Şimdi Ara

★ ZTE Axon 7 Kullanıcıları DH Ana Konu ★ (150. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.714
Cevap
41
Favori
250.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, telefonumuzda adımsayar özelliği var mı? Varsa nasıl açılır. Çünkü ekran ayarlarında adımsayardan bahsediyor. Ben çözemedim..
  • ılgaz I kullanıcısına yanıt
    Adim sayar 7.1.1 surumunde ayarlar - ekran sekmesi altinda bulunuyor kardesim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siakawa

    Adim sayar 7.1.1 surumunde ayarlar - ekran sekmesi altinda bulunuyor kardesim



    Bilgi için çok teşekkürler. Ben halen B10 sürümünü kullanıyorum. Bu durumda 7.1.1 sürümüne terfi etmem gerekecek. Sürümü indirmeme rağmen yükseltmeye cesaret edemedim. Biraz daha beklemeyi düşünüyorum.
  • ryalp kullanıcısına yanıt
    İstanbul'da yalnızca merkez şube ilgileniyor ZTE teknisyenleri orada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arrow34

    İstanbul'da yalnızca merkez şube ilgileniyor ZTE teknisyenleri orada

    Sancaktepede olan değilmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ryalp kullanıcısına yanıt
    Evet Sancaktepe merkez şube

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devilland

    Herkese iyi akşamlar;

    Annem ve kendim Axon 7 kullanıyoruz. Annem gayet memnun, bense çok ciddi bir sorun yaşadım. Telefon daha 1 aylıkken durup dururken birden ekrana görüntü gelmemeye başladı ve yeşil ekran olarak kaldı. Ne yaptıysam geri döndüremedim. Telefonu servise vereyim derken ZTE'nin desteği eskisi gibi vermediğini vs öğrenmek de hayli üzdü ve kızdırdı (Konunun tamamını okuyamadım ama bilenler vardır artık Samsung servisleri bakıyor). 1 haftalık tamir sürecinin sonunda ekranın, camın ve dokunmatiğin tamamının ÜRETİM HATASI olduğunu ve değiştirileceğini söyleyip yaptılar. Şu an sorunsuz kullanıyorum, benzer bir sorun yaşayanlar için ön bilgi oluştursun diye yazmak istedim.

    Bir de sorum var: Ekrana kırılmaz cam almak istiyorum. Kullanan arkadaşlar nereden edindiklerini bilgilendirebilirse çok sevinirim; malum bulmak oldukça zor.

    Son sorum da 7 güncellemesi çıkmış. Biraz okuyabildim (bunun için üzgünüm) ancak çok vaktim olmadığı için tam okuyup anlayamadım. Acaba sıkıntı var mı, stabil mi yoksa mevcut 6 sürümü 7 stabil olana kadar yeterli mi sizce? Cevaplayabilirseniz çok sevinirim, iyi forumlar :)

    Arızalı olan 1 aylık cihaz için onarım mı yaptırdınız yoksa sıfır yeni cihaz mı aldınız?




  • Onarım yaptılar. 1 ayı 2-3 gün falan geçmişti muhtemelen değişim olmazdı zaten.
  • Devilland D kullanıcısına yanıt
    Değişim için size tanınan hak 6 ay yalnız. Keşke göndermeden önce buraya bir yazsaydınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba forumdaşlar. Cihazımı 7.1.1 e güncelledim ama B02 yamasını OTA olarak görmüyor. Görebilmesi için nasıl zorlayabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, telefonun klavyesi hiç hoşuma gitmedi, swiftkey kullanıyorum ama o da güzel gelmiyor. sizin kullandığınız önerebileceğiniz klavyeler neler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devilland

    Onarım yaptılar. 1 ayı 2-3 gün falan geçmişti muhtemelen değişim olmazdı zaten.

    Dostum hiçbir zaman servisin ya da firmanın yasal söylemine güvenmemelisin.

    İlk 6 ay içerisinde cihazda kullanıcı hatası dışında meydana gelecek olan sorunlarda ürün ayıplı sayılıyor. Bu arızalara ekranda oluşacak 1 adet ölü piksel de dahildir ki bizzat LG TV de 3. ayda 1 adet ölü piksel oluşmuştu LG yasalara uymadı ama Tüketici Hakem Heyeti (THH) kararı ile paramı aldım.

    Demem o ki ürünü ne sebeple olursa olsun servise verdiğiniz andan itibaren ister THH ye danışarak ister internet ortamına başvurarak yasalar hakkında bilgi alınız.

    Neden bunu önemsiyorum. Eğer herkes kendi hakkına sahip çıkarsa o zaman servis ve firmalar yasaları çiğneyemezler. Normalde sıfır kutulu cihaz alma hakkın varken ilerde sorun oluşturmaya daha meyilli olan onarım cihazı almakla parana emeğine yazık etmiş oluyorsun.

    Bu şekilde olduğu müddetçe de kendi hakkını arayan insanları uğraştırmaya da devam ediyorlar ne yazık ki.

    Bu yüzden bundan sonra daha dikkatli olup hakkını aramanda fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iscanthere

    Merhaba forumdaşlar. Cihazımı 7.1.1 e güncelledim ama B02 yamasını OTA olarak görmüyor. Görebilmesi için nasıl zorlayabilirim?

    Anladığım kadarıyla bu ZTE yazılım konusunda ciddi sorunlu firma haline gelmeye başladı.

    Şimdi de son sürümü ota dan vermeyi kesmişler.

    Sorunlu sürümde kalmayarak B10 a dönmende fayda var. Fakat bunu yaparken de dikkatli olmalısın.
  • muratdogan456 kullanıcısına yanıt
    Google play de Typany klavye uygulamasını indirdim. Benim hoşuma gitti. Bir deneyin isterseniz. En azından kazara dil değiştirip durmuyor ve farklı kişiselleştirme ayarları var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hslk -- 29 Nisan 2017; 20:21:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B o S c H


    quote:

    Orijinalden alıntı: Devilland

    Onarım yaptılar. 1 ayı 2-3 gün falan geçmişti muhtemelen değişim olmazdı zaten.

    Dostum hiçbir zaman servisin ya da firmanın yasal söylemine güvenmemelisin.

    İlk 6 ay içerisinde cihazda kullanıcı hatası dışında meydana gelecek olan sorunlarda ürün ayıplı sayılıyor. Bu arızalara ekranda oluşacak 1 adet ölü piksel de dahildir ki bizzat LG TV de 3. ayda 1 adet ölü piksel oluşmuştu LG yasalara uymadı ama Tüketici Hakem Heyeti (THH) kararı ile paramı aldım.

    Demem o ki ürünü ne sebeple olursa olsun servise verdiğiniz andan itibaren ister THH ye danışarak ister internet ortamına başvurarak yasalar hakkında bilgi alınız.

    Neden bunu önemsiyorum. Eğer herkes kendi hakkına sahip çıkarsa o zaman servis ve firmalar yasaları çiğneyemezler. Normalde sıfır kutulu cihaz alma hakkın varken ilerde sorun oluşturmaya daha meyilli olan onarım cihazı almakla parana emeğine yazık etmiş oluyorsun.

    Bu şekilde olduğu müddetçe de kendi hakkını arayan insanları uğraştırmaya da devam ediyorlar ne yazık ki.

    Bu yüzden bundan sonra daha dikkatli olup hakkını aramanda fayda var.

    Yaklaşık 5 aylık mini model cihazımı değişim talebiyle servise göndermiştim. Fakat bana arıza görülmedi denilip geri gönderilmişti. Oysaki bir arıza olduğu ortadaydı. Hangi akıllı telefon otomatik parlaklık kapalıyken manuel olarak ayarlandığında parlaklık arttırıyor ki? Baktım bu iş böyle çözülmeyecek işi gücü bırakıp servise kadar gittim. Üstelik 4-5 saat yolculukla Bir ZTE teknisyeniyle birebir görüştüm sorunu gösterdim anlattım. Ama bu normal bir şeymiş gibi bana cevap verdi. Yahu ne alakası var kendi telefonunu çıkardı denedi hatta. Benim cihazdaki gibi bir şey olmadı tabiki. Bunun bir arıza olduğunu anlamam için başka bir axon 7 miniyle karşılaştırma yapmam dedi içeriden aldı geldi onda da öyle bı sorun yok normal olarak. Sonunda ikna oldu. Ama bunlar yaşanmadan önce bayağı dil döktüm bu bir arıza diye Beni biraz ugrastirdilar ama sonunda istediğimi aldım 6502 sayılı kanuna istinaden değişim talebiyle cihazı servise teslim ettim. Ve şu an cihazim değişim aşamasında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arrow34 -- 29 Nisan 2017; 21:34:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hslk kullanıcısına yanıt
    klayve on numara çok teşekkür ederim.
  • muratdogan456 kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın. Benim de hoşuma gitti gerçekten. İki gündür kullanıyorum. Sorunsuz ve güzel bir klavye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar zte axon 7 mini var b12 güncellemesi gelmiş bana adım adım nasıl güncelleneceğini anlatırmısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hslk kullanıcısına yanıt
    sonunda, sayende aradigimi buldum cok tesekkur ederim dostum süper bir klavye...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle b10 harbi candir ya dilim yandi iyi bir guncelleme gelene kadar b10 en iyisi... bu gidişle geleceğini de sanmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.