Şimdi Ara

1.4 tsi motor sesi hakkında bir soru.. (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
223
Cevap
0
Favori
21.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gündem

    Tsi motor hakkında yapılan kötü aleştirileri ve tahminleri okuyunca şaşırdım hele vw'yi fiat'la karşılaştırmak çok ön yargılı olmuş.

    Motorda kullanılan ekipmanın fazla olması dezavantaj olabilir ama sadece bu bir tahmin çünkü vw denemeden,kalitesinden emin olmadan prestijini düşürecek bir motor üretmez kaldıki tsi 2 yıl üst üste yılın en iyi motoru seçilmiş ve 300000 km test edilmiş.

    Aracımı 9 aydır kulannıyorum ve 17000km olmuş daha motorla ilgili en ufak proglemle kaşılaşmadım aynı segment olmayabilir ama dağa önceki araçlarımda ilk altı ay içerisinde turbo ve enjeksyon proglemleriyle başımız ağrımıştı.Hatta iyi dediğiniz fiat gurubu aracımda 7000km'de fren balataları bitti fiat gurubu araçların tek güzel yönü parçaları ucuz.

    Motor sesi belki tsi kullandığm için objektif değilsin denebilir ama banada ses hoş geliyor ve aracıma binen arkadaşlarımda aynı görüşteler.

    Yakıt konusuna gelince (arabada 225-45-17 lastık var) şiçi 1 depo ile 640km altına düşmüyor kış aylarında bile 600km'nin altlna düşmedi.Daha yeni antalyadan geldim 4kişi +bagaj full(en az 70kg) 740km'de benzin lambası yandı.




    Niye şaşırıyorsun.ne önyargısı

    fiat 108 senelik firma.ürünleri ortada.yakında yeni bravo ve yeni 500 de geldiğinde gider incelersin.fiat-vw karşılaştırılmaz da ne yapılır.

    sen polo alırsın ben yanından geçmem gider 5 yıldızlı grande punto alırım

    1.4 t-jet motorları da 1.4 tsi den geri değil.biraz araştırma yapıp ondan sonra konuşalım.

    1.4 t-jet ler tek turbo olduğu için daha çok tutulucak.arıza riski daha düşük.bu durum fizikseldir markayla alakası yok.

    7000 de fren balatası bittti diye modelini söylemediğin aracı eleştirme.fren balatasını fiat yapmıyor.

    vw caddy nin 10binde baskı balata bitirmesi ayrı konudur.yarım debriyaja dayanmıyor.baskı balata ortalama 100bin km ömürlüdür.

    fren balatası ise ortalama 20bin .tabi senin freni kullanmanla da alakalı.yarım debriyaj gibi değil.

    sadece parçası ucuz diye grande punto altın direksiyon ödülünü almadı.ya da doblo van of the year.

    bu ülkede yıllardır ilk 3 sırada fiat-tofaş var ise sadece yedek parçası ucuz diye değil.




  • arkadaş sen fiatla gezmeye devam et . biz vw den memnunuz . ben şahsen fiat bayiinin yanından bile geçmem .bu benim tercihim. ve bana göre fiatın karizması zerre kadar yok . olmazda, bu kadar sene olmamış bundan sonrada olmaz tahminim. çok olması da ucuz araba ,basit işçilik ,grande puntonun arka koltuğuna en sağına şişman biri oturduğunda diyer uçtaki adam havaya kalkıyor. işçiliği nasıl vw ile aynı kefeye koydunuz anlamadım.

    vw tsi yi aşağılamak için önce sahip olmak gerekir.

    fiat nere vw nere ... çok uç şeyler.... fiata karşı bakış açım bu.çevremdeki birçok insanın da bu ....tabi ki duygusal bağları olan mutlaka vardır....
  • 1.6 VVT-İ tutmadı mı sence?
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Arkadaşlar bu günden sonra TR'de hiç bir benzinli motor kolay kolay tutmaz...

    tsi nin tek günahı benzinli olmasıdır... bu konuyu sanki tsi kötü de tutmamış gibi göstermeyin...yalan olur çünkü...


    Hadi söyleyin bana bir tane benzinli motor son 3 yılda Tr piyasasında tutan?

    YOK! YOK! YOK!
    Tutan dizelleri ben sayayım..

    1.3 cdti, 1.4 d4d, 1.5 dci, 1.6 hdi-tdci...

  • 1.6 vvt-i bence 1.6 kategori lideri. en sorunsuz atak tasaruuflu kaliteli motor ödülünü halktan almış bulunuyor.
  • Tutmadı... corolla satışlarda yerlerde sürünüyonurdu.. ne zaman geldi 4d4, corolla satışları tavan yaptı...

    Zaten ne demiştim son 3 yılda hangi benzinli tuttu diye sormuştum?

    1.6 vvt 3 yıl öncesinde de vardı ve daha fazla satıyordu... 4d4 çıktı çıkalı toplasan 5 bin tane 1.6 vvt satılmamıştır...

    Yani diyeceğim 1.3 cdti ( corsa, astra, meriva, doblo, grande punto, punto, combo)
    1.5 dci ( sembol, clio, megane, scenic, dacia, modus)
    1.6 tdci( focus, cmax, fusion, 307,207 , c4, c4 pkasso)


    1.6 vvti bunların yanında son 3 yılda komik bir rakamdır...


    Bu zamandan sonra da yeni çıkacak hiç bir benzinli Tr de tutmaz....










    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    1.6 VVT-İ tutmadı mı sence?
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Arkadaşlar bu günden sonra TR'de hiç bir benzinli motor kolay kolay tutmaz...

    tsi nin tek günahı benzinli olmasıdır... bu konuyu sanki tsi kötü de tutmamış gibi göstermeyin...yalan olur çünkü...


    Hadi söyleyin bana bir tane benzinli motor son 3 yılda Tr piyasasında tutan?

    YOK! YOK! YOK!
    Tutan dizelleri ben sayayım..

    1.3 cdti, 1.4 d4d, 1.5 dci, 1.6 hdi-tdci...






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 9 Ağustos 2007; 12:31:34 >




  • telenor arkadaşım boşuna kendini yorma bırak ugraşma
    bunlar marka fanatigi ugraşmaya degmez
    ben burda ne araba problemleri sayarım peugeotlar fiatlar opeller bunlar ama
    neyse ugraşmaya degmez

    dizeller harika müthiş ,fiat peugeot opel sorunsuz markalar!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emread -- 9 Ağustos 2007; 13:14:10 >
  • gorele2000 senın aracın hangi marka acaba?
  • vw e bence haksızlık etmeyin tsı motor bana kalırsa iyi zaten önemli olan aracın sesi içeriye alıp almaması ileride passatada koyarlarsa passat tsı da alırım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emread

    telenor arkadaşım boşuna kendini yorma bırak ugraşma
    bunlar marka fanatigi ugraşmaya degmez
    ben burda ne araba problemleri sayarım peugeotlar fiatlar opeller bunlar ama
    neyse ugraşmaya degmez

    dizeller harika müthiş ,fiat peugeot opel sorunsuz markalar!


    haklısın ...ben gayet objektif olma taraftarıyım herzaman .neyse odur . TSİ patlasa daha ilk günde burada millete haber vermeye çalışacak biriyim.yani herzaman iyi olan kazansın diyenim. ama birçok kişi körükörüne arabası bile olmayan burada kulaktan dolma duyumları savunuyor. zaten uzun süre foruma takılan da kendi samimiyetini ve bilgi derecesini belli ediyor ....
  • Yanlış anlaşılmasın ben tsi hakkında yanlış yorum yapanlara istinaden yazdım...tutmadı diyenlere bir cevap olarak...
    Yoksa tsi nin benzinli motor teknolojisinde yeni bir açılımının öncüsü olduğunu kabul etmemek çok büyük haksızlık olur...

    Aracım astra cdti elegance 2006 bir de modusumuz var, 1.5 dci 80 ps...



    quote:

    Orjinalden alıntı: emread

    gorele2000 senın aracın hangi marka acaba?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Yanlış anlaşılmasın ben tsi hakkında yanlış yorum yapanlara istinaden yazdım...tutmadı diyenlere bir cevap olarak...
    Yoksa tsi nin benzinli motor teknolojisinde yeni bir açılımının öncüsü olduğunu kabul etmemek çok büyük haksızlık olur...

    Aracım astra cdti elegance 2006 bir de modusumuz var, 1.5 dci 80 ps...



    quote:

    Orjinalden alıntı: emread

    gorele2000 senın aracın hangi marka acaba?





    tarafsız bir kişiden tarafsız bir yorum. ilgin için teşekkür ler arkadaşım




  • Devir ekonomi devri,dizeller atakta..

    Ancak yeryüzünde benzinli araç üretimi bitmeyene ya da benzin fiyatları mazotun üç misli olmayana kadar devirli ve esnek benzinli motorlu otomobiller kullanmaya devam edeceğim,dizel motorları sevmiyorum istedikleri kadar torklu ve ekonomik olsunlar,ben aracımı A noktasından B noktasına en ekonomik şekilde gitmek için çalıştıran biri değilimdir..

    1.4 TSI teknolojisi beni etkiledi bana göre çok iyi bir fikir,bu yeni teknolojinin arızalara gebe olma ihtimali var ama bence biraz fazla önyargılı davranılıyor,şahsen aracımı yeni almamış olsam bir miktar riske girip TSI motorlu bir Vw modeli düşünebilirdim.
  • esmerce, kendi adıma inan bende aracımı a noktasından b noktasına en ekonomik şekilde götürmeye çalışan biri değilim, yalnız şu var, ne kadar gaza bassamda yine de bir benzinliden az yaktığımı bilmek içimi ferahlatıyor...

    uzun yol yolculuklarına dikkat, ben 10 gün önce geldim... İnanır mısın 1.3 90 ps dizel aracımla o otobanlarda sürekli olarak 150-170km/h hızla gittim, yolun sağındakiler hep benzinli, soldakiler ise hep dizel, istisnalar kaideleri bozmaz, o ayrı...

    Bunların hepsini neden yazdım, şunun için, asıl ekonomiyi düşünenlerler benzinli araç sahipleri, malum az yaktırmaya çalışan asıl onlar, dikkat edilirse forumda da benzinli araç sahipleri yakıt verilerini verirken 90-110 km/h hızdan bahsediyorlar genelde..

    Ama benzinli araç ayrı bir zevk, ona katılıyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 9 Ağustos 2007; 15:15:12 >
  • Dediğin doğru,benim farkım ise bazen aracı 5000 üzeri devirlerde sportif bir tarzda kullanmayı sevmem,üstelik bu kadar yüksek devirlerde bile motora fazla kompresyon bindirmeden ortalamalarım 100 km de asla 8litreyi geçmez.

    Bu arada Sis dağıyla ne ilgin var?


    Yaz bahar aylarında şenlik olur Sis dağı,
    Sis Dağında oluşur en güzel gönül bağı
    Sevgi, kardeşlik için kurduk burda otağı,
    Sefa geldi,hoş geldi Karadeniz uşağı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 9 Ağustos 2007; 15:26:25 >
  • dizel motorlara oldum olası hayranımdır ama tsi da 220 nm torkuyla inannın dizelden fazla zevk veriyo
    yakıt açısından dizel cok ayrı fakat aldıgım aracın zaten dizeli 50 milyar ben verdim 43.500 milyar arada 6.500 milyar fark var yılda 10000-12000 bin yapan biri için bence benzinli en ideali yılda 20 binden fazla yapıyo iseniz dizel sizin için biçilmiş kaftan
    yok mu daha ucuz dizeller var mesela d segmenti 407 de alabilridim 1.6hdi ama 48 milyar bu kadar cok özelleik ve donanım onda yoktu 5 milyar fark gene degmezdi bence cok yol yapıyo olsam kesinlikle dizel
    alırdım
    dizellerde turbo sorunu çıkmıyomu çıkıyo tsi da da çıkabilir bunu görücez konuşmak için daha erken ama
    iişalah çıkmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emread -- 9 Ağustos 2007; 15:52:00 >
  • Merzifon da doğdum, ankarada büyüdüm, istanbulda üniversite okudum... ama karadenizliyim, Görele...Giresun merkeze 60 km, Trabzon merkeze 70 km sahil ilçesi... zuva derenin adı, dere boyunca 15 km içeri girince babamın köyü, karşısında sis dağı.. sis dağının bir tarafı görele, bir tarafı şalpazarı diğer tarafta da tonya...

    karşıda bulutlar altında yani sis altında kalmış bir dağ, sis dağı..
     1.4 tsi motor sesi hakkında bir soru..


    yukardaki resimdeki beyaz ev, amcamın evi, alttaki fotoda bu beyaz evden çekilmiş..ilerisi deniz. zuva deresi burası...
     1.4 tsi motor sesi hakkında bir soru..



    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Dediğin doğru,benim farkım ise bazen aracı 5000 üzeri devirlerde sportif bir tarzda kullanmayı sevmem,üstelik bu kadar yüksek devirlerde bile motora fazla kompresyon bindirmeden ortalamalarım 100 km de asla 8litreyi geçmez.

    Bu arada Sis dağıyla ne ilgin var?


    Yaz bahar aylarında şenlik olur Sis dağı,
    Sis Dağında oluşur en güzel gönül bağı
    Sevgi, kardeşlik için kurduk burda otağı,
    Sefa geldi,hoş geldi Karadeniz uşağı..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 9 Ağustos 2007; 16:36:39 >




  • Sis dağı ile ilgili mani için de teşekkürler, bir ilginiz var mı? şaşırdım doğrusu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 9 Ağustos 2007; 16:41:49 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: telenor


    arkadaş sen fiatla gezmeye devam et . biz vw den memnunuz . ben şahsen fiat bayiinin yanından bile geçmem .bu benim tercihim. ve bana göre fiatın karizması zerre kadar yok . olmazda, bu kadar sene olmamış bundan sonrada olmaz tahminim. çok olması da ucuz araba ,basit işçilik ,grande puntonun arka koltuğuna en sağına şişman biri oturduğunda diyer uçtaki adam havaya kalkıyor. işçiliği nasıl vw ile aynı kefeye koydunuz anlamadım.

    vw tsi yi aşağılamak için önce sahip olmak gerekir.

    fiat nere vw nere ... çok uç şeyler.... fiata karşı bakış açım bu.çevremdeki birçok insanın da bu ....tabi ki duygusal bağları olan mutlaka vardır....


    Bence büyük konuşma.karizma yok olmaz da diyerek kahinlik de yapma.fiat ın tarihini araştır abarth lardan

    coupe lere bir incele.ondan sonra görüşelim.

    dikat et terchine karışmıyorum.

    vw bana göre gereksiz pahalı ve sorunlu.en çok şikayet edilen firmalardan biri.yalan mı

    tsi yi aşağılamadım sesini beğenmediğimi arıza riskinin de yüksek olduğunu belirttim.bunu söylemek için tsi almaya gerek yok.

    vw işçilik ve malzeme kalitesini düşürdü.yerinden çıkan vites kollarını burda kullanıcılar anlatıyorlar.

    gp ye sağına oturdum öbür taraf kalktı falan bunlar bana göre hikaye.

    gp ,5 yıldızlı çok iyi yol tutan fiyat performansı yüksek almanlardan altın direksiyonu dahi almıiş bir araç.

    vw nin ne üstünlüğü var.common-rail e bile daha yeni geçicek.

    evet fiat nere vw nere.

    fiat a bakış açını değiştir demiyorum.senin görüşündür.

    ben fiat la gezmeye devam edicem.hiç kafanı yorma

    objektif olduğunu söylüyorsan fiat ın hakkını önünden bile geçmem diyerek yeme.şu modelini almam ya da beni şöyle yolda bıraktı desen anlarım.

    herkes benim gibi düşünüyor gibi bir düşüncenin içinden de çıksan iyi olur.fiat dediğin kadar tü kaka olsa yıllardır ilk 3 sırada olmaz.daha evvel de dedim sadece yedek parçası ucuz diye bir firma bu kadar çok satış yapamaz.




  • yok arkadaş karizma marizma yok işte. kimsenin kaasını çeviripte fiata baktığını görmedim . tarihten ziyade beni bugünün zamanı ilgilendiriyor. çok övülüp zamanında çok beyenilen firmaların bugün yerlebir olduğunu herkes görüyor. fiatın yanından geçmem derken hiçbir zaman fiat araba almayı düşünmüyorum . dünyada tek firma kalsa gene almam. sana fiatla mutluluklar dilerim ....bu benim tercihimdir .sende vw alma bu beni ilgilendirmez. ama benim çevremdeki tüm dostlarım fiata karizmatik sağlam ekonomik ,işçilik kalitesi yüksek gözle bakmıyor .arka koltukta tahteravalli olayını bizzat yaşadım .sadece akrabam çok yüksek sürat yaptığı halde puntonun içinden sağ çıktı .onu taktir ettim.tüm hava yastıkları açılmış .daha öncede bunu forumda yazmıştım . şimdi yeni corolla aldırdım kndilerine dünya varmış çok fark var diyorlar her görüştüğümüzde...

    fiat da güzel lada da güzel ...




  • Demek ki avrupaya çıkmamışsın.

    bugünden mi söz etmek istiyorsun.

    yeni bravo yu incele.yeni 500 ü incele.gelince gider bakarsın.

    ben pazarda 3 k stiloya insanların nasıl ilgiyle baktığını; toplaşıp cam tavanın açılıp kapanışını izledikleri görmüşüm .

    senin fiat da karizma yok laflarını üzgünüm dikkate almıyorun.şahin-doğan dan ibaret değil bu iş.

    gp den sonra yeni corolla elbet daha konforlu gelir.polo dan sonra jetta alsan polo ya kalas dersin.

    gp hiç olmazsa dediğin gibi hem güvenli hem de gerçekten iyi yol tutuyor.konfor olarak da sınıfına göre yeterli.


    birileri gelir fiat şöyle böyle subjektif yorumlarını yine yapar problem değil.benim için konu kapanmıştır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 9 Ağustos 2007; 18:06:09 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.