Şimdi Ara

1.2 tsı 16v & 1.2 tsı 8v

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
2.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar iyi pazarlar. Su an kullandığım araç golf 7 1.2 tsı manuel. Aracın performansından genel olarak memnunum. Bu aracı almadan önce jetta 1.2 tsı 8v test etmiştim ve onun üzerine almıştım. Golf 16v oldugu icin performansının daha iyi olacağını düşünmüştüm. Yanılıyor olabilirim ama jetta performans acısından daha iyi gibi geliyor. Geçenlerde bettle 1.2 tsı dsg kullandım. Bu aracın motoru da eski tip 8v ve yine aynı hisse kapıldım. Jetta ve bettle in ortak özelliği her ikisinde de auto hold ve start-stop yok. Acaba bu özellikler aracın performansını etkiliyor mu? Bu arada bu araçların tüketimiyle golfün tüketimi arasında ciddi fark var diyebilirim. Benzer kullanımda golf acik bir sekilde 1.5-2 lt az yakıyor. Bu iki motorla ve Performansla ilgili teknik bir cevap verebilecek arakadaslar varsa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 16 v normalde daha performanslı ve verimli olur fakat her araca göre optimizasyon yapılıyor.16v olanda da büyük ihtimal tüketim düşüktür diğerlerine göre
  • 8 valfli araçlar 16 valfi araçlara göre daha fazla yakar, şehiriçi kullanımda 8 valfi araçlar düşük devirde daha canlı olacağı için size daha güçlü gibi gelecektir. Uzun yolda ise 16 valfli aracın konforunu anlarsınız. Tabii motordan motora değişir, ancak genelde böyle oluyor.
  • Golf 1.2 TSI EA211 kodlu motora sahiptir. 16 Valftir ve triger zinciri yerine kayış sistemi vardır. Maksimum torku 1400-4000 devir arasında 175nm olarak verir.

    Jetta'daki ise 8 valf ve triger zinicirli olup maksimum torku 1550-4100 d/d arasında verir.
  • DSG

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    Golf 1.2 TSI EA211 kodlu motora sahiptir. 16 Valftir ve triger zinciri yerine kayış sistemi vardır. Maksimum torku 1400-4000 devir arasında 175nm olarak verir.

    Jetta'daki ise 8 valf ve triger zinicirli olup maksimum torku 1550-4100 d/d arasında verir.

    Bu yazdığınıza gore golfün daha seri olması gerekir. Golf Max torku daha düşük devirde veriyor. Belki ben yanılıyorumdur ama eski tip motorlar daha performansli sanki.
    Bunun yanında jetta da gaz pedalı Altan geliyor golf te ise yukardan geliyor. Belki bu hissiyatı değiştiriyordur. Sürüş sırasında jetta da daha fazla basmanızı sağlayıp, dolayısıyla yuksek tüketim ve performans ortaya cikiyordur. Golf de gaz pedalı biraz daha sert gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    DSG

    Dsg kesinlikle cok etkili bir faktör. Sürüş keyfini de ciddi artırıyor. Ankara ve istanbul koşullarında cok çabuk arıza verebilmesi biraz tedirgin ediyor. En son edindiğim bilgiye gore Türkiye'de de garanti süresi 10 yıla çıkacak galiba. (Bilgi: doğuş oto Çankaya )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunarda


    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    DSG

    Dsg kesinlikle cok etkili bir faktör. Sürüş keyfini de ciddi artırıyor. Ankara ve istanbul koşullarında cok çabuk arıza verebilmesi biraz tedirgin ediyor. En son edindiğim bilgiye gore Türkiye'de de garanti süresi 10 yıla çıkacak galiba. (Bilgi: doğuş oto Çankaya )

    Eğer Jetta da Dsg ise size bu hissiyati veren kesinlikle aktarma bunun başka izahi yok hocam


    10 yil mi ,insallah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 8 Haziran 2014; 14:45:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jetta manuel , bettle dsg idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence Meksika Beetle ile Jetta Meksika üretimi ama Golf Almanya

    Saçma ama böyle de bir gerçek var.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.