Şimdi Ara

1.5 dci Motordan Gelen Vurma Sesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
129
Cevap
1
Favori
24.138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynen öyle adamın kendi mahallesinde bir bebeye vermiş usta musta değil o da sıvamış arabayı, bunu da yemiş.
    Uygun fiyat cezbetti beni de yoksa almazdım.
    _____________________________
    Tokyo Ülkü Ocakları Yönetim Kurulu Başkanı
  • Tamamdır. şuana kadar bayıldığım paranın hatrına bakarlar heralde.
    bilgi ve ilgi için çok teşekkür..
    _____________________________
    Tokyo Ülkü Ocakları Yönetim Kurulu Başkanı
  • basarank kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlaşılmasın lafım size değildi yazik insanlık ölmüş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Super-Heavy is approaching...
  • basarank kullanıcısına yanıt
    Enjektör(ler) arizayi aralıklı yapabilir, atomize ederken nozzle da sorun olabilir, geri dönüş valfinde problem olabilir tam gazda bunlari fark etmeyebilirsiniz. Bu nedenle yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 28 Eylül 2018; 1:3:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Super-Heavy is approaching...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Yanlış anlaşılmasın lafım size değildi yazik insanlık ölmüş...
    Aldığım adam emlakçıydı. İnsanlık ne arar bazarda :)
    Şu ana kadar harcadığım para ile aradaki ucuza aldığım fark kayboldu.
    _____________________________
    Tokyo Ülkü Ocakları Yönetim Kurulu Başkanı
  • Hocam büyük ihtimalle enjektör işime yapıyor. Pat pat ise bundan dolayı. Mümkünse enjektörün yetkili servisinden bir kontrol ettirin. Ama sesi adam akıllı cozmeniz lazım. Frene basık şekilde ustanın yanında arabayı kaldırmaya çalışın. Motoru zorlayin ses daha belirgin bir şekilde ortaya çıkar eğer yükte yapıyorsa. Ya da dyno testi de olur bunun için ama guzelce dinlemek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -Sadece Saygı-
  • Anladım. Peki bu motor ve enjektör temizleyici katkı maddelerini tavsiye edermisiniz? Ederseniz hangi markayı kullanayım?
    _____________________________
    Tokyo Ülkü Ocakları Yönetim Kurulu Başkanı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    Hocam büyük ihtimalle enjektör işime yapıyor. Pat pat ise bundan dolayı. Mümkünse enjektörün yetkili servisinden bir kontrol ettirin. Ama sesi adam akıllı cozmeniz lazım. Frene basık şekilde ustanın yanında arabayı kaldırmaya çalışın. Motoru zorlayin ses daha belirgin bir şekilde ortaya çıkar eğer yükte yapıyorsa. Ya da dyno testi de olur bunun için ama guzelce dinlemek lazım.
    Hocam yükte yaptığı konusunda hiç bir şüphem yok. Enjektör testine sokacağım.
    _____________________________
    Tokyo Ülkü Ocakları Yönetim Kurulu Başkanı
  • basarank kullanıcısına yanıt
    Önce problemin ne olduğunu analiz etmeden tavsiye etmem.



    Her markada vardir, alfadan audiye subaruya kadar.



    Ben aşina olduğum peugeot ekranini yaziyorum.





    1.5 dci Motordan Gelen Vurma Sesi



    Bu sayfaya benzer bir sayfa göreceksiniz sorun yasadiginiz yukte ve rolantide fotografini cekerseniz enjektorculer sorun olup olmadigini anlar.



    Motor hata kodu da atmis olabilir onlarinda bir fotoğrafını aliniz.



    P ile baslar.



    quote:

    Open circuit P0201 injector 1 C-025



    Open circuit P0202 injector 2 C-026



    Open circuit P0203 injector 3 C-027



    Open circuit P0204 injector 4 C-028



    High Voltage P0230 fuel pump relay C-019



    Low Voltage P0230 fuel pump relay C-019



    Registered P0301 misfire in cylinder 1 B-022



    Registered P0302 misfire in cylinder 2 B-022



    Registered P0303 misfire cylinder 3 B-022



    Registered P0304 misfire cylinder 4 B-022



    Operation P0336 Crankshaft Position Sensor Circuit C-011



    P0340 Camshaft Position Sensor Circuit High Input C-012



    P0341 camshaft position sensor circuit. shaft out of range / performance C-012



    P0381 Circuit High Voltage warning lamp filament-time C-037




    Gibi

    1.5 dci Motordan Gelen Vurma Sesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 28 Eylül 2018; 1:19:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Super-Heavy is approaching...




  • basarank kullanıcısına yanıt
    Eğer enjektör problemi ise direk enjektor değişimine gitmeyin, bu isi bilgisayar destekli hasas yapan enjektor dizel servisleri var (bosch diesel center adi altinda) vuruntu duzeltmesine göre hangilerinin problemli oldugunu ortaya çıkacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Super-Heavy is approaching...
  • Turboyu değiştirene kadar sürekli tek hata kodu veriyordu ben sildiriyordum o çıkıyordu. Turbo basıncı düşük hatasiydi. Artık çıkmıyor.



    Sorun için 3 ihtimal var.

    Enjektör

    Üst kapağın altındaki grup

    Krank biyel bağlantı noktasında ki boşluk.



    Enjektör testi ile başlayacağım kesin en ucuzu o

    Sonra üst kapağı acip neler olmuş görelim diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tokyo Ülkü Ocakları Yönetim Kurulu Başkanı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Eğer enjektör problemi ise direk enjektor değişimine gitmeyin, bu isi bilgisayar destekli hasas yapan enjektor dizel servisleri var (bosch diesel center adi altinda) vuruntu duzeltmesine göre hangilerinin problemli oldugunu ortaya çıkacaktır
    Biliyorum sanayide görmüştüm. Enjektör testi için onlara mi gideyim yoksa önce yetkiliye mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tokyo Ülkü Ocakları Yönetim Kurulu Başkanı
  • basarank kullanıcısına yanıt
    Once Yetkili sonra onlara su nolu enjektoru sökün dersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Super-Heavy is approaching...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Once Yetkili sonra onlara su nolu enjektoru sökün dersiniz
    Tamamdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tokyo Ülkü Ocakları Yönetim Kurulu Başkanı
  • Bu arada aracın yakıti da normal 5,1 lt istanbul şehir içi ağırlıkli e5. Şehir dışı 100 le 4.5lt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 28 Eylül 2018; 1:44:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tokyo Ülkü Ocakları Yönetim Kurulu Başkanı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    kompresyondan neyi kasteddiğinizi anlamadım ama boşta gazlarken ve rolantide çıkmayan bir ses bu.
    Yani ayaginizi gazdan cektiginizde ozellikle yokus inerken 2500-3500 rpm araliginda bu sesi yapiyormu eger yapmiyorsa ki soylediginiz kadariyla oylr %60 enjektorle alakali bi problem cunku iticiler egzantrik mili ve subaplar ile ilgili problem motorun her devrinde kendini belli eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Enjektor problemli bi aracin tamirat icin gec kalinmamadi lazim bilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Türkiye'de 1.5 dci motorların triger değişimi 80.000 km yada 4 yıldır, yurtdışında ise ülkelere göre değişiyor. Servise neden böyle diye sorduğumda, trafik yoğunluğu yüksek ülkelerde değişim periyodunu kısa tuttuklarını söylemişlerdi.
    _____________________________
  • ARroWCoLT kullanıcısına yanıt
    Servisi bilmem ama ben İstanbul'da 120.000'den aşağı dizel motor trigeri degismedim.

    Zaten Benzinli motorun 90.000de değiştiği trigeri , 2/3'sinu ceviren dizelin sadece Torku yuksek diye 80.000'de değişmek anlamsiz.
    Bununla birlikte, bir dizel motor tarafından üretilen beygir gücü ve tork miktarı, benzer büyüklükte bir benzinli motordan çok daha büyük olduğundan, dizel motorun zamanlama kayışı daha fazla gerilmeye ve gerilmeye dayanacak şekilde yapılmalıdır. Bu nedenle dizel triger kayışı biraz daha kalın olacaktır. Kemerin üzerindeki daha küçük diş boşlukları sayesinde, daha fazla dişlinin ve dişin geçmesine izin vererek kemerin düzgün bir şekilde hizalanmasını ve gerilmesini sağlar. Aynı zamanda, bir dizel triger kayışının uğraşmak için tasarladığı sıcaklıklar, benzinli motorlara göre daha yüksek olacaktır.

    Zaten yipranma.belirtileri goz ile görülebilir veya sürüşte hissedilebilir. 120.000 ya da 5yil hangisi once gelirse.

    Eğer sürdüğünüzde ve 2000 ile 4000 RPM arasında bir yere çıkıp motorunuzun garip davranmaya başladığını fark ederseniz, triger kayışını kontrol etmelisiniz. Eğer gevşek hale geldiyse, hız artırma sırasında RPM'nin yükselmesiyle kaymaya başlayacaktır. Ayrıca, bu bazı dişlerin eksik olduğuna dair bir işaret olabilir.

    Daha eski triger kayışları ömürleri boyunca yıpranacak ve dişlerini kaybedecektir.



    Hele ki Istanbul daki trafik Türkiye de başka bir yerde yok


    Biraz müşteriyi durtmek amaçlı, ortalama trafik hizlarina baktiginizda Londra, paris madrid, Petersburg trafiklerinin isfanbul'un iki kati olmadığını görüyoruz zaten.



    INRIX'DEN ALINTIDIR



    quote:

    CITY 2017 ALL CITIES RANK (2016) 2017 INRIX TRAFFIC SCORECARD RANK (2016) HOURS SPENT IN CONGESTION ICI PEAK DAYTIME OVERALL

    Los Angeles, CA 1 (1) 1 (1) 102 18.3 21% 11% 12%

    Moscow 2 (2) 2 (2) 91 20.1 32% 30% 26%

    New York City, NY 3 (3) 3 (3) 91 17.4 19% 11% 13%

    Sao Paulo 4 (6) 4 (6) 86 16.9 30% 23% 22%

    San Francisco, CA 5 (4) 5 (4) 79 13.7 21% 10% 12%

    Bogota 6 (5) 6 (5) 75 16.2 36% 30% 30%

    London 7 (7) 7 (7) 74 14.1 20% 12% 13%

    Atlanta, GA 10 (9) 8 (8) 70 12.3 17% 9% 10%

    Paris 12 (10) 9 (9) 69 13.1 21% 12% 13%

    Miami, FL 14 (11) 10 (10) 64 11.8 13% 7% 9%

    Bangkok 16 (12) 11 (11) 64 12.5 33% 23% 23%

    Jakarta 17 (22) 12 (19) 63 13.4 24% 21% 20%

    Washington, DC 18 (15) 13 (13) 63 10.8 20% 9% 11%

    Boston, MA 19 (18) 14 (16) 60 10.6 23% 12% 14%

    Istanbul 20 (17) 15 (15) 59 12.2 25% 19% 19%

    Mexico City 21 (14) 16 (12) 58 12.4 16% 13% 13%

    Chicago, IL 22 (19) 17 (17) 57 10.3 17% 9% 10%

    Medellin 23 (30) 18 (26) 57 11.4 29% 21% 21%

    Krasnodar 24 (21) 19 (18) 57 12.4 31% 28% 25%

    Seattle, WA 26 (23) 20 (20) 55 9.6 22% 11% 12%

    Saint Petersburg 27 (26) 21 (22) 54 11.6 26% 22% 21%

    Dallas, TX 28 (16) 22 (14) 54 9.3 11% 5% 6%

    Zurich 33 (25) 23 (21) 51 9.2 29% 17% 17%

    Rio de Janeiro 34 (29) 24 (25) 51 10.6 18% 16% 15%

    Munchen 35 (36)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 28 Eylül 2018; 9:14:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Super-Heavy is approaching...




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.