Şimdi Ara

Zorla müşteri yapıldım?!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir hafta kadar önce yeni taşındığım daireye fiber internet bağlatmak için Superonline'a başvurdum telefon ile. Fakat sonradan anlaşıldı ki birkaç sokak ötede aynı isimde bir apartman daha varmış ve fiber altyapısı olan oymuş, bizim binada yokmuş. Bağlantı yapılamayınca tekrar aradım müşteri hizmetlerini ve ADSL paketlerini sordum. Fiber fiyatlarıyla karşılaştırıldığında adsl fiyatları hiç cazip gelmedi kampanyalı olmasına rağmen; ben de telefondaki bayanın onaylıyor musunuz sorusuna vazgeçtiğimi ve alternatifleri değerlendireceğimi söyledim. Peki sizi ilgili birime yönlendiriyorum iptal için dedi ve telefon kapandı. Ardından sms geldi yalın adsl talebiniz alınmıştır diye. Ertesi gün telekomdan aradılar ve superonline başvurum olduğunu söylediler, ben de öyle bir başvurumun olmadığını ve iptal edilmesini istediğimi söyledim, iptal ettiler. Birkaç gün sonra sabahın köründe bu sefer Superonline ekibi geldi internet bağlantısı için. Onlara da durumu anlattım, ellerindeki kağıtlara not düştüler ve başvurduğum yere durumu iletmemi yoksa ileride başımın ağrıyabileceğini söylediler.

    Bunun üzerine tekrar müşteri hizmetlerini aradım, hatta 5-6 defa aradım. Fakat her seferinde durumu anlattığımda ses tonları değişti, yardımcı olmayı bıraktılar ve gerçekten var olduğuna inanmadığım bir birime yönlendireceklerini söylediler, fakat her seferinde telefon yönlenmeden kapandı. Bu durumu da belirttim ve o ilgili birimin direkt telefon numarasını istedim, ona da yanaşmadılar. Ve sonunda numaramı engellediler, şuan müşteri hizmetlerini aradığımda direkt telesekreter size ulaşabileceğimiz bir numara girin diyor ve görüşme sonlanıyor.

    Bu durumda ne yapabilirim ben?
    1) Karşımda bir muhatap bulamıyorum.
    2) Onayımın olmadığı bir adsl başvurum gözüküyor sistemde ve iptal edilmiyor.
    3) Kurulumunun dahi yapılmadığı bir internet hizmetinin faturasıyla karşılaşma olasılığım var ileride. Ki bağlantı için gelen adam bu konuda uyarmıştı, fatura falan gelir ilerde başın ağrır diye.

    Tavsiyelerinizi ve görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar. Sanki yeterince derdimiz yokmuş gibi bir de bu Superonline'ın saçmalıklarıyla uğraşmak zorunda kalıyorum.







  • Herhangi bir yazılı sözleşmeye ıslak imza attın mı? Önemli olan kıstas bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır, dediğim gibi telefon görüşmesi oldu sadece. Onda da kayıtlar incelenirse onay vermediğim anlaşılır başvuru için. Zaten onayımı sorduğunda olumsuz yanıt verince müşteri temsilcisi garip bir şekilde karakter değiştirdi ve tersler gibi konuşmaya başladı. Beni uğraştırmak istiyormuşçasına kabul etmemiş olmama rağmen başvuruyu yapmış sistemden

    Bunun dışında herhangi bir sözleşmeye, belgeye vs. imza atmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emreDZ -- 12 Ekim 2015; 13:53:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djcool

    Eeee işsiz adamdan GSS adı altında zorla para isteyen bir devlet şirketlerin klavuzu olmuş demek ki.

    Niye zorla istesin? "milli irade" ile yaptı. Üstüne daha çok oy aldı.

    Almadı mı?
  • https://www.sikayetvar.com/superonline-onayim-olmadan-adsl-basvurusu-alindi-ve-iptal-edilmiyor

    http://www.sikayetim.com/detay/285079/turkcell-superonline-onayim-olmadan-adsl-basvurusu.html

    Her şikayete aynı cevabı veriyorlar. Aradıkları falan yok tabii ki söyledikleri gibi. Ne zamana kadar ölü taklidi yapacaklar merak ediyorum. Bir fatura vb. birşey gelse de bir an önce tüketici hakem heyetine başvursam diye bekliyorum




  • İmza yoksa nasıl abone yapıyolar ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İmza atmadıysan eve geldiklerinde falan hiçbirşey yapamazlar sıkma canını. İlerde fatura gönderirlerse hukuki süreci başlatman gerekecek sanırım işin o kısmı biraz karışık olabilir tabi. Şaka gibi ya
  • İmza atmadınmı bir peoblem yok hiç bir hak talep edemezler ayrıca telefon konuşmanızda fiber ifadesi var ise hiç bir hak talep edemezler korkmayın :) Btk şikayet et anında iptal ediliyor ne kurnaz şirket bunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 16 Ekim 2015; 13:25:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Isteyeni binbir zorlukla abone yapmıyorlar istemeyeni zorla abone yapıyorlar bu ülke hakketen bir garip yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler yorumlar için arkadaşlar. NitroNos'un dediği gibi BTK'ya da şikayetimi ilettim. Umarım bu sefer dikkatlerini çeker de bu saçmalığa son verirler.
  • salla boşver. biryerlerde imzanız yok, data kullanım vs çıkmayacak. gelsede faturaları çöpe atın. hiç bir sıkıntı olmaz.
  • HeroTech kullanıcısına yanıt
    Belli bir süreden sonra belli bir itiraz etmediğiniz zaman hiçbir hak talep edemeyip hizmetleri ödemek zorunda kalıyorsunuz sadece imza ile çözülecek sorun değil ses kaydıda bir imza yerine geçiyor ve bu ses kayıtları kaydediliyor mahkemede aleyhinize kullanılıyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sözleşme yok, imza yok öyleyse rahatına bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sesli imza diye bir şey var duymadınızmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sesli imzadan kastınız telefon görüşmesiyse o yönden de bir sıkıntı yok çünkü müşteri temsilcisinin onaylıyor musunuz sorusuna olumsuz yanıt verdim, vazgeçtiğimi söyledim. Telefonu kapatır kapatmaz sms geldi başvuru alındı diye. Onay vermemiş olmama rağmen yapmış yani başvuruyu. Sanırım kazandırdıkları müşteri başına prim alıyorlar.
  • emreDZ kullanıcısına yanıt
    İmzanız olmadan hiçbirşey yapamazlar. Fakat sahte imza ile abonelik yapma ihtimalleri var, buna karşı dikkatli olun derim.
  • İmzayı geçtim kimlik verdiniz mi ki adamlara abonelik başlatabiliyorlar ?
  • Müşteri kazanmak için sahte imza gibi hukuksuz bir yola başvuracak kadar aşağılık değildir umarım superonline.

    Kimlik vermedim, telefon görüşmesi oldu sadece. Hatırladığım kadarıyla ad soyad ve adres gibi bilgileri almışlardı.

    Bu arada BTK'daki şikayete de cevap vermedikleri gibi bugün tekrar Telekom'dan aradılar ve superonline'dan bir başvurum olduğunu söylediler. İptal ettirdim yine. Ne yapmaya çalışıyorlar anlamış değilim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emreDZ -- 20 Ekim 2015; 19:46:03 >
  • Superonline telefon ile aradığınızda abonelik işlemlerini başlatıyor eğer kabul ederseniz üye olmayı ki olmayacak adam neden arasın. :) Ardından eve modem kurulumuna geldiklerinde sözleşmeleri imzalıyorsunuz ve kimlik fotokobinizi alıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün superonline'dan aradılar ve başvurumun iptal edildiğini söylediler. Aktivasyon sürecinde olduğundan iptal işlemi yapamamışlar söylediklerine göre.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.