Şimdi Ara

TÜM TEKNOSA VE FUJITSU SIEMENS TOPIC LINKLERI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
4.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • Sağolasın...
  • teşekkür ederim ama hiçkimsey yazmıyor herkes eski topiclere yazmaya devam ediyor. konuyu toparlayamayacağız anlaşılan...

    quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang

    Sağolasın...
  • ASLINDA ÜST KONUDA PİYASADA BULUNAN BÜTÜN FİRMALARIN İSİMLERİ ADRESLERİ LİNKLERİ VE YORUMLARI BULUNAN BİR BAŞLIK OLSA GÜZEL OLURDU..

    BİRDE İÇİNE ANKET VE OYLAMADA YAPILABİLİR..

    BÖYLE BİR TOPİC'İN ARTILARIDA EKSİLERİDE OLACAKTIR...AMA ARTILARIN BİZ KULLANICILAR İÇİN ÇOK OLACAĞINDAN EMİNİM...TABİKİ HER FİRMADA UFAK TEFEK KENDİ HAKLARINI KORUMAK VEDE ZARARINI BİRAZDA OLSA KAPATMAK İÇİN ALAVERE DALAVERE OLACAKTIR...BU AYIKLANABİLİR...VE GÖZ ARDI EDİLEBİLİR...

    MESELA MSİ TOPİCİNDE ARKADAŞIN BİRİSİNE MAVİ ORDAKİ TEŞHİR ÜRÜNÜNÜ VERMEYE ÇALIŞMIŞ..VE BU HİÇ HOŞ BİRŞEY DEĞİL...MAVİYİ ÇOĞUMUZ BİLİYORUZ..AMA BUNU SÜREKLİ YAPAN BİR FİRMA OLMADIĞINI BENDE BİLİYORUM...BÖYLE UFAK HATALARI YAPMASALAR İYİ OLACAK..

    AMA BUNU BARİZ VE ALENEN İNSANLARI KERİZ YERİNE KOYARCASINA YAPANLARI GÖREBİLİR VE KULLANICILARIN DAHA DİKKATLİ OLMASI SAĞLANABİLİR..

    BÖYLE BİR TOPİC MODLARIN NEKADAR HOŞUNA GİDER BİLMİYORUM...AMA ONLARIN FİRMALARIN DEĞİLDE BİZİM YANIMIZDA OLDUKLARINI DÜŞÜNÜYORUM..




  • Sanırım kimse büyük firmalar ile takışmayı göze alamıyor, aslında yazılacak çok şey var ama forum kuralları buna izin vermiyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: cesi007

    ASLINDA ÜST KONUDA PİYASADA BULUNAN BÜTÜN FİRMALARIN İSİMLERİ ADRESLERİ LİNKLERİ VE YORUMLARI BULUNAN BİR BAŞLIK OLSA GÜZEL OLURDU..

    BİRDE İÇİNE ANKET VE OYLAMADA YAPILABİLİR..

    BÖYLE BİR TOPİC'İN ARTILARIDA EKSİLERİDE OLACAKTIR...AMA ARTILARIN BİZ KULLANICILAR İÇİN ÇOK OLACAĞINDAN EMİNİM...TABİKİ HER FİRMADA UFAK TEFEK KENDİ HAKLARINI KORUMAK VEDE ZARARINI BİRAZDA OLSA KAPATMAK İÇİN ALAVERE DALAVERE OLACAKTIR...BU AYIKLANABİLİR...VE GÖZ ARDI EDİLEBİLİR...

    MESELA MSİ TOPİCİNDE ARKADAŞIN BİRİSİNE MAVİ ORDAKİ TEŞHİR ÜRÜNÜNÜ VERMEYE ÇALIŞMIŞ..VE BU HİÇ HOŞ BİRŞEY DEĞİL...MAVİYİ ÇOĞUMUZ BİLİYORUZ..AMA BUNU SÜREKLİ YAPAN BİR FİRMA OLMADIĞINI BENDE BİLİYORUM...BÖYLE UFAK HATALARI YAPMASALAR İYİ OLACAK..

    AMA BUNU BARİZ VE ALENEN İNSANLARI KERİZ YERİNE KOYARCASINA YAPANLARI GÖREBİLİR VE KULLANICILARIN DAHA DİKKATLİ OLMASI SAĞLANABİLİR..

    BÖYLE BİR TOPİC MODLARIN NEKADAR HOŞUNA GİDER BİLMİYORUM...AMA ONLARIN FİRMALARIN DEĞİLDE BİZİM YANIMIZDA OLDUKLARINI DÜŞÜNÜYORUM..





  • tebrikler benim için burayı kullanmak kolay olacak. her sayfada teknosa ve fujitsu simens aramayacağım
  • ama kimse kullanmıyor herkes eski topiclere yazmaya devam ediyor

    quote:

    Orjinalden alıntı: BANUA

    tebrikler benim için burayı kullanmak kolay olacak. her sayfada teknosa ve fujitsu simens aramayacağım
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • olsun biz burdayız biz yazsak yeter zaten.Hayırdır silindi milindi vazgeçirmez heralde seni.Ya açıkçası beni sen ateşledin.Şimdi dönmek yok.Zaten gemileri yaktık biliyorsun...
  • Yola devam vazgeçmek yok.
  • erbar_26

    Aşağıdaki yazını bu sayfada verilen bir linkte okudum. Mantıklı bir yorum yapmışsın fakat burada atladığın konu; Teknosa nın ürün satışından sonraki ilgisizliğidir. Ürünü satarım gerisi beni ilgilendirmez arızalı çıkar bozuk çıkar müşteri kullanamaz bu umurlarında değil bizim tepki koyduğumuz nokta bu kısaca....


    Sağol kardeş, hoşbulduk.

    Ben haksızsınız demiyorum, tabi ki haklısınız sonuçta yeni bir ürün alıyorsunuz para veriyorsunuz bu mouse veya notebook farketmez para veriyorsunuz ve karşılığını hepimiz gibi almak istiyorsunuz. Benim sadece anlatmak istediğim, Teknosa üretici firma değil, başınıza gelen tatsız durumlar Vatan Bilgisayarda da olabilir Bimeksde de olabilir. Malesef Elektronik biraz şans işi, ben bilgisayarımıda cep telefonumuda Teknosa dan aldım benim ürünlerimde hiç bir sorun yok, o zaman Teknosa iyi mi anlamına geliyor? Sizin aldığınız ürünlerin direk Fujitsu Siemens den almanızla direk Teknosa dan almanız arasında bir fark yok. Dediğim gibi umarım sorunlarınızı en kısada çözümlersiniz




  • Zeus45 çok yanlış düşünüyosun. Herhangi bir malın garanti belgesini okursan ne der orda? İlk önce satın aldığınız yere şeklinde bir ibare vardır. Dikkatli bak mutlaka vardır. Yani bu ne demek, satıcı sattığı ürünle ilgili sorumluluk alıyor. İyi yaw oh ne ala memleket, o zaman bakkal mehmet amca da satsın bi takım elektronik şeyler. Ha benim sorunum teknosaymış falanmış değil, ama gerçekten de sattığı malın arkasında durmuyosa yanlış bişey.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Zeus45

    erbar_26

    Aşağıdaki yazını bu sayfada verilen bir linkte okudum. Mantıklı bir yorum yapmışsın fakat burada atladığın konu; Teknosa nın ürün satışından sonraki ilgisizliğidir. Ürünü satarım gerisi beni ilgilendirmez arızalı çıkar bozuk çıkar müşteri kullanamaz bu umurlarında değil bizim tepki koyduğumuz nokta bu kısaca....


    Sağol kardeş, hoşbulduk.

    Ben haksızsınız demiyorum, tabi ki haklısınız sonuçta yeni bir ürün alıyorsunuz para veriyorsunuz bu mouse veya notebook farketmez para veriyorsunuz ve karşılığını hepimiz gibi almak istiyorsunuz. Benim sadece anlatmak istediğim, Teknosa üretici firma değil, başınıza gelen tatsız durumlar Vatan Bilgisayarda da olabilir Bimeksde de olabilir. Malesef Elektronik biraz şans işi, ben bilgisayarımıda cep telefonumuda Teknosa dan aldım benim ürünlerimde hiç bir sorun yok, o zaman Teknosa iyi mi anlamına geliyor? Sizin aldığınız ürünlerin direk Fujitsu Siemens den almanızla direk Teknosa dan almanız arasında bir fark yok. Dediğim gibi umarım sorunlarınızı en kısada çözümlersiniz





  • İyi de bizler malı Teknosa dan aldık. Neden aldık adına güvendik. Sonrasında problem olduğu anda ben nereye götüreceğim ürünü aldığım yere. O yerdekiler bana nasıl davranıyor, umursamaz, suatları asılıyor, seni dinlemek bile istemiyorlar. Bu tamamen Teknosa yönetiminin personeline uyguladağı kurallardan meydana geliyor. Sattıkları maldan prim alıyorlar. Aynı şekilde sattıkları ürün geri gelirse primden oluyorlar. Maaşları düşük olduğu için buna mecbur kalıyorlar. Yani anlıycan benim sorunum Teknosa. Seninki olmayabilir....

    quote:

    Orjinalden alıntı: UML

    Zeus45 çok yanlış düşünüyosun. Herhangi bir malın garanti belgesini okursan ne der orda? İlk önce satın aldığınız yere şeklinde bir ibare vardır. Dikkatli bak mutlaka vardır. Yani bu ne demek, satıcı sattığı ürünle ilgili sorumluluk alıyor. İyi yaw oh ne ala memleket, o zaman bakkal mehmet amca da satsın bi takım elektronik şeyler. Ha benim sorunum teknosaymış falanmış değil, ama gerçekten de sattığı malın arkasında durmuyosa yanlış bişey.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Zeus45

    erbar_26

    Aşağıdaki yazını bu sayfada verilen bir linkte okudum. Mantıklı bir yorum yapmışsın fakat burada atladığın konu; Teknosa nın ürün satışından sonraki ilgisizliğidir. Ürünü satarım gerisi beni ilgilendirmez arızalı çıkar bozuk çıkar müşteri kullanamaz bu umurlarında değil bizim tepki koyduğumuz nokta bu kısaca....


    Sağol kardeş, hoşbulduk.

    Ben haksızsınız demiyorum, tabi ki haklısınız sonuçta yeni bir ürün alıyorsunuz para veriyorsunuz bu mouse veya notebook farketmez para veriyorsunuz ve karşılığını hepimiz gibi almak istiyorsunuz. Benim sadece anlatmak istediğim, Teknosa üretici firma değil, başınıza gelen tatsız durumlar Vatan Bilgisayarda da olabilir Bimeksde de olabilir. Malesef Elektronik biraz şans işi, ben bilgisayarımıda cep telefonumuda Teknosa dan aldım benim ürünlerimde hiç bir sorun yok, o zaman Teknosa iyi mi anlamına geliyor? Sizin aldığınız ürünlerin direk Fujitsu Siemens den almanızla direk Teknosa dan almanız arasında bir fark yok. Dediğim gibi umarım sorunlarınızı en kısada çözümlersiniz







  • buradakilerin birçoğunun sorunu TEKNOSA
  • ŞİMDİLİK BENİM DE SORUNUM teknosa.BU GİDİŞLE SEMTİNDEN BİLE GEÇMEYECEĞİM.ASLINDA İZMİR'DE RAKİPLERİ YOK GİBİ.SAĞLAM BİR FİRMA ÇIKSA KİMSE UĞRAMAYACAK...FAKAT NE HİKMETSE BURDA PEK POPÜLER.AMAN ALEYHİNDE İKİ SATIR YAZMA.YA BİRİLERİNİN GARABETİNE UĞRAR,O SATIRLARIN BUHARLAŞIR.YA DA AŞIKLILARI ÇIKAR.YA NE OLDU DEMEDEN ÜSTÜNÜZE ATLARLAR.TABİ HERKES FİKRİNİ SÖYLEMEKTE SERBEST.SERBESTTE,BİZİMKİLER KAYBOLMASA DAHA İYİ OLACAK.teknosa GEÇEN HANGİ TOPİĞE BAKSAK,YASAK BÖLGE OLMUŞ.ASLINDA TÜKETİCİ OLARAK BİZİM KORUNMAMIZ LAZIM AMA NEDENSE BURDA SERMAYE SEMPATİSİ FAZLASIYLA ŞİRKETLER KORUNUYOR.ADAM DAVA AÇTIM DİYOR.KÜT SİLİNİYOR.YA BAŞIMIZA ŞÖYLE BİR HADİSE GELDİ DİYORUZ HOP YOK OLUYOR.HAYIR BİR AÇKLAMA DA YOK.KARDEŞİM BEĞENMİYORSAN ALMA TARZI.ASLINDA BU DA BANA DİREK teknosayı HATIRLATIYOR.AYNI TARZ.YA SAYIN YÖNETİCİ VEYA LER İSTERSENİZ KONULARI SİZ BELİRLEYİN BİZ ONA GÖRE YAZALIM.OLMADI BEĞENMEDİKLERİNİZİ YİNE SİLERSİNİZ,PARLAR...
    BİZ DE KULLANAMADIĞIMIZ NOTEBOOK'LARIMIZIN TAKSİTLERİNİ ÖDEMEYE DEVAM EDERİZ.NASIL BÖYLE İYİ Mİ ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koolandgang -- 15 Nisan 2006; 21:00:45 >




  • BU ARADA YUSUF BENİM KARAR MAYIS BAŞINA KALDI.HEYET O ZAMAN TOPLANACAKMIŞ.YOKSA SENİ UNUTTUM SANMA.ÇIKINCA UMARIM BİR DE ALEYHİMİZDE OLMAZ SANA ULAŞTIRACAĞIM.KAL SAĞLICAKLA...
  • güzel bir çalışma bütün linkleri inceledim, ama bazıları açılmadı? Problem mi var acaba?
  • problem var.yani daha doğrusu sansür var...burda bazı şeyler konuşulamıyor.daha fazla yazmak isterdim ama dedim ya sansür var...
  • Bugün hakem heyetinin kararı elime geçti.Yani ne diyeyim bilemiyorum.Reddettiler.Sebebide datapro biz cihazı 30 iş günü içersinde tamir ettik aradık ama vatandaş gelip almadı demiş.Heyette bu ifadeye itibar etmiş.Tabi yarın muhterem heyete soracağız,servis size bunu nasıl ispat etti diye.Öyle ya servis formunda giriş tarihi 13.12.2005 çıkış tarihi ise açık zira hakikaten daha almadım.Tamam da bu bugüne kadar değerli sandığım YALANCI datapro ben 31.01.2006 tarihinde hakem heyetine başvurmamdan önce beni aradıysa bunu ispat ederse hiçbirşey istemiyorum notebook'ta hediyem olsun.Ama benim başvurumdan yaklaşık 1 hafta belki de daha fazla bir süre sonra aradıklarına ben yemin ederim.Yarın mahkemede de onlara yemin teklif ederim.Hakem heyeti eğer onların ifadesine itibar edip,benimkine etmiyorsa bu ben yalancıyım demektir.Bunu ispat ederlerse iyi olur.Yok etmezlerse onlarlada mahkeme de hesaplaşacağız.
    Kısacası makinem aylardır ellerinde.Doğrudur tamir ettik gelin alın dediler ama en az 40 iş günü sonrasında.İade istiyorum dediğimde beni arayıp adsl modem teklif eden de kendileri.Zincire tekrar bakalım.
    fujitsu siemens,teknosa,datapro finalde hakem heyeti.Bu söylediklerimin bir tanesinin yalan olduğunu ispatlayana fujitsu siemens amilo pro 2045 hediye ediyorum...Ama benden bu kadar kolay kurtulamazlar.Maç daha yeni başladı fırsat düşkünü centilmenler....




  • hakkını sonuna kadar ara

    quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang

    Bugün hakem heyetinin kararı elime geçti.Yani ne diyeyim bilemiyorum.Reddettiler.Sebebide datapro biz cihazı 30 iş günü içersinde tamir ettik aradık ama vatandaş gelip almadı demiş.Heyette bu ifadeye itibar etmiş.Tabi yarın muhterem heyete soracağız,servis size bunu nasıl ispat etti diye.Öyle ya servis formunda giriş tarihi 13.12.2005 çıkış tarihi ise açık zira hakikaten daha almadım.Tamam da bu bugüne kadar değerli sandığım YALANCI datapro ben 31.01.2006 tarihinde hakem heyetine başvurmamdan önce beni aradıysa bunu ispat ederse hiçbirşey istemiyorum notebook'ta hediyem olsun.Ama benim başvurumdan yaklaşık 1 hafta belki de daha fazla bir süre sonra aradıklarına ben yemin ederim.Yarın mahkemede de onlara yemin teklif ederim.Hakem heyeti eğer onların ifadesine itibar edip,benimkine etmiyorsa bu ben yalancıyım demektir.Bunu ispat ederlerse iyi olur.Yok etmezlerse onlarlada mahkeme de hesaplaşacağız.
    Kısacası makinem aylardır ellerinde.Doğrudur tamir ettik gelin alın dediler ama en az 40 iş günü sonrasında.İade istiyorum dediğimde beni arayıp adsl modem teklif eden de kendileri.Zincire tekrar bakalım.
    fujitsu siemens,teknosa,datapro finalde hakem heyeti.Bu söylediklerimin bir tanesinin yalan olduğunu ispatlayana fujitsu siemens amilo pro 2045 hediye ediyorum...Ama benden bu kadar kolay kurtulamazlar.Maç daha yeni başladı fırsat düşkünü centilmenler....




  • ya arkadaşlar bugün itirazi kayıtla 2045 i servisten aldım.o kadar para verdik biraz kullanalım dedik ama şöyle bir durum dikkatimi çekti.sistem bilgisine baktığımda sistem modeli Amilo pro v 2040 görünüyor.Oysa makine 2045.acaba sizde de böyle bir durum mevcut mu? Yoksa fuji tekno hakem heyeti üçlüsünden sonra paranoyak mı oldum?Bir ilgilenirseniz sevinirim..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.