistin..

    Hemen biz de normal ChipTuning yapalim,Bmw 320D'lerle,Megane Rs Troph'lerle kapisalim...

    Video tarihine dikkat et.

    O tarihte O arabada Sadece Yazılım ve DPF iptali var.. Ve 2 kişiyiz.. Bu performansa sahip bikaç düzine müşterim var ;)

    Şuanda aracım 240hp 201mt yi 9xsn de koşuyorum. 0-100 hızlanmam 5sn civarı, 100-200 hızlanmam 15-16sn. Gelişmeye devam ediyor...

    Simdi bu Polo'nun kac Bg ve Tork oldugunu, 0-100 degerlerini yazabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Simdi bu Polo'nun kac Bg ve Tork oldugunu, 0-100 degerlerini yazabilir misiniz?

    Bu videodaki aracın o zaman ki dyno verisi,

     1.6 TDI lar Artık Daha Güçlü..


    Profilimden Nisan 2013 ü kontrol edebilirsiniz.

    hızlanma durumu videoda belli zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    doğru kullanım ile nasıl uzuyor motor ömrü, vw mühendislerinden üstün ar-ge çalışmalarınızı ve parlak zekanızı paylaşın bizle...

    servis garantisi nasıl etkilemiyor? yani araç garantiden çıkıyor, megachips mi garanti veriyor? yani adam dsg de aşırı tork dan kavrama sıyırırsa 10 bin tl masrafı megachips mi karşılayacak?

    bi yürüyün gidin arkadaşım işinize, kendinizi çok mu çakal sanıyorsunuz milleti mal mı sanıyorsunuz anlamadım gitti...

    80-90kmh sabit gitmeniz gerekti, 5.vites bu hız için çok uzun, motor bayılıyor.. 4.vites 2000rpm ile bu hızda ilerleyebiliyorsunuz..

    Chiptuning sonrası,

    80-90 kmh giderken 5.vites 1400rpm de gidilebiliyor. Motor bayılmıyor, hızlanmak istediğinizde tepki veriyor..

    aynı yolu 2000rpm ile giden aracın motor ömrü ile 1400rpm ile gidenin ömrü aynı olurmu ?

    Bu1,

    2.si

    EGR iptali .. şuanda 1.6 TDI lar sanayilerde Kurum Birikimi Problemleri ile, EGR valfi Arızaları ile cebelleşiyorlar..

    Yazılımla işletimi durdurulan EGR sistemi Sistemdeki kurum oluşumunu sonlandırıyor. Kurumsuz motor çok daha uzun km ler hizmet verebiliyor ;)


    Bu 2 şeyi VAG yapamaz. ilkini 2.0 TDI da satması gerektiği için , ikincisini Avrupa Emisyon Standartları Kurumu izin vermediği için..

    --

    Aracın servis garantisi etkilenmiyor, çünkü servis farkedemiyor. Aynı zamanda Megachips işinin ardında.. Megachips gerekirse 10bin tl yide karşılar, 100bin tl ye de yeni araba alır verir müşterisine..

    Ne zannediyorsun sen bizi Merdiven altı Yazılım Firması mı ?

     1.6 TDI lar Artık Daha Güçlü..


     1.6 TDI lar Artık Daha Güçlü..




    Arkadaşı tanımıyorum biraz heyecanlı olabilir, ama bu size benim markamı boklama hakkı vermez..

    Sizi,

    Gerek bu forum için , gerek otomobil camiası için, Gerek Ülkemiz için Sarfettiğimiz,

    çaba ve EMEĞE

    Saygı Duymaya Davet Ediyorum..

    Saygılar.

    egr valfi iptal olunca, araç muayneye girdimi emisyon değerleri çok yüksek çıkarsa ne olacak? muayneden geçemezse ne olacak?

    dükkanın fotoğrafını çekerek benim mekanım lüks imajımı veriyorsunuz anlamadım, artı bu uygulamayı yapmadan önce senet mi veriyorsunuz?, sözleşme mi imzalıyorsunuz? yoksa burada gelişi güzel alt da kalmamak imajı kurtarmak için hava mı atıyorsunuz? gerekirse 10 bin tl gerekirse arabanı da satın alır 100 bin tl öderim deme kudretine sahip oluyorsunuz...




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.