Şimdi Ara

1.6 multijet 120 bg gerçekten deli tork var. Egeayı bu motor aldırır. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
3.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu multijet Giulietta'da harika, araç zaten mekanik olarak çok zevkli birde Dinamik modunda 2300 devirde tam gücünü 105 beygiri verebiliyor eğlendiriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu aşırı yüksek kokpiti ve ufak yan aynaları kim tasarladıysa resmen beni aracı almaktan vazzgeçirdi arkadaş. Bu kadar kör bir sürüşün olması , emanet araba kullanır gibi sürüş deneyimi yaşatması beni üzdü. Yazık etmişler güzelim arabaya.

    1.6 multijet  120 bg gerçekten deli tork var. Egeayı bu motor aldırır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    Sen birde sol şerit fatihi 1.6 CRDI Accent Blue'yu gör..
    Bu arabanın bu ününü duymadan önce, 1.6 atmosferik tüplü arabamla yol istemek gibi bir gaflete düştüm. Herif önümde zaman atladı resmen. Şu az senelik şoförlük hayatımda böyle bir şey görmedim ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    Sen birde sol şerit fatihi 1.6 CRDI Accent Blue'yu gör..
    blue ile sol şeride çıkarken öncesinde abdest almayı unutma, abdestli abdestli gidersen daha sevap olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    blue ile sol şeride çıkarken öncesinde abdest almayı unutma, abdestli abdestli gidersen daha sevap olur.

    Alıntıları Göster
    Hocam sucu minibüsleri gibi çok gidiyor ama az duruyor, sol şeride çıktıktan sonra olacaklar Allah kerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vrataski

    Bu arabanın bu ününü duymadan önce, 1.6 atmosferik tüplü arabamla yol istemek gibi bir gaflete düştüm. Herif önümde zaman atladı resmen. Şu az senelik şoförlük hayatımda böyle bir şey görmedim ben

    Alıntıları Göster

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Arkadaş Fatih’te Fatih diyorsunuzda teknik verileri Egeadan geride olan araç nasıl Fatih oluyor bunu izah edermisiniz?Bilmediğimiz birşey mi var
    Hayatı bu kadar kasmayın hocam, araç severler arasında olan bir goygoyu izah ettim, yoksa 1.6 motorla kimsenin fatih olacağı yok, ayrıca korkmayın Egea'ya da birşey demedik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Bravoların da yol tutuşu çok iyi değil. Stabil gittiğine bakmayın. Viraj içinde her an kopma yapabilir, limitleri zorlamaya gelmiyor. Tabii accent kadar kötü değildir ama övülecek kadar da iyi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Fabrika verilerine bakmamak lazım işte. Araç gerçekten iyi gidiyor. Crdi yüksek hızlarda daha iyi gidiyor. Accent blue nın son hızını aerodinamiği uygun olmadığı için düşürmüş olabilirler. Aynı motor şanzımana sahip elantra İ30 ceed vs son hızları düşük değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Cunku hız sınırlandırıcı var 190 km de gaz kesiyor ayrica blue 0_100 yavas olmasının sebebi tork ve kuvvetin spin atmamak icin isletim sistemince dizgilenmesi. Bunları iptal ettiginde egea falan fasa fiso kalır velakin o zamanda aracı dizginlemek cok zor. Ben bilgisayar mühendisiyim ve biz bunu accent uzerinde denedik arac surulebilir olmaktan cikiyor. Hizlanma esnasinda onune bir sey cikarsa durmak imkansız cunku frenler o gucu tutamıyor fren lastıgı kilitleyip aracı resmen surukluyor bunu onlemek icin jant fren suspansiyon revizyonu gerekiyor aksi halde en kisa zamanda adamı tahtalı koye gonderir. Sounucta bu arac ucuz bir cozum olarak uretilmıs bir arac yola cıkıp yarısmak icin degil. Limitör iptal edilirse 225 230 km lik duz yol hızına ulasabiliyor cok rahat fakat 180 kmden sonra aracın buyukluk ve agırlıgı yetersiz kaliyor. Hyundai nin crdi motoru ve astra nin motoru cok potansiyelli ve segmentlerinde lider performans cikaran motorlar. Crdi yazilim ile 180 hp sıkıntı vermeden cıkarıyor fakat emisyon dagılıyor tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zvjezdan kullanıcısına yanıt
    Hocam Egea aracım yok Fiat aracımda yok ama bu sol şeridin Fatih’i diye diye meşhur oldu nerden geldiğini merak ettiğim için söylüyorum.Yok otobonlardada sol şeritten esip gelen accentlerde görmüyorum fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Hocam Egea aracım yok Fiat aracımda yok ama bu sol şeridin Fatih’i diye diye meşhur oldu nerden geldiğini merak ettiğim için söylüyorum.Yok otobonlardada sol şeritten esip gelen accentlerde görmüyorum fazla.
    Hocam Blue hafif bir araç, dolayısıyla stabil olması için kağıt üstünde sınırlandırılmış bir araç. Ama özelliklerini bilmeyen için yinede şaşırtıcı hızlı bir araç. Cüssesine göre fena gidiyor.

    Hele birde yazılım atanlar var ki, punisher gibi geziniyorlar ortalıkta..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gidiyor ama denge yok en iyi 1.6 dizel araç astra cdti 136 yol tutuş stabilite yüksek hız dinamiği.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Bravo'nun kardeşiyle kaza yaptım ben iki ay önce(lancia delta). Kaza sebebi virajda arkasının kopması. Ben bravo'nun yol tutuşuna güvenmiyorum. Yol tutuş deyince bir kere arkalar bağımsız olacak. Diğer türlü kaymak asfaltta iyi yol tutar, güven verir, asfalt bozulunca şınanay olur.

    3 yıl boyunca impreza ile virajlara hep sert girdim. Limitlerini hep zorladım. Birçok yayla vs birçok yere gittim. Bir kere bile arka kopması yaşamadım. Kaysa bile 4 teker birden kayardı. Deltada ne olduğunu bile anlayamadan kaza yaptım virajda :)
  • Viraj bu.


    1.6 multijet  120 bg gerçekten deli tork var. Egeayı bu motor aldırır.
    1.6 multijet  120 bg gerçekten deli tork var. Egeayı bu motor aldırır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ferrari091 kullanıcısına yanıt
    Kardeşim freelander 2 td4 2.0 a da biniyoruz, corsa tabiki de onun gibi çekişe sahip değil, 30 40 milyarlık 75 beygir araba sonuçta. Benim kastettiğim şeyi anlamamışsın ki. Araç baygın baygın gitmiyor, yük altında da görevini yerine getiriyor. Zaten devirli ne kadar kullanacaksın, 3000 3500 den sonra tork bitiyor araba bağırıyor. Sizin kullanmış olduğunuz motorda sıkıntı vardır, klima max açık hiçbir sıkıntı yok bizde, çekişte sıkıntılı değil.

    0 100 14 saniye o ayrı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MHEC -- 9 Temmuz 2019; 17:12:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.