< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Symbolden sonra egea pişmanlık uyandırmaz aradaki fark 1 tık değil fersah fersah fark var.
Eşekten inip ata binme etkisi yapar hele urban ve üstü donanımdaysa çok mutlu eder. 2015 dizel sandero stepway ve 2020 0.9tce symbol kullandım bi süre ikiside 1.4 easy egeanın bile tırnağı olamaz. |
|
Symbol 0-100 : 12,2 sn Egea 0-100 : 11,7 sn |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Nobody can interfere everybody's life
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Symbol 0-100 : 12,2 sn Egea 0-100 : 11,7 sn |
|
_____________________________
Opel Astra 1.5 D 122 HP AT 9 Edition
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Motor olarak performans anlamında üzebilir ama şu aşırı pahalılıkta yakıt ve mtv konusunda da yüz güldürdüğünü söyleyebilirim.. Renault captur 1.5dci ve opel corsa 1.3 multijet araçlarımız var, captur gaza basınca fırlıyor, klima açıkken motor dur kalk trafikte zorlanmıyor.. Corsa da dur kalk trafikte klima açıkken debriyajı daha fazla tutmak gerekiyor yoksa motor stop edecekmiş gibi oluyor, gaza basınca geç ivmeleniyor turboya çok daha bağımlı bir motor 1700 rpm civarına kadar ölü gibi ama captur 1300rpm de bile istekli gibi davranıyor, hacimden kaynaklı diye düşünüyorum çünkü 1.5tdci motorlu fiesta da kullanıyorum aynı captur gibi daha atak multijete göre.. Haa ama hızını alınca kesinlikle üzmüyor , 5 yetişkin full bagaj çok seyahat ediyoruz sadece kalkışlar bir tık hantal.. Yakıt olarak ise multijet kesinlikle efsane, dikkatli, bakımlı kullanıldığında toyotanın hybrid motorlu araçlarından bile çok daha avantajlı bu konuda.. Mtv ise yarı yarıya kadar düşüyor.. Parça olarak ikisi de aynı zaten bilinen, parçası bol motorlar, bu konuda eşitler.. Model bazında bakınca egea her türlü tokatlar.. Otomotiv sektöründeyim ara ara farklı araçlar kullanıyorum sembole (2019 0.9tce benzinlisini kullandım) teneke diyenler haklı bence :) Egea ise genelde ufak şeylerden kaybediyor misal 2020 egeanın vites topuzu sağa sola oynuyordu :) Ama bariz egea (1.3 multijeti kullandığım) daha kaliteli, yalıtımı bana daha iyi geliyor (kapı fitilleri de dahil) < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FA876DFFE -- 30 Ekim 2021; 17:55:25 > |
|
_____________________________
|
|
Bu değişimde Egea'nın tek olumsuz yanı çok kısa vites oranlarına sahip olması olacaktır. Makyajla düzeltildi mi bilmiyorum ama benim kullandığım 2018 1.3 multijet Egea 5.vites 2000 devirde 85 km/h yapıyordu diye hatırlıyorum. Bu da uzun yolda otoban süratlerinde gereksiz bir motor sesi olarak konforu düşürüyor. Geri kalan her hususta Egea fersah fersah üstündür Symbol'den. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talhadogdu -- 30 Ekim 2021; 18:3:2 > |
|
_____________________________
|
|
al da pişmanlıklardan pişmanlık beğen |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Aradım bulamadım, maziyi gecelerden.
Yeni dertler de buldum, eskiyi unuturken. |
|
Senede 15 bin km çok mudur hocam benzinli araç için? Dizel araç sahibiyim, 15-20 bin arası km yapıyorum. Benzinli almak istiyorum ama km düşündürüyor. 15 km'nin 5 bini şehir içi, 10 bini uzun yol diyelim. Benzine geçsem pişman olur muyum? |
|
_____________________________
|
|
Bence yılda 5 bin şehir içi çok değil. Dizel her türlü daha ekonomik olacaktır ama atmosferik benzinlilerin sorunsuzluğu uzun vadede bunu amorti ediyor ve aynı miktara çıkıyor bir süre sonra. Benim iki tane atmosferik benzinli bir tane dizel aracım var, dizeli ancak ekstra tork sebebiyle tercih edilebilir buluyorum. Yoksa karma tüketimde skyactiv benzinli 7 litre, 1.3 mj dizel 5.5 litre yakıyor. Çok yakan toyota 1.6 atmosferik ise uzun yolda 6.6 litre ortalamaya sahip. Tabi dizeli biraz daha devirli kullanıyorum yoksa forumdaki bazı arkadaşlar gibi kendimi kasıp lastikleri 45 psi yapıp 4 litre de çıkarabilirim ama günlük kullanım verisini yazıyorum buraya. Bence aradaki litre farkı konforuna ve sorunsuzluğuna değiyor. Lpg takılmamış az yakan bir atmosferik benzinli al geç kafan rahat etsin. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|